Heb je zelf eigenlijk enkel en alleen de Nederlandse nationaliteit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit
Dit in de wet vast leggen en alles is opgelost.
Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit
Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
Welke?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebben.
Wat is er dan opgelost?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteitquote:
De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteit
Onder 23: Kiezen, kan je niet kiezen geen NLquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik heb ook twee nationaliteiten. Ik ben echter geen Marokkaan. Ik kan mijn andere nationaliteit niet afstaan (land staat dat niet toe), dus dat wordt een probleem. Hoe wil men dat oplossen?
De dubbele nationaliteit bestaat niet meer, criminelen zonder NL pas kan je de grens over donderenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.
Gaat om alle nationaliteitenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het een belachelijk wetsvoorstel, maar wat ik nog veel belachelijker vind is dat TS het terugbrengt tot Marokkanen terwijl het over alle nationaliteiten gaat.
Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Lekker boeiende discussie ook; alsof iemand met een tweede nationaliteit ineens een tweederangs burger is en iemand met één nationaliteit de beste burger die een land zich kan wensen?
Ik raad je aan normaal in te gaan op reacties in je topic(s). Ik weet dat dat lastig is, maar zeker wel gewenst.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussie
Prima dat je tot het inzicht bent gekomen dat de TT anders zou moeten. Ik heb alvast een TT wijziging voor je aangevraagd in FB. Geen dank, graag gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaat om alle nationaliteiten
lange tenen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik raad je aan normaal in te gaan op reacties in je topic(s). Ik weet dat dat lastig is, maar zeker wel gewenst.
Mwoa, gezien de reacties van TS is een slotje waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Prima dat je tot het inzicht bent gekomen dat de TT anders zou moeten. Ik heb alvast een TT wijziging voor je aangevraagd in FB. Geen dank, graag gedaan.
Beiden ook mogelijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa, gezien de reacties van TS is een slotje waarschijnlijker.
Wel hoor, iedereen in Nederland een nationaliteitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef k_man het volgende:
Er is ook helemaal geen probleem. En als dat er wel zou zijn zou het voorstel van DAM er nog steeds geen oplossing voor zijn.
Is juist uiterst liberaal, iedereen krijgt de kans om Nederlander te worden en om mee te doen, gedraag je eigen niet, optiefenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
/ontopic: behalve dat ik nog steeds niet begrijp welk urgent probleem je met dit voorstel oplost, is het ook verre van liberaal. Een liberale regeringspartij zou hier toch niet achter moeten staan.
Dat heb je intussen al een keer of twintig gezegd, maar welk concreet probleem los je daar mee op?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel hoor, iedereen in Nederland een nationaliteit
Een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel hoor, iedereen in Nederland een nationaliteit
Geen dubbele nationaliteitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat heb je intussen al een keer of twintig gezegd, maar welk concreet probleem los je daar mee op?
Werkt prima en is een bestaand probleemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem.
Liberaal is uitgaan van de vrijheid van het individu. Als de staat gaat bepalen met welk land je je verbonden dient te voelen is dat dus niet liberaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is juist uiterst liberaal, iedereen krijgt de kans om Nederlander te worden en om mee te doen, gedraag je eigen niet, optiefen
Motiveer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Werkt prima en is een bestaand probleem
Cirkelredenering vriend! Wat is nou het probleem aan een dubbele nationaliteit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen dubbele nationaliteit
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Cirkelredenering vriend! Wat is nou het probleem aan een dubbele nationaliteit?
Als je iemand zijn paspoort afpakt voelt ie zich niet opeens minder verbonden met zijn vaderland, en je bent ook niet minder beinvloedbaar zonder paspoort dan met paspoort. Rechtsongelijkheid? Die begrijp ik niet. Dit is pure symboolpolitiek, volgens mij voornamelijk bedacht als wisselgeld voor de steun van de PVV aan het kabinet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit is dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid
Heb je ook een eigen mening of doe je altijd Frits Wester napraten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je iemand zijn paspoort afpakt voelt ie zich niet opeens minder verbonden met zijn vaderland, en je bent ook niet minder beinvloedbaar zonder paspoort dan met paspoort. Rechtsongelijkheid? Die begrijp ik niet. Dit is pure symboolpolitiek, volgens mij voornamelijk bedacht als wisselgeld voor de steun van de PVV aan het kabinet.
Alsof de samenleving momenteel hieronder gebukt gaat. Het 'probleem' van twee paspoorten bestaat alleen in jouw hoofd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratie
Kun je normaal doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je ook een eigen mening of doe je altijd Frits Wester napraten?
Het gaat niet om afpakken
Bron? (x4)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratie
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof de samenleving momenteel hieronder gebukt gaat. Het 'probleem' van twee paspoorten bestaat alleen in jouw hoofd.
Met welk doel heb je dit topic nou geopend? Wil je een discussie, of wil je graag iedereen met een standpunt dat afwijkt van het jouwe afzeiken? In het laatste geval zie ik weinig toekomst voor dit topic.quote:
Discussiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Met welk doel heb je dit topic nou geopend? Wil je een discussie, of wil je graag iedereen met een standpunt dat afwijkt van het jouwe afzeiken? In het laatste geval zie ik weinig toekomst voor dit topic.
Probeer het over een lange tijd weer eens. Het (blijvend) afzeiken van users is wel weer klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |