quote:Op zondag 4 maart 2012 16:14 schreef MaximusTG het volgende:
Zooo, lekker ff het balkon een beetje opgeruimd, gestoft & gestofzuigd, huiskamerplantjes gesnoeid (waaronder twee spaanse pepers die het gewoon nog steeds doen, vorig jaar opgekweekt vanuit een nasi-pakket) . Aardbeienplant dode blad eruit. Allemaal wat gedroogde koeienpoep en een scheutje water. Nieuwe basilicum + peterselie + paprika + spaanse peper gezaaid
.
Zie je, je moet hem kwaad makenquote:
quote:
Dat ga ik ook proberen!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef MaximusTG het volgende:
[..], ja, is echt grappig. Heb gewoon een keer een hele mooie rode peper die erbij zat genomen en de zaadjes uitgehaald. Even laten drogen, aantal gezaaid, en rest in envelopje bewaard. Kwamen hele mooie plantjes uit met heel veel pepers.
quote:Op zondag 4 maart 2012 16:19 schreef MaximusTG het volgende:
[..], ja, is echt grappig. Heb gewoon een keer een hele mooie rode peper die erbij zat genomen en de zaadjes uitgehaald. Even laten drogen, aantal gezaaid, en rest in envelopje bewaard. Kwamen hele mooie plantjes uit met heel veel pepers.
Graag gedaan hoorquote:
Ik zag hem op het veld tussendoor meelezen hier.quote:
Nuquote:Op zondag 4 maart 2012 16:22 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook wat sla gaan zaaien in potten, wanneer moet/kan dat?
Ja, zo werkt dat met die jonge gasten hè, altijd onlinequote:Op zondag 4 maart 2012 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag hem op het veld tussendoor meelezen hier.
Ohquote:Op zondag 4 maart 2012 16:29 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Nu. Heb hier nog een zakje snijsla staan bv; dat kan je zaaien van maart tot juli, duurt ongeveer 50-70 dagen voor het klaar is. Dus als je nu begint, en dan om de week weer wat zaait heb je over 50 dagen elke week verse sla
.
Ja, uiterst efficiënte counters.quote:
Mickey Mouse competitie.quote:
Een echte fan dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
haha ach ik maak me er verder niet druk om, winnen ze? mooi, verliezen ze, jammer maar kan er niet chago om worden hoor
je bent alleen n echte fan als je na n nederlaag jankend in n hoekje kruipt of er chago van wordt? zij lopen te prutsen,door chago te worden spelen ze n volgende keer echt niet beterquote:
Staat niet helemaal in verhouding met je emotionele uitspattingen richting A'damquote:Op zondag 4 maart 2012 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
haha ach ik maak me er verder niet druk om, winnen ze? mooi, verliezen ze, jammer maar kan er niet chago om worden hoor
ik lach me alleen kapot als ajax verliestquote:Op zondag 4 maart 2012 17:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Staat niet helemaal in verhouding met je emotionele uitspattingen richting A'dam
Ik moet altijd lachen om die zogenaamde supporters van een club die zich meer richten op de prestaties van een andere club.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
ik lach me alleen kapot als ajax verliesten vind het jammer als ze winnen, meer niet
Jaar of acht, was een destijds de duurste tefal, met zo een superglad strijkvlak, altijd zuinig op geweest, altijd gedistilleerd water er inquote:Op zondag 4 maart 2012 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh balen Piet! Had je em al lang?
Zo, was hangt..ik ga naar zus.
Vnv tennissen en ik heb geen zin, laatste tijd helemaal geen zin meer.
Is net relaties, strijkijzersquote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaar of acht, was een destijds de duurste tefal, met zo een superglad strijkvlak, altijd zuinig op geweest, altijd gedistilleerd water er in
Viel en was kaduuk.
GVD
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat was Ajax he.
*duikt weg voor Hubsel
Oeh ja, die leek me wel lekker. Laat ff weten hoe het wasquote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga straks beginnen aan http://www.kayotic.nl/blog/bacon-sprouts-apple-mash
Dat zuigt!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaar of acht, was een destijds de duurste tefal, met zo een superglad strijkvlak, altijd zuinig op geweest, altijd gedistilleerd water er in
Viel en was kaduuk.
GVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |