Een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wel hoor, iedereen in Nederland een nationaliteit
Geen dubbele nationaliteitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat heb je intussen al een keer of twintig gezegd, maar welk concreet probleem los je daar mee op?
Werkt prima en is een bestaand probleemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Een niet werkende oplossing voor een niet bestaand probleem.
Liberaal is uitgaan van de vrijheid van het individu. Als de staat gaat bepalen met welk land je je verbonden dient te voelen is dat dus niet liberaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is juist uiterst liberaal, iedereen krijgt de kans om Nederlander te worden en om mee te doen, gedraag je eigen niet, optiefen
Motiveer?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Werkt prima en is een bestaand probleem
Cirkelredenering vriend! Wat is nou het probleem aan een dubbele nationaliteit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen dubbele nationaliteit
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Cirkelredenering vriend! Wat is nou het probleem aan een dubbele nationaliteit?
Als je iemand zijn paspoort afpakt voelt ie zich niet opeens minder verbonden met zijn vaderland, en je bent ook niet minder beinvloedbaar zonder paspoort dan met paspoort. Rechtsongelijkheid? Die begrijp ik niet. Dit is pure symboolpolitiek, volgens mij voornamelijk bedacht als wisselgeld voor de steun van de PVV aan het kabinet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit is dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid
Heb je ook een eigen mening of doe je altijd Frits Wester napraten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je iemand zijn paspoort afpakt voelt ie zich niet opeens minder verbonden met zijn vaderland, en je bent ook niet minder beinvloedbaar zonder paspoort dan met paspoort. Rechtsongelijkheid? Die begrijp ik niet. Dit is pure symboolpolitiek, volgens mij voornamelijk bedacht als wisselgeld voor de steun van de PVV aan het kabinet.
Alsof de samenleving momenteel hieronder gebukt gaat. Het 'probleem' van twee paspoorten bestaat alleen in jouw hoofd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratie
Kun je normaal doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je ook een eigen mening of doe je altijd Frits Wester napraten?
Het gaat niet om afpakken
Bron? (x4)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dubbele loyaliteit, onderdanen die beinvloedbaar zijn, rechtsongelijkheid, slechtere integratie
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof de samenleving momenteel hieronder gebukt gaat. Het 'probleem' van twee paspoorten bestaat alleen in jouw hoofd.
Met welk doel heb je dit topic nou geopend? Wil je een discussie, of wil je graag iedereen met een standpunt dat afwijkt van het jouwe afzeiken? In het laatste geval zie ik weinig toekomst voor dit topic.quote:
Discussiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Met welk doel heb je dit topic nou geopend? Wil je een discussie, of wil je graag iedereen met een standpunt dat afwijkt van het jouwe afzeiken? In het laatste geval zie ik weinig toekomst voor dit topic.
Probeer het over een lange tijd weer eens. Het (blijvend) afzeiken van users is wel weer klaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |