abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109570622
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit

Dit in de wet vast leggen en alles is opgelost.

Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109571073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit

Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
Heb je zelf eigenlijk enkel en alleen de Nederlandse nationaliteit?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:37:23 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109572068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebben ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109572195
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebben ;).
Welke?

Knap verdrag dat regelt wie Nederland wel en niet de nationaliteit mag geven :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109579244
quote:

Wat is er dan opgelost?
pi_109582329
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is er dan opgelost?
Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteit
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:59:13 #82
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_109582726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteit
De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_109582932
Ik heb ook twee nationaliteiten. Ik ben echter geen Marokkaan. Ik kan mijn andere nationaliteit niet afstaan (land staat dat niet toe), dus dat wordt een probleem. Hoe wil men dat oplossen? :)
The search for perfection begins with detecting imperfection
pi_109583027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik heb ook twee nationaliteiten. Ik ben echter geen Marokkaan. Ik kan mijn andere nationaliteit niet afstaan (land staat dat niet toe), dus dat wordt een probleem. Hoe wil men dat oplossen? :)
Onder 23: Kiezen, kan je niet kiezen geen NL
Boven de 23: Niks
Geboren: NL of andere nationaliteit
pi_109583047
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.
De dubbele nationaliteit bestaat niet meer, criminelen zonder NL pas kan je de grens over donderen
pi_109583295
Ik vind het een belachelijk wetsvoorstel, maar wat ik nog veel belachelijker vind is dat TS het terugbrengt tot Marokkanen terwijl het over alle nationaliteiten gaat.
pi_109583463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het een belachelijk wetsvoorstel, maar wat ik nog veel belachelijker vind is dat TS het terugbrengt tot Marokkanen terwijl het over alle nationaliteiten gaat.
Gaat om alle nationaliteiten

In Nederland wonen = alleen mogelijk met 1 nationaliteit
Nederland zijn = Alleen als je geen andere nationaliteit hebt
pi_109583773
Lekker boeiende discussie ook; alsof iemand met een tweede nationaliteit ineens een tweederangs burger is en iemand met één nationaliteit de beste burger die een land zich kan wensen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_109583862
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Lekker boeiende discussie ook; alsof iemand met een tweede nationaliteit ineens een tweederangs burger is en iemand met één nationaliteit de beste burger die een land zich kan wensen?
Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussie
pi_109583961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussie
Ik raad je aan normaal in te gaan op reacties in je topic(s). Ik weet dat dat lastig is, maar zeker wel gewenst.
pi_109584133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gaat om alle nationaliteiten
Prima dat je tot het inzicht bent gekomen dat de TT anders zou moeten. Ik heb alvast een TT wijziging voor je aangevraagd in FB. Geen dank, graag gedaan.
pi_109584199
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik raad je aan normaal in te gaan op reacties in je topic(s). Ik weet dat dat lastig is, maar zeker wel gewenst.
lange tenen?
pi_109584239
Loek-topic :').
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_109584285
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Prima dat je tot het inzicht bent gekomen dat de TT anders zou moeten. Ik heb alvast een TT wijziging voor je aangevraagd in FB. Geen dank, graag gedaan.
Mwoa, gezien de reacties van TS is een slotje waarschijnlijker. :')
pi_109584378
Lange tenen dus
pi_109584481
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mwoa, gezien de reacties van TS is een slotje waarschijnlijker. :')
Beiden ook mogelijk? 8-)

/ontopic: behalve dat ik nog steeds niet begrijp welk urgent probleem je met dit voorstel oplost, is het ook verre van liberaal. Een liberale regeringspartij zou hier toch niet achter moeten staan.
pi_109584947
Er is ook helemaal geen probleem. En als dat er wel zou zijn zou het voorstel van DAM er nog steeds geen oplossing voor zijn.
pi_109584983
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef k_man het volgende:
Er is ook helemaal geen probleem. En als dat er wel zou zijn zou het voorstel van DAM er nog steeds geen oplossing voor zijn.
Wel hoor, iedereen in Nederland een nationaliteit
pi_109585073
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

/ontopic: behalve dat ik nog steeds niet begrijp welk urgent probleem je met dit voorstel oplost, is het ook verre van liberaal. Een liberale regeringspartij zou hier toch niet achter moeten staan.
Is juist uiterst liberaal, iedereen krijgt de kans om Nederlander te worden en om mee te doen, gedraag je eigen niet, optiefen :W
pi_109585081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat heb je intussen al een keer of twintig gezegd, maar welk concreet probleem los je daar mee op?
pi_109585087
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem.
pi_109585127
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat heb je intussen al een keer of twintig gezegd, maar welk concreet probleem los je daar mee op?
Geen dubbele nationaliteit
pi_109585145
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem.
Werkt prima en is een bestaand probleem
pi_109585179
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is juist uiterst liberaal, iedereen krijgt de kans om Nederlander te worden en om mee te doen, gedraag je eigen niet, optiefen :W
Liberaal is uitgaan van de vrijheid van het individu. Als de staat gaat bepalen met welk land je je verbonden dient te voelen is dat dus niet liberaal.
pi_109585185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Werkt prima en is een bestaand probleem
Motiveer?
pi_109585255
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geen dubbele nationaliteit
Cirkelredenering vriend! Wat is nou het probleem aan een dubbele nationaliteit?
pi_109585418
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Cirkelredenering vriend! Wat is nou het probleem aan een dubbele nationaliteit?
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratie
pi_109585632
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dubbele nationaliteit is dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid
Als je iemand zijn paspoort afpakt voelt ie zich niet opeens minder verbonden met zijn vaderland, en je bent ook niet minder beinvloedbaar zonder paspoort dan met paspoort. Rechtsongelijkheid? Die begrijp ik niet. Dit is pure symboolpolitiek, volgens mij voornamelijk bedacht als wisselgeld voor de steun van de PVV aan het kabinet.
pi_109585717
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je iemand zijn paspoort afpakt voelt ie zich niet opeens minder verbonden met zijn vaderland, en je bent ook niet minder beinvloedbaar zonder paspoort dan met paspoort. Rechtsongelijkheid? Die begrijp ik niet. Dit is pure symboolpolitiek, volgens mij voornamelijk bedacht als wisselgeld voor de steun van de PVV aan het kabinet.
Heb je ook een eigen mening of doe je altijd Frits Wester napraten?

Het gaat niet om afpakken
pi_109585970
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratie
Alsof de samenleving momenteel hieronder gebukt gaat. Het 'probleem' van twee paspoorten bestaat alleen in jouw hoofd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 21:56:09 ]
pi_109585981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Heb je ook een eigen mening of doe je altijd Frits Wester napraten?

Het gaat niet om afpakken
Kun je normaal doen?
pi_109586014
quote:

[..]

Bron? (x4)
Wat merkt Nederland ervan als ik ook hou van Marokko?
Waarom zou mijn paspoort me beïnvloeden?
Rechtsongelijkheid?
Ik integreer niet, omdat ik een extra boekje heb?
pi_109586148
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Alsof de samenleving momenteel hieronder gebukt gaat. Het 'probleem' van twee paspoorten bestaat alleen in jouw hoofd.
Als jij het zegt
pi_109586348
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als jij het zegt
Met welk doel heb je dit topic nou geopend? Wil je een discussie, of wil je graag iedereen met een standpunt dat afwijkt van het jouwe afzeiken? In het laatste geval zie ik weinig toekomst voor dit topic.
pi_109586473
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met welk doel heb je dit topic nou geopend? Wil je een discussie, of wil je graag iedereen met een standpunt dat afwijkt van het jouwe afzeiken? In het laatste geval zie ik weinig toekomst voor dit topic.
Discussie
pi_109586561
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Discussie
Nou, dat blijkt niet uit je reacties.
pi_109586802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Discussie
Probeer het over een lange tijd weer eens. Het (blijvend) afzeiken van users is wel weer klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')