nee de boer want die zet hem erinquote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
Direct contract ontbinden van die tyfes mongool Edebilio![]()
![]()
Eerste wat ik deed bij FM12
Fout begint bij de ongelooflijke mongool rechtsvoorin.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef Setting_Sun het volgende:
zucht, weer een goal tegen, de Ajax verdediging is echt zo leuk als een mandje.
Het lijkt me dat als je bij ajax speelt dat je dan wel een goeie instelling zou moeten hebben. Als ze onder het poortje lopen staat er toch WIJ ZIJN AJAX? Of kunnen ze niet lezen?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt t aan t materiaal of aan de instelling?
Hoeveel alternatieven heeft ie? Niet.quote:
Heb je überhaupt de tv wel aan.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:15 schreef Setting_Sun het volgende:
zucht, weer een goal tegen, de Ajax verdediging is echt zo lek als een mandje.
Lodeiro, de Sa, lukoki .. maar nee met een kuttactiek spelen en weer lol wisselen ..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoeveel alternatieven heeft ie? Niet.
Ik krijg eerder de indruk dat spelers vaak denken van Ah kijk nu speel ik bij Ajax dus ben ik goed en vervolgens presteren ze niet veel meer.... Lijkt mij dus eerder een instellings fout dan dat ze niet goed genoeg zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je bij ajax speelt dat je dan wel een goeie instelling zou moeten hebben. Als ze onder het poortje lopen staat er toch WIJ ZIJN AJAX? Of kunnen ze niet lezen?
Dan noem je ook 3 mislukkingenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:17 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Lodeiro, de Sa, lukoki .. maar nee met een kuttactiek spelen en weer lol wisselen ..
tja dat komt door onze geweldige jeugdopleiding.. tering man dit doet me denken aan Ajax Roda van het seizoen 1999-2000quote:
die 0-1 was niet de schuld van de verdediging.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef Setting_Sun het volgende:
[..]
nee, maar Ajax heeft ondertussen wel 33 goals tegen, lekke verdediging dus.
Vooral tegen dit soort ploegen lijken ze altijd een beetje beledigd dat ze niet al op voorhand de winst cadeau krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg eerder de indruk dat spelers vaak denken van Ah kijk nu speel ik bij Ajax dus ben ik goed en vervolgens presteren ze niet veel meer.... Lijkt mij dus eerder een instellings fout dan dat ze niet goed genoeg zijn.
ja , nu de rest nog, dan mogen er wel een paar tandjes bijquote:Op zondag 4 maart 2012 15:19 schreef Gnieperd het volgende:
Dat ene doelpunt van Malki heb ik alvast goed.
laat ik het zo formuleren, verdedigend is Ajax zwak, altijd al geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die 0-1 was niet de schuld van de verdediging.
? altijd, dat dacht ik niet, maar momenteel welquote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Setting_Sun het volgende:
[..]
laat ik het zo formuleren, verdedigend is Ajax zwak, altijd al geweest.
Heb je Ajax wel eens zien voetballen dan? op CL, EL en beker na..quote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Setting_Sun het volgende:
[..]
laat ik het zo formuleren, verdedigend is Ajax zwak, altijd al geweest.
Reageer gewoon niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
? altijd, dat dacht ik niet, maar momenteel wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |