Inderdaad.. sommige mensen hebben gewoon zo'n typisch kop.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Post dan a.u.b. niet zo'n wijf met zo'n neurotische bek erop.Ik weet gewoon zeker dat dit zo'n stalkwijf is.
Ik kan me niet voorstellen dat we niet kampioen wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik serieus ook.
Hopelijk is Boerrigter fit voor PSV.
Dat is maar goed ook, anders zouden het geen echte Ajax-haters zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we niet kampioen worden. Heel frapant. Maar elke Ajax-hater zegt natuurlijk:
nee ze moguh geen kampioen worduh
Alles is nog mogelijk omdat AZ/Twente/PSV keer op keer faalde om jullie op 10 punten te zetten, en nu begint ajax wat beter te draaien.. PSV een moeilijk programma, AZ laat punten liggen, Twente had gezeik met de trainer..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat we niet kampioen worden. Heel frapant. Maar elke Ajax-hater zegt natuurlijk:
nee ze moguh geen kampioen worduh
Het hebben van een Mickey Mouse-liga heeft z'n voordelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles is nog mogelijk omdat AZ/Twente/PSV keer op keer faalde om jullie op 10 punten te zetten, en nu begint ajax wat beter te draaien.. PSV een moeilijk programma, AZ laat punten liggen, Twente had gezeik met de trainer..
En iedereen kijkt week per week dus de druk wordt steeds groter.
Jup.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hebben van een Mickey Mouse-liga heeft z'n voordelen.
Twente en Heerenveen omdraaien.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ideale eindstand:
1. Ajax
2. Heerenveen
3. Twente
4. AZ
5. Feyenoord
6. PSV
Daar is bianconeri het niet mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
godsamme wat is Italiaans voetbal toch eigelijk saai in die halflege stadions en slappe voetbal
hij mag mijn rug op, wat een saaie bedoening is het manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar is bianconeri het niet mee eens.
Maar gelukkig voor jou gaat de trainer daarna weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik doe liever realistisch ipv ideaal/gunnen.. PSV op 2.
Gelukkig? Het is einde van zijn contract.. niets meer dan logisch dat hij weggaat.. maar niks gelukkigquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar gelukkig voor jou gaat de trainer daarna weg.
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten ik heb gehoord dat Ajacied422 een leuk grapje over pannenkoeken kent
Bayern ook verloren, dortmund dus weer kampioenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aiaiai, Schalke verliest met 2-1 van Freiburg
Mooi toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had je Marco's Pannenkoekenmix? Makkelijk te kloppen..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten ik heb gehoord dat Ajacied422 een leuk grapje over pannenkoeken kent
hey... Hannover 96 2 - 2 FC Augsburg... daar gaat mijn bet. Stelletje belhamels.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch niet om je gelijk te krijgen in de Van Persie/Huntelaar discussie he?quote:
Leuk om die jongen z'n grapje te stelen zeg, je voelt je wel goed nu zeker?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had je Marco's Pannenkoekenmix? Makkelijk te kloppen..
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |