twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op maandag 05-03-2012 om 17:48:38RT @HRTF1Team: The F112 just covered its first installation lap. Congratulations! #F1 reageer retweet
Waarom mag je hem niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef Geralt het volgende:
De la rosa moet compleet weg uit de F1.
Slappe zak hooi
Ik mag hem voor geen 5 cent
Geen idee. Waarschijnlijk is het zijn hoofd. Lastig te zeggen. Soms mag ik mensen gewoon nietquote:
10 miljoen aan sponsoring geloof ikquote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef M.Melandri het volgende:
DLR komt iedere keer weer ergens bovendrijven, ook al heeft hij niks te zoeken in de F1. Iemand eigenlijk een idee hoeveel geld hij meeneemt?
Ik kan dat bedrag overigens nergens terug vinden, maar hij heeft in ieder geval backing van die Spaanse investeerders in HRT die ook nog eens het contract van Liuzzi hebben afgekochtquote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel knap dat hij ondanks de aanwezigheid van Alonso zo'n bedrag weet te vergaren.
Doet me denken aan de eerste livery van Force Indiaquote:
Marussia gebruikt dacht ik technologie van McLaren. Weet in ieder geval wel zeker dat Force India het doet.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:34 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Gebruikt HRT geen "Mclaren technology"![]()
DLR is gewoon " part of the deal "
Volgens mij hebben ze alleen de versnellingsbak, en dit jaar ook KERS van Williams..quote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Sinister-D- het volgende:
HRT is partner van Williams
edit: dat verklaart ook de snelheid van HRT het afgelopen jaar![]()
Ze versloegen anders wel Virginquote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Sinister-D- het volgende:
HRT is partner van Williams
edit: dat verklaart ook de snelheid van HRT het afgelopen jaar![]()
Was ook cynisch bedoeltquote:Op maandag 5 maart 2012 18:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ze versloegen anders wel Virgin
Mooie auto van HRT
Snap ik, maar iedereen geeft altijd af op HRT maar ze werden met het kleinste budget van de grid iig geen laatste...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was ook cynisch bedoelt
En idd een mooie livery
Weet het, en dat heb ik in het vorige topic ook al zelf vermeld gehadquote:Op maandag 5 maart 2012 18:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Snap ik, maar iedereen geeft altijd af op HRT maar ze werden met het kleinste budget van de grid iig geen laatste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |