Daar heb ik geen last van gelukkig. Ze zitten hier in het plafond en kruipen uit kieren ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef missU het volgende:
[..]
Ohw dat gebeurt minimaal 2x per week. Vind het alleen zo'n naaistreek als je net alles hebt schoongemaakt, er de volgende dag er alweer een nieuw web hangt...
Geruststellende gedachte.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:08 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gelukkig. Ze zitten hier in het plafond en kruipen uit kieren ofzo.
Hardnekkige spinnen heb je dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef missU het volgende:
[..]
Ohw dat gebeurt minimaal 2x per week. Vind het alleen zo'n naaistreek als je net alles hebt schoongemaakt, er de volgende dag er alweer een nieuw web hangt...
Volgens mij moet je een nieuwe brug gaan zoekenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef missU het volgende:
[..]
En toen?quote:Ondanks dat ik mezelf er nog wel voor aan had gezien om rijdend uit de auto te springen is het me nog gelukt om de auto heel rustig terug op z'n plek te zetten :-)
Hoe komen ze in je auto danquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef stephano_mc het volgende:
Ik heb nog wel een leuke voor je spinnen angst,
Toen het de een paar weken geleden zo koud was zijn de spinnen in mijn tuin een nieuwe verstop plek gaan zoeken. En mijn auto was kennelijk de meest logische plek
Dus ik wil maandag wegrijden en doe m'n kofferbak open, zie ik ineens zeker 4 flinke spinnen wegkruipen.
Nouja, ik had iets van, ze zitten in de kofferbak, geen groot probleem, dus ik ben gewoon weg gereden.
Ik was nog niet eens de straat uit of er kwamen ineens uit alle hoeken en gaten spinnen gekropen!
Onder de zonneklep vandaan, op het dashboard en vooral veel uit de luchtroosters.
Dus ik denk: heel rustig omkeren en m'n auto parkeren, wil ik links uit m'n raam kijken, zit er ook nog een hele dikke spin op m'n ruit precies op ooghoogte!
Ondanks dat ik mezelf er nog wel voor aan had gezien om rijdend uit de auto te springen is het me nog gelukt om de auto heel rustig terug op z'n plek te zetten :-)
quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef stephano_mc het volgende:
Toen het de een paar weken geleden zo koud was zijn de spinnen in mijn tuin een nieuwe verstop plek gaan zoeken. En mijn auto was kennelijk de meest logische plek
Dus ik wil maandag wegrijden en doe m'n kofferbak open, zie ik ineens zeker 4 flinke spinnen wegkruipen.
Nouja, ik had iets van, ze zitten in de kofferbak, geen groot probleem, dus ik ben gewoon weg gereden.
Ik was nog niet eens de straat uit of er kwamen ineens uit alle hoeken en gaten spinnen gekropen!
Onder de zonneklep vandaan, op het dashboard en vooral veel uit de luchtroosters.
Dus ik denk: heel rustig omkeren en m'n auto parkeren, wil ik links uit m'n raam kijken, zit er ook nog een hele dikke spin op m'n ruit precies op ooghoogte!
Ondanks dat ik mezelf er nog wel voor aan had gezien om rijdend uit de auto te springen is het me nog gelukt om de auto heel rustig terug op z'n plek te zetten :-)
quote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nacht
[ afbeelding ]
merrie
quote:
Ik heb vorig jaar nog zo een grote spin dood geklopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spinnen zijn absoluut niet vies maar bijzonder schoon. Tevens zijn het bijzonder nuttige en verbazingwekkend innovatieve diertjes die gerespecteerd horen te worden.
Met een vrouw in de auto had je een sirene gehadquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef stephano_mc het volgende:
Een spin is geen insect. Vanwege z'n 8 poten. Ik deel de angst voor spinnen wel. Ik zuig me altijd de typhus in huis en als ik een spin opzuig, laat ik eerst de stofzuiger een uur extra op vol vermogen draaien. Daarna zet ik de steel van de stofzuiger één nacht in de WC-pot onder water (motor uit). Komt ie zeker niet meer terug via de slang.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd een keer wakker en toen zat er zo'n beest naast me op de muur, waar m'n bed tegenaan staat. Ik ben me toen helemaal kapot geschrokken
Hier in m'n appartement heb ik ze niet. Of in ieder geval nog nooit gezien. En ik vind het wel primaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe komen jullie aan die super groote spinnen ?
hier heb je alleen van die dingen die je met je duim kan pletten.
Ik ben ook zo'n watje, die aan de andere kant van de kamer staat terwijl m'n vriendin 'm vangt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef MAHL het volgende:
Voor mij is het nog erger, als man zijndeDan zal ik later aan mijn vrouw moeten vragen of ze die spin buiten wil doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |