Ik denk niet dat als jij je voorkeur hier aangeeft dat dat ze echt motiveert.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil dat mijn eigen club wint, ik ga niks gunnen aan andere.. heb wel een voorkeur natuurlijk maar ze moeten het zelf maar tewerkstellen.
Melding maken van tetten-posts is een ban waard in mijn ogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Worden die ooit uitgedeeld dan?Ik heb al zoveel meldingen gemaakt van tetten posts etc ivm adsense, nooit een positieve note gekregen ..
Tettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Melding maken van tetten-posts is een ban waard in mijn ogen.Vieze rat.
Leuk voor de coëfficiënt ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen![]()
Mag van mij als Ajax het niet wordt kampioen worden
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Melding maken van tetten-posts is een ban waard in mijn ogen.Vieze rat.
Ergens vind ik dat altijd gelul hequote:
Is ook zo. En als ze de beste zijn dan gun ik ze het van harte. Maar het blijft een nadeel dat je op die manier landen als Frankrijk niet inhaalt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat altijd gelul he
Een hele competitie is geen moment opnamen ofzo, blijkbaar waren de andere teams gewoon te zwak en hebben ze dan ook niks te zoeken in europa
\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor meer lekkere wijven moet je hierheen
Het weekendse topic der Chicks en Alpacas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt.
tuurlijk, maar dan nog is het een zwaktebod van de rest natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook zo. En als ze de beste zijn dan gun ik ze het van harte. Maar het blijft een nadeel dat je op die manier landen als Frankrijk niet inhaalt.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet doen man.Anders moet ik straks weer de deur uit.
Klopt. Dat staat ook los van elkaar. Gelukkig wordt Heerenveen geen kampioenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dan nog is het een zwaktebod van de rest natuurlijk
Ajax wordt het gewoon weerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Dat staat ook los van elkaar. Gelukkig wordt Heerenveen geen kampioen
Met volle teugen verwelkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
En dan met volle teugen Narsingh verwelkomen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt.Post dan a.u.b. niet zo'n wijf met zo'n neurotische bek erop.quote:Ik weet gewoon zeker dat dit zo'n stalkwijf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |