Alleen als Nederland dat bepaalt.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet ik dus gewoon of nationaliteit opgeven of geen NL
Dat kan dus niet in Marokko. Behalve bij die landen (het zijn er 17) moet je gewoon afstand doen van je andere nationaliteit als je nederlander wil worden, dat is dus al zo.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet ik dus gewoon of nationaliteit opgeven of geen NL
Dat kan niet, je kunt geen afstand doen van de marokkaanse nationaliteit zelfs al zou je het willen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus de uitzondering afschaffen
dus uit die 17 landen kan niemand de nederlandse nationaliteit krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus net als ze de rest geen NL als je een andere nationalitieit hebt
Tvp hoeft niet meerquote:
En er kunnen uit die landen geen kinderen geadopteerd worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dus uit die 17 landen kan niemand de nederlandse nationaliteit krijgen.
Haha. Ha. Ha.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je ziet dingen die er niet zijn, zou professionele hulp inroepen
Is gewoon heel makkelijk, alleen Nederland bepaalt wie Nederland is of mag worden
Dat maakt weinig uit als men hier in Nederland bij de Nederlandse burgerlijke stand automatisch je pasgeborene aanmeldt als iemand met zowel de Nederlandse als Marokkaanse nationaliteit (en je bovendien de Marokkaanse lijst van voorgeschreven voornamen voorlegt).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ene ben wij effe geluk dat de Marokkaanse grondwet in Nederland niet boeit
Heb je zelf eigenlijk enkel en alleen de Nederlandse nationaliteit?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit
Dit in de wet vast leggen en alles is opgelost.
Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland heeft Nederlandse nationaliteit of een andere(of meerdere andere) nationaliteit en iedere Nederlander mag maar een nationaliteit
Kan je ook nog iedere maand een boeinglading met criminelen droppen in Ankara en Rabat
Welke?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan overtreden we bepaalde verdragen die we getekend hebben.
Wat is er dan opgelost?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteitquote:
De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedereen in Nederland 1 nationaliteit, iedereen met een Nederlandse pas, slechts een nationaliteit
Onder 23: Kiezen, kan je niet kiezen geen NLquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik heb ook twee nationaliteiten. Ik ben echter geen Marokkaan. Ik kan mijn andere nationaliteit niet afstaan (land staat dat niet toe), dus dat wordt een probleem. Hoe wil men dat oplossen?
De dubbele nationaliteit bestaat niet meer, criminelen zonder NL pas kan je de grens over donderenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De vraag is niet wat het resultaat is, de vraag is wat er dan opgelost is.
Gaat om alle nationaliteitenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik vind het een belachelijk wetsvoorstel, maar wat ik nog veel belachelijker vind is dat TS het terugbrengt tot Marokkanen terwijl het over alle nationaliteiten gaat.
Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Lekker boeiende discussie ook; alsof iemand met een tweede nationaliteit ineens een tweederangs burger is en iemand met één nationaliteit de beste burger die een land zich kan wensen?
Ik raad je aan normaal in te gaan op reacties in je topic(s). Ik weet dat dat lastig is, maar zeker wel gewenst.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, ga lekker verder met je non-issue discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |