? Zolang Ajax wint vind ik alles bestquote:Op zondag 4 maart 2012 12:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang PSV niet wint vind ik alles best.
Gelijkspel moeten ze alsnog allebei 2 keer punten verliezen, omdat ze een beter doelsaldo hebben. Beter als er gewoon een verliest denk ikquote:Op zondag 4 maart 2012 12:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wie moet er winnen vandaag? twente of psv? ik hoop eerlijk gezegd op een gelijkspelletje
Het is nog vroeg, ik gok op een gelijkspel daarquote:Op zondag 4 maart 2012 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees even goed, Ik heb het over PSV - Twente.
Dankje open deurquote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval moet de koploper niet winnen.
Als wij al snel de 1-0 scoren. Dan moeten we snel de 2/3-0 machen.
Wie is de koploper dan? Twente gaat de inhaalwedstrijd gewoon winnen ..quote:Op zondag 4 maart 2012 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval moet de koploper niet winnen.
Als wij al snel de 1-0 scoren. Dan moeten we snel de 2/3-0 machen.
PSV lijkt me dan toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelijkspel moeten ze alsnog allebei 2 keer punten verliezen, omdat ze een beter doelsaldo hebben. Beter als er gewoon een verliest denk ik
Ze hebben allebei toch evenveel punten, Twente gaat echt wel winnen van de Graafschap.quote:
Wel een hele negatieve toekomstvisie, als Janssen er in staat...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:43 schreef stoeltafel het volgende:
Janssen waarschijnlijk in de basis, zal wel weer niks worden of heel misschien heeft de bank hem goed gedaan. Hopen dat PSV verliest, wat een kut club zeg.
Ajax en PSV bijna gelijkwaardig doelsaldo er van uitgaande dat Ajax de 5 punten goed maakt.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Gelijkspel moeten ze alsnog allebei 2 keer punten verliezen, omdat ze een beter doelsaldo hebben. Beter als er gewoon een verliest denk ik
128 sta ikquote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik zit op 108, ik zal mijn FOK! shirt aan doen, dan kan je me herkennen.
Aldus Bas van Veenendaal.quote:#Ajax speelt 343 met ooijer, janssen en Bulykin. Bij #roda sutchuin voor vormer en fledderus linksback. #ajarod
Drie centrale verdedigers dus. Maar waarom Ooijer er ipv Van Rhijn erin staat is me een raadsel.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef Mandéra het volgende:
Opstelling Ajax voor Ajax - Roda JC: Vermeer; Alderweireld, Ooijer, Vertonghen; Anita, Eriksen, De Jong, Janssen; Sulejmani, Bulykin, Ozbiliz.
| 1 2 3 4 | Alderweireld - Ooijer - Vertonghen Anita Eriksen - De Jong - Janssen Sulejmani - Bulykin - Ozbiliz |
Zoals dat hoort in een 3-4-3.quote:
Ooijer centraal daar vind hij Van Rijn te licht voor blijkbaarquote:Op zondag 4 maart 2012 13:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Drie centrale verdedigers dus. Maar waarom Ooijer er ipv Van Rhijn erin staat is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |