100% mee eens.quote:Kom op, het is was een prima pass en LBJ zat zelf niet echt in de ideale situatie.
Als hij zelf had geschoten dan had men gezegd dat ie een ego is omdat Haslem helemaal vrij stond.
Ik las iemand die dat ook zei, maar die zei ook dat het 'incidenten' waren als Jordan de bal weggaf . Bij James is het standaard.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef popolon het volgende:
Jordan wist ook in crunch time Paxson en Kerr te vinden. Niks mis mee.
Lol, dat zijn 2 big plays geweest, maar in diezelfde 1997 nam hij game 1 wel de buzzer-beating game-winning shot, dat was ook een iso. Valt me mee dat je niet de pass naar Wennington noemde @ MSG 1995.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef popolon het volgende:
Jordan wist ook in crunch time Paxson en Kerr te vinden. Niks mis mee.
Dear Lord.... Wat een kletskoek. Was de perfecte play, super intelligente pass. Haslem maakt dat schot vaker dan dat hij hem mist. Daar kun je mee leven. Kobe en MJ's schoten tegen dubbels of tripples zijn gewoon matige schoten. LeBron speelt slim, is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Die tweede helft tegen de Jazz was super imposant, écht heel goed, en nog zoeken mensen redenen om hem te bashen. Ze gaan zelfs die play tijdens de All Star Game analyseren. Dudes... Really?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
...
Kijk voor de grap eens hoeveel shots er tegen double- of tripleteams zijn. Bij Kobe, precies hetzelfde. LeBron passt als er ook maar enige vorm van double aankomt, en dat moet je niet doen.
...
Lol, juist omdat die 2e helft zo goed was. LeBron schoot step-back fadeaway's raak, had 18 punten in het 4e kwart dacht ik. Dat je dat schot niet neemt als je 1/7 bent in het 4e kwart ofzo, oke, maar nu? Hij was on fire, als er iemand was die dat schot moest nemen... Hij schoot het hele kwart al fade-aways van 20 foot, waarom nu dan niet? En Haslem is niet zo automatic als je nu zegt.. Daarnaast had Haslem al minuten lang de bal niet gehad zoals ik zei, wat ook niet ten goede komt. Ik heb LeBron lang verdedigd voor het feit dat hij niet clutch is, maar nu is het basta, deze man zit al in z'n 8e seizoen, is op dit moment verreweg de beste speler in de NBA, het wordt tijd dat hij dit waarmaakt als het er werkelijk toe doet.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:23 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Dear Lord.... Wat een kletskoek. Was de perfecte play, super intelligente pass. Haslem maakt dat schot vaker dan dat hij hem mist. Daar kun je mee leven. Kobe en MJ's schoten tegen dubbels of tripples zijn gewoon matige schoten. LeBron speelt slim, is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Die tweede helft tegen de Jazz was super imposant, écht heel goed, en nog zoeken mensen redenen om hem te bashen. Ze gaan zelfs die play tijdens de All Star Game analyseren. Dudes... Really?
edit nvm...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol, juist omdat die 2e helft zo goed was. LeBron schoot step-back fadeaway's raak, had 18 punten in het 4e kwart dacht ik. Dat je dat schot niet neemt als je 1/7 bent in het 4e kwart ofzo, oke, maar nu? Hij was on fire, als er iemand was die dat schot moest nemen... Hij schoot het hele kwart al fade-aways van 20 foot, waarom nu dan niet? En Haslem is niet zo automatic als je nu zegt.. Daarnaast had Haslem al minuten lang de bal niet gehad zoals ik zei, wat ook niet ten goede komt. Ik heb LeBron lang verdedigd voor het feit dat hij niet clutch is, maar nu is het basta, deze man zit al in z'n 8e seizoen, is op dit moment verreweg de beste speler in de NBA, het wordt tijd dat hij dit waarmaakt als het er werkelijk toe doet.
Dus, ieder team heeft een smerige bigman nodig die harde fouls kan makenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Djokotron het volgende:
Harrellsondaar lopen er 83 van in de NBA.
Miami @LA should be a great one, Bosh nog steeds out vernam ik. Geloof niet dat Lebron weer op de 4 gaat spelen. Lekker beuken in de post vs Gasol
Volgens mij weer gratis voor een week, dacht zoiets gehoord te hebben tijdens allstar weekendquote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jezus kijkt heel EU NBA nu ofzo? NBA.tv reageert niet meer en valt er om de haverklap uit
Yep, is tijdelijk gratis. Werkt hier in Amerika prima thoughquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Volgens mij weer gratis voor een week, dacht zoiets gehoord te hebben tijdens allstar weekend
Zijn nog bezig.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Godverdomme kut NBA.tv! Ik mis echt de laatste minuut...
NYK aan het langste einde getrokken?
Of Melo die de laatste assist geeft voor Lin die de buzzerbeater scoort.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Djokotron het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Celtics scoren, en Melo daarna de buzzerbeating gamewinner.
Vind het ook een rare beslissing.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom een time-out voor NY, Melo heeft de ball toch? Als Boston een foul to give heeft kun je altijd time-out callen na de inbounds, anders gaat Melo naar de line... Over-coaching IMO
Ach ja dat idee heb ik zo vaak met die time-outs. Over-coaching.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom een time-out voor NY, Melo heeft de ball toch? Als Boston een foul to give heeft kun je altijd time-out callen na de inbounds, anders gaat Melo naar de line... Over-coaching IMO
quote:
Het is geen CP3 nee.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:48 schreef Sasman het volgende:
Blijft alleen jammer dat Rondo geen jumpshot heeft. Stel je dat eens voor man...
Dacht al z'n 4e, 2e in de afgelopen week iig. Hij is nu gezond, had problemen in het begin, maar nu is hij up-and-runningquote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
Is dit niet al Rondo's 3e triple double dit seizoen?
Oh dan 4 ja, was die van deze week vergeten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:02 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Dacht al z'n 4e, 2e in de afgelopen week iig. Hij is nu gezond, had problemen in het begin, maar nu is hij up-and-running
Leuke site.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef TheGOAT het volgende:
http://www.basketball-ref(...)=&order_by=date_game
Niemand, woow.....
18 al, hoorde het ook hahaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef TheGOAT het volgende:
Lol Lakers up 8, Kobe met 16? Michelle Tafoya die hem ook opprobeerde, Jeff van Gundy; 'Is that with Kobe's sweat on it???' looool
Dat was toen hij PG speelde (was onder Doug Collins, die MJ alles liet doen waar hij zin in had), en het befaamde verhaal dat Jordan tijdens games naar de scorers tafel ging om te vragen hoe ver op weg hij naar z'n triple double wasquote:Op zondag 4 maart 2012 22:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Leuke site.
Zie dat Jordan in 88/89 in zijn laatste 16 wedstrijden van dat seizoen 11 triple doubles had. Waarvan 7 op rij en 10 in 11 games.
Om de bal daarna naar buiten te brengen naar Chalmers, Miller, Battierquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Djokotron het volgende:
Waarom gaat Miami elke keer inside? Dat is de enige plek waar ze keihard geowned worden door de Lakers
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:32 schreef Multiply het volgende:
W! Een win over de Heat is extra lekker natuurlijk.
Robertson en Chamberlain waren tot gisteren de enige spelers met een 15, 20, 15 game.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een NBA weekend zeg, genieten. Volgens ESPN was het 2x eerder voorgekomen dat iemand 15+ 15+ 20 heeft gescoord, maar 18 en 17 kan best uniek zijn ja.
D-will ook met een fantastisch record, en daarnaast was Rose ook goed bezig.
LeBron had gelijk: het wordt steeds meer een PG league. Maar 7 van de 7 games waren gewoon spannend.
2 feb 1968, tegen de Pistons 22-25-21. Enige ooit met een double-triple-double.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:39 schreef TheGOAT het volgende:
Wilt heeft ooit een 20-20-20 game gehad dat weet ik, maar Magic of the Big O...
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:39 schreef TheGOAT het volgende:
Wilt heeft ooit een 20-20-20 game gehad dat weet ik, maar Magic of the Big O...
Achteraf wel ja, op papier had ik meer verwacht van de Pacers... Hibbert speelde dramatisch. Clippers moet ik nog kijken, en het zijn inderdaad mooie tijden voor de Wolves' fans.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 03:15 schreef Djokotron het volgende:
Wolves-Clips is vele malen mooier. Derrick Williams speelt echt goed de laatste tijd. Minny heeft sowieso al een goed roster staan en echt een shitload aan draftpicks in de komende jaren. Wordt echt Thunder 2.0
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:22 schreef Djokotron het volgende:
Achteraf? Elke blinde had nog kunnen bedenken dat Bulls-Pacers zo´n lowscoring, all defense game zou zijn. Nou leuk man.Daar ga ik echt niet vrijwillig naar kijken.
Wolves @home is altijd spektakel en dat in combinatie met de Clips, succes verzekerd.
Echt he. Wat een koning die Love.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:45 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Kevin Love is een beest.
Wolves kunnen alleen nog maar beter worden met Love en de toekomstige draftpicks.
Knappe overwinning tegen de Clips.
Gewoon helemaal niet naar NY kijken. Stuk beter voor je gemoedstoestand. Nu alweer 20pt down @HT @san antonioquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Gauner het volgende:
Is er hier iemand die gebruik maakt van NBA.TV?
Twijfel om een abonnement te nemen op mijn team (NYK), streamen in matige kwaliteit heb ik steeds minder zin in..
Toen ik nog in Nederland woonde gebruikte ik het, en het is echt heerlijk. HD Streamquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Gauner het volgende:
Is er hier iemand die gebruik maakt van NBA.TV?
Twijfel om een abonnement te nemen op mijn team (NYK), streamen in matige kwaliteit heb ik steeds minder zin in..
quote:Op donderdag 8 maart 2012 06:59 schreef Djokotron het volgende:
Oh, en mensen check die move van Nick Young. Echt play of the century.
Heb je gelijk in, het was weer matig gisteren.. Maarja in voor- en tegenspoed he.quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:37 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet naar NY kijken. Stuk beter voor je gemoedstoestand. Nu alweer 20pt down @HT @san antonio
Tof, kun je de wedstrijden ook volledig terugkijken achteraf of is het slechts een live-stream?quote:Op donderdag 8 maart 2012 05:57 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Toen ik nog in Nederland woonde gebruikte ik het, en het is echt heerlijk. HD Stream
Hoort helaas bij Kobe, heel frustrerend. Maar de mensen die altijd maar blind roepen dat Gasol en Bynum veel meer schoten moeten krijgen, kijken jullie echt wedstrijden of alleen boxscores?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:40 schreef TheGOAT het volgende:
Kobe 9-31, gister 8-26, dat maakt hem 17-57 in z'n laatste 2 games, terwijl Bynum 19-26 is en Gasol 14-25.
Kobe was 1-10 in het 4e kwart gister trouwens
Ja ga ik ook doen, voor die 15 euro meer laat ik dat niet liggen. Twijfel alleen een beetje of het loont aangezien het seizoen toch al een flink eind onderweg is..quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:12 schreef zeebeschuit het volgende:
neem dan gewoon een abo op alle clubs. Die paar extra dollars. Zonde om het alleen voor een club te volgen en als je dan net een andere match wil kijken moet je weer zoeken naar fatsoenlijke beelden.
Vorig jaar kon je wel voor 2e helft seizoen + playoffs op een gegeven moment kopen, dan betaalde je minder. Maar je had idd beter begin van seizoen kunnen kopen, maar daar heb je nu niets aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:25 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, voor die 15 euro meer laat ik dat niet liggen. Twijfel alleen een beetje of het loont aangezien het seizoen toch al een flink eind onderweg is..
Ik zou sws LP aanschaffenquote:Op donderdag 8 maart 2012 16:54 schreef Gauner het volgende:
Goede ervaringen met LP hier zo te horen! Zou wel mooi zijn als er een half-season pass zou komen.
Wil ook een iPad 3 aanschaffen.. keuzes keuzes..
It's worth every pennyquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:39 schreef Gauner het volgende:
Oke wist niet dat 130 al een gereduceerd tarief was, kreeg antwoord van dezelfde strekking op NBA TV:
No plans for a half season - the price has been reduced since season start to reflect reduced number of live events remaining. All new sign ups do have access to entire season of archived on demand games.
Denk dat ik er toch maar aan ga, kan niet tegenvallen aan de reacties hier te lezen!
Onder andere analyses van dequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:19 schreef Gauner het volgende:
Gekocht! Meteen even de wedstrijd gecheckt waar ik vorige maand bij was, leuk om terug te zien!![]()
Zie dat ik trouwens gratis NBA TV Live erbij heb gekregen, iemand een idee wat dat precies is?
Als er geen thuisvoordeel etc meer op t spel staat denk ik dat de sterren weinig/niet zullen spelenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:46 schreef Dassen123 het volgende:
Ik ben eind april in NY en wil naar de knicks, die spelen dan hun laatste wedstrijd vs de LA Clippers. Kan ik dan nog een beetje wedstrijd verwachten of gaat het dan toch nergens meer over omdat playoffs al wel/niet gehaald zijn en kan ik dan naar wat rookies zitten kijken?
???????quote:
Precies, en deel 2:quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:04 schreef TheGOAT het volgende:
http://www.grantland.com/(...)a-trade-value-part-1
Voor de liefhebbers onder ons, een nieuwe Bill Simmons over de 50 guys met de hoogste trade value, erg grappig en goed weer.
Nu.nl....quote:Thunder
Oklahoma City Thunder ging verrassend onderuit. De Cleveland Cavaliers bleken met 90-96 te sterk, vooral door een goede tweede helft. Thunder blijft wel eerste in de Western Conference.
Kevin Durant maakte 23 punten voor de Thunder en Russell Westbrook voegde er negentien punten aan toe. Maar in de laatste drie minuten slaagde het team er niet meer in om te scoren.
In plaats van basketball te kijken had je haar beter je bed in kunnen sleuren.quote:Op zondag 11 maart 2012 03:55 schreef TheGOAT het volgende:
Kom net thuis van een superdate, en nu kijken hoe Miami verslagen wordt in eigen huis, life's gooooood![]()
![]()
![]()
*boastmodeoff*
Lol nee tis een meisje wat ik leuk vind dus niet té hard van stapel lopen hequote:Op zondag 11 maart 2012 10:11 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
In plaats van basketball te kijken had je haar beter je bed in kunnen sleuren.
Maargoed, hardcore addict
quote:
en klotefans. Dat geboo de hele tijd... En ze scoren een paar puntjes en opeens zijn ze weer alive. Echt van die 'hype' en 'meeloop' fans.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Om de bovenstaande reden kijk ik niet, zou er instant depressief van worden gok ik. Kloteteam, klotecoach.
Voorgaande jaren was dat niet echt, komt nu meer omdat dit jaar de prijzen echt belachelijk hoog zijn, waardoor veel fans niet meer elke wedstrijd kunnen komen. Ben benieuwd wat voor rellen er komen als de ticketprijzen volgend seizoen weer omhoog gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 19:12 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
en klotefans. Dat geboo de hele tijd... En ze scoren een paar puntjes en opeens zijn ze weer alive. Echt van die 'hype' en 'meeloop' fans.
Is al aangekondigd dat ticketprijzen volgend seizoen weer omhoog gaan, toevallig net na al dat Linsanity gebeuren. Volgde trouwens tijdens de wedstrijd de Amerikaanse reporters een beetje op Twitter, en die waren het er allemaal over eens dat Linsanity nu wel weer over is. Toch ziek om te zien dat in dat maandje dat die gozer constant in de spotlight toch er ongeveer 500 miljoen dollar aan merchandising etc. is gegenereerd.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was dat niet echt, komt nu meer omdat dit jaar de prijzen echt belachelijk hoog zijn, waardoor veel fans niet meer elke wedstrijd kunnen komen. Ben benieuwd wat voor rellen er komen als de ticketprijzen volgend seizoen weer omhoog gaan
quote:
Lol, iedereen weet dat NY sportsfans de meest erge zijn in hun soort. Niets nieuws daar. En dat gehype van een paar spelers maakt het uiteraard alleen maar erger. Als je zo vaak hoort dat iemand waarschijnlijk wel iets kan, ga je er vanzelf in geloven.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Voorgaande jaren was dat niet echt,
Klopt, maar die hebben nog iets gepresteerd de laatste jaren, niet waar?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:03 schreef Sasman het volgende:
Ach in LA is het juist hetzelfde. Misschien zelfs wel erger.
Helemaal niet, die arrogantie mag ik niet zo. Thats all. En als je elke keer weer de feiten gepresenteerd krijgt en dan nog vol blijft houden.. ja dan blijf ik lachen als je weer keer op keer op je bek gaat. Geen beter vermaak dan leedvermaak toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jaja Djokotron, je haat NY, dat maak je in elke post nu wel duidelijk
Over dat stukje van LeBron ben ik het totaal met je eens. Geef mij maar dan een speler als Rose, die gewoon lekker down to earth is en zich alleen bezighoud met basketbal.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Helemaal niet, die arrogantie mag ik niet zo. Thats all. En als je elke keer weer de feiten gepresenteerd krijgt en dan nog vol blijft houden.. ja dan blijf ik lachen als je weer keer op keer op je bek gaat. Geen beter vermaak dan leedvermaak toch?
Ik vind Lebron een genot om naar te kijken maar door zijn attitude vind ik het to-taal niet erg als ie weer geen ring wint daarentegenmaar goed laten we die discussie maar niet weer aanslingeren.
Turner begint nu een beetje z'n hoge pick van vorig jaar waar te maken. Ik denk ook dat onze vrienden uit LA winnen, maar ik hoop op de Celts.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wow wat was Evan Turner vandaag goed!
Lakers gaan deze ook wel binnentrekken denk.
Tijdens de seizoensopening(tegen de Knicks) zag Rondo's jumper er goed uit, jammer dat hij dan toch een terugval heeft gehad. Maar er is vooruitgang.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:41 schreef TheGOAT het volgende:
Nice 3 at the buzzer by Rondo, z'n jumper lijkt wat verbeterd dit jaar. Hopen trouwens dat Bynum niets ernstigs heeft
Kankerpatiëntje of iets dergelijks ofzo toch? Herinneren me ook een voorval waarbij hij Fransisco Elson in z'n kruis greep. Vies mannetje.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Walgelijke kerel idd. Wat ie ook zei toen tegen Villanueva
Ja zoiets. Villanueva heeft die ziekte waarbij al zijn haar uitvalt en toen vroeg fake tough guy KG even of dat door de chemo kwam. Zo misselijk zie je ze zelden.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Kankerpatiëntje of iets dergelijks ofzo toch? Herinneren me ook een voorval waarbij hij Fransisco Elson in z'n kruis greep. Vies mannetje.
Was Kobe zn beslissing om naar Bynum te gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Greenpeas het volgende:
Mooie overwinning voor de Lakers, ook wel ballen als coach als je ervoor kiest om vanuit een time-out, als je Bryant al pissed off hebt omdat je überhaupt die time-out nam, een play voor Bynum te doen.
Ah ok, niet opgemerkt johquote:Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Was Kobe zn beslissing om naar Bynum te gaan
Ben ik in principe geheel met je eens, ware het niet dat je zelf zo ongeveer de grootste, arrogantste boerenlul bent die hier te vinden isquote:Op zondag 11 maart 2012 21:24 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Helemaal niet, die arrogantie mag ik niet zo. Thats all. En als je elke keer weer de feiten gepresenteerd krijgt en dan nog vol blijft houden.. ja dan blijf ik lachen als je weer keer op keer op je bek gaat. Geen beter vermaak dan leedvermaak toch?
Ik vind Lebron een genot om naar te kijken maar door zijn attitude vind ik het to-taal niet erg als ie weer geen ring wint daarentegenmaar goed laten we die discussie maar niet weer aanslingeren.
Lekkere overwinning inderdaad. Het was krap, maar hij telt.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef Multiply het volgende:
Heerlijke overwinning. Hier moeten de fans van de Lakers het dit seizoen van hebben. Kampioenschap gaat um niet worden helaas.
Je slaat de plank volledig mis, maar dat geeft niet. Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 12 maart 2012 05:03 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ben ik in principe geheel met je eens, ware het niet dat je zelf zo ongeveer de grootste, arrogantste boerenlul bent die hier te vinden is
Ik mocht Memphis erg afgelopen jaar, maar dat kwam wrs omdat Rudy Gay er niet bij was. Hij is een ball stopper en een scorer, een soort poor man's Carmelo Anthony. Ze posten nu minder, Gay is iemand die altijd 8-19 ofzo lijkt te schieten. Hij kan heel goed verdedigen maar laat dat te weinig zien. Als Randolph terug komt is het maar de vraag of Gay de plek van no. 1 in z'n eigen team kan delen. Gay zou veel meer moeten driven en naar de FT line moeten gaan. Hij is teveel een jump shooter geworden en dat is slecht voor hem en voor z'n team.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis, maar dat geeft niet. Dat mag jij vinden.
Memphis is on fire en binnenkort Randolph terug, dat wordt wat
Voor de MLE zeker. Dat zou wel heel erg competitievervalsing zijn zeg, vooral na dat verhaaltje van hem dat hij niet naar Chicago zou willen omdat hij 'the face of the franchise' wil zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:23 schreef Djokotron het volgende:
Howard zou ook interesse hebben in Miami voor volgend jaar. Alstublieft niet zeg.
Tja, aan de andere kant. Als alle toppers besluiten om voor minder geld bij hetzelfde team te gaan spelen. Lastig om tegen te houden...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:28 schreef Sasman het volgende:
Pff...Flikker toch op man..Zou echt niet meer fijn zijn.
Zeker niet, ik wil ook écht dat Ellis weggaat.. Zijn points per game enzo mogen er misschien leuk uit zien, uiteindelijk maakt hij de Warriors slechter. Hij is misschien wel de slechtste verdediger van het team (naast Nate Robinson en David Lee).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou van Anderson en JJ Redick worden jullie niet veel slechter toch? Ellis speelde wel erg lekker tegen Clips eergisteren...
Zoals gewoonlijk choken ze totaal in een game die ze gewoon kunnen winnenquote:
twitter:tj_ford twitterde op maandag 12-03-2012 om 17:49:56It's official " I Retire from the NBA " as of today reageer retweet
twitter:tj_ford twitterde op maandag 12-03-2012 om 17:48:58Thanks to all my fans who follow my career since a kid from all over the world. Basketball has been great to me & my family for 28yrs reageer retweet
Dan kunnen ze The Suns wel opdoekenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:37 schreef Rienks het volgende:
Ben benieuwd of er nog veel trades komen..
Ik ben bang dat het allemaal nogal tegen gaat vallen. Crawford naar de Lakers zou een interessante trade kunnen zijn. Hoop dat Nash en Hill same getrade worden naar een contender
Niet zo sarcastisch hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:59 schreef Djokotron het volgende:
Paar mooie games vanacht.
Orlando - Miami
Indiana - Portland
Memphis - Lakeshow
Sacramento - Golden State
Inderdaad, ga Udoh echt missen! Speelde steeds beter als (undersized) center, daar kan Milwaukee nog best wat plezier aan gaan beleven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 03:07 schreef Djokotron het volgende:
Wel jammer dat jullie Udoh kwijt zijn. Zit potentie in die jongen.
Maar idd leuk voor Ellis dat ie nu ook geforceerd wordt defense te spelen in Milwaukee
Echt, deze man heeft geen enkel benul waar hij over praatquote:Op woensdag 14 maart 2012 03:25 schreef Djokotron het volgende:
Westbrick verliest hoogstpersoonlijk de game voor OKC, wat een failure weer
Goeie deal voor de Bucks. Denk dat de Warriors dit seizoen hebben opgegeven.quote:Op woensdag 14 maart 2012 02:43 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch he
Warriors trade Ellis, Udoh & K. Brown to Bucks for Bogut & S. Jackson..
En verder: come onnn Magic!
De terugkeer van Melo heeft tot nu toe niet veel positiefs gebracht inderdaad, helaas.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
We kunnen iig wel concluderen dat Knicks zonder Melo zeer fris en effectief basketball spelen maar met Melo dramatisch. Ik zou het wel weten...
Bron?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:05 schreef Fukjoeman het volgende:
Geruchten gaan ook dat Melo heeft gezegd dat ie getrade wil worden na de game vs Chicago, en dat lijkt mij ook de beste optie.
Leuk om dit terug te lezenquote:With the announcement that the Trail Blazers selected Greg Oden of Ohio State as the top pick in the NBA draft today, a roar of approval rose from the crowd of thousands gathered at the Rose Garden.
Between NBA commissioner David Stern saying "Greg" and "Oden," Portland fans rushed the floor at the Rose Garden and chanted, "Oden! Oden!"
The sentiment was nearly unanimous.
There was pandemonium, and someone shouted, "Rip City, baby!" Another fan blew a whistle.
Some fans made their preferences known right away, with black T-shirts that read "Oden" across the front. Five buddies were shirtless, and had painted their chests to spell out "O-D-E-N-!"
About 4:37 p.m. -- just after fans in the arena stopped chanting, "We want Oden!" -- the Blazers gave them what they wanted, picking the Ohio State freshman with the No. 1 pick in the NBA draft.
The selection of the 7-footer and potential franchise-changing center touched off a wild celebration on multiple levels of the Rose Garden. Fans charged onto the arena floor as if the Blazers had just won the NBA championship, jumping up and down, hugging and cheering.
And two levels up, at the Lexus Club Level, fans screamed and exchanged high-fives.
The atmosphere was fun, upbeat and passionate, revealing the newfound sentiment of Blazers fans across Oregon. Now that Oden is in the middle of an up-and-coming lineup that includes rookie of the year Brandon Roy and fellow all-rookie first-team member LaMarcus Aldridge, many fans believe the team could be on the verge of returning to the postseason for the first time in four seasons.
Ja mooie tijdenquote:
Begrijp me goed, ik heb ook een zwak voor de Blazers... Maar echt waar, er is geen team(ok, misschien op de Clippers na) die zoveel pech heeft gehad als de Blazers... Sam Bowie, Oden... Slechte keuzes...quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ja mooie tijden
Hele bijeenkomst in het stadion en mensen het veld op toen het bekend gemaakt werd...
Hij heeft deze week zijn huis in PDX verkocht dus die zien we na de zomer nooit meer terug (als we 'm al ergens terug zien) ZuchtAls ze zo blijven spelen met die bagger-felton dan maken we straks weer kans op de nr1 pick
Stap 2 is?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:27 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Goede zaak voor NY dat ze hem der eindelijk eens uitgetrapt hebben. Dat is stap 1.
Een coach die wel een fatsoenlijk team kan maken van die spelers. Al is het maar de vraag of Woodson dat is. Lijkt mij toch dat ie ook achter de filisofie van D´Antoni stond.quote:
Ik ken Woodson daar niet goed genoeg voor. Ik denk dat ze eens optimaal gebruik moeten gaan maken van Chandler, hij speelt al beter sinds Lin. Maar ik denk dat hij nog veel beter kan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Een coach die wel een fatsoenlijk team kan maken van die spelers. Al is het maar de vraag of Woodson dat is. Lijkt mij toch dat ie ook achter de filisofie van D´Antoni stond.
Lol, gewoon betaald 5x per dag Lala aanduwenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:54 schreef TheGOAT het volgende:
MeloDie man moet gewoon gewaived worden en niemand moet hem oppicken, opdonderen met die kerel, doet echt niets goeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |