quote:
Ik vind het heel erg tof dat dit forum net op SBS zo 'in het zonnetje gezet is' maar ik blijft het toch niet zo leuk vinden wat Rambam gedaan heeft. Het was echt toeval dat ik gisteravond op Fok forum was en die nepsite ging onderzoeken. Het had zomaar kunnen zijn dat pas na het weekend ontdekt werd dat die fake site van die Kroatische zanger pas een paar dagen bestaat en dan had het nieuws zich dit weekend als een wild opstopbaar vuur door veel internationale Eurovisie sites/forums/youtube verspreid en was er geen houden aan (Zelfs vanavond zie ik op youtube dat een paar haters /trolls proberen Joan als een plagiaat-pleger af te schilderen). Ook als pas later blijkt dat het om een hoax ging. Want dan is het kwaad al geschied, en kleeft er een enorme smet aan Joan, onze inzending.
Ik begrijp wat Rambam wil doen, ik vind satire leuk, maar ze hebben niet echt goed nagedacht over mogelijke gevolgen van hun actie. Joan had het slachtoffer kunnen worden hiervan, terwijl Rambam de media (SBS Shownieuws, Privé, etc) wilden targeten. Persoon A wil Persoon B een mep uitdelen, maar gebruikt hiervoor Persoon C . Als Persoon C klaagt over de klappen die ze daarbij opgeloopt, reageert Persoon A alleen maar: "het was onze bedoeling om Persoon B een klap toe te dienen". Dit is hoe Rambam tot nu toe gereageerd heeft (gisteravond hier op dit forum). Voor de rest geen woord over wat ze ervan vinden dan ze Joan als middel hebben gebruikt. Waarom hebben ze uitgerekend Joan als middel hebben gebruikt?
Joan is nog maar 21 en heeft nog geen carriere opgebouwd. En toevallig is ze ook nog onze Eurovisie-inzending.
Volgens mij moet je een beetje gewetenloos zijn als je bij Rambam wilt werken.
Dit moest er even uit
[ Bericht 2% gewijzigd door ThinFinn00000 op 04-03-2012 01:01:37 ]