Ik vond toen net de tabaksreclame verboden werd het zo mooi dat ze op de achtervleugel in dezelfde letters look a like hadden staan ipv lucky strike.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:54 schreef Michael_Moore het volgende:
Niemand associaties met Lucky Strike?
[ afbeelding ]
Of op de Jordan destijds met Bitten & Hissen, Buzzin Hornets, Be On Edge en Bitten Heroesquote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond toen net de tabaksreclame verboden werd het zo mooi dat ze op de achtervleugel in dezelfde letters look a like hadden staan ipv lucky strike.
Geniaal gevonden
Idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond toen net de tabaksreclame verboden werd het zo mooi dat ze op de achtervleugel in dezelfde letters look a like hadden staan ipv lucky strike.
Geniaal gevonden
Daar had ik vroeger nog een mok van. Maar helaas is die niet meer onder ons.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Idd.![]()
en Buzzing Hornets i.p.v. Benson & Hedges.
Ik had er vroeger zoéén.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger nog een mok van. Maar helaas is die niet meer onder ons.
moeten ze het hoofdkwartier weer verplaatsen ...quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
HTR, Een mooi team om plaats te maken voor Volkswagen AG Group in 2015![]()
Audi F1
Nee, Lamborghini F1quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
HTR, Een mooi team om plaats te maken voor Volkswagen AG Group in 2015![]()
Audi F1
Heerlijk dat geluid, helaas wordt dat in 2015 wel minderquote:
Haha mooi, heb er weer zin inquote:
Voorvleugel is compleet anders. verbinding tussen neus en voorvleugel. Andere bevestigingen bij de airbox. hele andere sidepod..quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Even eens vergelijken met vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig verschillen in de F111 en F112 op het eerste zicht. Bargeboards ontbreken, en de bobbel ter hoogte van het Cosworth logo op de engine cover. En natuurlijk de haaienvin. In de vlotte kijk dan.
Laten we er maar van uitgaan dat de definitieve 2012 HRT nog niet klaar is, deze is leuk voor de fotoshootquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Voorvleugel is compleet anders. verbinding tussen neus en voorvleugel. Andere bevestigingen bij de airbox. hele andere sidepod..
In welk opzicht? Grootste sponsors waren volgens mij voor de teams... West, Marlboro en lucky-strike. Dat zijn de eersten die mij te binnen schieten. Zou geen zin hebben vanwege budget-cap.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef nils7 het volgende:
idd dat zou de sport nog best kunnen redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |