Waarom nu al een wissel dan? Mis ik wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, Ebecilio komt er in. Dit wordt fantastisch.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, Ebecilio komt er in. Dit wordt fantastisch.
Beste speler van Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
NIET EBECILIO NIET EBECILIO NIET EBECILIO
De Vrij voor Vlaarquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar.Die gast moet eigenlijk gewoon doorgeselecteerd worden man.
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom nu al een wissel dan? Mis ik wat?
altijd nog beter dan axja roda denkquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Welke wedstrijd is wel leuk? Utreg NEC is supermegaultra saai
PSV is ook nou niet bepaald fantastiesquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een marteling dat ik dit moet kijken tot het grote PSV begint
Normaal wel dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegen
Ah, moet de topscorer (toch?) eruit.. Dan gaat Roda zeker winnenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegen
Of voor een club die z'n alimentatie wil overnemen.quote:
zet je tv uit en ga naar buiten in dat geweldig eindhoven van je?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een marteling dat ik dit moet kijken tot het grote PSV begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |