hahahahaha, grappigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij had ook beter even dit topic kunnen doorlezen dan op FOK! te posten.
een spuitje geven is iets wat ik wel zou kunnen, maar ik zou hem niet kunnen zien doodgaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Bel even de dierenarts om je konijntje een spuitje te laten geven. Dit is zielig.
Je hoeft er niet bij te blijven. Je kunt bij de dierenarts gewoon afscheid nemen, en dan geeft hij hem het spuitje als je wegbent. Echt, gewoon doen. Dit komt niet goed, en een konijn gaat hier heel veel last van hebben. Shit happens. Gelukkig mag je voor dieren beslissen dat ze niet onnodig hoeven te lijden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
een spuitje geven is iets wat ik wel zou kunnen, maar ik zou hem niet kunnen zien doodgaan
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?quote:
Een dier is geen kind. Opbokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?
Waarom ben je vegetarisch? Dierenhater
Oja, dieren hebben geen gevoelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Een dier is geen kind. Opbokken.
ik haat dierenleed en wil het niet laten inslapen tot ik weet wat hij heeft, als hij pijn heeft geef ik hem een spuitje...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je een gehandicapt kind krijgt, geef je het ook een spuitje?
Waarom ben je vegetarisch? Dierenhater
Ja, pijn. En dat wil je dat konijntje laten hebben? Beter van niet.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, pijn. En dat wil je dat konijntje laten hebben? Beter van niet.
Want buiten pijn gaat dit konijntje schuurplekken en drukplekken krijgen. Daarnaast gaat z'n poep aan z'n kont kleven omdat hij zich niet goed kan schoonhouden. In die vieze plekken gaan vliegen eitjes leggen, en de maden gaan via die vieze plekken het konijn van binnenuit opeten (google myassis of madenziekte bij konijnen). Niet cool.
Klikkerdeklik (niet voor zwakke magen)quote:
Het gaat over poepkondten!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klikkerdeklik (niet voor zwakke magen)
Ja, duhquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wacht even met inslapen dan, kijken of jij ook zoiets kan kweken. Wel pics posten hequote:
dag chipsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en kijk nu eens in welk subforum je bent...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als TS serieus is, reageer dan eens op mijn serieuze post ipv dat onzin.
whahaha, faalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en kijk nu eens in welk subforum je bent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |