neuquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:53 schreef Geralt het volgende:
Ow ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was of niet?![]()
heul nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:54 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen al als je de icoontjes vergelijkt valt het op, nietwaar?
Nouja qua effect lijken ze op elkaar. Een beetje dan.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee wij geven allemaal niets om Formule 1 en zullen derhalve dan ook geen van allen de race live kijken en die 102 topics die we inmiddels volgeluld hebben gaan 19 maart de digitale shredder in.
Godsklere lamlul, wat denkte nou zelf, gaan wij die race live kijken of wat
quote:
quote:
Nou dan heb je dus zeker 3 hele dagen ge-incognito-seerd (quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:09 schreef Geralt het volgende:
Ja ik dacht eerst ik ga incognito, maar dat bleek al snel niet haalbaar
Ik vond die 85K wel een mooi aantal om hem even op te laten staan
Ik had het vrijwel meteen door, maar daar ben ik dan ook crew voorquote:
Ik had het al eerder door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou dan heb je dus zeker 3 hele dagen ge-incognito-seerd (![]()
_!) rond gelult
quote:Karthikeyan: HRT's F112 a definite step up from team's 2011 challenger
Narain Karthikeyan says HRT's new F112 is a definite step up from the team's 2011 challenger.
Karthikeyan got his first laps in the car at Barcelona on Monday, with HRT taking advantage of filming day regulations after missing all three pre-season tests due to problems passing the mandatory FIA crash tests.
Although he was only to get in a few laps toward the end of the day, Karthikeyan said he was confident the car was an improvement on last year.
"I was the first driver to drive it, and the first impressions were quite good," he explained. "[It is] definitely a step up from last year.
"We were on demo rubber so [we] really [couldn't] do any set-up work but everything seemed to work fine, no major problems and we look forward to the season now.
"Everyone has worked hard, new team management has put everything together in a very short time and they have done a proper job with the car.
"I am sure that it is definitely a big step forward from last year so hopefully we can take the competition to the closest teams we were fighting, Virgin and Caterham."
Although he is yet to shakedown the F112, Pedro de la Rosa said the completion of the first kilometres of running was hugely significant for the team.
"These kilometres are so important for Australia, giving us the confidence of knowing that the car will run reliably," he said.
"Narain did the laps but the result is very positive, the car has no problems. There is a lot more work we need to do to improve it and make it faster but so far so good; the car has been born in good shape."
Plek zat op Brons. Weet alleen niet of er een kassa is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef kepler het volgende:
Goede vraagIk wil op zondag 'even' heen&weer gaan op de motor en aan de poort een kaartje kopen
Is dat een slim plan of raadt iedereen dit af?
Bij La Source kon je twee jaar geleden gewoon kaartjes kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Plek zat op Brons. Weet alleen niet of er een kassa is.
Zegzeg, meneertje Vosss ;-)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef Geralt het volgende:
2 jaar terug heb ik nog gewoon kaartjes voor de zaterdag gekocht aan de poort.
Ok, dan ga ik het erop wagenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij La Source kon je twee jaar geleden gewoon kaartjes kopen.
Wat bedoel je nou? Dat ze maar 1 jaar kaartjes los voor de qualify verkocht hebben?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zegzeg, meneertje Vosss ;-)
Verhaal klopt wel, maar dat hebben de belgen slechts 1 jaar gedaan, bleek toch niet zo goed te werken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |