ja naja ik heb daar geen enkele spin gezien in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, dus zou eht niet weten.
Ik heb gisteren heel heldhaftig gedaan, ik heb hem platgedrukt met het eerste wat voor handen lag, een flesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Dit was ook in de keuken. Ik heb de spin trouwens laten zitten en ben snel gaan slapen. Vanochtend zat de spin er niet meer, dus hij loopt nog steeds ergens rond![]()
Gisteravond schat, dus niet rond deze tijd. Het is nu middagquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heel heldhaftig gedaan, ik heb hem platgedrukt met het eerste wat voor handen lag, een fles.
[..]
Gisteravond schat, dus niet rond deze tijd. Het is nu middag.
Ohquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel jaargetijden. Normaal pas einde zomer als het koud begint te worden.
Ben keertje gebeten door spin, geen goede ervaring mee. Dus oppakken doe ik niet (meer).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik pak ze gewoon en gooi ze naar buiten. Mietjes
Gewoon stofzuiger.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
Als spinnen zich makkelijk lieten vangen zou ik ze wel buiten laten. Maar die beesten worden net balletjes en kruipen tussen die kleverige draden dus meestal gaat gewoon de elektrische vliegenmepper erop en dan uit het raam of in de prullenbak tikken.
Wel heldhaftig als je dat met je blote handen durft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik pak ze gewoon en gooi ze naar buiten. Mietjes
Ik ook. Kruisspin. Beest bleef hangen aan mn duim als een mallequote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben keertje gebeten door spin, geen goede ervaring mee. Dus oppakken doe ik niet (meer).
Dan gaan ze samen gillen en rennen voor de stofzuigerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:47 schreef Sweetheart1988 het volgende:
En wat als zij ook bang is voor spinnen?
Grootste fabel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef Crimyclown het volgende:
Wist je dat ze 's nachts in je mond kruipen en dat je ze soms doorslikt? Trusten alvast.
En dan vergeet je altijd het fuckin' papiertje en moet je weer op zoek naar iets wat stevig genoeg is zodat 'ie niet kan ontsnappen om vervolgens je mouw in te kruipen. Spinnenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:50 schreef mazaru het volgende:
Oh ja, die lopen hier ook regelmatig rond. Ik vang ze en zet ze buiten.
[ afbeelding ]
Btw....als je ze opstofzuigt..gaan ze dan echt dood en hoelang duurt dat?quote:
Neen deze hebben speciale anti-stofzuigerkapjes en weerhaakjes aan hun poten hangen. Speciaal om niet opgezogen te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Btw....als je ze opstofzuigt..gaan ze dan echt dood en hoelang duurt dat?
Trouwens ik vraag me af of je die van hierboven wel op kan zuigen...zo grooooot en smerig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |