abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108669150
En eitjes leggen in wondjes.
pi_108669282
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

huh ,wat, rond deze tijd? :r :o
Het is nog geen avond :*
pi_108669284
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:13 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Ben er nooit geweest, dus zou eht niet weten.
ja naja ik heb daar geen enkele spin gezien in ieder geval :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:35:53 #104
78498 classpc
I don't like change
pi_108669833
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

_O-

[..]

Dit was ook in de keuken. Ik heb de spin trouwens laten zitten en ben snel gaan slapen. Vanochtend zat de spin er niet meer, dus hij loopt nog steeds ergens rond :{ ;(
Ik heb gisteren heel heldhaftig gedaan, ik heb hem platgedrukt met het eerste wat voor handen lag, een fles :') .
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

huh ,wat, rond deze tijd? :r :o
Gisteravond schat, dus niet rond deze tijd. Het is nu middag ;) .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:36:43 #105
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_108669864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:35 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik heb gisteren heel heldhaftig gedaan, ik heb hem platgedrukt met het eerste wat voor handen lag, een fles :') .

[..]

Gisteravond schat, dus niet rond deze tijd. Het is nu middag ;) .
:')

Ik bedoel jaargetijden. Normaal pas einde zomer als het koud begint te worden.
Paardelul !!!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:37:22 #106
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_108669885
Als spinnen zich makkelijk lieten vangen zou ik ze wel buiten laten. Maar die beesten worden net balletjes en kruipen tussen die kleverige draden dus meestal gaat gewoon de elektrische vliegenmepper erop en dan uit het raam of in de prullenbak tikken.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_108669903
Ik mep ze dood met een krant en gebruik zo'n reinigertje om de vlek eraf te halen.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:42:12 #108
78498 classpc
I don't like change
pi_108670040
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:36 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel jaargetijden. Normaal pas einde zomer als het koud begint te worden.
Oh :@ . Dat had ik dus niet begrepen :') .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:42:38 #109
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_108670058
Ik pak ze gewoon en gooi ze naar buiten. Mietjes
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_108671493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ben keertje gebeten door spin, geen goede ervaring mee. Dus oppakken doe ik niet (meer).
pi_108671660
Terechte klacht. Dat zijn van zulke vieze soorten.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_108673284
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:37 schreef sinepedraap het volgende:
Als spinnen zich makkelijk lieten vangen zou ik ze wel buiten laten. Maar die beesten worden net balletjes en kruipen tussen die kleverige draden dus meestal gaat gewoon de elektrische vliegenmepper erop en dan uit het raam of in de prullenbak tikken.
Gewoon stofzuiger.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:42 schreef 2NutZ het volgende:
Wel heldhaftig als je dat met je blote handen durft. :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 19:37:21 #113
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_108673523
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:30 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ben keertje gebeten door spin, geen goede ervaring mee. Dus oppakken doe ik niet (meer).
Ik ook. Kruisspin. Beest bleef hangen aan mn duim als een malle
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_108675194
Heb met je te doen TS...ik word al niet lekker van een hooiwagen..laatstaan die vieze grote zwarten :r Krijg de kriebels ervan :'(
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:32:56 #115
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_108675277
Zoveelste spinnentopic. Had al enkele pareltjes gezien :')
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_108675330
Voor mij is het nog erger, als man zijnde :') Dan zal ik later aan mijn vrouw moeten vragen of ze die spin buiten wil doen ;(
pi_108675808
En wat als zij ook bang is voor spinnen? :o
pi_108675884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:47 schreef Sweetheart1988 het volgende:
En wat als zij ook bang is voor spinnen? :o
Dan gaan ze samen gillen en rennen voor de stofzuiger :D
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:49:45 #119
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108675906
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef Crimyclown het volgende:
Wist je dat ze 's nachts in je mond kruipen en dat je ze soms doorslikt? Trusten alvast.
Grootste fabel.

http://www.snopes.com/science/stats/spiders.asp
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_108675916
Ik haat alles aan spinnen, maar nog het meest aan de achterlijke manier waarop ze zich voortbewegen.

Dit jaar op zeilvakantie geweest en blijkbaar heb je dan veel last van spinnen. Op den duur hadden we de boot in een oudere stadshaven staan en toen we terug kwamen uit de stad zat het hele dek vol met die kutbeesten. Heb van mijn leven nog niet zoveel spinnen bij elkaar gezien. Naar binnen lopen leek net een opdracht uit fucking Fear Factor.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:50:16 #121
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108675928
Oh ja, die lopen hier ook regelmatig rond. Ik vang ze en zet ze buiten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_108676047
:r
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:54:45 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108676106
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:50 schreef mazaru het volgende:
Oh ja, die lopen hier ook regelmatig rond. Ik vang ze en zet ze buiten.
[ afbeelding ]
En dan vergeet je altijd het fuckin' papiertje en moet je weer op zoek naar iets wat stevig genoeg is zodat 'ie niet kan ontsnappen om vervolgens je mouw in te kruipen. Spinnen :r
pi_108676125
quote:
Btw....als je ze opstofzuigt..gaan ze dan echt dood en hoelang duurt dat?
Trouwens ik vraag me af of je die van hierboven wel op kan zuigen...zo grooooot en smerig :'(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 20:57:54 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108676224
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

Btw....als je ze opstofzuigt..gaan ze dan echt dood en hoelang duurt dat?
Trouwens ik vraag me af of je die van hierboven wel op kan zuigen...zo grooooot en smerig :'(
Neen deze hebben speciale anti-stofzuigerkapjes en weerhaakjes aan hun poten hangen. Speciaal om niet opgezogen te worden.
pi_108676367
Ik mag hopen dat de slang ze dood tijdens het zuigen of anders stikken ze wel denk ik. Ik zuig altijd nog ff de kamer ofzo zodat ik het zeker weet.

Owjah en als die zo groot is van mazaru dan ga ik het echt niet zelf doen :')

Ik heb het ook ooit geprobeerd met haarlak ze te doden, maar dan beginnen ze keihard te rennen.
pi_108676395
hahaha....oh toen was je vast helemaaal niet blij :D
pi_108676490
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 20:57 schreef twi het volgende:

[..]

Neen deze hebben speciale anti-stofzuigerkapjes en weerhaakjes aan hun poten hangen. Speciaal om niet opgezogen te worden.
8)7 Ik bedoelde dat als die spin zo groot is...en dat zuiggat zo klein en die poten zo lang dat die misschien helemaal niet naar binnen gezogen kan worden :6
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:05:45 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108676548
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:04 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

8)7 Ik bedoelde dat als die spin zo groot is...en dat zuiggat zo klein en die poten zo lang dat die misschien helemaal niet naar binnen gezogen kan worden :6
Klopt, vandaar de weerhaakjes, Dan houdtie zich stevig aan het randje vast.
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:06:08 #130
38396 mazaru
pi_108676574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:01 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik mag hopen dat de slang ze dood tijdens het zuigen of anders stikken ze wel denk ik. Ik zuig altijd nog ff de kamer ofzo zodat ik het zeker weet.

Owjah en als die zo groot is van mazaru dan ga ik het echt niet zelf doen :')

Ik heb het ook ooit geprobeerd met haarlak ze te doden, maar dan beginnen ze keihard te rennen.
Mij staat het huilen ook nader dan het lachen hoor. Maar doodmaken krijg ik niet over mijn hart, dus ik moet wel.
Meestal zet ik er eerst een glas overheen, dan loop ik een paar rondjes door de kamer terwijl ik twijfel of ik een potje ga huilen en dan gooi ik een deur open en ga ik heel voorzichtig een papiertje ertussen schuiven.
God zij dank is er nog nooit 1 in mijn mouw gekropen, ik geloof dat ik dan het loodje zou leggen! ;(
pi_108676750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:05 schreef twi het volgende:

[..]

Klopt, vandaar de weerhaakjes, Dan houdtie zich stevig aan het randje vast.
Ben je nou serieus of hoe zit het }:|
pi_108676897

Maar nee, ik kan serieus ook echt niet tegen spinnen,
moet zeggen dat het tegenwoordig niet meer zo erg is als vroeger, eerst durfde ik niet eens in de buurt van een spin te komen :P

Ik kan me nog herinneren dat er een keer een spin van zeker 12 centimeter boven mijn slaapkamerdeur zat, ik ben toen minstens vijf meter naar achter gesprongen! :P
pi_108677155
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mij staat het huilen ook nader dan het lachen hoor. Maar doodmaken krijg ik niet over mijn hart, dus ik moet wel.
Meestal zet ik er eerst een glas overheen, dan loop ik een paar rondjes door de kamer terwijl ik twijfel of ik een potje ga huilen en dan gooi ik een deur open en ga ik heel voorzichtig een papiertje ertussen schuiven.
God zij dank is er nog nooit 1 in mijn mouw gekropen, ik geloof dat ik dan het loodje zou leggen! ;(
_O-

Wel knap van je. Als ik soms zie uit wat voor kleine spleten die zwarten kunnen uitkruipen ( zie dan alleen wat pootjes uit de spleet komen ) en het idee dat ze in je mouw kunnen kruipen zou ik het sowieso al nooit doen. :')
pi_108677233
Toen ik een jaar of 6 was spaarde ik van die KinderSuprise figuurtjes, mijn broers ook, er was 1 figuurtje dat ik heel graag wou hebben en laat mijn broer die nou net in zijn eieren vinden.Goed ik was een beetje aan het zeuren die middag dat ik die graag wou hebben.

S'avonds lag ik in bed gooit mijn broer zo'n geel ei naar binnen op men bed, hier hou maar, dus ik maak dat ei open zit er een super grote kruisspin in...ik weet niet hoe hard ik gegild heb maar pa en ma lief stonden direct aan mijn deur, ik was helemaal overstuur en had het bolletje van me afgegooid(los dus) en de spin was verdwenen. Mijn broer moest voor ''straf'' op mijn kamer slapen en ik op die van hem...S'ochtends zeiden mijn ouders dat ze spin gevangen hadden en dat ik weer gerust op mijn kamer kon slapen....Anyway kutstreek en vergeef ik hem nooit en zal ook wel hebben bijgedragen aan mijn hekel voor spinnen :(
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:24:02 #135
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_108677274
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:22 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Toen ik een jaar of 6 was spaarde ik van die KinderSuprise figuurtjes, mijn broers ook, er was 1 figuurtje dat ik heel graag wou hebben en laat mijn broer die nou net in zijn eieren vinden.Goed ik was een beetje aan het zeuren die middag dat ik die graag wou hebben.

S'avonds lag ik in bed gooit mijn broer zo'n geel ei naar binnen op men bed, hier hou maar, dus ik maak dat ei open zit er een super grote kruisspin in...ik weet niet hoe hard ik gegild heb maar pa en ma lief stonden direct aan mijn deur, ik was helemaal overstuur en had het bolletje van me afgegooid(los dus) en de spin was verdwenen. Mijn broer moest voor ''straf'' op mijn kamer slapen en ik op die van hem...S'ochtends zeiden mijn ouders dat ze spin gevangen hadden en dat ik weer gerust op mijn kamer kon slapen....Anyway kutstreek en vergeef ik hem nooit en zal ook wel hebben bijgedragen aan mijn hekel voor spinnen :(
Jouw broer :D _O_ _O_
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:35:08 #136
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_108677647
Nou, toen ik gelegerd was op hamburger hill kwamen we ook spinnen tegen, en niet die spinnetjes van hier. Terwijl de vietcong ons onder vuur nam liepen de spinnen over ons heen. Maarja, het was óf de spinnen die over je heen liepen óf je zou geraakt worden door een kogel van de vietcong.
Zo ben ik uiteindelijk wel van mijn spinnenfobie af gekomen. Maar het was echt een hel toendertijd
Paardelul !!!
pi_108677715
quote:

Als ik het van andere mensen hoor of lees, vind ik het wel grappig.
pi_108677729
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef Anno2012 het volgende:
Nou, toen ik gelegerd was op hamburger hill kwamen we ook spinnen tegen, en niet die spinnetjes van hier. Terwijl de vietcong ons onder vuur nam liepen de spinnen over ons heen. Maarja, het was óf de spinnen die over je heen liepen óf je zou geraakt worden door een kogel van de vietcong.
Zo ben ik uiteindelijk wel van mijn spinnenfobie af gekomen. Maar het was echt een hel toendertijd
Pics? :o
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:48:04 #139
357045 Grifte
Feijenoord
pi_108678121
quote:

_O- Goeie streek
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:53:12 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108678318
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:10 schreef Sweetheart1988 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus of hoe zit het }:|
Neen, ik was niet serieus, de stofzuiger is tot op heden nog niet van belang geweest in de evolutie van de spin. Misschien hebben ze deze evolutie wel stop kunnen zetten, die slimme beestjes.

Vaak genoeg m'n zusje in de zeik gezet met spinnen, ondanks dat ik net zo goed als haar zeven kleuren in m'n broek schijt van die beesten. Afgelopen zomer in Burgers Zoo nog: letterlijk met onze neuzen gedrukt op het glas een spin bekijken, toen ik ineens hard begon te gillen. Mike Powell was er niets bij :')
  zondag 4 maart 2012 @ 10:33:02 #141
350968 kedge
cicatrix manet
pi_108689532
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:53 schreef twi het volgende:

[..]

Neen, ik was niet serieus, de stofzuiger is tot op heden nog niet van belang geweest in de evolutie van de spin. Misschien hebben ze deze evolutie wel stop kunnen zetten, die slimme beestjes.

Vaak genoeg m'n zusje in de zeik gezet met spinnen, ondanks dat ik net zo goed als haar zeven kleuren in m'n broek schijt van die beesten. Afgelopen zomer in Burgers Zoo nog: letterlijk met onze neuzen gedrukt op het glas een spin bekijken, toen ik ineens hard begon te gillen. Mike Powell was er niets bij :')

quote:

Grapjes met spinnen bij vrouwen _O_
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zondag 4 maart 2012 @ 10:34:06 #142
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_108689544
vanmiddag wel gebeten door een gigantische rode mier, 2x op dezelfde plek. Abnormaal pijnlijk voor een plekje dat je nauwelijks ziet. Dus vanaf nu ben ik banger voor rode mieren dan voor spinnen.
  zondag 4 maart 2012 @ 10:57:47 #143
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_108689928
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 10:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vanmiddag wel gebeten door een gigantische rode mier, 2x op dezelfde plek. Abnormaal pijnlijk voor een plekje dat je nauwelijks ziet. Dus vanaf nu ben ik banger voor rode mieren dan voor spinnen.
rode mieren smaken naar citroen :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 4 maart 2012 @ 11:13:53 #144
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_108690212
Spinnen zijn nuttig en vangen insecten waar je wél last van hebt :P Gewoon met rust laten dus, tenzij je in Australië woont.
  zondag 4 maart 2012 @ 11:17:56 #145
38396 mazaru
pi_108690297
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:13 schreef Heremeteit het volgende:
Spinnen zijn nuttig en vangen insecten waar je wél last van hebt :P Gewoon met rust laten dus, tenzij je in Australië woont.
Ik vang zelf de muggen in huis wel :Y
  zondag 4 maart 2012 @ 11:19:33 #146
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_108690330
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:13 schreef Heremeteit het volgende:
Wat dus de plek is waar ik dus woon :')

Desalniettemin laat ik ze met rust.
  zondag 4 maart 2012 @ 11:39:46 #147
245691 missU
Same shit, different day?
pi_108690743
Ik ben niet bang voor spinnen, maar heb een hekel aan de webben die ze overal in huis achterlaten :( Dus die zet ik gewoon buiten.

Hooiwagens en andere insecten met vleugels daarentegen.... :r :r Die moeten zo snel mogelijk dood :')
WcPot is my bottom bitch!
  zondag 4 maart 2012 @ 11:43:49 #148
338880 haan33
Studerende Boy
pi_108690847
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:39 schreef missU het volgende:
Ik ben niet bang voor spinnen, maar heb een hekel aan de webben die ze overal in huis achterlaten :( Dus die zet ik gewoon buiten.

Hooiwagens en andere insecten met vleugels daarentegen.... :r :r Die moeten zo snel mogelijk dood :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
  zondag 4 maart 2012 @ 11:48:31 #149
350968 kedge
cicatrix manet
pi_108690990
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:39 schreef missU het volgende:

Volgens mij moet je wat vaker schoonmaken.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zondag 4 maart 2012 @ 12:07:45 #150
245691 missU
Same shit, different day?
pi_108691477
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 11:48 schreef kedge het volgende:

[..]

Volgens mij moet je wat vaker schoonmaken.
Ohw dat gebeurt minimaal 2x per week. Vind het alleen zo'n naaistreek als je net alles hebt schoongemaakt, er de volgende dag er alweer een nieuw web hangt...
WcPot is my bottom bitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')