quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Ajax TV kijken. Frank die tekent voor het 2010/2011 Scenario
Die heeft ze ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Als oprichter van Fok nog wel.
En Danny?
Hoop het niet. Den Haag moet winnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
afgelopen nu. Zo de wedstrijden. om 18:45 zal de_kromme weer gaan huilen van ADO Den Haag
Heerenveen gaat knallenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo eerst eventjes 1e helft Palermo-Ac Milan kijken en daarna Ado-Heerenveen
Van mij mogen zequote:
Er kunnen ook positieve notes geplaatst worden. Zoveel waarde moet je er nu ook weer niet aan hechten...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Best erg als je admin van fok bent, en notes hebt
ahquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Er kunnen ook positieve notes geplaatst worden. Zoveel waarde moet je er nu ook weer niet aan hechten...
Van mij mag iedereen kampioen worden op feyenoord en psv naquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie gunt hier PSV een kampioenschap? Ik niet.
Sowieso na die interviews vorige week met Prutten en Driesje heeft au Mertens
Worden die ooit uitgedeeld dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Er kunnen ook positieve notes geplaatst worden. Zoveel waarde moet je er nu ook weer niet aan hechten...
Van mij alleen Feyenoord.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen kampioen worden op feyenoord en psv na
Ja, die Mertens gun ik het totaal niet. Ik vind Twente een mooiere club, dus als Ajax het niet wordt doe dan Twente maar.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt (worden ze toch wel), dan maar:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt een gat gemaakt in je bureaustoel en hangt nu met je ballen in een daaronder gemonteerde bak met ijswater?quote:
Nee, maar dat is wel een bijzonder goed idee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt een gat gemaakt in je bureaustoel en hangt nu met je ballen in een daaronder gemonteerde bak met ijswater?
Ik denk niet dat als jij je voorkeur hier aangeeft dat dat ze echt motiveert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil dat mijn eigen club wint, ik ga niks gunnen aan andere.. heb wel een voorkeur natuurlijk maar ze moeten het zelf maar tewerkstellen.
Melding maken van tetten-posts is een ban waard in mijn ogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worden die ooit uitgedeeld dan?Ik heb al zoveel meldingen gemaakt van tetten posts etc ivm adsense, nooit een positieve note gekregen ..
Tettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Melding maken van tetten-posts is een ban waard in mijn ogen.Vieze rat.
Leuk voor de coëfficiënt ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen![]()
Mag van mij als Ajax het niet wordt kampioen worden
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Melding maken van tetten-posts is een ban waard in mijn ogen.Vieze rat.
Ergens vind ik dat altijd gelul hequote:
Is ook zo. En als ze de beste zijn dan gun ik ze het van harte. Maar het blijft een nadeel dat je op die manier landen als Frankrijk niet inhaalt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat altijd gelul he
Een hele competitie is geen moment opnamen ofzo, blijkbaar waren de andere teams gewoon te zwak en hebben ze dan ook niks te zoeken in europa
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor meer lekkere wijven moet je hierheen
Het weekendse topic der Chicks en Alpacas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt.
tuurlijk, maar dan nog is het een zwaktebod van de rest natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo. En als ze de beste zijn dan gun ik ze het van harte. Maar het blijft een nadeel dat je op die manier landen als Frankrijk niet inhaalt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet doen man.Anders moet ik straks weer de deur uit.
Klopt. Dat staat ook los van elkaar. Gelukkig wordt Heerenveen geen kampioenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan nog is het een zwaktebod van de rest natuurlijk
Ajax wordt het gewoon weerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Dat staat ook los van elkaar. Gelukkig wordt Heerenveen geen kampioen
Met volle teugen verwelkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
En dan met volle teugen Narsingh verwelkomen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt.Post dan a.u.b. niet zo'n wijf met zo'n neurotische bek erop.quote:Ik weet gewoon zeker dat dit zo'n stalkwijf is.
Inderdaad.. sommige mensen hebben gewoon zo'n typisch kop.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Post dan a.u.b. niet zo'n wijf met zo'n neurotische bek erop.Ik weet gewoon zeker dat dit zo'n stalkwijf is.
Ik kan me niet voorstellen dat we niet kampioen wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik serieus ook.
Hopelijk is Boerrigter fit voor PSV.
Dat is maar goed ook, anders zouden het geen echte Ajax-haters zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we niet kampioen worden. Heel frapant. Maar elke Ajax-hater zegt natuurlijk:
nee ze moguh geen kampioen worduh
Alles is nog mogelijk omdat AZ/Twente/PSV keer op keer faalde om jullie op 10 punten te zetten, en nu begint ajax wat beter te draaien.. PSV een moeilijk programma, AZ laat punten liggen, Twente had gezeik met de trainer..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we niet kampioen worden. Heel frapant. Maar elke Ajax-hater zegt natuurlijk:
nee ze moguh geen kampioen worduh
Het hebben van een Mickey Mouse-liga heeft z'n voordelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles is nog mogelijk omdat AZ/Twente/PSV keer op keer faalde om jullie op 10 punten te zetten, en nu begint ajax wat beter te draaien.. PSV een moeilijk programma, AZ laat punten liggen, Twente had gezeik met de trainer..
En iedereen kijkt week per week dus de druk wordt steeds groter.
Jup.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hebben van een Mickey Mouse-liga heeft z'n voordelen.
Twente en Heerenveen omdraaien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ideale eindstand:
1. Ajax
2. Heerenveen
3. Twente
4. AZ
5. Feyenoord
6. PSV
Daar is bianconeri het niet mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
godsamme wat is Italiaans voetbal toch eigelijk saai in die halflege stadions en slappe voetbal
hij mag mijn rug op, wat een saaie bedoening is het manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is bianconeri het niet mee eens.
Maar gelukkig voor jou gaat de trainer daarna weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe liever realistisch ipv ideaal/gunnen.. PSV op 2.
Gelukkig? Het is einde van zijn contract.. niets meer dan logisch dat hij weggaat.. maar niks gelukkigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig voor jou gaat de trainer daarna weg.
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten ik heb gehoord dat Ajacied422 een leuk grapje over pannenkoeken kent
Bayern ook verloren, dortmund dus weer kampioenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aiaiai, Schalke verliest met 2-1 van Freiburg
Mooi toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had je Marco's Pannenkoekenmix? Makkelijk te kloppen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten ik heb gehoord dat Ajacied422 een leuk grapje over pannenkoeken kent
hey... Hannover 96 2 - 2 FC Augsburg... daar gaat mijn bet. Stelletje belhamels.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch niet om je gelijk te krijgen in de Van Persie/Huntelaar discussie he?quote:
Leuk om die jongen z'n grapje te stelen zeg, je voelt je wel goed nu zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had je Marco's Pannenkoekenmix? Makkelijk te kloppen..
Neequote:
Wie is Marco?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had je Marco's Pannenkoekenmix? Makkelijk te kloppen..
Stelen, alsof hij ze bedacht heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om die jongen z'n grapje te stelen zeg, je voelt je wel goed nu zeker?
Komt nu nooit meer goed met die knulquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om die jongen z'n grapje te stelen zeg, je voelt je wel goed nu zeker?
Ohh hijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diegene dieHeerenveen
gaat coachen vanaf 2012/2013
Ik heb ook pannenkoeken gegeten toevallig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:
Ik ben er nog steeds niet achter... Of jij je humor nou echt bent verloren of je ons uit de tent probeert te lokkenquote:
Welke voorzet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
Tikte hij in 88 niet die matige voorzet in?
quote:
Spekpannenkoek is lekker.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik gisteren pannenkoeken gegeten, met appel, maar dat geheel terzijde.
Not this shit again.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter... Of jij je humor nou echt bent verloren of je ons uit de tent probeert te lokken
Ek 1988, ver voor jou tijd toen Nederland iets won, toen scoorde die meneer die Heerenveen gaat coachen een mooi doelpuntquote:
10 jaar geleden ja. een decennia.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ek 1988, ver voor jou tijd toen Nederland iets won, toen scoorde die meneer die Heerenveen gaat coachen een mooi doelpunt
Vraag het Helpmefok.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het mogelijk kunnen zijn dat bianconeri en inZanity klonen zijn?
Weet ik niet Vincerusso.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou het mogelijk kunnen zijn dat bianconeri en inZanity klonen zijn?
1988 is geen 10jaar terug hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10 jaar geleden ja. een decennia.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
10 jaar geleden ja. een decennia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |