abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108792269
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Welnee. Dit is gewoon goed voor hem.
Hij heeft nog nooit zo in de belangstelling gestaan als nu.
Men weet hoe hij stil te krijgen is. Gewoon vragen hoe het met zijn nek gaat als hij weer bezig is.
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 19:32:00 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108792403
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Men weet hoe hij stil te krijgen is. Gewoon vragen hoe het met zijn nek gaat als hij weer bezig is.
krijg je geen antwoord op

hij stelt zijn eigen vraag gewoon nog 3 of 15 keer en laat het onhandige stukje eruitknippen ... die gast zal je echt geen live tv zien doen :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_108792473
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

krijg je geen antwoord op

hij stelt zijn eigen vraag gewoon nog 3 of 15 keer en laat het onhandige stukje eruitknippen ... die gast zal je echt geen live tv zien doen :D
Als je de vraag stelt en je loopt door als hij geen antwoord geeft heeft hij niks.
pi_108792662
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Welnee. Dit is gewoon goed voor hem.
Hij heeft nog nooit zo in de belangstelling gestaan als nu.
Het een sluit het ander niet uit, zeker leerzaam voor hem, en inderdaad heeft hij nog nooit zo in de belangstelling gestaan zoals de laatste week.

voorbeelden van de aandacht:

. artikel Hoe sloop je Rutger Castricum

.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 19:40:56 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108792860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als je de vraag stelt en je loopt door als hij geen antwoord geeft heeft hij niks.
hij loopt gewoon mee hoor, jij herhaalt dan je vraag, hij doet hetzelfde maar dan irritanter, dat herhaalt zich een paar keer, Powned doet een leuke suggestieve voiceover/intro en het kan gewoon uitgezonden worden
pi_108793126
Rutger is gewoon een hypocriete lul

Uit de PowNews uitzending van 22 september 2011.

"Rutger Castricum en zijn cameraman Dennis zijn fysiek geïntimideerd door Telegraaf-medewerkers.
Rutger was bij de krant langsgegaan om verhaal te halen over de kwestie-Zembla.

De Telegraaf-medewerkers dreigden met geweld en werkten Rutger met veel omhaal de deur uit.
Bovendien werd de politie opgetrommeld. Ook is Rutger gesommeerd om de gemaakte opnames te
wissen. Maar dát heeft hij natuurlijk niet gedaan.

Uit de uitzending van Zembla afgelopen vrijdag bleek dat De Telegraaf bewust onwaarheden
publiceert. Rutger ontdekte dat zelf vorig jaar al. Bovendien werd duidelijk dat Telegraaf-journalist
Martijn Koolhoven zich onder meer door lingeriemaker Sapph heeft laten betalen voor het schrijven van artikelen. De hoofdredactie van de krant heeft Koolhoven gisteren op non-actief gesteld."

Hij doet precies hetzelfde als de Telegraaf... ;)
pi_108793570
los van hoe groot een lul hij ook is, je hebt met je poten van journalisten (en iedereen) af te blijven.
pi_108793691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
los van hoe groot een lul hij ook is, je hebt met je poten van journalisten (en iedereen) af te blijven.
Heeft hij de Telegraaf ook aangeklaagd dan?
En jij zou dus wel je 8 maanden zwangere vrouw haar bed uit trekken omdat Rutger dat wil?

Ga toch weg man, er is geknipt in dat filmpje van Rutger zodat hij er goed vanaf kwam :')
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 19:56:58 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108793705
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Rutger is gewoon een hypocriete lul

Uit de PowNews uitzending van 22 september 2011.

"Rutger Castricum en zijn cameraman Dennis zijn fysiek geïntimideerd door Telegraaf-medewerkers.
Rutger was bij de krant langsgegaan om verhaal te halen over de kwestie-Zembla.

De Telegraaf-medewerkers dreigden met geweld en werkten Rutger met veel omhaal de deur uit.
Bovendien werd de politie opgetrommeld. Ook is Rutger gesommeerd om de gemaakte opnames te
wissen. Maar dát heeft hij natuurlijk niet gedaan.

Uit de uitzending van Zembla afgelopen vrijdag bleek dat De Telegraaf bewust onwaarheden
publiceert. Rutger ontdekte dat zelf vorig jaar al. Bovendien werd duidelijk dat Telegraaf-journalist
Martijn Koolhoven zich onder meer door lingeriemaker Sapph heeft laten betalen voor het schrijven van artikelen. De hoofdredactie van de krant heeft Koolhoven gisteren op non-actief gesteld."

Hij doet precies hetzelfde als de Telegraaf... ;)
filmpje geeft wel heel duidelijk aan hoe men te werk gaat in het geval van een gesloten deur of 'geen commentaar' -O-

kun je hem beter in de plomp gooien
pi_108793744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

filmpje geeft wel heel duidelijk aan hoe men te werk gaat in het geval van een gesloten deur of 'geen commentaar' -O-

kun je hem beter in de plomp gooien
Hij kan vast wel zwemmen dus.............
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 19:58:20 #161
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108793776
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hij kan vast wel zwemmen dus.............
Die dikke pad voelt zich daar vast thuis.
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 19:58:50 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_108793812
hihi
pi_108793837
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die dikke pad voelt zich daar vast thuis.
precies :P effe watertrappelen, is goed voor hem :+
  † In Memoriam † dinsdag 6 maart 2012 @ 19:59:51 #164
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108793872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

precies :P effe watertrappelen, is goed voor hem :+
Die zwemband van hem zorgt er wel voor dat ie kan blijven drijven.
pi_108793932
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Die zwemband van hem zorgt er wel voor dat ie kan blijven drijven.
Ook dat !
pi_108794558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Heeft hij de Telegraaf ook aangeklaagd dan?
En jij zou dus wel je 8 maanden zwangere vrouw haar bed uit trekken omdat Rutger dat wil?

Ga toch weg man, er is geknipt in dat filmpje van Rutger zodat hij er goed vanaf kwam :')
dat hij daar voor de deur staat is misschien niet zo netjes. geeft je nog niet het recht om hem aan te raken en te bedreigen. zo moeilijk is dat concept toch niet?
pi_108794780
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat hij daar voor de deur staat is misschien niet zo netjes. geeft je nog niet het recht om hem aan te raken en te bedreigen. zo moeilijk is dat concept toch niet?
Eerst bellen voor een afspraak is OOK niet zo moeilijk toch?
Hij blijft gewoon net zo lang zuigen totdat hij een ander over de zeik heeft en dan gaat
meneer janken :')
pi_108794958
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Eerst bellen voor een afspraak is OOK niet zo moeilijk toch?
Hij blijft gewoon net zo lang zuigen totdat hij een ander over de zeik heeft en dan gaat
meneer janken :')
dat geeft nog steeds geen enkel recht handtastelijk te worden. walgelijk dat mensen dat goedpraten :r
pi_108795109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat geeft nog steeds geen enkel recht handtastelijk te worden. walgelijk dat mensen dat goedpraten :r
Jij praat alles goed wat Rutger doet dat is net zo :r
pi_108795178
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jij praat alles goed wat Rutger doet dat is net zo :r
ik praat nergens goed wat rutger doet :{w
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:59:51 #171
354343 sorcees
ouwe gamer
pi_108797052
Rutger gaat het eerst in de fout, hij initieert de situatie, die eigenenlijk niet echt uit de hand loopt.
Geslagen is er nergens, en vastpakken is net zo erg als tegen iemand aan botsen in een overvolle trein.
Rudger, grote mond, klein hartje.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 21:08:54 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108797593
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Begrijp ik nu goed dat jij thans beweert dat Kinneging de deur dicht heeft gedaan en dat Rutger keer op keer terug kwam?
Dat begrijp je niet goed. Die bewering stel ik ook nergens.

Ik heb het keer op keer over "personen die zich hinderlijk voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken."

Zodoende blijven de vragen nog steeds staan: Je doet dus alleen maar de deur dicht wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?

Aangezien die vragen je blijkbaar verwarren nog verder toegelicht: als ik het heb over types die dit hinderlijk gedrag keer op keer vertonen dan is dat dus niet in een tijdspanne van 15 minuten maar dus simpelweg veel vaker dan alleen vandaag vertonen. En ik specificeer ook nog eens dat
dit gedrag over deze langere tijdsspanne niet alleen specifiek jouw voordeur betreft, maar dat een heleboel personen eerder met dit hinderlijke ophouden bij de voordeur te maken hebben gehad. Duidelijk?

Nergens wordt daar iets gesteld over het al dan niet dichtdoen van een voordeur.

Kan je de vragen nu met deze toelichting wel beantwoorden?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 21:21:36 #173
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108798333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

De handtastelijkheden van Kinneging waren niet zo buiten proporties en niet veel bedreigender dan onverwachts een tv-camera voor je snufferd, in de wetenschap dat van wat die jongens daarmee eenstukje plakken en knippen waar je hoe dan ook belabberd in neergezet wordt.

Het soort handtasteljkheden vond ik wel overeenkomstig het wegkrijgen van klierige jongens uit de buurt die voor je stoepje lopen te klieren en niet weg willen gaan na een verzoek daatoe.
pi_108798359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat begrijp je niet goed. Die bewering stel ik ook nergens.

Ik heb het keer op keer over "personen die zich hinderlijk voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet wil vertrekken."

Zodoende blijven de vragen nog steeds staan: Je doet dus alleen maar de deur dicht wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?

Aangezien die vragen je blijkbaar verwarren nog verder toegelicht: als ik het heb over types die dit hinderlijk gedrag keer op keer vertonen dan is dat dus niet in een tijdspanne van 15 minuten maar dus simpelweg veel vaker dan alleen vandaag vertonen. En ik specificeer ook nog eens dat
dit gedrag over deze langere tijdsspanne niet alleen specifiek jouw voordeur betreft, maar dat een heleboel personen eerder met dit hinderlijke ophouden bij de voordeur te maken hebben gehad. Duidelijk?

Nergens wordt daar iets gesteld over het al dan niet dichtdoen van een voordeur.

Kan je de vragen nu met deze toelichting wel beantwoorden?
Het is wel heel storend dat je mijn quote verknipt zodat ik nu alsnog moet herhalen dat je appels met peren aan het vergelijken bent en derhalve jouw vraag niet relevant is in dezen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 maart 2012 @ 21:22:40 #175
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_108798384
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Wat doejij bij irriitante hangjongeren op je stoep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')