Nee, maar wel door de zon gefietstquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb je lekker in de zon gelegen?
Wat je maar gewoon noemt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef wise het volgende:
das gewoon een huisspin. Die zijn meestal met tientallen aanwezig rond en in huizen. Dus je zult er wel meer tegenkomen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik werd een keer wakker en toen zat er zo'n beest naast me op de muur, waar m'n bed tegenaan staat. Ik ben me toen helemaal kapot geschrokken
Op zich een hele prestatie dat je nog gewoon kan FOK!ken na zo'n avontuur.quote:
japan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef BlueMage het volgende:
Zo'n vliegend hert geval in Frankrijk landde op 'n folder die ik aan 't lezen was, toen schrok ik wel even.Achteraf had ik 'm misschien moeten vangen en verkopen aan Japan, maar ja.
Spinnen zijn absoluut niet vies maar bijzonder schoon. Tevens zijn het bijzonder nuttige en verbazingwekkend innovatieve diertjes die gerespecteerd horen te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:01 schreef ploegende_boer het volgende:
Terechte klacht, ik werd afgelopen zomer midden in de nacht wakker, kroop er zo'n vies kutbeest over m'n bed.![]()
![]()
Ik kan me uit 'n ander topic herinneren dat Japanners veel geld betalen voor de grote exemplaren van die insecten. Vraag me niet wat ze er mee gaan doen.quote:
Daar denk ik ook echt aan als spiderman me ontwaakt midden in de nacht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Spinnen zijn absoluut niet vies maar bijzonder schoon. Tevens zijn het bijzonder nuttige en verbazingwekkend innovatieve diertjes die gerespecteerd horen te worden.
Same herequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:21 schreef White_Flower het volgende:
In paniek mep ik ze gelijk kapot tegen de muur, maar dan blijft er wel een zwarte plek over helaas.
Netjes om een compleet hulpeloos en onschuldig wezen dat niemand kwaad doet direct kapot te slaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:21 schreef White_Flower het volgende:
In paniek mep ik ze gelijk kapot tegen de muur, maar dan blijft er wel een zwarte plek over helaas.
Macht is een mooi dingquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netjes om een compleet hulpeloos en onschuldig wezen dat niemand kwaad doet direct kapot te slaan.
Sorry, maar ze zijn gewoon eng.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netjes om een compleet hulpeloos en onschuldig wezen dat niemand kwaad doet direct kapot te slaan.
Inderdaad, wie speelde er vroeger niet voor godheid in het bijzijn van een mierenkolonie.quote:
Ik vind doorgaans een hoop mensen veel enger dan spinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:28 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Sorry, maar ze zijn gewoon eng.
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind doorgaans een hoop mensen veel enger dan spinnen.
Ze kruipen weer uit de stofzuigerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Quisho het volgende:
Ja spinnen zijn ook eng.
Ik weiger om te gaan slapen als ik weet dat er nog een spin in mijn kamer rondloopt. Daarom probeer ik eerst die op te stofzuigen.
Daarom zet ik de stofzuiger daarna altijd beneden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:36 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ze kruipen weer uit de stofzuiger
Of een propje erin, dan kunnen ze er niet meer uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:37 schreef Quisho het volgende:
[..]
Daarom zet ik de stofzuiger daarna altijd beneden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |