Daar heb ik geen last van gelukkig. Ze zitten hier in het plafond en kruipen uit kieren ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef missU het volgende:
[..]
Ohw dat gebeurt minimaal 2x per week. Vind het alleen zo'n naaistreek als je net alles hebt schoongemaakt, er de volgende dag er alweer een nieuw web hangt...
Geruststellende gedachte.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:08 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gelukkig. Ze zitten hier in het plafond en kruipen uit kieren ofzo.
Hardnekkige spinnen heb je dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef missU het volgende:
[..]
Ohw dat gebeurt minimaal 2x per week. Vind het alleen zo'n naaistreek als je net alles hebt schoongemaakt, er de volgende dag er alweer een nieuw web hangt...
Volgens mij moet je een nieuwe brug gaan zoekenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:07 schreef missU het volgende:
[..]
En toen?quote:Ondanks dat ik mezelf er nog wel voor aan had gezien om rijdend uit de auto te springen is het me nog gelukt om de auto heel rustig terug op z'n plek te zetten :-)
Hoe komen ze in je auto danquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef stephano_mc het volgende:
Ik heb nog wel een leuke voor je spinnen angst,
Toen het de een paar weken geleden zo koud was zijn de spinnen in mijn tuin een nieuwe verstop plek gaan zoeken. En mijn auto was kennelijk de meest logische plek
Dus ik wil maandag wegrijden en doe m'n kofferbak open, zie ik ineens zeker 4 flinke spinnen wegkruipen.
Nouja, ik had iets van, ze zitten in de kofferbak, geen groot probleem, dus ik ben gewoon weg gereden.
Ik was nog niet eens de straat uit of er kwamen ineens uit alle hoeken en gaten spinnen gekropen!
Onder de zonneklep vandaan, op het dashboard en vooral veel uit de luchtroosters.
Dus ik denk: heel rustig omkeren en m'n auto parkeren, wil ik links uit m'n raam kijken, zit er ook nog een hele dikke spin op m'n ruit precies op ooghoogte!
Ondanks dat ik mezelf er nog wel voor aan had gezien om rijdend uit de auto te springen is het me nog gelukt om de auto heel rustig terug op z'n plek te zetten :-)
quote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef stephano_mc het volgende:
Toen het de een paar weken geleden zo koud was zijn de spinnen in mijn tuin een nieuwe verstop plek gaan zoeken. En mijn auto was kennelijk de meest logische plek
Dus ik wil maandag wegrijden en doe m'n kofferbak open, zie ik ineens zeker 4 flinke spinnen wegkruipen.
Nouja, ik had iets van, ze zitten in de kofferbak, geen groot probleem, dus ik ben gewoon weg gereden.
Ik was nog niet eens de straat uit of er kwamen ineens uit alle hoeken en gaten spinnen gekropen!
Onder de zonneklep vandaan, op het dashboard en vooral veel uit de luchtroosters.
Dus ik denk: heel rustig omkeren en m'n auto parkeren, wil ik links uit m'n raam kijken, zit er ook nog een hele dikke spin op m'n ruit precies op ooghoogte!
Ondanks dat ik mezelf er nog wel voor aan had gezien om rijdend uit de auto te springen is het me nog gelukt om de auto heel rustig terug op z'n plek te zetten :-)
quote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nacht
[ afbeelding ]
merrie
quote:
Ik heb vorig jaar nog zo een grote spin dood geklopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spinnen zijn absoluut niet vies maar bijzonder schoon. Tevens zijn het bijzonder nuttige en verbazingwekkend innovatieve diertjes die gerespecteerd horen te worden.
Met een vrouw in de auto had je een sirene gehadquote:Op maandag 23 april 2012 14:31 schreef stephano_mc het volgende:
Een spin is geen insect. Vanwege z'n 8 poten. Ik deel de angst voor spinnen wel. Ik zuig me altijd de typhus in huis en als ik een spin opzuig, laat ik eerst de stofzuiger een uur extra op vol vermogen draaien. Daarna zet ik de steel van de stofzuiger één nacht in de WC-pot onder water (motor uit). Komt ie zeker niet meer terug via de slang.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd een keer wakker en toen zat er zo'n beest naast me op de muur, waar m'n bed tegenaan staat. Ik ben me toen helemaal kapot geschrokken
Hier in m'n appartement heb ik ze niet. Of in ieder geval nog nooit gezien. En ik vind het wel primaquote:Op woensdag 25 april 2012 20:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hoe komen jullie aan die super groote spinnen ?
hier heb je alleen van die dingen die je met je duim kan pletten.
Ik ben ook zo'n watje, die aan de andere kant van de kamer staat terwijl m'n vriendin 'm vangt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef MAHL het volgende:
Voor mij is het nog erger, als man zijndeDan zal ik later aan mijn vrouw moeten vragen of ze die spin buiten wil doen
Zo'n grote ga ik echt niet doodmeppen, desnoods gooi ik een magazine ofzo, maar dan heb je de kans dat je mist en die gaat rennenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:44 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n watje, die aan de andere kant van de kamer staat terwijl m'n vriendin 'm vangt.
Ik zou 'm nog wel dood willen meppen maar dat vindt ze dan weer niet goed, nou, dan doet ze het zelf maar.
Een spin doodmaken doe ik nu ook niet graag, maar vooral omdat het beestje in kwestie toch niks verkeerd doet. Zagen ze er maar niet zo eng uit! Lijfje smaller, pootjes korter en het was misschien opgelost. Helaas...quote:Op woensdag 25 april 2012 21:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo'n grote ga ik echt niet doodmeppen, desnoods gooi ik een magazine ofzo, maar dan heb je de kans dat je mist en die gaat rennenMaar gelukkig heb ik altijd de stofzuiger
![]()
Ik heb gewoon een naar gevoel in m'n haar van het denken en typen over spinnen
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:55 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
1 tip: Kijk altijd onder je wc bril
quote:Op donderdag 26 april 2012 01:55 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
raar, in de tumpneel zie je die spin 20x zo groot. En ik betwijfel of die grote onder de bril niet feek is.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:55 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
Dat is geen spin en die foto is nep.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Deze is best groot:
[ afbeelding ]
Camel spiderquote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is geen spin en die foto is nep.
Meppe met een slipper en of schoen hamer .. Ik ben er geen fan van... Maar ben er niet bang voor vind het vies.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:38 schreef HiddenResponse het volgende:
Nu dat het weer wat warmer is, zijn er ook weer spinnen. Wat het is met spinnen weet ik niet, maar ik ben bang voor een insect dat 1000 keer zo klein als ik zelf ben.
Als ik een spin zie dan krijg ik meteen rillingen en zegt mijn instinct: Ren zo hard mogelijk weg. Ik probeer altijd rustig te blijven en niet in paniek te raken, alleen is dat makkelijker gezegd, dan gedaan.
Omdat wij ook nog eens achteraf wonen, hebben wij hier van die vieze dikke zwarte spinnen. Ik krijg al rillingen als ik aan die vieze zwarte beesten denk. Nu zijn ze er dus weer en in de zomer gaat dit alleen maar erger worden. Vorig jaar gingen er minstens 3 van die vieze zwarte beesten door de stofzuiger per week! En dan maar even doorzuigen omdat de spin misschien nog leeft![]()
Een foto van gisteravond om te laten zien om welke spinnen het gaat:
( kwaliteit is slecht door de zoom )
[ afbeelding ]
Ja dit helpt wel met onze medefokkers die bang zijn voor spinnen:)quote:Op donderdag 26 april 2012 22:34 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Spinnen zijn keivet, maar deze facka's wil ik niet tegenkomen.
[ afbeelding ]
Giftigste spin ter wereld, geeft je urenlang een pijnlijke boner voor je sterft.
Zolang ze niet in Brazilië wonen zijn ze veilig.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja dit helpt wel met onze medefokkers die bang zijn voor spinnen:)
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:29 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Camel spider
'' They may grow to a length of 300 mm (12 in) including legs, ''
quote:Solifugae are an order of animals belonging to Arachnida, known as camel spiders, wind scorpions and sun spiders or solifuges, comprising more than 1,000 described species in about 153 genera. Solifugae are not true spiders (which are from a different order, Araneae). Like scorpions and harvestmen, they belong to a distinct arachnid order.
http://en.wikipedia.org/wiki/Solifugaequote:Solifugae are moderately small to large arachnids (a few mm to several cm in body length), with the larger species reaching 15 cm (6 in) in head-and-body length.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nadat ik een halve meter de lucht in sprong en alles bij elkaar gilde.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Also, clock spider.[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |