quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Hij is de vrije man dus moet meevallenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:30 schreef S0nic het volgende:
Na hoeveel minuten gaat Ooijer rood krijgen?
Het is een nieuw topic. valt weinig aan terug te bladeren.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zoveel moeite om even terug te bladeren?
Ben je serieus zo dom of ben je aan het trollen?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is een nieuw topic. valt weinig aan terug te bladeren.
AFC AJAX #1736: Dapp're strijdersquote:Op zondag 4 maart 2012 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is een nieuw topic. valt weinig aan terug te bladeren.
quote:
Koppers blessure toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staan in godsnaam Ooijer en Anita in de verdediging en Janssen er uberhaupt in. Wat is er mis met van Rhijn en koppers, of wil hij ze langzaam brengen?
Dan nog moet je die 2 er niet in zetten...
Goh, Van Koppers lijkt me logisch héquote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom staan in godsnaam Ooijer en Anita in de verdediging en Janssen er uberhaupt in. Wat is er mis met van Rhijn en koppers, of wil hij ze langzaam brengen?
3-4-3quote:Op zondag 4 maart 2012 13:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ja jongeh, ik was vergeten dat die geblesseerd was. Maar wat is er met v Rhijn dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goh, Van Koppers lijkt me logisch hé
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja jongeh, ik was vergeten dat die geblesseerd was. Maar wat is er met v Rhijn dan?
quote:
1 2 3 4 5 | Vermeer Alderweireld - Ooijer - Vertonghen Enoh Janssen - Eriksen - Anita Lukoki - De Jong - Boerrigter |
Misschien omdat v Rhijn nog niet toe is aan 3-4-3?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef TJV het volgende:
Van Rhijn speelt net leuk, word je gepasseerd door opa Ooijer. Echt Ajax.
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gestresste kleuters hier. Met bijna dezelfde opstelling wonnen we in het Hoekje van Nederland met 4-0.
1 2 3 4 5 | Vermeer Vertonghen, Ooijer, Alderweireld Enoh Janssen, Eriksen, Anita Boerrigter, De Jong, Lukoki |
Waarom?quote:
Aanvallend voetbal met combinaties = Ajax.quote:
Yeah 2 is zat, je hebt als backup ook nog een keeperquote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom?
Speel lekker aanvallend, waarom zou je 4 verdedigers gebruiken als je tegenstander 2 aanvallers opstelt..
Nee.quote:
Toen speelden we anders wel uitstekend. Toevallig.quote:
Waarom zou jij 4 verdedigers opstellen als Roda 2 aanvallers opstelt?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Toen speelden we anders wel uitstekend. Toevallig.
Waarom zou jij dat niet doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij 4 verdedigers opstellen als Roda 2 aanvallers opstelt?
Bulykin staat er toch juist wel in en Lodeiro niet?quote:
Self-catering heeft gewoon oogkleppen op. Even wachten tot hij zich verbetert.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bulykin staat er toch juist wel in en Lodeiro niet?
Jij bent hier de voetbalkenner.quote:
Zeg jij eens waarom het nut heeft om 4 verdedigers tegen 2 aanvallers op te stellen. Jij komt hier de stoere boi uithangen.quote:
Dan kan je zelfs stellen dat als je heel verdedigend wilt spelen, je gewoon 2 keepers moet opstellenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg jij eens waarom het nut heeft om 4 verdedigers tegen 2 aanvallers op te stellen. Jij komt hier de stoere boi uithangen.
3 verdedigers opstellen deed Ajax eens en toen verloren ze met 4-0 van Bayernquote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg jij eens waarom het nut heeft om 4 verdedigers tegen 2 aanvallers op te stellen. Jij komt hier de stoere boi uithangen.
Is Roda Bayern dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
3 verdedigers opstellen deed Ajax eens en toen verloren ze met 4-0 van Bayern
Maar wij spelen dan wel weer met Ooijer en Janssenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Roda Bayern dan?
Hebben ze uitblinkers?
Vormer geschorst en dat is een stevige aderlating
En wie zegt dat Theo weer zo slecht gaat spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar wij spelen dan wel weer met Ooijer en Janssen
Ik zei 6-1.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef Wessiej het volgende:
Meinern got mensen, dit wordt een rustige 4-0. Geen spektakel, maar vooral geen drama met 3-4-3 of wie er speelt. Quoten mag na wedstrijd dat ik gelijk heb,
Ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie zegt dat Theo weer zo slecht gaat spelen
Makaay is net zo goed als Malki en Junker is Pizarroquote:Op zondag 4 maart 2012 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Roda Bayern dan?
Hebben ze uitblinkers?
Vormer geschorst en dat is een stevige aderlating
Zeg dat maar tegen Bert van Marwijk (beetje off topic dat wel)quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef Gnieperd het volgende:
Pff... Verdedigers. Wie heeft er nou weer verdedigers nodig
¤15 per uur.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een glazen bol dan? Mag ik die effe lenen dan?
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef TJV het volgende:
Van Rhijn speelt net leuk, word je gepasseerd door opa Ooijer.
Gezond verstandquote:Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie zegt dat Theo weer zo slecht gaat spelen
Vroeger hadden we nog Wesley Sonck nu alleen maar Bulykinquote:Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, zijn sommigen hier nou zo dom of trollen ze ieder uur van de dag?
gast..quote:Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, zijn sommigen hier nou zo dom of trollen ze ieder uur van de dag?
In deze opstelling speelt hij wat meer naar voren toe dus kan hij zomaar een aardige wedstrijd spelenquote:
Ajax in balbezit is toch 3-4-3 met doorgeschoven centrum verdediger. Sowieso spelen ze in de jeugd van Ajax ook vaak 3-4-3. Aanvallend combinatievoetbal en geen 4-4-2 lijkt mij iig Ajax.quote:
Je theorie klopt.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:16 schreef Tarado het volgende:
Ik verwacht een goeie Eriksen vandaag, gewoon op 10 en al zijn energie in acties leggen ipv lopen (achteraf hoor ik wel of mijn theorie klopt)
Ga ergens anders trollen ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 14:18 schreef TJV het volgende:
Jullie happen allemaal wel makkelijk zeg. En nu ga ik voetbal kijken. 3-4-3. Aanvallend. Met Janssen een Ooijer.
Zeg maar dat dit armoede isquote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij moeten ze gedoseerd aanvallen van v/d Boer
Gedoseerd? lage doses dusquote:Op zondag 4 maart 2012 14:47 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij moeten ze gedoseerd aanvallen van v/d Boer
tja de Boer zet hem erin maar die treft geen blaam...quote:Op zondag 4 maart 2012 15:12 schreef Burrito het volgende:
Geef die man een miljoenen contractEbicillio
![]()
Ligt t aan t materiaal of aan de instelling?quote:Op zondag 4 maart 2012 15:14 schreef Maanvis het volgende:
deerniswekkend deze wedstrijd. maar wat wil je met die belachelijke spelers bij ajax.
trek de knip toch eens en haal wat beters ipv dit zeikmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |