quote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef MaximusTG het volgende:
Zooo, lekker ff het balkon een beetje opgeruimd, gestoft & gestofzuigd, huiskamerplantjes gesnoeid (waaronder twee spaanse pepers die het gewoon nog steeds doen, vorig jaar opgekweekt vanuit een nasi-pakket) . Aardbeienplant dode blad eruit. Allemaal wat gedroogde koeienpoep en een scheutje water. Nieuwe basilicum + peterselie + paprika + spaanse peper gezaaid
.
Zie je, je moet hem kwaad makenquote:
quote:
Dat ga ik ook proberen!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef MaximusTG het volgende:
[..], ja, is echt grappig. Heb gewoon een keer een hele mooie rode peper die erbij zat genomen en de zaadjes uitgehaald. Even laten drogen, aantal gezaaid, en rest in envelopje bewaard. Kwamen hele mooie plantjes uit met heel veel pepers.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef MaximusTG het volgende:
[..], ja, is echt grappig. Heb gewoon een keer een hele mooie rode peper die erbij zat genomen en de zaadjes uitgehaald. Even laten drogen, aantal gezaaid, en rest in envelopje bewaard. Kwamen hele mooie plantjes uit met heel veel pepers.
Graag gedaan hoorquote:
Ik zag hem op het veld tussendoor meelezen hier.quote:
Nuquote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook wat sla gaan zaaien in potten, wanneer moet/kan dat?
Ja, zo werkt dat met die jonge gasten hè, altijd onlinequote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag hem op het veld tussendoor meelezen hier.
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Nu. Heb hier nog een zakje snijsla staan bv; dat kan je zaaien van maart tot juli, duurt ongeveer 50-70 dagen voor het klaar is. Dus als je nu begint, en dan om de week weer wat zaait heb je over 50 dagen elke week verse sla
.
Ja, uiterst efficiënte counters.quote:
Mickey Mouse competitie.quote:
Een echte fan dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
haha ach ik maak me er verder niet druk om, winnen ze? mooi, verliezen ze, jammer maar kan er niet chago om worden hoor
je bent alleen n echte fan als je na n nederlaag jankend in n hoekje kruipt of er chago van wordt? zij lopen te prutsen,door chago te worden spelen ze n volgende keer echt niet beterquote:
Staat niet helemaal in verhouding met je emotionele uitspattingen richting A'damquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
haha ach ik maak me er verder niet druk om, winnen ze? mooi, verliezen ze, jammer maar kan er niet chago om worden hoor
ik lach me alleen kapot als ajax verliestquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat niet helemaal in verhouding met je emotionele uitspattingen richting A'dam
Ik moet altijd lachen om die zogenaamde supporters van een club die zich meer richten op de prestaties van een andere club.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
ik lach me alleen kapot als ajax verliesten vind het jammer als ze winnen, meer niet
Jaar of acht, was een destijds de duurste tefal, met zo een superglad strijkvlak, altijd zuinig op geweest, altijd gedistilleerd water er inquote:Op zondag 4 maart 2012 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh balen Piet! Had je em al lang?
Zo, was hangt..ik ga naar zus.
Vnv tennissen en ik heb geen zin, laatste tijd helemaal geen zin meer.
Is net relaties, strijkijzersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaar of acht, was een destijds de duurste tefal, met zo een superglad strijkvlak, altijd zuinig op geweest, altijd gedistilleerd water er in
Viel en was kaduuk.
GVD
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat was Ajax he.
*duikt weg voor Hubsel
Oeh ja, die leek me wel lekker. Laat ff weten hoe het wasquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga straks beginnen aan http://www.kayotic.nl/blog/bacon-sprouts-apple-mash
Dat zuigt!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaar of acht, was een destijds de duurste tefal, met zo een superglad strijkvlak, altijd zuinig op geweest, altijd gedistilleerd water er in
Viel en was kaduuk.
GVD
Als je de gebruiksaanwijzing hebt, moet het daar instaan. En anders kan je googlen met het merk van je strijkijzer.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als ik in die gaatjes kijk zit er kalk.
ja dat kan met het zelfde spul als voor het koffie zet apparaat.quote:
Heel goed idee! Als je een condensdroger hebt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen idee, ik gebruik altijd gedestilleerd water uit de wasdroger.
Ja, maar zou geen andere droger willen, moet er weer een aparte afvoer komen. Je kan ook gedemineraliseerd water kopenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel goed idee! Als je een condensdroger hebt.
Dat heb ik wel, gebruik ik voor m'n haarquote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar zou geen andere droger willen, moet er weer een aparte afvoer komen. Je kan ook gedemineraliseerd water kopen
Ik heb een gewone droger, voor nood, want ik heb geen afvoer.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar zou geen andere droger willen, moet er weer een aparte afvoer komen
Wat doe je met je haar met gedemineraliseerd water?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, gebruik ik voor m'n haar
Slang uit het raam hangen?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb een gewone droger, voor nood, want ik heb geen afvoer.
Ik heb ook geen droger, geen ruimte voor ook.quote:
Heb geen tuin en dan wordt het zeker in de winter zo vochtig in huisquote:
Joan Franka als Joan Franka is al parodie genoeg van zichzelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Irene Moors als Joan Franka op tv, geweldige parodie
Mijn haar natspuiten 's ochtends en/of 's avonds.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat doe je met je haar met gedemineraliseerd water?
We hangen de was in 1 van onze extra kamers op. Ondanks tuin en balkon.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb geen tuin en dan wordt het zeker in de winter zo vochtig in huis
En wat is het effect daarvan? Aagje weesquote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn haar natspuiten 's ochtends en/of 's avonds.
Mijn huidige huis is niet zo ruim, oud pandje in de binnenstad.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:21 schreef golfer het volgende:
[..]
We hangen de was in 1 van onze extra kamers op. Ondanks tuin en balkon.
Ik heb krullend haar, dat droogt snel uit. Dus regelmatig even natmaken helpt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat is het effect daarvan? Aagje wees
Ja, binnenkort kunnen we dus in K&W jouw verbouwing volgen, of valt er niet veel te doen in jullie nieuwe huis?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn huidige huis is niet zo ruim, oud pandje in de binnenstad.
In April wordt dat anders.
Was buiten hangen is wel erg lekker, ruikt het zo lekker van.
Wat een onzin, gewoon goed ventilerenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb geen tuin en dan wordt het zeker in de winter zo vochtig in huis
Ik heb krullend haar en een shampoo helpt. In mijn geval een shampoo voor steil en glad haar.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb krullend haar, dat droogt snel uit. Dus regelmatig even natmaken helpt.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat een onzin, gewoon goed ventileren
Ik stook niet voor de vogels.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat een onzin, gewoon goed ventileren
Jawel, maar daar laat ik mensen voor komen, ik ga niet zelf bouwvakken, waar ik een week over doe om het goed te krijgen doet een vakman in een dag. Dan kan ik beter mij eigen werk doen en de vakman betalen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, binnenkort kunnen we dus in K&W jouw verbouwing volgen, of valt er niet veel te doen in jullie nieuwe huis?
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik stook niet voor de vogels.
Gewoon de was in een droger
Ik gebruik uberhaupt geen shampooquote:Op zondag 4 maart 2012 18:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb krullend haar en een shampoo helpt. In mijn geval een shampoo voor steil en glad haar.
Droger draait ook niet gratis.... En wij hangen het gewoon op zolderquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in net zo een huis als jij, scheet.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Ik heb boven de verwarmingen dicht hoor.. Dat heeft er toch niets mee te maken?
Maak je wel foto's ervan?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Jawel, maar daar laat ik mensen voor komen, ik ga niet zelf bouwvakken, waar ik een week over doe om het goed te krijgen doet een vakman in een dag. Dan kan ik beter mij eigen werk doen en de vakman betalen.
Goedkoper dan stoken met de ramen open, en geeft nog warmte af ookquote:Op zondag 4 maart 2012 18:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Droger draait ook niet gratis.... En wij hangen het gewoon op zolder
Niet??quote:Op zondag 4 maart 2012 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in net zo een huis als jij, scheet.
Ja, maar die ga ik hier niet posten.quote:
Ventileren is niet stoken voor de vogels. Ik heb last van het stof, als ik niet ventileer.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar met de verwarming aan is de luchtvochtigheid sowieso lager. Dus dan is het juist gezonder om je natte was op te hangen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar met de verwarming aan is de luchtvochtigheid sowieso lager. Dus dan is het juist gezonder om je natte was op te hanger.
Als ik was ophang wordt het klam vochtig in huis, dus nee dank je.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar met de verwarming aan is de luchtvochtigheid sowieso lager. Dus dan is het juist gezonder om je natte was op te hanger.
Bij mij ook, maar dan zet ik een raampje open.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik was ophang wordt het klam vochtig in huis, dus nee dank je.
En Piet stookt niet voor de vogels, dus de cirkel is rondquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan zet ik een raampje open.
Ik stook ook niet voor de vogels, als ik een raam openzet is voor de algehele ventilatie.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En Piet stookt niet voor de vogels, dus de cirkel is rond
Het was dan ook een hint dat de discussie wel gestaakt kan wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik stook ook niet voor de vogels, als ik een raam openzet is voor de algehele ventilatie.
Dat kan ik ook doen, maar dan wordt mijn hele huis koud.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dan zet ik een raampje open.
Sorry.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het was dan ook een hint dat de discussie wel gestaakt kan worden
Had 104,3 verwacht.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
Putin wint met slechts 59% van de stemmen. Dat valt nog mee
maar hoe droog jij je was? niet weglopen bij deze zinloze discussie.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees even terug en ik zie volwassen mensen bekvechten over wie de beste methode heeft om was te drogen en elkaar vertellen waarom de voorkeur (!) en wens van de ander niet juist is.Paren die elkaar gaan bijvallen zelfs.
Lieverds, misschien even wat afstand nemen van FOK! en een mooi boek lezen of dergelijke.
O ik vond het vooral gewoon komisch, dus.![]()
Nou dat lees ik juist niet....quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lees even terug en ik zie volwassen mensen bekvechten over wie de beste methode heeft om was te drogen en elkaar vertellen waarom de voorkeur (!) en wens van de ander niet juist is.Paren die elkaar gaan bijvallen zelfs.
Lieverds, misschien even wat afstand nemen van FOK! en een mooi boek lezen of dergelijke.
+1quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie geen bekvechten?
En dat boek lees ik tussendoor.
Je kan ook gewoon wegblijven Dude![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jawel, maar daar laat ik mensen voor komen, ik ga niet zelf bouwvakken, waar ik een week over doe om het goed te krijgen doet een vakman in een dag. Dan kan ik beter mij eigen werk doen en de vakman betalen.
Oven?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Krieltjes even koken voor ze de oven ingaan volgende keer.
We bekvechten niet. We vertellen hoe we de was drogen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef Duderinnetje het volgende:
O ik vond het vooral gewoon komisch, dus.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
O hmm.. dan alsnog maar even eerst apart voorkoken. Wel vreemd though, gewoon in een pan en niet gaar worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oven?Zat gewoon in een pan op het vuur met genoeg vocht..
quote:Op zondag 4 maart 2012 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Om de wasvraag (hamvraag) te beantwoorden:
-winter-in bijkeuken op ikea wandrekken
-zomer-buiten/droogmolen
De droger staat stof te vangen.hihi die voederbakjes heeft Sam ook voor op vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-zomer-buiten/droogmolen
De droger staat stof te vangen.Bij mij: in de winter binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Oh ja, die film mis je echt! Gekkie, die kan je altijd thuis zien!quote:Op zondag 4 maart 2012 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Tennissen tot 21u, geen zin maar als ik eenmaal bezig (of klaar) ben voel ik me vast weer beter.
Mis helaas de Asterix en Cleopatra film.
Die waren voor een aangelopen katquote:Op zondag 4 maart 2012 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hihi die voederbakjes heeft Sam ook voor op vakantie
-zomer-buiten/droogmolen
De droger staat stof te vangen.Wij gaan straks als het droog is, de was buiten hangen in de hoop dat het droog is voor de volgende bui. Als het niet droog wordt, gaat het op de radiatoren. Een wasrek staat nog op de boodschappenlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 2 wasrekken die ik aan deuren hang..Als het mooi weer is, heb ik mazzel en anders hangt het niet in de weg.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij gaan straks als het droog is, de was buiten hangen in de hoop dat het droog is voor de volgende bui. Als het niet droog wordt, gaat het op de radiatoren. Een wasrek staat nog op de boodschappenlijst
Hangt je was nog buiten?quote:
quote:
Het siert je, maar had je niet mee gewild? Of had ik dat gemist?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:09 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De kip was weer lekkerStraks nog even de crumble maken voor als Isa en Ross terugkomen van Rammstein.
Met mooi weer hang ik het wel buiten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hang het zomer en winter op de rekkies binnen. Teveel gesleep van 2 hoog naar buiten met volle wasmanden.
Waarom is dat grappig?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef borisz het volgende:
Grappig. Diederik van Vleuten gebruikte de schouwburg tegenover ons waar hij zijn laatste voorstelling speelde van dit stuk. De schouwburg wordt veel gebruikt voor premières en voor slotvoorstellingen.
Grappig is wellicht niet het goede woord. Het is gewoon leukquote:
Reunie staat hier ook aanquote:Op zondag 4 maart 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
De Reünie kijken en Van Dis wordt opgenomen.
Oh dat begrijp ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Grappig is wellicht niet het goede woord. Het is gewoon leuk. Maar dat is in deze contest het zelfde. Dat die zaal populair is onder de artiesten is gewoon leuk om te weten. Niet alleen artiesten trouwens. De schouwburg trekt mensen van heel de IJmond en Kennemerland.
Kaartjes waren me te duur....quote:Op zondag 4 maart 2012 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het siert je, maar had je niet mee gewild? Of had ik dat gemist?
Bij ons theater is dat ook zo. Ze kunnen hun broek ophouden. Maar met nog meer bezuinigingen wordt het moeilijk, al trekken ze veel mensen uit de regio.quote:
De schouwburg trekt het wel... Het gaat meer om de kleinere theaters die het lastig hebben. Een Witte Theater bijvoorbeeld. Voor de beginneling en de amateurgezelschappen die hun voorstelling willen spelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bij ons theater is dat ook zo. Ze kunnen hun broek ophouden. Maar met nog meer bezuinigingen wordt het moeilijk, al trekken ze veel mensen uit de regio.
Hier werkt het theater erg mee met de twee amateur theater gezelschappen...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
De schouwburg trekt het wel... Het gaat meer om de kleinere theaters die het lastig hebben. Een Witte Theater bijvoorbeeld. Voor de beginneling en de amateurgezelschappen die hun voorstelling willen spelen.
Althans dat is de situatie hier.
Zijn dat dezelfde kerels die al door Afrika reden?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit de BBC te kijken, twee kerels die door Noord India rijden, levensgevaarlijk
Wanneer moest je ook alweer er naartoe?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het formulier ingevuld.Er komt zoveel naar boven,
Naar de pijnpoli.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer moest je ook alweer er naartoe?
Ik moet eerst dat vragenformulier invullen, als ik dat opstuur, gaan ze me bellen voor een afspraak.quote:
Dat weet ik. Ik vroeg wanneer.quote:
Ik nu ook voor wat het nog waard is. Gerard Depardieu is altijd tof! En de Franse taalquote:Op zondag 4 maart 2012 20:24 schreef z80 het volgende:
ik heb astrix op staan. na 20 minuten al reclame![]()
en helaas de speelfilm en niet de teken film.
Wat is er precies?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit de BBC te kijken, twee kerels die door Noord India rijden, levensgevaarlijk
Moet je van genieten!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
Saaie boel hier op zondagavondJe zal maar vakantie hebben en morgen uit kunnen slapen
![]()
Ik geniet met volle teugenquote:
trusten.quote:
Oe laat Ross maar schuiven met een full english breakfastquote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugenEn morgenochtend weer
Engels ontbijt
Ik hoef de rest van de dag niet meer te eten
Mét beeld?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
Met L. in Zwitserland aan het Skypen
Eerste Skypegesprek sinds 4 jaar ofzo
Ik heb een hele dag vol gezeten van die keer dat hij die hier voor ons heeft gemaakt en toen was ie zelfs nog (gelukkig maar voor mij) de black pudding vergeten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Oe laat Ross maar schuiven met een full english breakfast
Dat mag bij mij ook wel weggelaten wordenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een hele dag vol gezeten van die keer dat hij die hier voor ons heeft gemaakt en toen was ie zelfs nog (gelukkig maar voor mij) de black pudding vergeten.
In tomatensaus.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat mag bij mij ook wel weggelaten worden
Ik heb nog nooit witte bonen gegeten trouwens
Misschien eens een klein potje proberen. Het lijkt me alleen zo flauw, vooral de dunne saus.quote:
Denk niet dat-ie die hier gaat vinden dus die blijft mij ook bespaardquote:Op zondag 4 maart 2012 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een hele dag vol gezeten van die keer dat hij die hier voor ons heeft gemaakt en toen was ie zelfs nog (gelukkig maar voor mij) de black pudding vergeten.
Jaquote:
quote:
Je moet er ook geen grote hoeveelheden van etenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Misschien eens een klein potje proberen. Het lijkt me alleen zo flauw, vooral de dunne saus.
Sugar daddyquote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Mis het praten met haar wel een beetje
'Hey Steer ik moest aan je denken gister'
'Hoezo?'
'Ik was taart aan het eten'
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
'Hey Steer ik moest aan je denken gister'
'Hoezo?'
'Ik was taart aan het eten'
Klein potje zei ik ookquote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet er ook geen grote hoeveelheden van etenEn samen met wat gekookte aardappelen en een gehaktbal is het errug goed te doen
Ah ok, tweakbaar nog dusquote:Op zondag 4 maart 2012 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja Sun, ik vond het wel redelijk lekker ons stamppotje van kayotic. Er miste wel iets... misschien wat kaas en mss chorizo of iets om het wat pittiger te maken.
2e deel (dacht eerst dat je ervoor moest betalen, maar dat hoefde niet) level 10 geloof ik.quote:
Ohhh dan heb je nog heel wat te gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja de appel was wel lekker erdoor! En als je de spruitjes maar 10 min. meekookt dan is het ook niet zo overheersend..
[..]
2e deel (dacht eerst dat je ervoor moest betalen, maar dat hoefde niet) level 10 geloof ik.
Die zijn leuk! BOEM!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Level 15 zie ik nu.
Met die vogels die een ei laten vallen
Bruine bonen met een lepel spekvet, stroop en uitgebakken spekquote:
Oeh!!quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bruine bonen met een lepel spekvet, stroop en uitgebakken spek
Arbeidersvoer
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bruine bonen met een lepel spekvet, stroop en uitgebakken spek
Arbeidersvoer
Is het al zo oud danquote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dames, jullie lopen wel een beetje achter hoor... met die boze vogeltjes
Duss?? Spelletje is er niet minder leuk omquote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dames, jullie lopen wel een beetje achter hoor... met die boze vogeltjes
GMTAquote:Op zondag 4 maart 2012 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh!!(alleen het spekvet mag je houden
)
Nou, het bestaat al een tijdje jaquote:
Als kind voor het laatst gegeten denk ik, maakte mijn stiefmoeder heeeeel soms voor ons als 'traktatie'quote:
Och dat valt nog best mee dan eigenlijk.. dacht dat het al ouder was.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Bloes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds2009
Binnenkort wordt er natuurlijk alleen nog maar biologisch gegeten door jou?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Die lepel vet vult wel hoor
De bonen en stroop ook overigens
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Bloes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Angry_Birds2009
Komt goedquote:
Mooi zo aan het waterquote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef AnneX het volgende:
![]()
Dus jullie hebben je wel vermaakt !? Met allerlei zaken.
In ieder geval Lein en Kaas die geland zijn in Rotterdam!
Veel geluk en plezier samen op de nieuwe stek![]()
Vanavond aten wij hier http://www.brasseriehetgemaal.nl/
En het was smakelijk en gastvrij. Aanrader.
Welterusten allemaal.
Ach gossie..Hayden eruit en Michael alleen tussen 4 hormoonbalen over.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij doen nog een MCAus voor slapen gaan, dan weer werken
deze week alleen woensdag vrij
Hayden is een knappe jongemanquote:Op maandag 5 maart 2012 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie..Hayden eruit en Michael alleen tussen 4 hormoonbalen over.
Ja, die komt er wel, die mooiboy. Krijgt z'n eigen TV-show.quote:
Jup en hij schreef verslagen voor Masterchef (Junior). Ik volg em op facebookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die komt er wel, die mooiboy. Krijgt z'n eigen TV-show.
Nu wel. Instellingen even aangepast.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Had lap al uit nu nog wat lettertjes en vogeltjes leggenals ik op de tablet ingelogd ben zie ik geen smilies
Jakkes.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Aiks... vriendin met wie ik citytrip ga doen had ik gewhatsappt over wat ik had gevonden.
Krijg ik net terug dat ze er later op terug komt want haar opa en oma hebben een ongeluk gehad en liggen in het ziekenhuis.
Nee ben je gek, ik kom zo af en toe graag even kijken, en lezen waar iedereen zoal mee bezig is. Ik vind jullie lief allemaal hoor. En soms heel komisch.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie geen bekvechten?
En dat boek lees ik tussendoor.
Je kan ook gewoon wegblijven Dude![]()
Wordt een latertje denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik was om 0u moe en ga nu slapen.
Welterusten voor straks Golfer
Oh en alvast ontbijtse Isa, Ross en Pee!![]()
Tonio, wat heb ik daar nog lang mee in mn hoofd gezetenquote:Op maandag 5 maart 2012 02:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee ben je gek, ik kom zo af en toe graag even kijken, en lezen waar iedereen zoal mee bezig is. Ik vind jullie lief allemaal hoor. En soms heel komisch.![]()
Nu weer gauw verder in Tonio. Lastig weg te leggen.
Die foto's, het wat SuperBruutquote:Op maandag 5 maart 2012 01:59 schreef golfer het volgende:
Voor Isa en Ross:
Rammstein #9: Het was zeer gaaf! _O_
Isa slaapt nog volgens mij. Althans, het is nog stil hiernaastquote:Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
eerste dagje alleen thuis
Isa, heb nog een klein doseringsvraagje (verpleegster zegt iets anders dan apotheek). bent u aanwezig?
Ah, dat kan veel verklarenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isa slaapt nog volgens mij. Althans, het is nog stil hiernaast
Yupquote:
Neh, laat nog maar ff liggenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
Ah joh, het is hoog tijd dat ze uit bed komen
telefoon uit helpt. ik had vrijdag 1u na mijn ontslag uit het ziekenhuis al een telefoontjequote:Op maandag 5 maart 2012 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh, laat nog maar ff liggen
Ik had net al wel weer het eerste telefoontje van kantoor
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
telefoon uit helpt. ik had vrijdag 1u na mijn ontslag uit het ziekenhuis al een telefoontje
Staat nog op de todo listquote:
Ik schrok al, wat is P ineens vrolijkquote:Op maandag 5 maart 2012 12:08 schreef PdeHoog het volgende:
Lol ben jij ook wakker??? Ikspeel aleentijdje spelletjes op debank op de ipas whahahaha
Isa dus, niet p
Was het ook echt een nood-noodgeval?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het is mijn prive-nummer en het mocht alleen in noodgevallen gebeld worden.
Het was idd iets wat niet lon blijven liggenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het ook echt een nood-noodgeval?
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:35 schreef golfer het volgende:
1x, ongeveer 35 jaar geleden, in Lissabon geweest. Kan me vooral mooie nauwe straatjes en leuke restaurantjes herinneren.
Oh en het was uitverkocht? Vreemd. Leuk om te horen dat jullie ervan hebben genoten.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen! Het concert was geweldig, maar ik was best verbaast over de hoeveelheid kinderen. Geen tieners, kinderen. Zoals een meisje van een jaar of zes... Daarbij was het gros van het publiek in de 30 of 40. Jammer dat P geen kaartje had gekocht, want hij kon zo naast me zitten. Die stoelen bleven leeg.
Isa
Zag de foto's, moet leuk geweest zijn. voor mij ff geen druktes en menigtes.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:38 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen! Het concert was geweldig, maar ik was best verbaast over de hoeveelheid kinderen. Geen tieners, kinderen. Zoals een meisje van een jaar of zes... Daarbij was het gros van het publiek in de 30 of 40. Jammer dat P geen kaartje had gekocht, want hij kon zo naast me zitten. Die stoelen bleven leeg.
Isa
Misschien vinden de kinderen het ook leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh en het was uitverkocht? Vreemd. Leuk om te horen dat jullie ervan hebben genoten.
En die kinderen.. Konden de ouders geen oppas voor vinden ws
Je krijgt niets gratis, je had teveel betaald!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
Was vergeten uit te checken laatste keer dat ik van Schiphol kwam met de trein. Dus ik opbellen: blijkt dat ik 8 EUR gratis krijg van de NS (was maar 10 EUR deposit afgeschreven ivm automatisch opladen).
Dus je hoeft niet achteraf het terug te betalen
Beetje raar, maar dit schijn je niet te vaak te kunnen doen
En een oppas is goedkoper gok ikquote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT dat concert was in 15 minuten ofzo uitverkocht, dus je had ruim de tijd om oppas te zoeken en als je die niet had is het vaag dat je toevallig kaartjes over had heen veel mensen gingen op de trappen zitten en achter de eerste ring staan, dus ik vermoed dat mijn buren dat ook deden.
Ja dat moet het zijn want idd hadden ze anders geen kaartjes voor hen gekocht en konden ze wel oppas vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
Kinderen worden door die Rammstein-sektaristen natuurlijk al heel jong gebrainwashed/beïnvloed om het ook leuk te moeten vinden.
Hebben ze ook nr's waarin er wordt gezongen? Ik heb er vroeger 2 gehoord en dat was alleen brullen.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou, ik heb mijn contract ondertekend en ga em even brengen i.p.v. opsturen. Vaarwel vrijheid![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 maart 2012 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou, ik heb mijn contract ondertekend en ga em even brengen i.p.v. opsturen. Vaarwel vrijheid![]()
Nee, het kostte 18 EUR, maar nu heb ik maar 10 EUR betaaldquote:Op maandag 5 maart 2012 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt niets gratis, je had teveel betaald!
Thanx! neem dan gewoon dat extra tabletje als ik wakker wordt van de pijn. als het goed gaat heb ik hem niet nodigquote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Den Haag, liefst 200 mg per dag, maar als je pijn echt stukken minder wordt bij 2x200 mg per dag dan dat gewoon doen. Ikzou dat dus voor vandaag proberen.
quote:
Tjaquote:Hoewel het niet te kwantificeren valt, is er weinig fantasie voor nodig om aan te tonen dat het
lidmaatschap van de EMU tot op heden tot een aanzienlijk welvaartsverlies voor Nederlandse
burgers heeft geleid. Hun eigen superieure pre-europrestaties en hun daaropvolgende
opgelopen achterstand op Zweden en Zwitserland zijn onmiskenbaar. Verkwistende
investeringen en hardnekkige tekorten van de Zuid-Europese landen doen samen met de
voortdurende afhankelijkheid vrezen voor een stressvolle toekomst. Een andere verklaring dan
de euro is moeilijk te bedenken.
Ook gedaan door zo'n objectief onderzoeksbureau dat al van te voren als anti-euro en anti-europa bekend stond.quote:
Gezellig.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, P en Ross komen onverwacht even buurten zometeen
Zo leuk
Dit lukt zelfs niet met een werkstuk op InHolland denk ikquote:Hoewel het niet te kwantificeren valt, is er weinig fantasie voor nodig om aan te tonen dat het
lidmaatschap van de EMU tot op heden tot een aanzienlijk welvaartsverlies voor Nederlandse
burgers heeft geleid.
Ja, eerste bezoek van Fokkers !!! Leuk !quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo leuk
Kunnen we allemaal op het balkon, de rokers dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat er nog maar veel meer mogen volgen
Rook je weer? Ja hoor, er is plek zatquote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef AnneX het volgende:
Kunnen we allemaal op het balkon, de rokers dan?
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo leuk
gezellig!!!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo leuk
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo leuk
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat er nog maar veel meer mogen volgen
Dat moet je maar afwachten!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo leuk
Oh, ook slim inderdaad. Maar deze doe ik dus nooit uit eigenlijk, dus balen. Misschien in mijn sjaal blijven haken en tijdens het fietsen gevallen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:33 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, minder handig.. Mijn lieftallige zuster heeft de gewoonte ze boven de wasbak uit te doen, dus die heeft een grote verzameling enkele oorbellen...
Nu ff Knallen in de Horeca kijken. Stond op usenet
whut woar?? wat coolquote:Op maandag 5 maart 2012 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankjewelquote:
Nou die waren van mij, had ik net gekocht voor mezelf en toen kwam hij met thee dus pakte ik de paaseitjes maarquote:Op maandag 5 maart 2012 20:49 schreef minilot het volgende:
Klinkt als een puike nieuwe baas, FF! Paaseitjes bij je contract!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |