Yep. De man is erg rechts. Wat ook het excessieve geweld verklaart. Een links persoon had misschien aan de sjaal van meneer Castricum getrokken, maar zo'n groep rechtse figuren hakken er gelijk maar hersenloos op los met honkbalknuppels, fietskettingen en boksbeugels. De resultaten kun je in de vorige 2500 posts in deze reeks lezen.quote:
Het is dat het zijn eigen deur was, anders had hij door de brievenbus gepist.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. De man is erg rechts. Wat ook het excessieve geweld verklaart. Een links persoon had misschien aan de sjaal van meneer Castricum getrokken, maar zo'n groep rechtse figuren hakken er gelijk maar hersenloos op los met honkbalknuppels, fietskettingen en boksbeugels. De resultaten kun je in de vorige 2500 posts in deze reeks lezen.
Ja, PVV mensen die door brievenbussen pissen ken ik behoorlijk goed. Dat kan Doc beamen.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is dat het zijn eigen deur was, anders had hij door de brievenbus gepist.
en niet minder frappant is het gegeven dat zijn vrouw verwijst naar joodse bemiddelingsbureau's met betrekking tot bemoeienis bij partnerkeus.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:01 schreef Re het volgende:
[..]
frappant in dit geheel is dat onze anabole hooggeleerde slachter van de Nederlandse media een PVV adviseur is
Duidelijk dan. Die Castricum is dus een antisemiet, en zo zijn alle Powned aanhangers. Geen uitzonderingen mogelijk, want nuanceren is zó Job Cohen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:13 schreef yyyentle het volgende:
[..]
en niet minder frappant is het gegeven dat zijn vrouw verwijst naar joodse bemiddelingsbureau's met betrekking tot bemoeienis bij partnerkeus.
http://www.jewishdatingandmarriage.com/
http://tvblik.nl/moraalri(...)m-en-mariska-overman
Dit is ironisch bedoeld toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. De man is erg rechts. Wat ook het excessieve geweld verklaart. Een links persoon had misschien aan de sjaal van meneer Castricum getrokken, maar zo'n groep rechtse figuren hakken er gelijk maar hersenloos op los met honkbalknuppels, fietskettingen en boksbeugels. De resultaten kun je in de vorige 2500 posts in deze reeks lezen.
Dan snap ik je post niet echt. Ten eerste heeft rechts weinig te maken met geweld. Rechts heeft vooral te maken met een voorkeur voor een kleine overheid. Links mensen zijn net zo gewelddadig als rechtse mensen (denk aan mensen die geweld plegen ten behoeve van dier en milieu).quote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
Nee. Of wil je beweren dat er al 2500 posts over niks wordt doorgewauweld?
Het lijkt me een goed idee dat Reporters Without Borders en Privacy International bij dit onderzoek worden betrokken. En de OECD, de EU en de VN zullen ongetwijfeld ook wel iets te zeggen hebben.,quote:Op maandag 5 maart 2012 11:10 schreef sorcees het volgende:
Ik zit te wachten op een parlemantair onderzoek in zake de beschadigde persvrijheid vs verstoorde privacy.
Welkom (terug) op Fokquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
JAquote:Op maandag 5 maart 2012 10:45 schreef Ulx het volgende:
Hoe dat zo? Maar leuk.quote:
Nou nee, niet echt. Zowel die jongere als Castricum+Cameraman vallen onder de noemer "personen die zich voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet willen vertrekken". En niet alleen nu, maar vaker bij anderen.quote:
Inderdaad. Ik geef mensen groot gelijk als ze ingrijpen. Wabt wat doet de politie. Volgens mij doen die niets. Je hebt wijken waar mensen compleet worden geterroriseerd waar de politie niet ingrijpt. Waarom zouden ze dan iets doen als er een journalist voor je deur staat.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Zowel die jongere als Castricum+Cameraman vallen onder de noemer "personen die zich voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet willen vertrekken". En niet alleen nu, maar vaker bij anderen.
Zodoende blijven de vragen: Je doet dus alleen maar de deur dicht wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?
Begrijp ik nu goed dat jij thans beweert dat Kinneging de deur dicht heeft gedaan en dat Rutger keer op keer terug kwam?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
Zodoende blijven de vragen: Je doet dus alleen maar de deur dicht wanneer hinderlijke jongeren voor je deur hangen en irritant lopen te doen? Dan doe je niets? Ook als deze types dit gedrag keer op keer vertonen. Niet alleen bij jou maar bij een heleboel personen?
de vergelijking met Jehova getuigen lijkt me beterquote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Zowel die jongere als Castricum+Cameraman vallen onder de noemer "personen die zich voor je voordeur ophouden en na herhaaldelijk vragen niet willen vertrekken". En niet alleen nu, maar vaker bij anderen.
Nee, dat schrijft hij niet. Hij betwijfelt of het zin zou hebben gehad als Kinneging de deur dicht zou hebben gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat jij thans beweert dat Kinneging de deur dicht heeft gedaan en dat Rutger keer op keer terug kwam?
Of is het nu toch appels met peren vergelijken? Want het is echt van tweeën één.
Voordat Kinneging handtastelijk wordt, is er geen enkel verzoek geweest aan Rutger of cameraman om te vertrekken. Later, als Rutger duidelijk bang is en weg wil, wil Kinneging zelfs niet dat ze vertrekken.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat je het filmpje iets nauwkeuriger moet kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |