youtube.quote:
alle mensjes uit calimeroland moeten elkaar wel steunen hequote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ji jvoro Roda? Is PSV je cluppie niet meer
Idd zegquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
Moeilijk om niet in slaap te vallen bij dit tempo Ajax-Roda
Machtig mooi m'n jung.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik blijf dat meisje in de OP machtig mooi vinden
Fey-Gro is redelijk vermakelijk... Beetje jammer dat het commentaar oersaai isquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
Moeilijk om niet in slaap te vallen bij dit tempo Ajax-Roda
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, die zit al in een inrichting voor ze 14 is denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Zegt iemand die roept dat Heracles de mooiste club is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ji jvoro Roda? Is PSV je cluppie niet meer
Zoiets ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, die zit al in een inrichting voor ze 14 is denk ik
Aan de fysieke gesteldheid van de spelers te zien zijn ze wel om 12:30 begonnen en nu bezig met de derde helftquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd zegEn de wedstrijd is geen eens om 12.30 begonnen.
Da's toch altijd met bier? Speelt Theo Janssen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Aan de fysieke gesteldheid van de spelers te zien zijn ze wel om 12:30 begonnen en nu bezig met de derde helft
logische beslissing. Hiddink zal wel weer komen ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef Stringer het volgende:
Offtopic: hmm villas boas weg... wat een prutsclub.
maar het blijft een prutclubquote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logische beslissing. Hiddink zal wel weer komen ofzo
Hiddink zit al bij Anzhi hè.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logische beslissing. Hiddink zal wel weer komen ofzo
Mourinho terug bij Chelsea?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef Stringer het volgende:
Offtopic: hmm villas boas weg... wat een prutsclub.
Alsof abro dat boeitquote:
oud speler neemt het voorlopig overquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mourinho terug bij Chelsea?
Ik hoop het.
Ik ben bezig de kampioenaspiraties van Feyenoord te aanschouwenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Aanschouw de kampioenaspiraties van Ajax.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Aanschouw de kampioenaspiraties van Ajax.
Ik ook. Dan krijgen we weer dit soort humorquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mourinho terug bij Chelsea?
Ik hoop het.
Werd te groot anders.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom staat Luc Nilis niet in je UI ?
okquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vind dat Nilis veel en veel meer gepresteerd heeft dan die van Nistelrooy hoor
Lijkt op de Pool die m'n badkamer doet.quote:
Feyenoord ofc, altijd leukquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Welke wedstrijd is wel leuk? Utreg NEC is supermegaultra saai
Het blijft een louche Balkan-figuur, of ie nou ¤16 miljoen heeft gekost of niet.quote:
Beide zijn een held in Eindhoven. Alleen jammer dat van Nistelrooij zn belofte niet nakomt om terug te komen maarja.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vind dat Nilis veel en veel meer gepresteerd heeft dan die van Nistelrooy hoor
Feyenoord speelt vermakelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Joh..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Waarom nu al een wissel dan? Mis ik wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, Ebecilio komt er in. Dit wordt fantastisch.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, Ebecilio komt er in. Dit wordt fantastisch.
Beste speler van Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
NIET EBECILIO NIET EBECILIO NIET EBECILIO
De Vrij voor Vlaarquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar.Die gast moet eigenlijk gewoon doorgeselecteerd worden man.
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom nu al een wissel dan? Mis ik wat?
altijd nog beter dan axja roda denkquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
PSV is ook nou niet bepaald fantastiesquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een marteling dat ik dit moet kijken tot het grote PSV begint
Normaal wel dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegen
Ah, moet de topscorer (toch?) eruit.. Dan gaat Roda zeker winnenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegen
Of voor een club die z'n alimentatie wil overnemen.quote:
zet je tv uit en ga naar buiten in dat geweldig eindhoven van je?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een marteling dat ik dit moet kijken tot het grote PSV begint
veel te weinigquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, moet de topscorer (toch?) eruit.. Dan gaat Roda zeker winnen
mad?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zet je tv uit en ga naar buiten in dat geweldig eindhoven van je?
Feyenoord laat het ware niveau zien?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef Merkie het volgende:
Pff, Feyenoord moet echt even wat minder slordig spelen.
De eerste 20 minuten waren best aardig.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een treurigheid tot nu toe vandaag. Vitesse - Graafschap was al niet veel. En Feyenoord - Grunn is gewoon treurig.
nee ik meen het.quote:
Het huidige niveau komt denk ik door de vele overtredingen van Groningen... Voorkomt dat Feyenoord een fatsoenlijke aanval op kan zettenquote:
de ironiequote:Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef Stringer het volgende:
Kindsoldaat in zo'n Warchild shirt trouwens
Ontroerend.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef Stringer het volgende:
Kindsoldaat in zo'n Warchild shirt trouwens
Hihi.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het huidige niveau komt denk ik door de vele overtredingen van Groningen... Voorkomt dat Feyenoord een fatsoenlijke aanval op kan zetten
als je zo speelt word je geen kampioenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Statistieken bewijzen dat Ajax kampioen gaat worden
There are lies, big lies and then there are statistics...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Welquote:
Nu welquote:
Guess...quote:
Groningen komt niet in het stuk voor. Nu nog een doelpunt maken voor rust zodat Groningen geen ideeen krijgt..quote:
Scorebord zegt iets anders.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dan kunnen we Rutten ook wel bij laten tekenen dan, als het toch alleen maar aan de spelers ligt.quote:
Nee, Rodaquote:
Frank zet anders die mongool erin, terwijl hij een willekeurige andere speler had moeten kiezen...quote:
theaterpubliek hèquote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Elusive het volgende:
het "sing when you're winning" mentaliteit is in eens heel erg hoog
kan nu ineens een speld horen vallen daaro (tenzij ebecilio de bal heeft)
Stoere jongen!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Adames het volgende:
Nou, hopelijk komt Ajax nog terug en dan heb ik mooi geld verdiend. Roda scoort eerste doelpunt @4.8, ruststand is een voorsprong voor Roda @9 en alsnog winst Ajax wordt het nog eens vertwintigvoudigd.
Wat lul je.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Elusive het volgende:
Ze hebben voor die goal gewoon de hele tijd gezongen, en toen waren we ook niet aan het winnen. En ze zijn nu nog steeds aan het zingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Elusive het volgende:
Super Armeen dat het is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ozbiliz is gewoon een baasje. Belachelijk dat Debilio altijd mocht spelen en Ozbiliz niet
Net als tegen RKC.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
In de Kuip is het vandaag niet anders, tot de goal vrijwel stil.
En zo is het maar netquote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
En de meeste maar zeggen, oh ja Ajax heb makkelijkste programma, is misschien ook wel zo, maar er moet wel even gewonnen van die ploegjes;)
Jup.. als je over overrated praat, moet je het niet over Clasie en Strootman hebben maar over bolle Janssen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Janssen heeft echt nog geen bal geraakt, het is alsof je met 10 man speelt. En dan is ebecilio nog eens -2..
Die loopt inderdaad voor spek en bonen meequote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Janssen heeft echt nog geen bal geraakt, het is alsof je met 10 man speelt. En dan is ebecilio nog eens -2..
Alhoewel ik Ajax nu niet kijk, ben ik het wel met je eens. 10x beter dan Ebecilio.quote:
Niemand vindt hem goed hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup.. als je over overrated praat, moet je het niet over Clasie en Strootman hebben maar over bolle Janssen.
Maar dat zegt ook niet zoveelquote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alhoewel ik Ajax nu niet kijk, ben ik het wel met je eens. 10x beter dan Ebecilio.
Ajax gaat het echt niet redden. Hebben 1 goede wedstrijd (ManU) gespeeld in de laatste weken en de opportunisten komen meteen tevoorschijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
En de meeste maar zeggen, oh ja Ajax heb makkelijkste programma, is misschien ook wel zo, maar er moet wel even gewonnen van die ploegjes;)
Janssen is nou niet echt overrated, die wordt door iedereen uitgekotst. Slecht is ie wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup.. als je over overrated praat, moet je het niet over Clasie en Strootman hebben maar over bolle Janssen.
Ze hebben wel de makkelijkste tegenstanders. Op papier.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ajax gaat het echt niet redden. Hebben 1 goede wedstrijd (ManU) gespeeld in de laatste weken en de opportunisten komen meteen tevoorschijn.
Vorig jaar hebben we ook maar een goede wedstrijd gespeeld (Milan) en zijn we ook kampioen geworden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ajax gaat het echt niet redden. Hebben 1 goede wedstrijd (ManU) gespeeld in de laatste weken en de opportunisten komen meteen tevoorschijn.
Ze hebben ook het geluk gehad dat de topclub faalde tegen hun om het af te maken, PSV gelijk terwijl die hadden moeten winnen, AZ gelijk terwijl die hadden moeten winnen, Feyenoord gelijk terwijl die hadden moeten winnen...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ze hebben wel de makkelijkste tegenstanders. Op papier.
Theo is een baas! Dat Ajax hem nou steeds verkeerd opstelt of niet aanspeeltquote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Janssen is nou niet echt overrated, die wordt door iedereen uitgekotst. Slecht is ie wel.
Imo is Janssen een goede speler, die domweg totaal niet binnen Ajax past. Miskoop van de laatste paar jaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Janssen is nou niet echt overrated, die wordt door iedereen uitgekotst. Slecht is ie wel.
Dit dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is Janssen een goede speler, die domweg totaal niet binnen Ajax past. Miskoop van de laatste paar jaar.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Paul het volgende:
Ajax gaat wederom verliezen van een middenmoter
Dat blijven hamlap en soeleemaaniii...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is Janssen een goede speler, die domweg totaal niet binnen Ajax past. Miskoop van de laatste paar jaar.
Janssen is toch korter daar?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat blijven hamlap en soeleemaaniii...
Ohja Ebecillio is uit de geweldige opleiding toch? Dus die telt niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat blijven hamlap en soeleemaaniii...
Meeste doelpunten in laatste kwartier van een wedstrijd (seizoen 2011/12)quote:
Had Twente hoger verwachtquote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Meeste doelpunten in laatste kwartier van een wedstrijd (seizoen 2011/12)
Club Goals
Ajax 15
Heracles Almelo 15
SC Heerenveen 13
AZ 12
FC Twente 11
PSV 11
Roda JC Kerkrade 11
Eens moet een eerste keer zijn dat het niet zo gaat héquote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Club Goals
Ajax 15
Heracles Almelo 15
SC Heerenveen 13
AZ 12
FC Twente 11
PSV 11
Roda JC Kerkrade 11
Conclusie: Ajax is een Duitsere club dan Twentequote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Club Goals
Ajax 15
Heracles Almelo 15
SC Heerenveen 13
AZ 12
FC Twente 11
PSV 11
Roda JC Kerkrade 11
Of ze krijgen 12 minuten blessuretijdquote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef Ritmo het volgende:
Ajax prikt er totaal onverdient nog wel 2 of 3 in zo.
We hebben Ruiz niet meer hequote:
Had jij niet al aan moeten rijden?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of ze krijgen 12 minuten blessuretijd
Mjaquote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Idd want Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef Ritmo het volgende:
quote:
Zoiets ja. En dan zo'n kut-goal van J. de Jong.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax speelt een stuk beter dan Roda, alleen staat die mongool er in die graag balletjes aan de tegenstander geeft.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef Ritmo het volgende:
Denk het ook ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:24 schreef Ritmo het volgende:
Knap hoor, tegen een middenmoterquote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax speelt een stuk beter dan Roda, alleen staat die mongool er in die graag balletjes aan de tegenstander geeft.
Vermeer keept nog steeds?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax speelt een stuk beter dan Roda, alleen staat die mongool er in die graag balletjes aan de tegenstander geeft.
Ik kijk niet dus wie is dat?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Rustig aan he overdrijvert.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |