Stoere jongen!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Adames het volgende:
Nou, hopelijk komt Ajax nog terug en dan heb ik mooi geld verdiend. Roda scoort eerste doelpunt @4.8, ruststand is een voorsprong voor Roda @9 en alsnog winst Ajax wordt het nog eens vertwintigvoudigd.
Wat lul je.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Elusive het volgende:
het "sing when you're winning" mentaliteit is in eens heel erg hoog
kan nu ineens een speld horen vallen daaro (tenzij ebecilio de bal heeft)
Ze hebben voor die goal gewoon de hele tijd gezongen, en toen waren we ook niet aan het winnen. En ze zijn nu nog steeds aan het zingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Elusive het volgende:
het "sing when you're winning" mentaliteit is in eens heel erg hoog
kan nu ineens een speld horen vallen daaro (tenzij ebecilio de bal heeft)
Super Armeen dat het is.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ozbiliz is gewoon een baasje. Belachelijk dat Debilio altijd mocht spelen en Ozbiliz niet
Net als tegen RKC.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:16 schreef detulp050 het volgende:
[..]
In de Kuip is het vandaag niet anders, tot de goal vrijwel stil.
En zo is het maar netquote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef ThomasKuiper het volgende:
En de meeste maar zeggen, oh ja Ajax heb makkelijkste programma, is misschien ook wel zo, maar er moet wel even gewonnen van die ploegjes;)
Jup.. als je over overrated praat, moet je het niet over Clasie en Strootman hebben maar over bolle Janssen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Janssen heeft echt nog geen bal geraakt, het is alsof je met 10 man speelt. En dan is ebecilio nog eens -2..
Die loopt inderdaad voor spek en bonen meequote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Janssen heeft echt nog geen bal geraakt, het is alsof je met 10 man speelt. En dan is ebecilio nog eens -2..
Alhoewel ik Ajax nu niet kijk, ben ik het wel met je eens. 10x beter dan Ebecilio.quote:
Niemand vindt hem goed hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup.. als je over overrated praat, moet je het niet over Clasie en Strootman hebben maar over bolle Janssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |