Wie bepaalt wie onfatsoenlijk is dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:57 schreef moussie het volgende:
En dit is dan de column van Tahir, waarin zei volgens velen blijkbaar pleit voor een inperking van de persvrijheid
[..]
http://programma.vpro.nl/(...)en---leerlingen.html
En tja, heeft zij ongelijk met dat standpunt? Ik vind van niet, ik zit niet te wachten op een wereld ala Idiocracy
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
want vrijheid van meningsuiting bestaat niet meer ofzo?
Dat blijkt wel ja .. probeer het anders nog eens, en lees het dan als wat het is, een opsomming van dingen die niet toelaatbaar zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 12:59 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Er staat openbare ruimten en er staat dat de journalist zich bekend moet maken. Goed lezen is lastig, ik weet het.
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:03 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja .. probeer het anders nog eens, en lees het dan als wat het is, een opsomming van dingen die niet toelaatbaar zijn
Dat was toch niet het geval, weet je wel waar het over gaat eigenlijk?quote:het zich toegang verschaffen tot niet-openbare ruimten zonder zich als journalist bekend te maken,
De premier vragen of die van de week nog geneukt heeft bvb .. wtf heeft dat te maken met politieke verslaggeving?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:00 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Wie bepaalt wie onfatsoenlijk is dan?
Misschien kun je die vraag ook eens beantwoorden.
Over 'het overvallen met draaiende camera en openstaand microfoon' lees je heel taktisch overheen of zo?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:04 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch niet het geval, weet je wel waar het over gaat eigenlijk?
Heb je nog antwoord op mijn vraag wie gaat bepalen wie onfatsoenlijk is en wie niet?
Daar gaat het nu toch over, mensen weren uit het Binnenhof die volgens bepaalde figuren onfatsoenlijk zijn? Je snapt het echt niet he!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef moussie het volgende:
[..]
De premier vragen of die van de week nog geneukt heeft bvb .. wtf heeft dat te maken met politieke verslaggeving?
ik snap niet wat je probeert te zeggen met alleen een emoticon ...quote:
Zeg sherlock.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:04 schreef yyyentle het volgende:
Dat was toch niet het geval, weet je wel waar het over gaat eigenlijk?
quote:Het gebruik van verborgen opname-apparatuur, het overvallen van personen met draaiende camera en openstaande microfoon en het zich toegang verschaffen tot niet-openbare ruimten zonder zich als journalist bekend te maken, is niet toelaatbaar. Hiervan kan de journalist alleen afwijken als hem geen andere weg open staat om een ernstige misstand aan het licht te brengen of een zaak van maatschappelijk belang scherper te belichten, mits de werkwijze geen onevenredige inbreuk maakt op de privacy en de veiligheid van betrokkenen.
Nee! Er staat en, dus het is alles of niets.quote:
Als je moeder een oproep doet op televisie om met naam en toenaam genoemde mensen te weren uit het binnenhof vind ik dat wel een reden voor een bezoekje. Ik zou ook even langsgekomen zijn als ze het mij op zo'n achterbakse manier had geflikt.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap niet wat je probeert te zeggen met alleen een emoticon ...
waarom is het zo'n enorme misstand dat mevrouw zegt dat je je moet gedragen op het Binnenhof of geweerd moet worden dat je die mensen er thuis over lastig moet komen vallen??
is dit een verboden mening??
mijn moeder wil met U aangesproken worden door haar leerlingen en ze gaan gewoon de klas uit als ze dit niet kunnen ... kan ze de Powned filmcrew nu voor de deur verwachten?
je mist het punt een heel klein beetje maar is het een illegale mening?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Als je moeder een oproep doet op televisie om met naam en toenaam genoemde mensen te weren uit het binnenhof vind ik dat wel een reden voor een bezoekje. Ik zou ook even langsgekomen zijn als ze het mij op zo'n achterbakse manier had geflikt.
Maar ja, het gaat over Rutger Castricum, en dan mag het ineens.
Als het niet mag waarom kan PowNews het dan doen? Het overvallen van mensen is hun hele format.quote:
ik denk dat niemand ze echt als journalisten zietquote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Als het niet mag waarom kan PowNews het dan doen? Het overvallen van mensen is hun hele format.
Is dit een argument of een serieuze vraag?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Als het niet mag waarom kan PowNews het dan doen? Het overvallen van mensen is hun hele format.
Dat is inderdaad de essentie van deze discussie. Het verval van journalistieke normen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef waht het volgende:
[..]
Het is niet verboden, hè. Staat niet in de wet, maar in een leidraad van de RvJ. Maar ja, Castricum een journalist noemen, voert ook wel weer erg ver.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef waht het volgende:
Achterbaks?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:10 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Als je moeder een oproep doet op televisie om met naam en toenaam genoemde mensen te weren uit het binnenhof vind ik dat wel een reden voor een bezoekje. Ik zou ook even langsgekomen zijn als ze het mij op zo'n achterbakse manier had geflikt.
Maar ja, het gaat over Rutger Castricum, en dan mag het ineens.
Hehe, het heeft een tijdje geduurd maar daar is die dan eindelijk .. dat is nou juist het hele punt van die columnquote:Op zondag 4 maart 2012 13:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de essentie van deze discussie. Het verval van journalistieke normen.
de verkeerde persoonquote:Op zondag 4 maart 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarvoor heeft Castricum voldoende middelen ter beschikking. Hij kiest echter uiteraard voor de persoonlijke confrontatie aan de deur. En daar hangen consequenties aan.
Hij waagde gewoon weer eens een poging makkelijk te scoren en kreeg echter de verkeerde persoon voor zijn roze microfoon.
Ook dat zijn volgens jouw redenering dan weer zijn consequenties.
wat heeft hij precies geflikt?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
de verkeerde persoon
Hij kreeg precies de goede persoon voor zich, die ipv de deur dicht doen en roepen dat ie maar een column moest schrijven over zijn vrouw ipv als een kleuter met draaiende camera voor zijn deur gaan staan, de confrontatie aanging, precies op de verkeerde manier. Rutger heeft gewonnen en flink.
En daarom hebben veel mensen een hekel aan Rutger, inclusief mijzelf. Omdat ie het telkens toch weer flikt... Zo iemand moet je gewoon geen antwoord geven. Of het interview dusdanig saai maken dat het de moeite van het uitzenden niet waard is.
Nou, dan heeft hij toch precies gedaan wat hij wilde? Dan is het toch gelukt? Je denkt toch niet dat Rutger meer wil dan een beetje zuigen en zichzelf als middelpunt neerzetten? Dat bedoel ik met dat ie het geflikt heeft: Een relletje met iemand die daar niet om gevraagd heeft, maar door een foutieve wijze van reageren toch mee wordt gesleurd, en met zichzelf als middelpunt.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:28 schreef sp3c het volgende:
hij heeft weer wat vermakelijke beelden geschoten met zichzelf als stralend middelpunt maar verder niets ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |