100% mee eens.quote:Kom op, het is was een prima pass en LBJ zat zelf niet echt in de ideale situatie.
Als hij zelf had geschoten dan had men gezegd dat ie een ego is omdat Haslem helemaal vrij stond.
Ik las iemand die dat ook zei, maar die zei ook dat het 'incidenten' waren als Jordan de bal weggaf . Bij James is het standaard.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef popolon het volgende:
Jordan wist ook in crunch time Paxson en Kerr te vinden. Niks mis mee.
Lol, dat zijn 2 big plays geweest, maar in diezelfde 1997 nam hij game 1 wel de buzzer-beating game-winning shot, dat was ook een iso. Valt me mee dat je niet de pass naar Wennington noemde @ MSG 1995.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:19 schreef popolon het volgende:
Jordan wist ook in crunch time Paxson en Kerr te vinden. Niks mis mee.
Dear Lord.... Wat een kletskoek. Was de perfecte play, super intelligente pass. Haslem maakt dat schot vaker dan dat hij hem mist. Daar kun je mee leven. Kobe en MJ's schoten tegen dubbels of tripples zijn gewoon matige schoten. LeBron speelt slim, is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Die tweede helft tegen de Jazz was super imposant, écht heel goed, en nog zoeken mensen redenen om hem te bashen. Ze gaan zelfs die play tijdens de All Star Game analyseren. Dudes... Really?quote:Op zondag 4 maart 2012 11:54 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
...
Kijk voor de grap eens hoeveel shots er tegen double- of tripleteams zijn. Bij Kobe, precies hetzelfde. LeBron passt als er ook maar enige vorm van double aankomt, en dat moet je niet doen.
...
Lol, juist omdat die 2e helft zo goed was. LeBron schoot step-back fadeaway's raak, had 18 punten in het 4e kwart dacht ik. Dat je dat schot niet neemt als je 1/7 bent in het 4e kwart ofzo, oke, maar nu? Hij was on fire, als er iemand was die dat schot moest nemen... Hij schoot het hele kwart al fade-aways van 20 foot, waarom nu dan niet? En Haslem is niet zo automatic als je nu zegt.. Daarnaast had Haslem al minuten lang de bal niet gehad zoals ik zei, wat ook niet ten goede komt. Ik heb LeBron lang verdedigd voor het feit dat hij niet clutch is, maar nu is het basta, deze man zit al in z'n 8e seizoen, is op dit moment verreweg de beste speler in de NBA, het wordt tijd dat hij dit waarmaakt als het er werkelijk toe doet.quote:Op zondag 4 maart 2012 14:23 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
[..]
Dear Lord.... Wat een kletskoek. Was de perfecte play, super intelligente pass. Haslem maakt dat schot vaker dan dat hij hem mist. Daar kun je mee leven. Kobe en MJ's schoten tegen dubbels of tripples zijn gewoon matige schoten. LeBron speelt slim, is bezig aan zijn beste seizoen ooit. Die tweede helft tegen de Jazz was super imposant, écht heel goed, en nog zoeken mensen redenen om hem te bashen. Ze gaan zelfs die play tijdens de All Star Game analyseren. Dudes... Really?
edit nvm...quote:Op zondag 4 maart 2012 17:50 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Lol, juist omdat die 2e helft zo goed was. LeBron schoot step-back fadeaway's raak, had 18 punten in het 4e kwart dacht ik. Dat je dat schot niet neemt als je 1/7 bent in het 4e kwart ofzo, oke, maar nu? Hij was on fire, als er iemand was die dat schot moest nemen... Hij schoot het hele kwart al fade-aways van 20 foot, waarom nu dan niet? En Haslem is niet zo automatic als je nu zegt.. Daarnaast had Haslem al minuten lang de bal niet gehad zoals ik zei, wat ook niet ten goede komt. Ik heb LeBron lang verdedigd voor het feit dat hij niet clutch is, maar nu is het basta, deze man zit al in z'n 8e seizoen, is op dit moment verreweg de beste speler in de NBA, het wordt tijd dat hij dit waarmaakt als het er werkelijk toe doet.
Dus, ieder team heeft een smerige bigman nodig die harde fouls kan makenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:00 schreef Djokotron het volgende:
Harrellsondaar lopen er 83 van in de NBA.
Miami @LA should be a great one, Bosh nog steeds out vernam ik. Geloof niet dat Lebron weer op de 4 gaat spelen. Lekker beuken in de post vs Gasol
Volgens mij weer gratis voor een week, dacht zoiets gehoord te hebben tijdens allstar weekendquote:Op zondag 4 maart 2012 20:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jezus kijkt heel EU NBA nu ofzo? NBA.tv reageert niet meer en valt er om de haverklap uit
Yep, is tijdelijk gratis. Werkt hier in Amerika prima thoughquote:Op zondag 4 maart 2012 20:45 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Volgens mij weer gratis voor een week, dacht zoiets gehoord te hebben tijdens allstar weekend
Zijn nog bezig.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Godverdomme kut NBA.tv! Ik mis echt de laatste minuut...
NYK aan het langste einde getrokken?
Of Melo die de laatste assist geeft voor Lin die de buzzerbeater scoort.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Djokotron het volgende:
Zou wel geniaal zijn als Celtics scoren, en Melo daarna de buzzerbeating gamewinner.
Vind het ook een rare beslissing.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom een time-out voor NY, Melo heeft de ball toch? Als Boston een foul to give heeft kun je altijd time-out callen na de inbounds, anders gaat Melo naar de line... Over-coaching IMO
Ach ja dat idee heb ik zo vaak met die time-outs. Over-coaching.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom een time-out voor NY, Melo heeft de ball toch? Als Boston een foul to give heeft kun je altijd time-out callen na de inbounds, anders gaat Melo naar de line... Over-coaching IMO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |