quote:
Ik heb wel gekekenquote:
Ahem?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Novem het volgende:
Hoi Slankies
Iedereen is flink tekeergegaan vandaag zie ik
Lijstjeeehh:
O1 - snee vk toast met filet a, mandarijn
S - 5 km hardlopen, (ging super lekker vandaag, gaat zoveel beter met inhaler!), walking lunges & bunny hops, push ups, core oefeningen
O2 - 2 vk toast met boter, 100 gram gerookte zalm, 2 zachtgekookte eitjes, tomaatjes en wortels
B - uur of 3 slenteren door de IJ- hallen, niets gekocht
T - handje cashews en banaan (meegenomen om food rage te voorkomen, k word altijd nogal boos als ik honger heb)
T - 2 knackebrod boter en kaas
D - salade van rucola en geroosterde groenten en ui met kipfilet en balsamico
T - 2 koffie verkeerd en 2 blokjes pure choco
Ik heb het vast niet goed opgeschreven, want ik heb nog geen opbouwschema. Wat ik opschreef is wat ik gedaan heb bij wijze van fitheidstest en welke gewichten / scores ik daarbij haalde als soort van 'uitgangspunt' (?)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef An24 het volgende:
Sigme: je sportschool specs klinken prima. Ze laten je rustig opbouwen, maar aan de kilo's van de leg press zie ik ook wel dat je sterk bent. Goed uitgangspunt![]()
Ze begonnen met gewichten van 3 kilo, maar dat voelde niet alsof ik iets in handen hadquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef V1z0R het volgende:
Dumbell curl laat ook wel zien dat Sigme best wat in de mouwen heeft
Smokkelen met curls betekend dat je gebruik maakt van bv je bovenlichaam om de dumbell omhoog te krijgen. Je kan dan zwaardere gewichten aan, maar je traint niet de gewenste spiergroep. Let maar eens op in de sportschool bij mensen die dat soort oefeningen met te zware gewichten doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb het vast niet goed opgeschreven, want ik heb nog geen opbouwschema. Wat ik opschreef is wat ik gedaan heb bij wijze van fitheidstest en welke gewichten / scores ik daarbij haalde als soort van 'uitgangspunt' (?)
[..]
Ze begonnen met gewichten van 3 kilo, maar dat voelde niet alsof ik iets in handen had. Wat bedoel je met smokkelen trouwens? Ik heb eerst 3, toen 4, toen 5 en toen 6 kg in handen gehad en gevoeld, die 6 kg voelde wel als iets en daarmee maar eens die gevraagde 15 x gedaan, en toen direct daarna met 7 kg en toen waren de laatste paar keer wel voelbaar.
Sowieso waren alle gewichten het gewicht dat ik zonder moeite 15 x kon doen, maar waarbij de inschatting was dat bij een hoger gewicht de laatste keer uitvoeren wat moeite zou kosten.
Oh, bedenk ik nu, er was ook nog een lenigheidstestje waarbij ik een ding moest opschuiven. Ik haalde 16 cm en dat is vast belachelijk slecht. Daarbij was de instructeur wel streng trouwens, hij had een hand op mijn knieen en bij de eerste meting had ik de knieen niet strak op de grond gehouden. Dat noemde hij smokkelen en toen moest ik opnieuw (ik was me van geen kwaad bewust).
Ik denk eigenlijk niet dat soort mensen ga zien in deze sportschool, wat ik nu zag aan bezoek waren dames en 1 meneer van boven de 40, en geen van deze mensen zag er bijzonder getraind uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Smokkelen met curls betekend dat je gebruik maakt van bv je bovenlichaam om de dumbell omhoog te krijgen. Je kan dan zwaardere gewichten aan, maar je traint niet de gewenste spiergroep. Let maar eens op in de sportschool bij mensen die dat soort oefeningen met te zware gewichten doen.
Ook die mensen kunnen onbedoeld smokkelen tijdens oefeningen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat soort mensen ga zien in deze sportschool, wat ik nu zag aan bezoek waren dames en 1 meneer van boven de 40, en geen van deze mensen zag er bijzonder getraind uit.
Oh ja, dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook die mensen kunnen onbedoeld smokkelen tijdens oefeningen.
Yikesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr kon me net nog redden
Zat met m'n vinger tussen de mixerpraten en doorgaan met koken en bakken
Doet goed zeer zeg.
Valt me mee hij zwelt maar een beetje en mijn ring heb ik er al traantjes plengende meteen afgetrokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
YikesErge schade?
Gelukkig dat je mister in de buurt was zeg!
Dat. Zeker met een ring eromquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
ML
Jeetje je had hem er wel af kunnen rukken.... trut
quote:
^^quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
ML
Jeetje je had hem er wel af kunnen rukken.... trut
Gemeet? Leuk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, ML! Mooi dat je Mr zo snel reageerde..
Gezellige middag gehad met Mini! Baardmans staat nu te koken..
Lekker! Gehakt dat kan ik ook eens proberen *noteert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:21 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten op thuiskomst van mijn liefste, als hij er is ga ik een pizza maken.
Met tomatensaus, tomatenpuree, beetje gehakt, tomaatjes, paprika, wat kaas, wat rauwe ham en een paar olijven.
Gehakt kan er rauw op (ervan uitgaande dat je een goede hete oven hebt). Het mijne is al gaar, ik maak op vrijdag gehakt-tomatensaus en wat daarvan over is gaat zaterdag op de pizza.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekker! Gehakt dat kan ik ook eens proberen *noteert.
Misschien een extra eidooier? Helpt vaak wel. Klinkt allemaal erg lekker trouwens!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gemeet? Leuk!
De speltpannenkoeken met amandelmelk smaakten primaze vielen wel snel uit elkaar helaas.
Zo appelcocottes
Die amandelmelk zorgt voor hele zachte pannenkoeken, stom dat ik niet aan dat ei gedacht hebquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Misschien een extra eidooier? Helpt vaak wel. Klinkt allemaal erg lekker trouwens!
250 graden zal vast wel genoeg zijn, eetse zo meteen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Gehakt kan er rauw op (ervan uitgaande dat je een goede hete oven hebt). Het mijne is al gaar, ik maak op vrijdag gehakt-tomatensaus en wat daarvan over is gaat zaterdag op de pizza.
Ja, en het was inderdaad gezellig!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gemeet? Leuk!
De speltpannenkoeken met amandelmelk smaakten primaze vielen wel snel uit elkaar helaas.
Zo appelcocottes
halverwege is dat kindje hardstikke aan het huilen. Ik zou ook gaan huilenquote:
Wat wilde je dan testen?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ik wilde even testen
Geen idee hoe ik het deed maar bijdehand is het niet.
Maar vinger is weer over de schrik heen en functioneert op wat stijfheid na prima.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
Of een ovenschaal met je blote handen vol vastpakken en dan van schrik die arm omhoog en dan tegen het grilgedeelte dat vol aanstond
Denken dat de ovenlap ertussen zit en opmerken dat die wel sistquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
Of een ovenschaal met je blote handen vol vastpakken en dan van schrik die arm omhoog en dan tegen het grilgedeelte dat vol aanstond
Mind the PI en slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wat wilde je dan testen?!
Nouja, fijn dat het uiteindelijk toch meevalt.![]()
Ik ben moe! Is het heel raar als ik zo gewoon lekker naar bed ga?
Hij komt binnen via de achterdeur?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon lekker naar bed gaan Henk!
Heb lekker een cassis-wodka. Nog een uur dan komt mijn aanstaande thuis, even de troep in de keuken schoonmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hij komt binnen via de achterdeur?Vunzig apie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hij komt binnen via de achterdeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat gewoon te ver.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
En laten we het dan maar niet hebben over het vieze grapje in het vieze grapje.
^^quote:
Mijn ma is ook aan het kijkenquote:
Ja, je bent oudquote:
Zeg ik niet! In mijn ogen ben je heerlijk jongquote:
Jij bent nog heerlijk verliefdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:06 schreef Probability het volgende:
Mijn mr ligt te slapen op bed.. Alleen liggen mijn voeten tussen zijn benen dus kan ik al een half uur niet bewegen
dat klinkt ook wel als een lekker en leuk dagje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Haha, grappig om zo'n lijstje bij jou te zien Xennia![]()
Mijn lijstje vandaag![]()
O: volkoren boterham snijworst, volkoren beschuitje extra pure hagelslag
L: wit puntje met makreelfilet![]()
S: uurtje gewandeld in 't bos
T: kopje koffie met melk en een punt appeltaart met slagroom
B: 2 uur door de stad slenteren
T: 2 reepjes pure chocola (côte d'or) in de bios
D: tapas: 3 stukken bruin brood met aioli, avocadomousse met kreeftjessalade, artisjokhart met tonijnsalade, lamsstoofpotje, kip in tomaat/aubergine, 2 gehaktballetjes, half tomaatje met geitenkaas uit de oven, 2 rode wijn
Heb jij daar overigens aandelen in!?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoute stokjes, vers brood met tonijnsalade, brood met jonge kaas...
Nom wel !
Vast niet maar ik bedank haar voor de sponsoringquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij daar overigens aandelen in!?![]()
Leukquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
Li.
Ik ga me van de bank laten rollen, krijg zo visite die naar Blender wil..
Douche enzo
Moet m'n zin en gepaste kledij nog localiseren maar vooruit, afkquote:
It's funny cause blender...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
Li.
Ik ga me van de bank laten rollen, krijg zo visite die naar Blender wil..
Douche enzo
quote:
Stop fingering it!quote:
IF YOU PUT YOUR FINGERS IN THE BLENDERquote:
Ik doel op iedere dag chocola, chips en dat soort dingen. Ik zou het heel graag willen maar ik doe het niet. Af en toe eet ik wel eens chocola ofzo maar nooit iedere dagquote:Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam niet meer lekker willen eten dan?
Dank uquote:
Ja ik draag nu 70C en denk dat de volgende stap 70D is want de omvang is nog prima.. (Of is er ook 70CC? Nou ja kan 70C al amper vinden bij de H&M denk dat een grotere maat nog moeilijker wordt..)quote:Op zondag 4 maart 2012 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat had ik ook toen ik aan de pil was! Op een gegeven moment droeg ik 65E maar leek het alsnog net alsof ik nauwelijks borsten had. Zo raar. Nu heb ik 70C en lijkt het nog niks..
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat had ik ook toen ik aan de pil was! Op een gegeven moment droeg ik 65E maar leek het alsnog net alsof ik nauwelijks borsten had. Zo raar. Nu heb ik 70C en lijkt het nog niks..
Maar 70C en 70D verschillen niet eens echt heel erg in cup-grootte, maar wel in de verhouding.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik draag nu 70C en denk dat de volgende stap 70D is want de omvang is nog prima.. (Of is er ook 70CC? Nou ja kan 70C al amper vinden bij de H&M denk dat een grotere maat nog moeilijker wordt..)
Hoeveel weeg je nu? Kan me voorstellen dat je door verhuis(en andere)stress bent afgevallen, de laatste tijd.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van Triumph en Valisere heb ik ook 70C al moet ik zeggen dat die wel net iets ruimer zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 10:36 schreef Perruche het volgende:
Oh bij de H&M pas ik 75D niet eens. Maar van "gewone" merken als Triumph heb ik gewoon 75C.
Ik kan alleen maar zeggen dat D&D er uitstekend uitziet. Prachtig slank, niet mager (wat ik haar een tijdje geleden hier op foto's vond).quote:Op zondag 4 maart 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu? Kan me voorstellen dat je door verhuis(en andere)stress bent afgevallen, de laatste tijd.
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat D&D er uitstekend uitziet. Prachtig slank, niet mager (wat ik haar een tijdje geleden hier op foto's vond).
I say:quote:Op zondag 4 maart 2012 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat D&D er uitstekend uitziet. Prachtig slank, niet mager (wat ik haar een tijdje geleden hier op foto's vond).
Nope, je staat in de plus met je endorfinen.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik heb een rondje hardlopen zojuist.
9,5 km, 10,6 km/u
En daarna een kopje espresso met een gebakje. Dus ik sta weer quitte.
Netjes!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef sigme het volgende:
9,5 km, 10,6 km/u
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef sigme het volgende:
9,5 km, 10,6 km/u
quote:Op zondag 4 maart 2012 10:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik ben al jaren van de pil af hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu? Kan me voorstellen dat je door verhuis(en andere)stress bent afgevallen, de laatste tijd.
Netjes!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik ben al jaren van de pil af hoor!
Mijn gewicht is nog gewoon hetzelfde (60 kilo dus). Dat ben ik nu ruim anderhalf jaar.
Bedankt, sigme!.
Tofquote:Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef sigme het volgende:
9,5 km, 10,6 km/u
Dat ik ook nog, ergens tussen het hardlopen en het taartjequote:Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb vandaag ook ehhhh "hardgelopen"![]()
Mooi lijstje hoor.quote:Lijstje:
O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: beker thee met melk
L: oosters soepje met groenten en een beetje mihoen
T: een stukje worteltjescake
D: spinazietaart van filodeeg, met feta. komkommersalade, verse annanas
T: wat olijfjes, misschien een whisky, want gister niet op.
Oja, tofquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ik ook nog, ergens tussen het hardlopen en het taartje.
[..]
Mooi lijstje hoor.
Jij bent een whiskyliefhebber toch? Nu ik hier eindelijk weer wat financiele ruimte heb ga ik ook weer eens een mooie fles kopen. Er staat ook wel wat, maar ik heb graag een fles uit de Ultimate serie staan voor de zondagen. Ken je die serie? Single malt single casks, zeer betaalbaar, altijd anders.
Ik zoek er altijd een met veel turf.
Neequote:
Waar zitten jullie? Kunnen we zwaaienquote:Op zondag 4 maart 2012 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoihoi, hier is het wel mooi weer! Echt een luie zondag dit. Vandaag maar eens wat opruimen en vanavond Rammstein <3.
Dan zwaai ik wel naar alle staande mensenquote:
ff kieken:quote:Op zondag 4 maart 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Hollandse aardbeien, uniek, of Spaanse? Zag ze gisteren liggen, maar twijfelde...
Dag creep!quote:
Nice! Heb ze 2x gezien: heeeeel lang geleden in 1999 of zo op Lowlands overdag, buiten (kansloos natuurlijk) en in 2006 of 7 in Nijmegen, als afsluiter. dat was heel tofquote:Op zondag 4 maart 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep!
Ik wou dat ik de setlist al wist. Benieuwd!
Jij ook!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zwaai ik wel naar alle staande mensen
Heel veel plezier in ieder geval!
Jawel hoor, maar ze kosten 3,49 voor 300 gram ofzoquote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen hollandse aarbeien zo vroeg in het jaar.
Hmmm... alles gedaan behalve het rondje rennen. Dat doe ik vanmiddag dan maar, want anders mis ik al het voetballen.quote:Op zondag 4 maart 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het wordt vast nog beter vandaag Loveli! Echt waar! Het moet!
Ik ga zo maar eens cheesecakebrownies bakken voor mn voormalige voetbalteam. En dan een rondje rennen. En stofzuigen. En mn teennagels lakken. In willekeurige volgorde.
Op de markt hier hadden ze 2 grote dozen voor 3 euro.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Jawel hoor, maar ze kosten 3,49 voor 300 gram ofzo.
Daar heeft ze gisteren 1 uur voor gekoukleumd.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef sigme het volgende:
D&D, heb je je Springsteen-kaartjes veroverd?
Jazeker! Heb er even flink kou voor moeten lijden, maar om twee minuten over tien was ik al de trotse bezitster van drie kaartjes.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef sigme het volgende:
D&D, heb je je Springsteen-kaartjes veroverd?
Precies wat ik lekker vind. Ik onthou alleen niet wat ik al gehad heb.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ultimates die ik heb staan: Bunnahabhain 1997 en Laproaigh 2000. Beide erg lekker
Bruichladdich Peat is trouwens ook heel lekker(turf/rook/medicinaal liefhebster hier
)
Ik heb een excell sheet aangelegdquote:Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Precies wat ik lekker vind. Ik onthou alleen niet wat ik al gehad heb.
Wat hier nu nog staat is:
• House of Lords aged 12 years
• Glen Grant 1965 Single Malt / single cask
• Ballantines
• Vat 69
Ik ken hem inderdaad. Maar ik heb er nog weinig van geproeft. Ik heb alleen nog maar van de highlands geproeft: De Cragganmore en Glenlivet. Beide jum! Ze zijn inderdaad redelijk betaalbaar. Mijn vent stimuleert me altijd om wat meer aan afwisseling te doen, maar ik vind het veel geld voor 1 drinkend persoon in huis. En zo vaak komt schoonpa ook niet langsquote:Op zondag 4 maart 2012 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat ik ook nog, ergens tussen het hardlopen en het taartje.
[..]
Mooi lijstje hoor.
Jij bent een whiskyliefhebber toch? Nu ik hier eindelijk weer wat financiele ruimte heb ga ik ook weer eens een mooie fles kopen. Er staat ook wel wat, maar ik heb graag een fles uit de Ultimate serie staan voor de zondagen. Ken je die serie? Single malt single casks, zeer betaalbaar, altijd anders.
Ik zoek er altijd een met veel turf.
quote:Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Precies wat ik lekker vind. Ik onthou alleen niet wat ik al gehad heb.
Wat hier nu nog staat is:
• House of Lords aged 12 years
• Glen Grant 1965 Single Malt / single cask
• Ballantines
• Vat 69
Omnomnomquote:Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Heb hier nu een Talisker 10 staan, vind ik ķķk erg lekker
Waar?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn allemaal jaloerse bitches hier lees ik net
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nieuwsgierig! Leuke blog trouwens!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Rammstein #8: Alles is op!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben jaloers op iedereen die naar Rammstein gaan...
STelletje trutten zijn het, allemaal
Het kwam er wel een beetje betweterig uitquote:Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen voor beginners #55 - Run, Forrest, run!
Tja, bedoel je het een keer goed.
Lekker laten zwetsen dusquote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Het kwam er wel een beetje betweterig uitmaar goed zo is die swets hij reageert ook zo in dieet..
wasda?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ja nu heb ik weer trek *tomaat uit koelkast pakt
[ afbeelding ]
Voor mijn doen was het een héél keurige reactie hoor!quote:Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Het kwam er wel een beetje betweterig uitmaar goed zo is die swets hij reageert ook zo in dieet..
Een bh koffertjequote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een bh koffertje
Voorkomt geplette bh's wanneer je op rondreis bent.
[..]
Een bh koffertje
Vik, dat kunnen andere mensen niet weten noch dat ze er rekening mee gaan houden.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor mijn doen was het een héél keurige reactie hoor!.
[..]
Een bh koffertje
Vriendinnetje verkoopt ze (andere site dan deze) en ze gaan als een tierelier dus ik vraag haar er 1 voor rondreis Spanje, ben wel benieuwd en het lijkt me makkelijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]nou ja zeg.. kristallen bh's hebben we het dan over neem ik aan??
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook handig om gekookte eieren mee te vervoeren of appels niet beurs te laten worden
Ik dacht dat het voor tomaten wasquote:Op zondag 4 maart 2012 13:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ja nu heb ik weer trek *tomaat uit koelkast pakt
[ afbeelding ]
Denk als je ze nog wel een keer live wilt zien, nu wel je kans is. Ze zijn nu met die best-of tour bezig, dus het zou me niet verbazen als ze er over niet al te lange tijd mee stoppen..quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor tomaten wasen dat je die in dat ding in de koelkast had liggen. Vond het al wat vreemd
.
Op deze site staat er geen prijs bijquote:Op zondag 4 maart 2012 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vriendinnetje verkoopt ze (andere site dan deze) en ze gaan als een tierelier dus ik vraag haar er 1 voor rondreis Spanje, ben wel benieuwd en het lijkt me makkelijk.
Dit wist je alquote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben met schoonzusje winkelen in Rdam en haar smaak is totaaaaaal anders dan de mijne
Dus ik ben net als de gemiddelde man tijdens het winkelen![]()
5,50 per stuk.quote:
Je post de foto's voorzien van commentaar op FB?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben met schoonzusje winkelen in Rdam en haar smaak is totaaaaaal anders dan de mijne
Dus ik ben net als de gemiddelde man tijdens het winkelen![]()
Of de cirkel van proshaska en diclemente gebruikenquote:Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vik, dat kunnen andere mensen niet weten noch dat ze er rekening mee gaan houden.
"Oh het is **** die is voor zijn doen wel vriendelijk" zit er niet op.
Als je iemand wilt helpen moet je werken aan de A van acceptatie
/werkmodus off.
quote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Je post de foto's voorzien van commentaar op FB?
Zie de correctiequote:
Hmm en dan wel een ander aanraden..is dat erger of minder ergquote:
Ik loop mee en draag de spullen of ik sta voor de wachtkamer tewachten iddquote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit wist je al
Jij zucht/steunt en gaat zitten voor de paskamer? Of blijf je ook buiten staan
Haha, zoiets zie ik nu ook voor mequote:Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit wist je al
Jij zucht/steunt en gaat zitten voor de paskamer? Of blijf je ook buiten staan
Ik heb niet eens (meer) een Rammsteinshirtquote:Op zondag 4 maart 2012 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Denk als je ze nog wel een keer live wilt zien, nu wel je kans is. Ze zijn nu met die best-of tour bezig, dus het zou me niet verbazen als ze er over niet al te lange tijd mee stoppen..
Ik heb mn Rammstein-shirt maar alvast aan!
Owwwquote:
Goedkoop dagje shoppen dus.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ze verkopen hier iig van die verschrikkelijke gekleurde broeken; mosterdgeel en baksteenrood enzo
Ik denk zomaar dat ze die vanavond daar wel verkopenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens (meer) een Rammsteinshirt.
Neuh, ik hoef er niet zo nodig éénquote:Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze die vanavond daar wel verkopen.
Nog steeds vrij compact, maar erg lekker! Drie van die plakken zijn voor mij, twee zijn er al op! Met tonijnsalade.quote:
Ja, dat is gewoon de randstadrail. Jij kan op den haag CS instappen en op Zuidplein er weer uitquote:Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Vaag: ik zit even te kijken hoe ik vanavond moet reizen en ik kan ook met een metro tussen Den Haag - Rotterdam reizen. Ik heb serieus nog nooit een metro gezien hier, klopt dat wel?
. Waarom zou je met de metro gaan als je ook met de trein kunt?
Dat dus! Erg handige lijn!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon de randstadrail. Jij kan op den haag CS instappen en op Zuidplein er weer uit.
Vertrekt van het achterste spoor.
Ik doe een iets groter rondje.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij 'rondje rennen' denk ik altijd dat je zoiets gaat doen, Henk. Maar dan gewoon op straat.
[ afbeelding ]
Oké, handig!quote:Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon de randstadrail. Jij kan op den haag CS instappen en op Zuidplein er weer uit.
Vertrekt van het achterste spoor.
Ik dacht dat daar het fenomeen 'bus' voor uitgevonden wasquote:Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef loveli het volgende:
Omdat de metro in vinexwijken stopt waar de trein niet langskomt.
Die staat in de file. De metro niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar het fenomeen 'bus' voor uitgevonden was.
Colourblocking is in net als broeken met minipijpjesquote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ze verkopen hier iig van die verschrikkelijke gekleurde broeken; mosterdgeel en baksteenrood enzo
Gekleurde broekenquote:Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ja klopt, klopt. Zelfs een wasje gedraaidquote:Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje teveel van het goede
Als ik nog 18 zou zijn, zou ik er zo mee lopen. Nu niet meer helaas.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Gekleurde broeken! Al ben ik meer van de felle kleuren dan dat soort kleuren denk ik..
Zo stond ik pas met een strakke rode leren broek in een pashokje. I made 'em look good. though.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als ik nog 18 zou zijn, zou ik er zo mee lopen. Nu niet meer helaas.
Oeh, zelfgemaakte pizza.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
Meh![]()
Lijstje:
O: kleine bh gekookt ei, kleine bh humus
B: uur wandelen
L: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: chips
D: zelfgemaakte pizza met courgette/aubergine en geitenkaas
Ik wil m'n carbs zo veel mogelijk beperken en aardappeltjes vind ik niet dusdanig lekker dat ik die erbij wil nemen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Gril er wat groenten bij en gooi wat aardappeltjes in de oven
Eerst groente verzinnen en daarbij de rest van de maaltijd ...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil m'n carbs zo veel mogelijk beperken en aardappeltjes vind ik niet dusdanig lekker dat ik die erbij wil nemen.
Groente is wel een goed idee op zich!
Dat is kut!quote:
Als het dak eraf gaat hebben ze een probleemquote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is kut!
Bij Ahoy ook? Of is die dicht? Kan die dicht uberhaupt?
Erg he?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Ik merk trouwens ook dat ik geen 18 meer benNu al
Ik kan niet meer ongestraft niet sporten
Ik kreeg pas echt last van veel drank en niet meer sporten nadat ik kinderen heb gekregen (dus na mijn 30e). Daarvoor was niets een probleem.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Ik kan ook niet ongestraft meer drinken. Heb opeens last van katers? Nooit eerder last van gehad![]()
En ik ben pas 23.
Ik niet. Hoef alleen wat minder vaak naar de wc.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef loveli het volgende:
Als ik niet eet of drink heb ik toch echt een probleem.
Ja ik wist niet dat de aftakeling zo snel gingquote:Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Erg he?![]()
Ik kan ook niet ongestraft meer drinken. Heb opeens last van katers? Nooit eerder last van gehad![]()
En ik ben pas 23.
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is kut!
Bij Ahoy ook? Of is die dicht? Kan die dicht uberhaupt?
ik vind hem mooi!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef sigme het volgende:
Lijst dan maar?
• yoghurt & havermout
• 9,5 km met 10,6 km/u
• 4 boterhammen, 1,5 ei met boter, wat ham, pindakaas, 1 krekker boter jam
• wandelen, landgoed inspecteren, beesten voederen
• 1 zwaar bier
• avondeten: zuurkool, eigengemaakte worst
• toe: verse ananas, misschien doe ik er nog een kwakje yoghurt bij
Commentaar? Ik denk dat het te laag in de calorieen zit, ik had nogal trek voor de broodmaaltijd maar kreeg er niet veel in, en nu heb ik ook nog lang geen zin in veel eten.
Da's handig! Eventueel, als 't duur uitkomt: ik gebruik zelf van die literemmers van de Griekse yoghurt van de Lidl die we altijd hebben. Stickertje erop en je kunt weer een tijdje vooruit.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind hem mooi!
Ik riep zostraks tegen de duutser dat ik zo graag allemaal voorraadboxen wou voor m'n meel en pasta enzo, in plaats van alles in zak in de kast. Nu zit hij al een uur allerlei verschillende soorten boxen te googelen..
Ik twijfelde of ik naar de combat zou gaanquote:Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef Perruche het volgende:
Hola!
Lijstje!
O: bakje all-bran met sojamelk
S: buikspieren + bodycombat
L: bak pompoensoep en tosti van 2 boterhammen en kaas
B: 1.5 uur door de stad banjeren
T: spaans koekje en een half roombroodje
D: venkel, wortel gestoof en witvis, beetje aardappelpuree
quote:Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef sigme het volgende:
Lijst dan maar?
• yoghurt & havermout
• 9,5 km met 10,6 km/u
• 1 gebakje
• 4 boterhammen, 1,5 ei met boter, wat ham, pindakaas, 1 krekker boter jam
• wandelen, landgoed inspecteren, beesten voederen
• 1 zwaar bier
• avondeten: zuurkool, eigengemaakte worst
• toe: verse ananas, misschien doe ik er nog een kwakje yoghurt bij
Commentaar? Ik denk dat het te laag in de calorieen zit, ik had nogal trek voor de broodmaaltijd maar kreeg er niet veel in, en nu heb ik ook nog lang geen zin in veel eten.
Ik was het inderdaad straal vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |