youtube.quote:
alle mensjes uit calimeroland moeten elkaar wel steunen hequote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ji jvoro Roda? Is PSV je cluppie niet meer
Idd zegquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
Moeilijk om niet in slaap te vallen bij dit tempo Ajax-Roda
Machtig mooi m'n jung.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik blijf dat meisje in de OP machtig mooi vinden
Fey-Gro is redelijk vermakelijk... Beetje jammer dat het commentaar oersaai isquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Tarado het volgende:
Moeilijk om niet in slaap te vallen bij dit tempo Ajax-Roda
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, die zit al in een inrichting voor ze 14 is denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
Zegt iemand die roept dat Heracles de mooiste club is.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ji jvoro Roda? Is PSV je cluppie niet meer
Zoiets ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ja, die zit al in een inrichting voor ze 14 is denk ik
Aan de fysieke gesteldheid van de spelers te zien zijn ze wel om 12:30 begonnen en nu bezig met de derde helftquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd zegEn de wedstrijd is geen eens om 12.30 begonnen.
Da's toch altijd met bier? Speelt Theo Janssen?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Aan de fysieke gesteldheid van de spelers te zien zijn ze wel om 12:30 begonnen en nu bezig met de derde helft
logische beslissing. Hiddink zal wel weer komen ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef Stringer het volgende:
Offtopic: hmm villas boas weg... wat een prutsclub.
maar het blijft een prutclubquote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logische beslissing. Hiddink zal wel weer komen ofzo
Hiddink zit al bij Anzhi hè.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
logische beslissing. Hiddink zal wel weer komen ofzo
Mourinho terug bij Chelsea?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:54 schreef Stringer het volgende:
Offtopic: hmm villas boas weg... wat een prutsclub.
Alsof abro dat boeitquote:
oud speler neemt het voorlopig overquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mourinho terug bij Chelsea?
Ik hoop het.
Ik ben bezig de kampioenaspiraties van Feyenoord te aanschouwenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Aanschouw de kampioenaspiraties van Ajax.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
Aanschouw de kampioenaspiraties van Ajax.
Ik ook. Dan krijgen we weer dit soort humorquote:Op zondag 4 maart 2012 14:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mourinho terug bij Chelsea?
Ik hoop het.
Werd te groot anders.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom staat Luc Nilis niet in je UI ?
okquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vind dat Nilis veel en veel meer gepresteerd heeft dan die van Nistelrooy hoor
Lijkt op de Pool die m'n badkamer doet.quote:
Feyenoord ofc, altijd leukquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Welke wedstrijd is wel leuk? Utreg NEC is supermegaultra saai
Het blijft een louche Balkan-figuur, of ie nou ¤16 miljoen heeft gekost of niet.quote:
Beide zijn een held in Eindhoven. Alleen jammer dat van Nistelrooij zn belofte niet nakomt om terug te komen maarja.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik vind dat Nilis veel en veel meer gepresteerd heeft dan die van Nistelrooy hoor
Feyenoord speelt vermakelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Joh..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
Waarom nu al een wissel dan? Mis ik wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, Ebecilio komt er in. Dit wordt fantastisch.
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh god, Ebecilio komt er in. Dit wordt fantastisch.
Beste speler van Ajaxquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
NIET EBECILIO NIET EBECILIO NIET EBECILIO
De Vrij voor Vlaarquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Vlaar.Die gast moet eigenlijk gewoon doorgeselecteerd worden man.
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom nu al een wissel dan? Mis ik wat?
altijd nog beter dan axja roda denkquote:Op zondag 4 maart 2012 15:00 schreef Paul het volgende:
PSV is ook nou niet bepaald fantastiesquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een marteling dat ik dit moet kijken tot het grote PSV begint
Normaal wel dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegen
Ah, moet de topscorer (toch?) eruit.. Dan gaat Roda zeker winnenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sulejmani heeft last van z'n knie of zo, kan in ieder geval z'n been niet meer bewegen
Of voor een club die z'n alimentatie wil overnemen.quote:
zet je tv uit en ga naar buiten in dat geweldig eindhoven van je?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een marteling dat ik dit moet kijken tot het grote PSV begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |