Ik vind doorgaans een hoop mensen veel enger dan spinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Sorry, maar ze zijn gewoon eng.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind doorgaans een hoop mensen veel enger dan spinnen.
Ze kruipen weer uit de stofzuigerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Quisho het volgende:
Ja spinnen zijn ook eng.
Ik weiger om te gaan slapen als ik weet dat er nog een spin in mijn kamer rondloopt. Daarom probeer ik eerst die op te stofzuigen.
Daarom zet ik de stofzuiger daarna altijd beneden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ze kruipen weer uit de stofzuiger
Of een propje erin, dan kunnen ze er niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Daarom zet ik de stofzuiger daarna altijd beneden.
Stofzuiger is gewoon de dood voor een spin. Wat denk je dat er gebeurd als je met een relatief enorme snelheid in een gigantisch apperaat gezogen wordten daarbinnen is er een storm op orkaankracht maar in plaats van regen met stof en harde deeltjes?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ze kruipen weer uit de stofzuiger
Spin = geen insectquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef haan33 het volgende:
Insectenmogen gelijk een nekschot krijgen!
duuh, iedereen weet dat het een vis isquote:
De ballen. Moeten ze maar niet mijn huis in komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Stofzuiger is gewoon de dood voor een spin. Wat denk je dat er gebeurd als je met een relatief enorme snelheid in een gigantisch apperaat gezogen wordten daarbinnen is er een storm op orkaankracht maar in plaats van regen met stof en harde deeltjes?
Sowieso belachelijk dat je dat een beest waar je geen last van hebt aandoet, laat staan als het nog een nuttig dier is ook
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Alles met meer dan vier pootjes dat mijn huis betreedt, moet dood. Nuttig of niet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Alles met meer dan vier pootjes dat mijn huis betreedt, moet dood. Nuttig of niet.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:11 schreef vraagjesman123 het volgende:
ts heeft wel gelijk rot beesten.
dat je in huis bent is al erg genoeg ga dan ook niet rondlopen![]()
dat maakt het erger.
ben niet bang voor spinnen ofzo maar ga gewoon ff ergens anders spinachtig lopen doen.
Dan stap je er vannacht met je dronken harses zelf in :pquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef Jellereppe het volgende:
Bij mij loopt er ook een muis rond in mijn kamer. Vanavond even twee muizenvallen zetten.
Ik ben niet bang voor spinnen maar toen er een keer een spin over mijn gezicht liep raakte ik wel in paniek en sloeg ik hem eraf.Achteraf wel spijt van want ik had zijn pootje gebroken.Toen heb ik hem wel buiten gezet.Zilvervisjes en kakkerlakken en muggen zijn smerig,spinnen niet.Hier in Nederland heb je sowieso weinig gevaarlijke spinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd een keer wakker en toen zat er zo'n beest naast me op de muur, waar m'n bed tegenaan staat. Ik ben me toen helemaal kapot geschrokken
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb je sowieso weinig giftige spinnen.
Ik ben eens gebeten door een waterspin en dat was toch echt geen pretje.quote:
Ik doelde erop dat in wezen iedere spin giftig is, ook in Nederland. Ze zijn alleen niet gevaarlijk voor ons. En waterspinnen kunnen inderdaad gemeen bijten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben eens gebeten door een waterspin en dat was toch echt geen pretje.
Met weinig giftige spinnen bedoel ik dat ze niet zodaning giftig zijn dat een beet gevaarlijk is voor de mensen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat in wezen iedere spin giftig is, ook in Nederland. Ze zijn alleen niet gevaarlijk voor ons. En waterspinnen kunnen inderdaad gemeen bijten.
Ah zo. Zijn trouwens leuk om in een aquarium te houden. Alleen lastig te vangen. Is ook hoe ik gebeten werd dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat in wezen iedere spin giftig is, ook in Nederland. Ze zijn alleen niet gevaarlijk voor ons. En waterspinnen kunnen inderdaad gemeen bijten.
Ieuw, zo een zat gisteravond hier in de keukenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:38 schreef HiddenResponse het volgende:
Een foto van gisteravond om te laten zien om welke spinnen het gaat:
( kwaliteit is slecht door de zoom )
quote:
Dit was ook in de keuken. Ik heb de spin trouwens laten zitten en ben snel gaan slapen. Vanochtend zat de spin er niet meer, dus hij loopt nog steeds ergens rondquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Ieuw, zo een zat gisteravond hier in de keuken.
Bij ons in de keuken zit er ook één, elke ochtend rond een uur of vijf a zes zit hij op de wand. Een half uurtje, daarna is hij weer weg. Gewoontedieren schijnbaarquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Dit was ook in de keuken. Ik heb de spin trouwens laten zitten en ben snel gaan slapen. Vanochtend zat de spin er niet meer, dus hij loopt nog steeds ergens rond![]()
Goed dat je het er even bijzet, anders ging ik gekke dingen denkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Cher- het volgende:
Die beesten zijn zo ontzettend smerig. Ik zuig ze altijd op met de stofzuiger![]()
![]()
![]()
Liever in de keuken, dan op mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij ons in de keuken zit er ook één, elke ochtend rond een uur of vijf a zes zit hij op de wand. Een half uurtje, daarna is hij weer weg. Gewoontedieren schijnbaar
Van een spinnenweb in mijn gezicht word ik serieus hysterisch. Misschien is het wel dat we opgroeien met angst voor spinnen: omdat ze bijten en giftig zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En al helemaal in Nederlands... Daar zijn geen zwaar giftige spinnen dus big deal, vind alleen spinnenwebben irritant als je erin loopt..
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Liever geen muggen dan geen spinnen. Zit al maanden in een land waar zat dodelijke spinnen/slangen zijn, maar nog steeds niet bang voor ze. Als ze je bijten dan merk je het wel en dan ga je naar het ziekenhuis ofzo.
Je bent bang voor spinnen omdat ze snel zijn en vaak op onverwachte momenten te voorschijn komen. Daarbij hebben ze lange poten en zijn ze vaak harig wat het dramatische effect versterkt. Maar in weze zijn spinnen de meest onbegrepen diertjes die er zijn en beseffen mensen vaak niet dat het hele nuttige volstrekt onschuldige beestjes zijn die wat respect en waardigheid verdienen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef HiddenResponse het volgende:
Van een spinnenweb in mijn gezicht word ik serieus hysterisch. Misschien is het wel dat we opgroeien met angst voor spinnen: omdat ze bijten en giftig zijn.
Alsof die grote beesten gaan bijten (die van op jouw foto). Met wat joh? Kan me niet voorstellen. Hebben spinnen tanden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:59 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Liever in de keuken, dan op mijn slaapkamer.
[..]
Van een spinnenweb in mijn gezicht word ik serieus hysterisch. Misschien is het wel dat we opgroeien met angst voor spinnen: omdat ze bijten en giftig zijn.
Misschien waren ze vroeger wel veel groter, of omdat de spinnen in Africa groter en giftiger zijn ofzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef Cher- het volgende:
[..]
Alsof die grote beesten gaan bijten (die van op jouw foto). Met wat joh? Kan me niet voorstellen. Hebben spinnen tanden?
Ze krijgen mijn respect en waardigheid als ze niet te voorschijn komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent bang voor spinnen omdat ze snel zijn en vaak op onverwachte momenten te voorschijn komen. Daarbij hebben ze lange poten en zijn ze vaak harig wat het dramatische effect versterkt. Maar in weze zijn spinnen de meest onbegrepen diertjes die er zijn en beseffen mensen vaak niet dat het hele nuttige volstrekt onschuldige beestjes zijn die wat respect en waardigheid verdienen.
Ja ik zal je eens wat vertellenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Misschien waren ze vroeger wel veel groter, of omdat de spinnen in Africa groter en giftiger zijn ofzo.
Ben er nooit geweest, dus zou eht niet weten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja ik zal je eens wat vertellen
was deze vakantie aan het reizen in Afrika en heb geen enkele spin gezien(alleen veel van die vieze hagedissen maar die doen al helemaal niks)hier zijn er meer volgens mij
Ze kunnen ook in je oor kruipen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef sinepedraap het volgende:
Je eet een paar spinnen per jaar in je slaap.
gr gr
huh ,wat, rond deze tijd?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Ieuw, zo een zat gisteravond hier in de keuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |