abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2012 @ 22:45:26 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108723318
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet ik dus gewoon of nationaliteit opgeven of geen NL
Alleen als Nederland dat bepaalt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_108723569
Dat doen ze
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 4 maart 2012 @ 22:50:26 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108723617
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat doen ze
Ze doen het toch niet?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:01:39 #64
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_108724202
Ik hoop niet dat TS bij de PVV gaat, dan gaat zelfs van die partij het niveau nog omlaag.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zondag 4 maart 2012 @ 23:02:08 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108724234
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet ik dus gewoon of nationaliteit opgeven of geen NL
Dat kan dus niet in Marokko. Behalve bij die landen (het zijn er 17) moet je gewoon afstand doen van je andere nationaliteit als je nederlander wil worden, dat is dus al zo.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108724825
Dus de uitzondering afschaffen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 4 maart 2012 @ 23:14:58 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108724921
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus de uitzondering afschaffen
Dat kan niet, je kunt geen afstand doen van de marokkaanse nationaliteit zelfs al zou je het willen.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108725425
Dus net als ze de rest geen NL als je een andere nationalitieit hebt
  zondag 4 maart 2012 @ 23:27:50 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108725503
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus net als ze de rest geen NL als je een andere nationalitieit hebt
dus uit die 17 landen kan niemand de nederlandse nationaliteit krijgen.
Een gedicht over Maanvis
pi_108725560
Inderdaad en ook graag uitzetten bij een veroordeling
  maandag 5 maart 2012 @ 07:20:31 #71
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_108731150
Dit topic :')
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_108732957
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 07:20 schreef gohan16 het volgende:
Dit topic :')
Tvp hoeft niet meer
pi_108735209
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dus uit die 17 landen kan niemand de nederlandse nationaliteit krijgen.
En er kunnen uit die landen geen kinderen geadopteerd worden.

Een detail, maar toch.
pi_108754890
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je ziet dingen die er niet zijn, zou professionele hulp inroepen

Is gewoon heel makkelijk, alleen Nederland bepaalt wie Nederland is of mag worden
Haha. Ha. Ha.

Ooit gehoord van het feit dat Europese regels vóór nationale regels gaan, en directe rechten scheppende bepalingen van internationaal recht ook?
  maandag 5 maart 2012 @ 22:03:56 #75
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_108762209
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ene ben wij effe geluk dat de Marokkaanse grondwet in Nederland niet boeit
Dat maakt weinig uit als men hier in Nederland bij de Nederlandse burgerlijke stand automatisch je pasgeborene aanmeldt als iemand met zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit (en je bovendien de Marokkaanse lijst van voorgeschreven voornamen voorlegt). :{
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_109570622
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit

Dit in de wet vast leggen en alles is opgelost.

Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
pi_109571073
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit

Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
Heb je zelf eigenlijk enkel en alleen de Nederlandse nationaliteit?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:37:23 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109572068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebben ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_109572195
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebben ;).
Welke?

Knap verdrag dat regelt wie Nederland wel en niet de nationaliteit mag geven :')
pi_109579244
quote:

Wat is er dan opgelost?
pi_109582329
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is er dan opgelost?
Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteit
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:59:13 #82
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_109582726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteit
De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_109582932
Ik heb ook twee nationaliteiten. Ik ben echter geen Marokkaan. Ik kan mijn andere nationaliteit niet afstaan (land staat dat niet toe), dus dat wordt een probleem. Hoe wil men dat oplossen? :)
The search for perfection begins with detecting imperfection
pi_109583027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik heb ook twee nationaliteiten. Ik ben echter geen Marokkaan. Ik kan mijn andere nationaliteit niet afstaan (land staat dat niet toe), dus dat wordt een probleem. Hoe wil men dat oplossen? :)
Onder 23: Kiezen, kan je niet kiezen geen NL
Boven de 23: Niks
Geboren: NL of andere nationaliteit
pi_109583047
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.
De dubbele nationaliteit bestaat niet meer, criminelen zonder NL pas kan je de grens over donderen
pi_109583295
Ik vind het een belachelijk wetsvoorstel, maar wat ik nog veel belachelijker vind is dat TS het terugbrengt tot Marokkanen terwijl het over alle nationaliteiten gaat.
pi_109583463
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het een belachelijk wetsvoorstel, maar wat ik nog veel belachelijker vind is dat TS het terugbrengt tot Marokkanen terwijl het over alle nationaliteiten gaat.
Gaat om alle nationaliteiten

In Nederland wonen = alleen mogelijk met 1 nationaliteit
Nederland zijn = Alleen als je geen andere nationaliteit hebt
pi_109583773
Lekker boeiende discussie ook; alsof iemand met een tweede nationaliteit ineens een tweederangs burger is en iemand met één nationaliteit de beste burger die een land zich kan wensen?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_109583862
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Lekker boeiende discussie ook; alsof iemand met een tweede nationaliteit ineens een tweederangs burger is en iemand met één nationaliteit de beste burger die een land zich kan wensen?
Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussie
pi_109583961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussie
Ik raad je aan normaal in te gaan op reacties in je topic(s). Ik weet dat dat lastig is, maar zeker wel gewenst.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')