quote:Op zondag 29 april 2012 17:40 schreef Norrage het volgende:
Ok. GSM Nadal.
Mijn bezoek is er, ik ben weg! Jammer, dit is echt geniale pot.....hoop dat Ferrer de TB pakt, die verdient ie.
Is dat niet juist het spel van Nadal op gravel? Hij haalt alles terug en de tegenstander mag de fouten maken.quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ook alles valt in van Nadal, niet normaal
Ja, precies, en door al die spin vallen ook mishits vaak in.quote:Op zondag 29 april 2012 17:46 schreef WillieW het volgende:
[..]
Is dat niet juist het spel van Nadal op gravel? Hij haalt alles terug en de tegenstander mag de fouten maken.
Wat een vervelend moment.quote:
Nou, als Djokovic straks weer terug is, kan het nog best spannend worden tussen hem en Nadal. Of bedoel je dat het afgezien van de strijd tussen die twee niet spannend is?quote:Op zondag 29 april 2012 22:26 schreef Morthill het volgende:
Het gravelseizoen is toch wel het minst spannende in sportalleen vrouwen rolstoeltennis is voorspelbaarder
Dat dus, al won Nadal wel belachelijk makkelijk in Monte Carlo.quote:Op zondag 29 april 2012 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, als Djokovic straks weer terug is, kan het nog best spannend worden tussen hem en Nadal. Of bedoel je dat het afgezien van de strijd tussen die twee niet spannend is?
Pffff hoe voorspelbaar en dan die 2e setquote:
Ik vond hem erg spannend voor een voorspelbare partij. En na die eerste set deed Ferrer het nog goed, tot het erop aankwam.quote:Op maandag 30 april 2012 01:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pffff hoe voorspelbaar en dan die 2e set
Vorig jaar niet hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 09:51 schreef Morthill het volgende:
Graveltennis: Twee spelers spelen 2 tot 3 sets en aan het einde wint Nadal.
Djokokoningquote:
Zie drie posts terugquote:
Het is wat scherp geformuleerd maar er zit wel wat in. Het tennis zou erbij gebaat zijn als er eens wat spelers waren van buiten de top 3 of misschien tegenwoordig wel top 2 die de hegemonie in ieder geval af en toe doorbraken.quote:Op maandag 30 april 2012 14:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zie drie posts terug
Sowieso, het is triest gesteld met de sport als er maar 2 spelers titelkansen hebben.
Hoe bedoel jij?quote:
Mijn bevestiging dat het ook Djokovic kan zijn. Federer heeft ook wel eens graveltoernooien gewonnen tegen Nadal. Maar kijk naar de laatste 6-7 jaar, het is echt genant hoe weinig competitie er is.quote:
Wat had je dan verwacht bij dit toernooiquote:Op maandag 30 april 2012 20:14 schreef luckass het volgende:
M Djokovic heeft weer een wildcardje te pakken hoor
Dequote:Op maandag 30 april 2012 20:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht bij dit toernooi
Ja, inderdaad. Alle spelers buiten de top drie falen als het er echt op aankomt (winnen van Masters-toernooien, GS'en) met als enige uitzondering Del Potro.quote:Op maandag 30 april 2012 18:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn bevestiging dat het ook Djokovic kan zijn. Federer heeft ook wel eens graveltoernooien gewonnen tegen Nadal. Maar kijk naar de laatste 6-7 jaar, het is echt genant hoe weinig competitie er is.
En die heeft ook slechts 1 zon toernooi gewonnen hoor....quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Alle spelers buiten de top drie falen als het er echt op aankomt (winnen van Masters-toernooien, GS'en) met als enige uitzondering Del Potro.
Ja zoals ik zeg, het is triest gesteld met het niveau in de sport. Net zo dramatisch als toen de Williams-zusjes zo belachelijk dominant waren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Alle spelers buiten de top drie falen als het er echt op aankomt (winnen van Masters-toernooien, GS'en) met als enige uitzondering Del Potro.
Is ook zo, maar die kan het (en de toekomst kan uitwijzen dat het een 'toevalstreffer' was), maar een Berdych bijvoorbeeld zie ik zoiets nooit presteren.quote:Op maandag 30 april 2012 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
En die heeft ook slechts 1 zon toernooi gewonnen hoor....
Er was een hele tijd dat RG en in mindere mate de AO verrassende winnaars opleverde, maar nu zie je dat op geen van de vier GS'en.quote:Op maandag 30 april 2012 21:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja zoals ik zeg, het is triest gesteld met het niveau in de sport. Net zo dramatisch als toen de Williams-zusjes zo belachelijk dominant waren.
Niet dat er geen mooi tennis is, maar echte spanning en verrassingen die sport soms zo mooi maken ontbreken volledig.
[...]
Dat zeg ikquote:Op maandag 30 april 2012 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er was een hele tijd dat RG en in mindere mate de AO verrassende winnaars opleverde, maar nu zie je dat op geen van de vier GS'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |