abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:17:48 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108669256
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108669708
Weblog kloten O+

Zo maar 's koken! :9 Nog meer weblogvoer! :P
Ja doei.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:33:06 #3
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108669735
Plaatje in OP :D Meatball subs O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_108670024
Ongezellig, huisgenootjes zijn weg en 't vriendje is niet te bereiken dus weet niet of ik iemand heb om samen mee te eten :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_108670169
quote:
:') Ik ga niet eens kijken het eerste plaatje ziet er al zo belachelijk uit :')
pi_108670233
quote:
Ik heb wel gekeken :@ Ziek! :o |:(
pi_108670619
:|W the stupid, it hurts!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108670738
Hoi Slankies

Iedereen is flink tekeergegaan vandaag zie ik :P

Lijstjeeehh:

O1 - snee vk toast met filet a, mandarijn
S - 5 km hardlopen, (ging super lekker vandaag, gaat zoveel beter met inhaler!), walking lunges & bunny hops, push ups, core oefeningen
O2 - 2 vk toast met boter, 100 gram gerookte zalm, 2 zachtgekookte eitjes, tomaatjes en wortels
B - uur of 3 slenteren door de IJ- hallen, niets gekocht
T - handje cashews en banaan (meegenomen om food rage te voorkomen, k word altijd nogal boos als ik honger heb :P)
T - 2 knackebrod boter en kaas
D - salade van rucola en geroosterde groenten en ui met kipfilet en balsamico
T - 2 koffie verkeerd en 2 blokjes pure choco
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:05:13 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108670808
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Novem het volgende:
Hoi Slankies

Iedereen is flink tekeergegaan vandaag zie ik :P

Lijstjeeehh:

O1 - snee vk toast met filet a, mandarijn
S - 5 km hardlopen, (ging super lekker vandaag, gaat zoveel beter met inhaler!), walking lunges & bunny hops, push ups, core oefeningen
O2 - 2 vk toast met boter, 100 gram gerookte zalm, 2 zachtgekookte eitjes, tomaatjes en wortels
B - uur of 3 slenteren door de IJ- hallen, niets gekocht
T - handje cashews en banaan (meegenomen om food rage te voorkomen, k word altijd nogal boos als ik honger heb :P)
T - 2 knackebrod boter en kaas
D - salade van rucola en geroosterde groenten en ui met kipfilet en balsamico
T - 2 koffie verkeerd en 2 blokjes pure choco
Ahem? :P.

Mijn eten is weer op, was best lekker! Niet zo lekker als Turkse tortilla's, maar goed :'). Overigens mogen die nog steeds wel, want het moet wel leuk blijven, maar niet elke dág zo'n carbmaaltijd.
Niet meer actief op Fok!
pi_108671001
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef An24 het volgende:
Sigme: je sportschool specs klinken prima. Ze laten je rustig opbouwen, maar aan de kilo's van de leg press zie ik ook wel dat je sterk bent. Goed uitgangspunt ^O^
Ik heb het vast niet goed opgeschreven, want ik heb nog geen opbouwschema. Wat ik opschreef is wat ik gedaan heb bij wijze van fitheidstest en welke gewichten / scores ik daarbij haalde als soort van 'uitgangspunt' (?)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef V1z0R het volgende:
Dumbell curl laat ook wel zien dat Sigme best wat in de mouwen heeft :Y
Ze begonnen met gewichten van 3 kilo, maar dat voelde niet alsof ik iets in handen had :'). Wat bedoel je met smokkelen trouwens? Ik heb eerst 3, toen 4, toen 5 en toen 6 kg in handen gehad en gevoeld, die 6 kg voelde wel als iets en daarmee maar eens die gevraagde 15 x gedaan, en toen direct daarna met 7 kg en toen waren de laatste paar keer wel voelbaar.

Sowieso waren alle gewichten het gewicht dat ik zonder moeite 15 x kon doen, maar waarbij de inschatting was dat bij een hoger gewicht de laatste keer uitvoeren wat moeite zou kosten.

Oh, bedenk ik nu, er was ook nog een lenigheidstestje waarbij ik een ding moest opschuiven. Ik haalde 16 cm en dat is vast belachelijk slecht. Daarbij was de instructeur wel streng trouwens, hij had een hand op mijn knieen en bij de eerste meting had ik de knieen niet strak op de grond gehouden. Dat noemde hij smokkelen en toen moest ik opnieuw (ik was me van geen kwaad bewust).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108671106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het vast niet goed opgeschreven, want ik heb nog geen opbouwschema. Wat ik opschreef is wat ik gedaan heb bij wijze van fitheidstest en welke gewichten / scores ik daarbij haalde als soort van 'uitgangspunt' (?)

[..]

Ze begonnen met gewichten van 3 kilo, maar dat voelde niet alsof ik iets in handen had :'). Wat bedoel je met smokkelen trouwens? Ik heb eerst 3, toen 4, toen 5 en toen 6 kg in handen gehad en gevoeld, die 6 kg voelde wel als iets en daarmee maar eens die gevraagde 15 x gedaan, en toen direct daarna met 7 kg en toen waren de laatste paar keer wel voelbaar.

Sowieso waren alle gewichten het gewicht dat ik zonder moeite 15 x kon doen, maar waarbij de inschatting was dat bij een hoger gewicht de laatste keer uitvoeren wat moeite zou kosten.

Oh, bedenk ik nu, er was ook nog een lenigheidstestje waarbij ik een ding moest opschuiven. Ik haalde 16 cm en dat is vast belachelijk slecht. Daarbij was de instructeur wel streng trouwens, hij had een hand op mijn knieen en bij de eerste meting had ik de knieen niet strak op de grond gehouden. Dat noemde hij smokkelen en toen moest ik opnieuw (ik was me van geen kwaad bewust).
Smokkelen met curls betekend dat je gebruik maakt van bv je bovenlichaam om de dumbell omhoog te krijgen. Je kan dan zwaardere gewichten aan, maar je traint niet de gewenste spiergroep. Let maar eens op in de sportschool bij mensen die dat soort oefeningen met te zware gewichten doen.
pi_108671127
Ohw ik zag dat het een test was hoor. Maar door wat ze je laten doen, kan je ook raden dat het goed opgebouwd gaat worden. Je moest eens weten hoe vaak dit soort testjes niet gedaan worden.

En met smokkelen bedoel ik dat mensen vaak hun lijf bewegen als ze dumbell oefeningen doen. En dan zeggen dat ze nog wel meer kilo's kunnen hebben. Ja duh! Dus lijf stil houden en alleen je armen gebruiken, dan weet je of je echt zo veel kilo's kunt hebben.
pi_108671207
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Smokkelen met curls betekend dat je gebruik maakt van bv je bovenlichaam om de dumbell omhoog te krijgen. Je kan dan zwaardere gewichten aan, maar je traint niet de gewenste spiergroep. Let maar eens op in de sportschool bij mensen die dat soort oefeningen met te zware gewichten doen.
Ik denk eigenlijk niet dat soort mensen ga zien in deze sportschool, wat ik nu zag aan bezoek waren dames en 1 meneer van boven de 40, en geen van deze mensen zag er bijzonder getraind uit.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108671239
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk niet dat soort mensen ga zien in deze sportschool, wat ik nu zag aan bezoek waren dames en 1 meneer van boven de 40, en geen van deze mensen zag er bijzonder getraind uit.
Ook die mensen kunnen onbedoeld smokkelen tijdens oefeningen. ;)
pi_108671296
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ook die mensen kunnen onbedoeld smokkelen tijdens oefeningen. ;)
Oh ja, dat natuurlijk wel :Y. Overigens heb ik nu niemand aan de gewichten gezien, ik denk ook niet dat ze veel losse gewichten hebben. Ik zag in elk geval geen grote stangen, alleen maar 1-hands-dingen. Heb ook geen bankje gezien om liggend op je rug gewichten boven je borst op te tillen.
pi_108671780
Mijn Mr kon me net nog redden :')
Zat met m'n vinger tussen de mixer :X praten en doorgaan met koken en bakken :@

Doet goed zeer zeg.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:43:36 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108671862
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr kon me net nog redden :')
Zat met m'n vinger tussen de mixer :X praten en doorgaan met koken en bakken :@

Doet goed zeer zeg.
Yikes :o Erge schade? :X Gelukkig dat je mister in de buurt was zeg!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:45:37 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108671923
ML! :o vreselijk! Hoe erg is het?
Niet meer actief op Fok!
pi_108671934
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yikes :o Erge schade? :X Gelukkig dat je mister in de buurt was zeg!
Valt me mee hij zwelt maar een beetje en mijn ring heb ik er al traantjes plengende meteen afgetrokken.
Het is mijn muishand, erg handig!
Verder natuurlijk au! maar das logisch, ik mag op voor de klunzenprijs...
In 1 week door enkel klappen (want gladde vloer/snel lopen/hakken) en vinger in mixer krijgen.

En ja die trok de stekker er snel uit nadat hij constateert had waarom ik zo angstig naar het stopcontact schuifelde :D
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:48:10 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108672010
ML :o
Jeetje je had hem er wel af kunnen rukken.... trut :(
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108672055
Ehh ja :@ zal de stekker er voortaan pas insteken als ik de mixer in de kom heb gestoken :@
pi_108672106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat. Zeker met een ring erom }:|.

:*
pi_108672174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat. Zeker met een ring erom }:|.

_O- klopt.
Naja ik hoef voorlopig geen snelle slagroom meer :D
Vandaag eens oerzoet getest, stevia trekt me niet zo dus dit leek me leuker.
pi_108672447
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:48 schreef uniekhoorn het volgende:
^^

pi_108673048
Damn, ML! Mooi dat je Mr zo snel reageerde. :o.

Gezellige middag gehad met Mini! Baardmans staat nu te koken. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108674766
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 19:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, ML! Mooi dat je Mr zo snel reageerde. :o.

Gezellige middag gehad met Mini! Baardmans staat nu te koken. O+.
Gemeet? Leuk!

De speltpannenkoeken met amandelmelk smaakten prima :Y ze vielen wel snel uit elkaar helaas.
Zo appelcocottes :9
pi_108674896
Ik zit te wachten op thuiskomst van mijn liefste, als hij er is ga ik een pizza maken.
Met tomatensaus, tomatenpuree, beetje gehakt, tomaatjes, paprika, wat kaas, wat rauwe ham en een paar olijven :9.
pi_108675025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:21 schreef sigme het volgende:
Ik zit te wachten op thuiskomst van mijn liefste, als hij er is ga ik een pizza maken.
Met tomatensaus, tomatenpuree, beetje gehakt, tomaatjes, paprika, wat kaas, wat rauwe ham en een paar olijven :9.
Lekker! Gehakt dat kan ik ook eens proberen *noteert.
pi_108675094
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lekker! Gehakt dat kan ik ook eens proberen *noteert.
Gehakt kan er rauw op (ervan uitgaande dat je een goede hete oven hebt). Het mijne is al gaar, ik maak op vrijdag gehakt-tomatensaus en wat daarvan over is gaat zaterdag op de pizza.
pi_108675156
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gemeet? Leuk!

De speltpannenkoeken met amandelmelk smaakten prima :Y ze vielen wel snel uit elkaar helaas.
Misschien een extra eidooier? Helpt vaak wel. Klinkt allemaal erg lekker trouwens!
pi_108675346
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Misschien een extra eidooier? Helpt vaak wel. Klinkt allemaal erg lekker trouwens!
Die amandelmelk zorgt voor hele zachte pannenkoeken, stom dat ik niet aan dat ei gedacht heb :D
Heb baby eitjes van de buren dat zal wat weinig zijn geweest.

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Gehakt kan er rauw op (ervan uitgaande dat je een goede hete oven hebt). Het mijne is al gaar, ik maak op vrijdag gehakt-tomatensaus en wat daarvan over is gaat zaterdag op de pizza.
250 graden zal vast wel genoeg zijn, eetse zo meteen!
pi_108675393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gemeet? Leuk!

Ja, en het was inderdaad gezellig! :)

Jeetje wat schrikken met die mixer zeg! :o Je hebt echt geluk gehad...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108675482
quote:
halverwege is dat kindje hardstikke aan het huilen. Ik zou ook gaan huilen :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108675580
Pff, ML dat was schrikken :X Ik snap nog steeds niet hoe je je vinger tussen de mixer krijgt :?

Iig niet meer doen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108675664
Ik wilde even testen :+
Geen idee hoe ik het deed maar bijdehand is het niet.

Maar vinger is weer over de schrik heen en functioneert op wat stijfheid na prima.
pi_108676692
Met je vingers in de mixer, Ml?! }:|

Naja, heb zelf wel eens een soldeerbout verkeerd vastgepakt :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108676876
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ik wilde even testen :+
Geen idee hoe ik het deed maar bijdehand is het niet.

Maar vinger is weer over de schrik heen en functioneert op wat stijfheid na prima.
Wat wilde je dan testen?! :?
Nouja, fijn dat het uiteindelijk toch meevalt. :)

Ik ben moe! Is het heel raar als ik zo gewoon lekker naar bed ga? :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108676970
Of een ovenschaal met je blote handen vol vastpakken en dan van schrik die arm omhoog en dan tegen het grilgedeelte dat vol aanstond :')
pi_108677006
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
Of een ovenschaal met je blote handen vol vastpakken en dan van schrik die arm omhoog en dan tegen het grilgedeelte dat vol aanstond :')
Herkenbaar :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:19:05 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108677110
Gewoon lekker naar bed gaan Henk!

Heb lekker een cassis-wodka. Nog een uur dan komt mijn aanstaande thuis, even de troep in de keuken schoonmaken :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:22:08 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108677219
Ik was eens zo enthousiast aan het blaten tijdens het figuurzagen dat ik recht in mn vinger sneed :+ Je kon erin kijken als ik het open hield :9 :+
pi_108677256
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef Perruche het volgende:
Denken dat de ovenlap ertussen zit en opmerken dat die wel sist :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat wilde je dan testen?! :?
Nouja, fijn dat het uiteindelijk toch meevalt. :)

Ik ben moe! Is het heel raar als ik zo gewoon lekker naar bed ga? :D
Mind the PI en slaap lekker :*
pi_108677294
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon lekker naar bed gaan Henk!

Heb lekker een cassis-wodka. Nog een uur dan komt mijn aanstaande thuis, even de troep in de keuken schoonmaken :')
Hij komt binnen via de achterdeur?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108677377
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vunzig apie. :')

SPOILER
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:34:20 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108677622
Daarom ook de wodka
pi_108677748
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Daarom ook de wodka
:D

Dino, da's niet echt vriendelijk tegenover uniek haar aanstaande :P
pi_108678226
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
:')
pi_108678360
Of ik heb gewoon een dirty mind, of dat was inderdaad wel een vrij duidelijk grapje. :')
Everything has changed
pi_108679869
En laten we het dan maar niet hebben over het vieze grapje in het vieze grapje. :+
pi_108680117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:27 schreef ElDinosaur het volgende:
En laten we het dan maar niet hebben over het vieze grapje in het vieze grapje. :+
Dat gaat gewoon te ver. ;(
Everything has changed
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:34:07 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108680132
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Herkenbaar :')
^^ :').

Of een koksmes dat van het aanrecht valt en dat je in een reflex probeert op te vangen :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_108680408
Godsamme wat een heerlijke curry heb ik daarnet gegeten :9 _O_

Met _O_ aan minilot voor 't recept! Wel meteen wat 'getweaked', maargoed, nog steeds awesome O+
Ja doei.
pi_108680667
Weekendlijstje:

L: banaan
T: restje kippenvleugels in bier, tijm, laurier (4 stuks)
S: half uur wandelen
D: 2 broodjes zelfgemaakte hamburger met cheddar
T: wijn, nachos uit de oven met kaas, lente-ui en zure room
  Vis een optie? zaterdag 3 maart 2012 @ 22:52:33 #55
70532 loveli
N
pi_108680808
Zometeen boksen op RTL7 c_/
crap in = crap out
pi_108680879
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:52 schreef loveli het volgende:
Zometeen boksen op RTL7 c_/
Mijn ma is ook aan het kijken :+
pi_108680956
Haha, grappig om zo'n lijstje bij jou te zien Xennia :P

Mijn lijstje vandaag :+

O: volkoren boterham snijworst, volkoren beschuitje extra pure hagelslag
L: wit puntje met makreelfilet :9~
S: uurtje gewandeld in 't bos
T: kopje koffie met melk en een punt appeltaart met slagroom
B: 2 uur door de stad slenteren
T: 2 reepjes pure chocola (côte d'or) in de bios
D: tapas: 3 stukken bruin brood met aioli, avocadomousse met kreeftjessalade, artisjokhart met tonijnsalade, lamsstoofpotje, kip in tomaat/aubergine, 2 gehaktballetjes, half tomaatje met geitenkaas uit de oven, 2 rode wijn
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zaterdag 3 maart 2012 @ 23:00:13 #58
70532 loveli
N
pi_108681075
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn ma is ook aan het kijken :+
Bedoel je daar wat mee...?
crap in = crap out
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:01:54 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108681141
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Bedoel je daar wat mee...?
Ja, je bent oud :(
  Vis een optie? zaterdag 3 maart 2012 @ 23:04:26 #60
70532 loveli
N
pi_108681239
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, je bent oud :(
:o }:|
crap in = crap out
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:05:15 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108681263
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:04 schreef loveli het volgende:

[..]

:o }:|
Zeg ik niet! In mijn ogen ben je heerlijk jong O+
Aurum zegt dat
pi_108681290
Mijn mr ligt te slapen op bed.. Alleen liggen mijn voeten tussen zijn benen dus kan ik al een half uur niet bewegen :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:07:18 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108681333
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:06 schreef Probability het volgende:
Mijn mr ligt te slapen op bed.. Alleen liggen mijn voeten tussen zijn benen dus kan ik al een half uur niet bewegen :P
Jij bent nog heerlijk verliefd O+
pi_108681357
Weet ik niet :P hij is wel heel overwerkt telt dat ook? Haha
pi_108681464
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Haha, grappig om zo'n lijstje bij jou te zien Xennia :P

Mijn lijstje vandaag :+

O: volkoren boterham snijworst, volkoren beschuitje extra pure hagelslag
L: wit puntje met makreelfilet :9~
S: uurtje gewandeld in 't bos
T: kopje koffie met melk en een punt appeltaart met slagroom
B: 2 uur door de stad slenteren
T: 2 reepjes pure chocola (côte d'or) in de bios
D: tapas: 3 stukken bruin brood met aioli, avocadomousse met kreeftjessalade, artisjokhart met tonijnsalade, lamsstoofpotje, kip in tomaat/aubergine, 2 gehaktballetjes, half tomaatje met geitenkaas uit de oven, 2 rode wijn
dat klinkt ook wel als een lekker en leuk dagje.
pi_108681575
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:33 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon te ver. ;(
Sorry ;(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:26:38 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108682054
huilies
  Vis een optie? zaterdag 3 maart 2012 @ 23:34:28 #68
70532 loveli
N
pi_108682396
Aurum, je moeder kan op tijd naar bed.
crap in = crap out
pi_108682556
_O- Li.

Ik ga me van de bank laten rollen, krijg zo visite die naar Blender wil..
Douche enzo :+
  zaterdag 3 maart 2012 @ 23:39:11 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108682593
Zoute stokjes, vers brood met tonijnsalade, brood met jonge kaas...
Nom wel !
pi_108682662
Nu heb ik trek :D
pi_108682680
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoute stokjes, vers brood met tonijnsalade, brood met jonge kaas...
Nom wel !
Heb jij daar overigens aandelen in!? :P :9
Ja doei.
pi_108682710
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb jij daar overigens aandelen in!? :P :9
Vast niet maar ik bedank haar voor de sponsoring :P
pi_108682830

:9 was súper!

En nu straks nog een goede hand walnoten eten!

Denk de hele tijd dat 't zondag is! :')
Ja doei.
pi_108682848
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
_O- Li.

Leuk :)
pi_108682922
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk :)
Moet m'n zin en gepaste kledij nog localiseren maar vooruit, afk :W
pi_108682926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
_O- Li.

It's funny cause blender... :+
pi_108682958
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

It's funny cause blender... :+
}:| *rechtsomkeert maakt naar bed.
pi_108683011
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

}:| *rechtsomkeert maakt naar bed.
Stop fingering it!
pi_108683050
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stop fingering it!
:o
pi_108683072
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stop fingering it!
Ja doei.
pi_108683413
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 23:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

IF YOU PUT YOUR FINGERS IN THE BLENDER

YOU'RE GONNA HAVE A BAD TIME!
pi_108683489
Hoi. Ik ga hier ook maar posten om enigszins steun te zoeken. Niet lekker eten vind ik zo moeilijk! En volhouden om te sporten ook. :'(
pi_108683599
Waarom zou je in godsnaam niet meer lekker willen eten dan?
Ja doei.
pi_108683739
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:08 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom zou je in godsnaam niet meer lekker willen eten dan?
Ik doel op iedere dag chocola, chips en dat soort dingen. Ik zou het heel graag willen maar ik doe het niet. Af en toe eet ik wel eens chocola ofzo maar nooit iedere dag :+
pi_108684126
Waarom zou je dat om te beginnen élke dag eten? :o

Realiseer je dat en je bent al een heel eind.

Welkom, in ieder geval. Lees vooral de OP goed door: staat veel nuttigs in ;)
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 00:34:58 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108684348
Aandelen in zoute stokjes *O*
Echt niet hoor
pi_108684828
Millies pinda knabbels }:|
pi_108684868
O+ handje walnoten en een mok melk O+
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 00:56:36 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108684933
Ok. Wie komen er morgen de nog immer uitpuilende voorraadkast helpen leegmaken? :') Er is ook nog plenty taart :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108684969
* motorbloempje trekt zwempak aan
Ja doei.
pi_108688497
Mogge!
Mn lijstje van gister:
O: 2 knackebröd
B: afwassen en opruimen
L: dubbele boterham kaas en komkommer, dubbele boterham tonijnsalade en komkommer, 2 glazen sinaasappelsap, rest van de komkommer, mandarijntje
T: appel
B: boekenkast leeggeruimd en de inhoud in de nietvoordedeurstaande auto geplempt
D: rijst met saté
T: muffin meegebracht door vriendin :9

Lijstje vandaag:
O: 2 croissantjes, eitje, koffie
B: naar de praxis voor benodigdheden
L: 2 dubbele boterhammen met *nog onbekend*
B: stomen en hopelijk ook verven
D: rijst met tjap tjohj
B: indien niet te gaar nog wat klussen
T: bakje yoghurt of vla
pi_108688571
Zij die heel lang geslapen hebben en voorzien zijn van een ontstoken oog, groeten u! :W

Ik vind het best mooie lijstjes voor iemand die aan het klussen is Puff! :Y

Mijn lijstje van gister:
O koffie verkeerd, havermout, melk, appel
S: uurtje spinnen, 1500 meter roeien
T: koffie verkeerd, bosbessenmuffin van koekela
L: bruine bol met heel veel rosbief
T: stukje kwarktaart en paar handjes chips
D: broodje hamburger
T: paar mini roma tomaatjes, lollie

Vandaag:
O: koffie verkeerd, havermout, melk, appel
S: 5 km hardlopen, core stability oefeningen
T: ik ga denk iets bakken voor mn voetbal-matties en daar even een halve wedstrijd kijken
L: broodje hamburger
D: weet ik niet, ergens in Rotterdam wat voor het concert waar ik naar toe ga.

Owja, en ik moet nog opruimen en schoonmaken vandaag. :{
En proberen van mn ontstoken oog af te komen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_108688664
Vooral een rood oog of ook vieze oogleden en wimpers? Warme compressen op de wimpers en als het dan niet weggaat een oogzalfje vragen bij de dok.
pi_108688679
Ik heb nog niet in de spiegel gekeken vanochtend, maar gisteravond was mn oog al rood en vanochtend zat mn oog dichtgeplakt. :P
Vooralsnog heb ik al een paar keer schoongemaakt met afgekoeld gekookt water. Doe ik zo nog wel een paar keer. En later vandaag nog vaker. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108688782
Goedemorgen!

O - anderhalve speltpannenkoek met bramen en maple syrup
L - zelfgemaakte tonijnsalade met rauwkost
T - 150ml griekse yoghurt met beetje honing, handje cashews, mandarijn, eventueel 1 of 2 knackebrod met kaas
D - lamskoteletjes, spruiten met wat uitgebakken spekjes en pompoenpuree.
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 09:25:24 #97
70532 loveli
N
pi_108688915
Wat is het vreselijk grauw buiten!
/ochtendhumeur
crap in = crap out
pi_108688943
hoi! Hier grijs, vogeltjes en regen :')

Dagje studeren, dus zo maar's opstaan!
Ja doei.
pi_108688988
Het wordt vast nog beter vandaag Loveli! Echt waar! Het moet!

Ik ga zo maar eens cheesecakebrownies bakken voor mn voormalige voetbalteam. En dan een rondje rennen. En stofzuigen. En mn teennagels lakken. In willekeurige volgorde.
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 09:38:14 #100
70532 loveli
N
pi_108689022
Lak je teennagels als laatste :+
crap in = crap out
pi_108689032
Ik heb nog geen idee wat voor weer het is! Baardmans heeft iets goed te maken, dus ik krijg zo ontbijt op bed. :Y) . Lekker relaxed weekend zo. O+.
pi_108689140
Buuhhh vroeg wakker, laat gaan slapen.. En ik moet vandaag eigenlijk een opdracht echt echt afmaken maar zit totaal inspiratieloos vast :X
pi_108689244
:W

HPKW: wat had jij een lekkere snoepdag giser, jum! Sterkte met je oog.
Novem: lekker lijstje :9

*O* :* *O* voor loveli

Phoe, slapen op de bank is best te doen, maar ik ben net zo onrustig als Raki, die natuurlijk nog niets gepoept heeft. Ik moet wel elke keer naar de bevallingsdoos lopen om haar strakke buikje te aaien. Zo lief O+

Wachten dus :O
pi_108689293
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 00:52 schreef V1z0R het volgende:
Millies pinda knabbels }:|
Dank u :D

Net uit bed O+
Grauw en grijs hier en ik ben duf, oh het begint te regenen.
Nah dan maar een antikater ontbijtje, niet dat ik een druppel heb gehad :P
pi_108689382
Ik ga zo sporten *O* kan alleen mijn pasje niet vinden..
pi_108689403
In de categorie 'grappig' ik ben iets aangekomen en heb de pil doorgeslikt dus passen mijn bh's niet meer, ik ga nu dus richting de D :')!! en ze zien er nog steeds uit als A dus snap er werkelijk waar niet zo veel meer van. D gaat echt te ver _O-
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 10:26:01 #107
70532 loveli
N
pi_108689442
That's it, ik ga ook aan de pil :(
crap in = crap out
pi_108689455
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:26 schreef loveli het volgende:
That's it, ik ga ook aan de pil :(
Haha, ja maar ze ogen nog steeds klein hoor :o
pi_108689510
Dat had ik ook toen ik aan de pil was! Op een gegeven moment droeg ik 65E maar leek het alsnog net alsof ik nauwelijks borsten had. Zo raar. Nu heb ik 70C en lijkt het nog niks. ;(.
pi_108689556
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat had ik ook toen ik aan de pil was! Op een gegeven moment droeg ik 65E maar leek het alsnog net alsof ik nauwelijks borsten had. Zo raar. Nu heb ik 70C en lijkt het nog niks. ;(.
Ja ik draag nu 70C en denk dat de volgende stap 70D is want de omvang is nog prima.. (Of is er ook 70CC? Nou ja kan 70C al amper vinden bij de H&M denk dat een grotere maat nog moeilijker wordt..)
pi_108689561
quote:
:o Dat heb ik allemaal nog nooit gehad. Ik slik al vanaf mijn 14e, omdat ik het anders om de twee weken ben, dus ik weet eigenlijk ook niet anders. De mijne worden alleen groter als ik zwaarder word, maar daar verdwijnt het ook als eerste als ik af val ;(
pi_108689562
Oh bij de H&M pas ik 75D niet eens :'). Maar van "gewone" merken als Triumph heb ik gewoon 75C.
pi_108689604
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ik draag nu 70C en denk dat de volgende stap 70D is want de omvang is nog prima.. (Of is er ook 70CC? Nou ja kan 70C al amper vinden bij de H&M denk dat een grotere maat nog moeilijker wordt..)
Maar 70C en 70D verschillen niet eens echt heel erg in cup-grootte, maar wel in de verhouding.
Hier trouwens ongeveer het zelfde effect: 75D zag er echt niet al D uit.. maar het was het wel :+ 80D zag er wel écht groter uit trouwen.. Nu weer keurig op 75C, groot zat, die dingen zitten verder toch alleen maar in de weg :P
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 10:44:37 #114
70532 loveli
N
pi_108689711
quote:
Hoeveel weeg je nu? Kan me voorstellen dat je door verhuis(en andere)stress bent afgevallen, de laatste tijd.
crap in = crap out
pi_108689742
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:36 schreef Perruche het volgende:
Oh bij de H&M pas ik 75D niet eens :'). Maar van "gewone" merken als Triumph heb ik gewoon 75C.
Van Triumph en Valisere heb ik ook 70C al moet ik zeggen dat die wel net iets ruimer zijn :) Het vrouwtje in de triumph winkel heeft mij 70C aangesmeerd toen ik met 75A het pashokje in wilde lopen. Hele openbaring, BH's die niet meer omhoog schoten als ik m'n armen omhoog deed etc. :D

Nu sporten :W
pi_108689807
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je nu? Kan me voorstellen dat je door verhuis(en andere)stress bent afgevallen, de laatste tijd.
Ik kan alleen maar zeggen dat D&D er uitstekend uitziet. Prachtig slank, niet mager (wat ik haar een tijdje geleden hier op foto's vond).
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 10:53:07 #117
70532 loveli
N
pi_108689835
quote:
2s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar zeggen dat D&D er uitstekend uitziet. Prachtig slank, niet mager (wat ik haar een tijdje geleden hier op foto's vond).
^O^
crap in = crap out
  zondag 4 maart 2012 @ 10:53:08 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108689836
quote:

[..]

I say: ^O^ *O*
pi_108689845
Oh, en ik heb een rondje hardlopen zojuist.
9,5 km, 10,6 km/u

En daarna een kopje espresso met een gebakje. Dus ik sta weer quitte.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 10:53:53 #120
70532 loveli
N
pi_108689856
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:53 schreef sigme het volgende:
9,5 km, 10,6 km/u

Nope, je staat in de plus met je endorfinen.
crap in = crap out
  zondag 4 maart 2012 @ 10:54:11 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108689862
Broodje eten en op naar de trein voor een bezoekje aan oma/mama/zus+vriend! Best zin an O+ Het bezoekje iig, trein niet zo :+
  zondag 4 maart 2012 @ 10:54:40 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108689871
Hoihoi, hier is het wel mooi weer! Echt een luie zondag dit. Vandaag maar eens wat opruimen en vanavond Rammstein <3.
Niet meer actief op Fok!
pi_108689872
quote:
9,5 km, 10,6 km/u

Netjes!
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 10:55:01 #124
70532 loveli
N
pi_108689877
crap in = crap out
  zondag 4 maart 2012 @ 10:55:03 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108689878
quote:
9,5 km, 10,6 km/u

_O_
pi_108689975
quote:

[..]

:Y

Verder, zij die naar Ikea gaan op koopzondag groeten u. :')
Everything has changed
pi_108690171
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, ik ben al jaren van de pil af hoor!

Mijn gewicht is nog gewoon hetzelfde (60 kilo dus). Dat ben ik nu ruim anderhalf jaar.

Bedankt, sigme! O+.
  zondag 4 maart 2012 @ 11:13:48 #128
211002 Goodbye
Awesome!
pi_108690209
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, ik ben al jaren van de pil af hoor!

Mijn gewicht is nog gewoon hetzelfde (60 kilo dus). Dat ben ik nu ruim anderhalf jaar.

Bedankt, sigme! O+.
Netjes! ^O^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 4 maart 2012 @ 11:21:40 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108690364
Lijstje:

O yoghurt muesli honing
T twee geroosterde bammetjes Allinson volkoren met beetje halvarine
T banaan
T glas melk
L twee boterhammen met weet nog niet wat. Miss geroosterd met kaas, tomaat, komkommer en like mayo!
T fruit
D maaltijdsalade met kip
S hossen op Rammstein :+
Niet meer actief op Fok!
pi_108690586
quote:
9,5 km, 10,6 km/u

Tof ^O^

Ik heb vandaag ook ehhhh "hardgelopen" 8-)

Lijstje:

O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: beker thee met melk
L: oosters soepje met groenten en een beetje mihoen
T: een stukje worteltjescake
D: spinazietaart van filodeeg, met feta. komkommersalade, verse annanas
T: wat olijfjes, misschien een whisky, want gister niet op.
pi_108690791
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Tof ^O^

Ik heb vandaag ook ehhhh "hardgelopen" 8-)
Dat ik ook nog, ergens tussen het hardlopen en het taartje :D.

quote:
Lijstje:

O: 1 volkorenboterham met boter, kipfilet en tomaat, een gekookt eitje, beker thee met melk
T: beker thee met melk
L: oosters soepje met groenten en een beetje mihoen
T: een stukje worteltjescake
D: spinazietaart van filodeeg, met feta. komkommersalade, verse annanas
T: wat olijfjes, misschien een whisky, want gister niet op.
Mooi lijstje hoor.

Jij bent een whiskyliefhebber toch? Nu ik hier eindelijk weer wat financiele ruimte heb ga ik ook weer eens een mooie fles kopen. Er staat ook wel wat, maar ik heb graag een fles uit de Ultimate serie staan voor de zondagen. Ken je die serie? Single malt single casks, zeer betaalbaar, altijd anders :+.
Ik zoek er altijd een met veel turf.
  zondag 4 maart 2012 @ 11:42:46 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108690820
Rammstein, ik wil ook :(
4 collega's gaan ook al..
Veel plezier Vik!

Netjes Sigme!

Mooi DaD, prima gewicht!

Lijst:
O (net op): dubbele zelfgemaakt brood met zelfgemaakte tonijnsalade en tomaat/sla/komkommer/augurk, beschuit aardbeien en suiker, cappuccino
L: boterham kaas, boterham gekookt ei/tomaat/sla, beschuit aardbeien
T's: appel, peer, verse ananas, blokje choco, zoute stokjes
D: ijsbersla met blik tonijn, gekookt ei, dressing en een broodje hamburger met gebakken ui e.d.
T: kwark en vla
  zondag 4 maart 2012 @ 11:43:16 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108690834
Duuf en ik gaan ook *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 4 maart 2012 @ 11:44:09 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108690860
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duuf en ik gaan ook *O*
Oja, tof *O*

Taart al op?
pi_108690913
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:41 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Mooi lijstje hoor.

Jij bent een whiskyliefhebber toch? Nu ik hier eindelijk weer wat financiele ruimte heb ga ik ook weer eens een mooie fles kopen. Er staat ook wel wat, maar ik heb graag een fles uit de Ultimate serie staan voor de zondagen. Ken je die serie? Single malt single casks, zeer betaalbaar, altijd anders :+.
:9 :9 Ultimates die ik heb staan: Bunnahabhain 1997 en Laproaigh 2000. Beide erg lekker :Y
Bruichladdich Peat is trouwens ook heel lekker :) (turf/rook/medicinaal liefhebster hier :Y )
  zondag 4 maart 2012 @ 11:46:22 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108690926
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oja, tof *O*

Taart al op?
Nee :(
pi_108690984
Oh en jeey *O* opdracht bijna af. Vriendje mag er straks nog ff naar kijken aangezien het met beleidsvoering te maken heeft en hij dat de hele dag doet zo ongeveer :+ Kon één vraag niet beantwoorden namelijk -O-
  zondag 4 maart 2012 @ 11:48:48 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108690999
Hollandse aardbeien, uniek, of Spaanse? Zag ze gisteren liggen, maar twijfelde...
Niet meer actief op Fok!
pi_108691003
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoihoi, hier is het wel mooi weer! Echt een luie zondag dit. Vandaag maar eens wat opruimen en vanavond Rammstein <3.
Waar zitten jullie? Kunnen we zwaaien O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 maart 2012 @ 11:49:45 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108691031
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar zitten jullie? Kunnen we zwaaien O+
Wij staan :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108691039
Waar spelen ze eigenlijk? Ahoi?
  zondag 4 maart 2012 @ 11:50:59 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108691064
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Yep!

Ik wou dat ik de setlist al wist :P. Benieuwd!
Niet meer actief op Fok!
pi_108691083
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
pi_108691094
Goeiemorgen trouwens.
pi_108691097
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Wij staan :P.
Dan zwaai ik wel naar alle staande mensen *O*
Heel veel plezier in ieder geval!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 maart 2012 @ 11:52:33 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108691099
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Hollandse aardbeien, uniek, of Spaanse? Zag ze gisteren liggen, maar twijfelde...
ff kieken:
Spaanse, ze zijn vrij waterig hoor maar had er zin in :P
  zondag 4 maart 2012 @ 11:52:46 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108691105
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:
Goeiemorgen trouwens.
Dag creep!

:') :P
pi_108691126
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep!

Ik wou dat ik de setlist al wist :P. Benieuwd!
Nice! Heb ze 2x gezien: heeeeel lang geleden in 1999 of zo op Lowlands overdag, buiten (kansloos natuurlijk) en in 2006 of 7 in Nijmegen, als afsluiter. dat was heel tof :Y
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 11:54:02 #149
70532 loveli
N
pi_108691132
Volgens mij zijn er nog geen hollandse aarbeien zo vroeg in het jaar.
crap in = crap out
  zondag 4 maart 2012 @ 11:54:18 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108691139
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zwaai ik wel naar alle staande mensen *O*
Heel veel plezier in ieder geval!
Jij ook! *O*. En XM ook natuurlijk *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 11:54:38 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108691150
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
Volgens mij zijn er nog geen hollandse aarbeien zo vroeg in het jaar.
Jawel hoor, maar ze kosten 3,49 voor 300 gram ofzo :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108691165
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dag creep!

:') :P
:')
Zegt ze tegen degene die met ontploft krulhaar en bloemetjes pyjama op de bank zit :P
pi_108691469
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 09:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het wordt vast nog beter vandaag Loveli! Echt waar! Het moet!

Ik ga zo maar eens cheesecakebrownies bakken voor mn voormalige voetbalteam. En dan een rondje rennen. En stofzuigen. En mn teennagels lakken. In willekeurige volgorde.
Hmmm... alles gedaan behalve het rondje rennen. Dat doe ik vanmiddag dan maar, want anders mis ik al het voetballen. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_108691487
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:

Jawel hoor, maar ze kosten 3,49 voor 300 gram ofzo :P.
Op de markt hier hadden ze 2 grote dozen voor 3 euro.
En 5 avocado's voor een euro :9
pi_108691883
Bij 'rondje rennen' denk ik altijd dat je zoiets gaat doen, Henk. Maar dan gewoon op straat.

pi_108692084
D&D, heb je je Springsteen-kaartjes veroverd?
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 12:37:15 #157
70532 loveli
N
pi_108692118
quote:
5s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef sigme het volgende:
Daar heeft ze gisteren 1 uur voor gekoukleumd.
crap in = crap out
pi_108692134
quote:
5s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:35 schreef sigme het volgende:
Jazeker! Heb er even flink kou voor moeten lijden, maar om twee minuten over tien was ik al de trotse bezitster van drie kaartjes. 8-) .
pi_108692345
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:9 :9 Ultimates die ik heb staan: Bunnahabhain 1997 en Laproaigh 2000. Beide erg lekker :Y
Bruichladdich Peat is trouwens ook heel lekker :) (turf/rook/medicinaal liefhebster hier :Y )
Precies wat ik lekker vind. Ik onthou alleen niet wat ik al gehad heb.

Wat hier nu nog staat is:
• House of Lords aged 12 years
• Glen Grant 1965 Single Malt / single cask
• Ballantines
• Vat 69
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 12:46:10 #160
70532 loveli
N
pi_108692376
Geleerd in mijn roerige studentenjaren: Vat 69 is de goedkoopste whisky die nog te zuipen is.
crap in = crap out
pi_108692381
Een echte fan :7!
pi_108692399
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]

• Ballantines
• Vat 69
Ik heb een excell sheet aangelegd :@ :+ Heb 32 flessen staan, grotendeels Islay..
pi_108692516
Luie zondagen <3

Manlief is naar de winkel.. Ik had opeens zin in gazpacho :') en dan gaat hij zo voor me maken O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_108692630
Ik heb zin om een anonieme Telegreeflezeres een bats in d'r smoel te geven :+
Hierom

Cryptoslang wel in 1 :% -sessie gedaan :)

Goedemiddag! :)

[ Bericht 11% gewijzigd door V1z0R op 04-03-2012 13:01:04 ]
pi_108692641
Omnomnomnom lunchtip van de dag:
volkorenwraps dun besmeerd met een mengseltje magere yoghut en mayo, ijsbergsla er op, reepjes paprika en komkommer, reepjes gerookte kip, afmaken met verse dille, zout en peter, oprollen en opsmullen :9 :9 :9
pi_108692666
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:41 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Mooi lijstje hoor.

Ik ken hem inderdaad. Maar ik heb er nog weinig van geproeft. Ik heb alleen nog maar van de highlands geproeft: De Cragganmore en Glenlivet. Beide jum! Ze zijn inderdaad redelijk betaalbaar. Mijn vent stimuleert me altijd om wat meer aan afwisseling te doen, maar ik vind het veel geld voor 1 drinkend persoon in huis. En zo vaak komt schoonpa ook niet langs :P

Dus voorlopig eerst de Talisker opdrinken, daarna kijken we wel verder :9
pi_108692741
Overigens een leuke site gevonden voor simpele, maar elegante jurkjes. Kan je hem zelf samenstellen. Daar ga ik voor sparen. (niet nodig, maar toch nog even wachten :') ) Wel tof als ik zo iets naar het werk aan kan doen O+

http://www.mirjambax.com/index.html
pi_108692784
quote:
7s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:44 schreef sigme het volgende:

[..]

• Ballantines
• Vat 69
:D Deze zag ik over het hoofd. Ballantines is ook prettig :Y
pi_108692865
Ik heb een fles Famous Grouse en Jameson :@
pi_108692880
O+ The Glenlivet O+
Ja doei.
pi_108692896
Heb hier nu een Talisker 10 staan, vind ik ķķk erg lekker :9
Ja doei.
pi_108692929
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Heb hier nu een Talisker 10 staan, vind ik ķķk erg lekker :9
Omnomnom O+ Heb fles zoveel er van nog dicht staan, maar die gaat binnenkort open :Y
Heb ook de 57 degrees van ze staan, ook zķ lekker :9
pi_108693081
Ik hou van jullie O+ :')
pi_108693134
Oh, en Laproaigh O+ O+

Jammer dat alcohol hier een stuk duurder is -O- :')

Maar 'later als ik groot ben' leg ik wel een whisky voorraadje aan! :9
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:13:44 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108693170
Ik vind whisk(e)y echt heel erg vies :@.
pi_108693209
Dat mag.
Ja doei.
pi_108693220
We zijn allemaal jaloerse bitches hier lees ik net ;(
Ja doei.
pi_108693224
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Dat mag.
Sterker nog: ik kan het me eigenlijk best goed voorstellen zelfs :Y
pi_108693430
quote:
Waar? :{
  zondag 4 maart 2012 @ 13:21:28 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108693431
quote:
:o Waar?

En ik heb nog nooit whiskey gehad, volgens mij :'). Ik associeer het ook met cowboys en outlaws :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 13:22:08 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108693454
quote:
Ben jaloers op iedereen die naar Rammstein gaan...
STelletje trutten zijn het, allemaal
pi_108693465
quote:
Ben nieuwsgierig! Leuke blog trouwens!
  zondag 4 maart 2012 @ 13:25:46 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108693568
Hardlopen voor beginners #55 - Run, Forrest, run!

Tja, bedoel je het een keer goed :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108693674
Ik dronk af en toe whisky mee met mijn ex, die heeft ook een aardige collectie en hoe meer 'peated', hoe beter. Ik vind het wel lekker maar heb ze niet vaak genoeg gehad om ze uit elkaar te houden. :+
Everything has changed
  zondag 4 maart 2012 @ 13:28:51 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108693682
Net flink opgeruimd. Al m'n papieren weer bij elkaar, fijn O+.

Allinsonbrood viel bij M. niet echt in goede aarde trouwens _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_108693689

pi_108693738
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:29 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
:D _O-
pi_108693878
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Ben nieuwsgierig! Leuke blog trouwens!
Thanks!
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:39:15 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108694046
Geroosterd brood met kaas, tomaat, komkommer en een lik mayo... hmmm :9. Ik ga dinsdag eens kijken of wij een broodrooster hebben op het werk :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108694062
Jaloerser bitch meld :7

Het is hier lekker aan het worden buiten dus ik ga weer moestuinieren O+
Wel met een thermotruitje en een bodywarmer :P

Oh en V1z doe maar 2 tikjes, wat een arm kind met van die beperkte ouders /ervaring.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:41:12 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108694124
Wat zo lekker is: geroosterd brood met roomboter en gewoon kristalsuiker... Dat neem ik altijd als "lekker" bij hotelontbijt, kan mij daar de avond van tevoren al op verheugen :')

:D V1
pi_108694203
Brood is klaar :9 O+ O+
Ja doei.
pi_108694205
Ja nu heb ik weer trek *tomaat uit koelkast pakt :9

zondag 4 maart 2012 @ 13:44:40 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108694237
quote:
16s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ben jaloers op iedereen die naar Rammstein gaan...
STelletje trutten zijn het, allemaal
Rammstein #8: Alles is op!

;)
  zondag 4 maart 2012 @ 13:47:14 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108694340
Mo, foto!

XM, jij...... :X :D
pi_108694388
_O- gaan Uniek!
pi_108694432
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:25 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen voor beginners #55 - Run, Forrest, run!

Tja, bedoel je het een keer goed :').
Het kwam er wel een beetje betweterig uit :P maar goed zo is die swets hij reageert ook zo in dieet..
pi_108694498
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Het kwam er wel een beetje betweterig uit :P maar goed zo is die swets hij reageert ook zo in dieet..
Lekker laten zwetsen dus :+ w/
  zondag 4 maart 2012 @ 13:52:29 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108694537
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:43 schreef Ml-etje het volgende:

[ afbeelding ]

wasda?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 13:53:03 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108694564
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Voor mijn doen was het een héél keurige reactie hoor! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108694585
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wasda?
Een bh koffertje :D

Voorkomt geplette bh's wanneer je op rondreis bent.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:54:11 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108694602
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:').
Niet meer actief op Fok!
pi_108694606
quote:

[..]

:') nou ja zeg.. kristallen bh's hebben we het dan over neem ik aan??
pi_108694629
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voor mijn doen was het een héél keurige reactie hoor! :P.
Vik, dat kunnen andere mensen niet weten noch dat ze er rekening mee gaan houden.
"Oh het is **** die is voor zijn doen wel vriendelijk" zit er niet op.

Als je iemand wilt helpen moet je werken aan de A van acceptatie ;)

/werkmodus off.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:54:49 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108694630
quote:

[..]

Ook handig om gekookte eieren mee te vervoeren of appels niet beurs te laten worden
pi_108694667
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:') nou ja zeg.. kristallen bh's hebben we het dan over neem ik aan??
Vriendinnetje verkoopt ze (andere site dan deze) en ze gaan als een tierelier dus ik vraag haar er 1 voor rondreis Spanje, ben wel benieuwd en het lijkt me makkelijk.
pi_108694684
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ook handig om gekookte eieren mee te vervoeren of appels niet beurs te laten worden
_O- :D O+ wat ben jij toch een schat.
  zondag 4 maart 2012 @ 13:56:58 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108694717
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- :D O+ wat ben jij toch een schat.
Dat idd :D.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 13:57:46 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108694753
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:43 schreef Ml-etje het volgende:

[ afbeelding ]

Ik dacht dat het voor tomaten was :') en dat je die in dat ding in de koelkast had liggen. Vond het al wat vreemd :').
  zondag 4 maart 2012 @ 13:58:49 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108694794
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, foto!

XM, jij...... :X :D
Denk als je ze nog wel een keer live wilt zien, nu wel je kans is. Ze zijn nu met die best-of tour bezig, dus het zou me niet verbazen als ze er over niet al te lange tijd mee stoppen..

Ik heb mn Rammstein-shirt maar alvast aan! :7
pi_108694808
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik dacht dat het voor tomaten was :') en dat je die in dat ding in de koelkast had liggen. Vond het al wat vreemd :').
_O- ik ga maar naar buiten, dit komt niet meer goed :P

Have fun vanavond!!
pi_108694813
Ik ben met schoonzusje winkelen in Rdam en haar smaak is totaaaaaal anders dan de mijne :+

Dus ik ben net als de gemiddelde man tijdens het winkelen :') :D
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:00:06 #213
70532 loveli
N
pi_108694853
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vriendinnetje verkoopt ze (andere site dan deze) en ze gaan als een tierelier dus ik vraag haar er 1 voor rondreis Spanje, ben wel benieuwd en het lijkt me makkelijk.
Op deze site staat er geen prijs bij ;(
crap in = crap out
pi_108694855
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben met schoonzusje winkelen in Rdam en haar smaak is totaaaaaal anders dan de mijne :+

Dit wist je al :+

Jij zucht/steunt en gaat zitten voor de paskamer? Of blijf je ook buiten staan :P
pi_108694876
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Op deze site staat er geen prijs bij ;(
5,50 per stuk.
4,95 verzenden via DHL.
Betalen via Ideal.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:00:53 #216
70532 loveli
N
pi_108694885
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:59 schreef _aurum_ het volgende:

Je post de foto's voorzien van commentaar op FB?
crap in = crap out
pi_108694888
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vik, dat kunnen andere mensen niet weten noch dat ze er rekening mee gaan houden.
"Oh het is **** die is voor zijn doen wel vriendelijk" zit er niet op.

Als je iemand wilt helpen moet je werken aan de A van acceptatie ;)

/werkmodus off.
Of de cirkel van proshaska en diclemente gebruiken :)

/ook vakantie modus weer aan :')

En dat bh koffertje is best grappig :D
pi_108694895
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, foto!
Komt eraan! :9
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:01:26 #219
70532 loveli
N
pi_108694904
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
6,95 per stuk.
Da's niet veel.
crap in = crap out
pi_108694907
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Je post de foto's voorzien van commentaar op FB?
:o jij bent ergg!
pi_108694916
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's niet veel.
Zie de correctie ;)
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:03:29 #222
70532 loveli
N
pi_108694976
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o jij bent ergg!
Zelf zou ik zoiets nooit doen hoor :')
crap in = crap out
pi_108694995
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelf zou ik zoiets nooit doen hoor :')
Hmm en dan wel een ander aanraden..is dat erger of minder erg :P
pi_108695002
Overkill ML posts, bai! :W
pi_108695048
quote:

[..]

Jij zucht/steunt en gaat zitten voor de paskamer? Of blijf je ook buiten staan :P
Ik loop mee en draag de spullen of ik sta voor de wachtkamer tewachten idd :P
  zondag 4 maart 2012 @ 14:06:54 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108695063
quote:

[..]

Haha, zoiets zie ik nu ook voor me _O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 14:08:52 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108695134
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Denk als je ze nog wel een keer live wilt zien, nu wel je kans is. Ze zijn nu met die best-of tour bezig, dus het zou me niet verbazen als ze er over niet al te lange tijd mee stoppen..

Ik heb mn Rammstein-shirt maar alvast aan! :7
Ik heb niet eens (meer) een Rammsteinshirt ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_108695147
Ze verkopen hier iig van die verschrikkelijke gekleurde broeken; mosterdgeel en baksteenrood enzo :X
pi_108695250
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Komt eraan! :9
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 14:13:07 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108695275
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Owww O+
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:13:09 #231
70532 loveli
N
pi_108695277
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:09 schreef _aurum_ het volgende:
Ze verkopen hier iig van die verschrikkelijke gekleurde broeken; mosterdgeel en baksteenrood enzo :X
Goedkoop dagje shoppen dus.
crap in = crap out
  zondag 4 maart 2012 @ 14:14:01 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108695295
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb niet eens (meer) een Rammsteinshirt ;(.
Ik denk zomaar dat ze die vanavond daar wel verkopen ;).
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:15:27 #233
70532 loveli
N
  zondag 4 maart 2012 @ 14:16:31 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108695371
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat ze die vanavond daar wel verkopen ;).
Neuh, ik hoef er niet zo nodig één :).
Niet meer actief op Fok!
pi_108695430
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:13 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Owww O+
Nog steeds vrij compact, maar erg lekker! Drie van die plakken zijn voor mij, twee zijn er al op! Met tonijnsalade.
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 14:53:29 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108696580
Vaag: ik zit even te kijken hoe ik vanavond moet reizen en ik kan ook met een metro tussen Den Haag - Rotterdam reizen :?. Ik heb serieus nog nooit een metro gezien hier, klopt dat wel? :'). Waarom zou je met de metro gaan als je ook met de trein kunt?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 14:59:32 #237
70532 loveli
N
pi_108696769
Omdat de metro in vinexwijken stopt waar de trein niet langskomt.
crap in = crap out
  zondag 4 maart 2012 @ 15:04:55 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108696987
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:53 schreef Viking84 het volgende:
Vaag: ik zit even te kijken hoe ik vanavond moet reizen en ik kan ook met een metro tussen Den Haag - Rotterdam reizen :?. Ik heb serieus nog nooit een metro gezien hier, klopt dat wel? :'). Waarom zou je met de metro gaan als je ook met de trein kunt?
Ja, dat is gewoon de randstadrail. Jij kan op den haag CS instappen en op Zuidplein er weer uit :Y.
Vertrekt van het achterste spoor.
pi_108697204
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon de randstadrail. Jij kan op den haag CS instappen en op Zuidplein er weer uit :Y.
Dat dus! Erg handige lijn!
pi_108697494
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bij 'rondje rennen' denk ik altijd dat je zoiets gaat doen, Henk. Maar dan gewoon op straat.

[ afbeelding ]
Ik doe een iets groter rondje. :P
Doe wat je niet durft.
  zondag 4 maart 2012 @ 15:27:31 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108697920
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oké, handig! :D.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 15:28:33 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108697970
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 14:59 schreef loveli het volgende:
Omdat de metro in vinexwijken stopt waar de trein niet langskomt.
Ik dacht dat daar het fenomeen 'bus' voor uitgevonden was :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 15:33:48 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108698196
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik dacht dat daar het fenomeen 'bus' voor uitgevonden was :P.
Die staat in de file. De metro niet.
pi_108698203
quote:
Colourblocking is in net als broeken met minipijpjes :'(

Net per abuis 40 paaltjes euhh stukken hout moeten schilderen 8)7 ik blijf voortaan verre van de goedkope oplossingen van mijn Mr en de buurman.
pi_108698921
quote:
Gekleurde broeken O+! Al ben ik meer van de felle kleuren dan dat soort kleuren denk ik..
pi_108699075
Ik heb gesport, ben onder de zonnebank geweest, heb de keuken opgeruimd, schoongemaakt heb de voorraad en de servies kast uitgezocht... Nu maar eens douchen en mooi maken :7
pi_108699952
Ik heb het topic vermoord :'(!
pi_108699988
Ja, RIP.
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:17:20 #249
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_108700001
:W terug uit Tallinn. Was erg tof. Nu even bijlezen.

Lijstje:

O: buffet op de boot. Roerei op 2 witte toast, worstje. Yohgurt met verschillende soorten muesli en vruchten, wat meloen.
B: half uur naar huis wandelen
T/L: bak yoghurt met rode bessen en wat muesli
D: gevulde salade met zelfgebakken brood

Net zelf een muesli in elkaar gedraaid met gepofte amaranth, dinkel en quinoa, cocos, lijnzaad, zonneboempitten en havervlokken...
pi_108700002
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef Probability het volgende:
Ik heb het topic vermoord :'(!
Het was ook wel een beetje teveel van het goede :P
pi_108700057
Ik heb gesnoeid in de tuin, douche+wc schoongemaakt en de vaatwasser uitgeruimd :+
pi_108700060
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:17 schreef LieLie het volgende:

[..]

Het was ook wel een beetje teveel van het goede :P
Ja klopt, klopt. Zelfs een wasje gedraaid :+!
  zondag 4 maart 2012 @ 16:30:06 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108700638
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 15:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Gekleurde broeken O+! Al ben ik meer van de felle kleuren dan dat soort kleuren denk ik..
Als ik nog 18 zou zijn, zou ik er zo mee lopen. Nu niet meer helaas.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:32:52 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108700771
Zal ik maar even meedoen?
Gesport, een normale kerkmis en een doopmis uitgezeten, gekookt, 60 muffins gebakken, wc geschrobt, 100 m2 gedweild, opgeruimd, wasjes gedraaid.
pi_108700855
Het sneeuwt hier :')
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:35:18 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108700892
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
Cool :P
pi_108700904
quote:
  zondag 4 maart 2012 @ 16:37:01 #258
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108700972
Wat is iedereen fanatiek!
Ben al wel 8 x naar de keuken gelopen om wat lekkers te halen :')

Zal ik naar boven gaan en op de hometrainer klimmen? Brrr. koud
pi_108701028
Meh O+

Lijstje:

O: kleine bh gekookt ei, kleine bh humus
B: uur wandelen
L: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: chips
D: zelfgemaakte pizza met courgette/aubergine en geitenkaas
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 16:38:09 #260
70532 loveli
N
pi_108701034
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als ik nog 18 zou zijn, zou ik er zo mee lopen. Nu niet meer helaas.
Zo stond ik pas met een strakke rode leren broek in een pashokje. I made 'em look good. though.
crap in = crap out
pi_108701117
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Cool :P
Nee, gelukkig niet: 't blijft bij lange na niet liggen en is nat! :+
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:44:18 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108701355
quote:
:o hier godzijdank niet :').
Niet meer actief op Fok!
pi_108701693
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
Meh O+

Lijstje:

O: kleine bh gekookt ei, kleine bh humus
B: uur wandelen
L: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: chips
D: zelfgemaakte pizza met courgette/aubergine en geitenkaas
Oeh, zelfgemaakte pizza. O+ Dat ga ik ook maken!
Everything has changed
pi_108701916
Bijgelezen:

Ik heb tegenwoordig bh-maat 75C, wat ik erg mooi vind. Tegelijkertijd is mijn navel hard bezig te verdwijnen (echt in 2 dagen verschil, bizar!) dus het effect van de boobies valt alweer weg :').

Vandaag wel wat was gedaan en dingetjes opgeruimd, maar had ook nog willen stofzuigen en dat gaat me niet meer lukken. Net als mini naar IKEA geweest (alleen aan de andere kant van het land), alwaar het niet eens zo druk was.

Enigszins ontopic: ik ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen in 5,5 maand tijd :+.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zondag 4 maart 2012 @ 16:55:27 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108701937
Ik ga morgen de hamburger van HPKW maken (of van Karin, eigenlijk, maar ik heb het recept van HPKW). Maar ik vraag me af of dat wel genoeg vult voor een D?
Niet meer actief op Fok!
pi_108702083
Gril er wat groenten bij en gooi wat aardappeltjes in de oven :9
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 16:59:11 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108702133
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Gril er wat groenten bij en gooi wat aardappeltjes in de oven :9
Ik wil m'n carbs zo veel mogelijk beperken en aardappeltjes vind ik niet dusdanig lekker dat ik die erbij wil nemen.

Groente is wel een goed idee op zich!
Niet meer actief op Fok!
pi_108703353
Lijstje van gister

O: gebakken ei met spek, roosvicee ferro, koffie
T: appel, koffie,
L: 2 volkoren bth gekookte gelderse, 2 mandarijnen, halve liter water
T: 3 biertjes, toastjes met zalm
D: carpaccio, pasta carbonara, appelflap toe, water
T: espresso, grand marnier, 4 paaseieren

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen met kaas, appelkoek, optimel, water, koffie
T: 1 boterham met kaas, koffie
L: 1 boterham met kaas, 2 met ham, 1 gekookt ei, halve liter water
T: 1 merci, groot glas vers geperste jus
D: kaasschnitzel (zo'n vegaburger), bloemkool, water
T: een hele pomelo

Geen supergezond weekend, morgen weer m'n best doen :Y)
pi_108703357
Ik merk trouwens ook dat ik geen 18 meer ben :'( Nu al :'( Ik kan niet meer ongestraft niet sporten :')
pi_108703583
Loods 5 geweest, leuke dingen maar geloof dat ik onze salontafel maar gewoon probeer te white washen. Dat kan ik er met een sopje afboenen als ik het zat ben.

Verder regen dus zo lekker bank hangen.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:26:57 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108703860
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 16:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil m'n carbs zo veel mogelijk beperken en aardappeltjes vind ik niet dusdanig lekker dat ik die erbij wil nemen.

Groente is wel een goed idee op zich!
Eerst groente verzinnen en daarbij de rest van de maaltijd ...

zoals vandaag een grote salade met gegrilde ui, hamburger en brood.

Deze week staat er: bloemkool, zuurkool, witlof, gevulde paprika's op het programma, daarbij champignons, ui, salades.
Daaromheen weet ik nog niet :')
  zondag 4 maart 2012 @ 17:28:50 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108703960
Regen? het is vandaag de mooiste dag van de week :')
  zondag 4 maart 2012 @ 17:29:30 #273
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108703995
Hier regent het heel hard -O-
  zondag 4 maart 2012 @ 17:31:26 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108704108
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier regent het heel hard -O-
Dat is kut!
Bij Ahoy ook? Of is die dicht? Kan die dicht uberhaupt?
  zondag 4 maart 2012 @ 17:32:40 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108704169
Die is dicht ;)
pi_108704172
Spuit elf.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:32:59 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108704192
Hier regent het nu ook.

Daglijstje
o1. ontbijt op bed van de kinderen: brood met speculoos
s. half uurtje sport
o2. bak kwark + schaaltje brocollisoep
l. 4 opscheplepels gesmoorde groene kool in room met spekjes + 2 opscheplepels spruitjes
t. over de middag verspreid ongeveer 2 - 3 muffins
t. halve komkommer met dipsaus
d. weet ik nog niet. Soep of uit eten.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 17:33:01 #278
70532 loveli
N
pi_108704194
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is kut!
Als het dak eraf gaat hebben ze een probleem :+
crap in = crap out
pi_108704261
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:17 schreef Probability het volgende:
Ik merk trouwens ook dat ik geen 18 meer ben :'( Nu al :'( Ik kan niet meer ongestraft niet sporten :')
Erg he? :{

Ik kan ook niet ongestraft meer drinken. Heb opeens last van katers? Nooit eerder last van gehad :o
En ik ben pas 23.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:34:49 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_108704312
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik kan ook niet ongestraft meer drinken. Heb opeens last van katers? Nooit eerder last van gehad :o
En ik ben pas 23.
Ik kreeg pas echt last van veel drank en niet meer sporten nadat ik kinderen heb gekregen (dus na mijn 30e). Daarvoor was niets een probleem.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:35:46 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108704364
Zeurtjes! Ik heb nog nooit ongestraft kunnen drinken / eten.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2012 @ 17:36:48 #282
70532 loveli
N
pi_108704425
Als ik niet eet of drink heb ik toch echt een probleem.
crap in = crap out
pi_108704510
Eten :r
Ja doei.
  zondag 4 maart 2012 @ 17:38:45 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108704551
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:36 schreef loveli het volgende:
Als ik niet eet of drink heb ik toch echt een probleem.
Ik niet. Hoef alleen wat minder vaak naar de wc.
pi_108704583
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:33 schreef creepycookie het volgende:

[..]

En ik ben pas 23.
Ja ik wist niet dat de aftakeling zo snel ging _O-

Oei, ja, katers. Ben gewoon de hele volgende dag moe als ik de dag er voor een paar glaasjes wijn heb gedronken :')
  zondag 4 maart 2012 @ 17:39:19 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108704599
Hier ook regen :r.

Gaan over een uurtje weg. Nu aan het koken.
Niet meer actief op Fok!
pi_108704655
O vik! De kotssmiley is terug!
  zondag 4 maart 2012 @ 17:41:51 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108704779
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:40 schreef Probability het volgende:
O vik! De kotssmiley is terug!
Voor speciale gelegenheden *).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 maart 2012 @ 17:42:05 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108704798
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is kut!
O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_108704815
Lijst dan maar?
• yoghurt & havermout
• 9,5 km met 10,6 km/u
• 4 boterhammen, 1,5 ei met boter, wat ham, pindakaas, 1 krekker boter jam
• wandelen, landgoed inspecteren, beesten voederen
• 1 zwaar bier
avondeten: zuurkool, eigengemaakte worst
toe: verse ananas, misschien doe ik er nog een kwakje yoghurt bij

Commentaar? Ik denk dat het te laag in de calorieen zit, ik had nogal trek voor de broodmaaltijd maar kreeg er niet veel in, en nu heb ik ook nog lang geen zin in veel eten.
pi_108704930
Je vergeet je gebakje Sigme! :P
Doe wat je niet durft.
pi_108704939
Hola!

Lijstje!
O: bakje all-bran met sojamelk
S: buikspieren + bodycombat
L: bak pompoensoep en tosti van 2 boterhammen en kaas
B: 1.5 uur door de stad banjeren
T: spaans koekje en een half roombroodje
D: venkel, wortel gestoof en witvis, beetje aardappelpuree
  zondag 4 maart 2012 @ 17:45:36 #293
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_108705039
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef sigme het volgende:
Lijst dan maar?
• yoghurt & havermout
• 9,5 km met 10,6 km/u
• 1 zwaar bier

Commentaar? Ik denk dat het te laag in de calorieen zit, ik had nogal trek voor de broodmaaltijd maar kreeg er niet veel in, en nu heb ik ook nog lang geen zin in veel eten.
ik vind hem mooi!

O+ Ik riep zostraks tegen de duutser dat ik zo graag allemaal voorraadboxen wou voor m'n meel en pasta enzo, in plaats van alles in zak in de kast. Nu zit hij al een uur allerlei verschillende soorten boxen te googelen..
  zondag 4 maart 2012 @ 17:46:06 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108705064
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En die andere S :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108705099
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind hem mooi!

O+ Ik riep zostraks tegen de duutser dat ik zo graag allemaal voorraadboxen wou voor m'n meel en pasta enzo, in plaats van alles in zak in de kast. Nu zit hij al een uur allerlei verschillende soorten boxen te googelen..
Da's handig! Eventueel, als 't duur uitkomt: ik gebruik zelf van die literemmers van de Griekse yoghurt van de Lidl die we altijd hebben. Stickertje erop en je kunt weer een tijdje vooruit.
Ja doei.
pi_108705104
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef Perruche het volgende:
Hola!

Lijstje!
O: bakje all-bran met sojamelk
S: buikspieren + bodycombat
L: bak pompoensoep en tosti van 2 boterhammen en kaas
B: 1.5 uur door de stad banjeren
T: spaans koekje en een half roombroodje
D: venkel, wortel gestoof en witvis, beetje aardappelpuree
Ik twijfelde of ik naar de combat zou gaan ;) Heb voor de shape gekozen!
pi_108705138
Hmm lijstje.. durf ik?? :+ *)

O: ehmm... oeps.. vergeten :@
T: blok 30+ kaas
L: volkoren wrap met sla, komkommer, paprika, gerookte kip, yoghurt-mayo smeersel :9
T: kletskop
T: glaasje witte wijn
D: Moorse kip (bouten met pruimen, sherrysaus en krieltjes, ruikt al lekker)
T: ik denk iets fruitigs..
pi_108705218
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:42 schreef sigme het volgende:
Lijst dan maar?
• yoghurt & havermout
• 9,5 km met 10,6 km/u
• 1 gebakje :@
• 1 zwaar bier

pi_108705240
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was het inderdaad straal vergeten.
pi_108705260
En bij de additionele sport werd er niet veel inspanning van mij gevraagd.
pi_108705268
vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')