quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:07 schreef CarltonBanks het volgende:
omdat wij yolanthe hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fusballen. En dat was een Oostenrijker.quote:
Jij slecht Nederlands spreken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Omdat in Duitsland lelijke wijven hebben.
Ken veel verhalen van de Kromme. Deze niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:08 schreef AryaMehr het volgende:
He Tong, weet jij hoe zit met dat verhaal van Van Hanegem die een keer tegen werd gehouden aan de Duitse grens?
Aan zo'n hoer heeft ons land geen eer te behalen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:07 schreef CarltonBanks het volgende:
omdat wij yolanthe hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verhaal een keer ergens gelezen/gehoord maar ik kan er nu niets meer over vinden. Als ik me het nog goed herinner was het zo dat de Kromme op weg was naar een wedstrijd in of tegen Duitsland en hij bij de grens werd tegengehouden door een paar Duitse douaniers. Niemand mocht er langs. Totdat Willem zijn raampje opendraaide en de douaniers zagen dat het Van Hanegem was. Je raadt natuurlijk al wat er gebeurde; Willem mocht doorrijden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken veel verhalen van de Kromme. Deze niet.
Vertel
Oe ik hoor nu een mooie Dreh und angelpunkt.
dit is echt serieus het vetste verhaal wat ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verhaal een keer ergens gelezen/gehoord maar ik kan er nu niets meer over vinden. Als ik me het nog goed herinner was het zo dat de Kromme op weg was naar een wedstrijd in of tegen Duitsland en hij bij de grens werd tegengehouden door een paar Duitse douaniers. Niemand mocht er langs. Totdat Willem zijn raampje opendraaide en de douaniers zagen dat het Van Hanegem was. Je raadt natuurlijk al wat er gebeurde; Willem mocht doorrijden.
ß mag als ss worden geschrevenquote:
wel adolf80quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef Roffamannetje het volgende:
In Duitsland hebben ze geen tong80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |