Nee, dat was mijn rol.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn ook echt de meest intelligente mensen
quote:
Die kabel bedoel je? Was inderdaad wat mooier geweest om daar een buis/goot de grond in te laten gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Kansloos figuur ben je ook.
Ik moet wel zeggen dat dit:
[ afbeelding ]
echt een misser is voor een bedrijf dat trots is op zijn minimalisme en oog voor detail.
Ja, die kabel inderdaad. Kleine moeite om die even weg te werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Die kabel bedoel je? Was inderdaad wat mooier geweest om daar een buis/goot de grond in te laten gaan
die hoed kan echt niet, nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
echt een misser is voor een bedrijf dat trots is op zijn minimalisme en oog voor detail.
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik hou van Apple en zijn producten, maar in de rij gaan staan op een zaterdagochtend voor een winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat soort mensen mag je toch wel uitlachen
Ik vind die iPads lelijker. Zo druk, assymetrisch, blegh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje Apple Storequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Adolecens het volgende:
Close upje van de trap. Geen lift dus.
[ afbeelding ]
En de rij wordt er niet korter op![]()
[ afbeelding ]
Is volgens mij alleen un Stores waar je boven binnenkomtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Adolecens het volgende:
Close upje van de trap. Geen lift dus.
[ [url=https://p.twimg.com/Am_w6EPCIAEL-Bm.jpg:large]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Wootism het volgende:
Haha al die haters die weer even van zich laten horen omdat het Apple betreft
We leven in een experience economy, mensen vinden het heerlijk als er een complete beleving rondom een merk wordt neergezet. Laat ze lekker genieten.
Ga eens bij jezelf na waarom je zou haten op mensen die het naar hun zin hebben? Laat ze lekker en blijf zelf fijn thuis
Precies, ik ben een liefhebben, maar kom op, dit is toch belachelijk gedrag?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkel![]()
![]()
hoeveel fan je ook bent.
Ik denk dat het vooral gaat om een stukje eensgezindheid, dat vinden mensen gewoon tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkel![]()
![]()
hoeveel fan je ook bent.
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om een stukje eensgezindheid, dat vinden mensen gewoon tof.
Onee? 1e store in NL? Grootste van Europa?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!
Jawel, een nieuwe winkel die er tof uit zietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!
Er niet eens een korting of iets dergelijks...Er is echt werkelijk niks te zien behalve een nieuwe winkel en een hypequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste flagship-store in de Benelux. En waarschijnlijk de grootste van Europa. Mogen we toch best trots op zijn als Nederlandquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, maar voor de eerste Starbuck of Primark in NL, nou ja, daar kan ik nog inkomen. Maar we hebben Apple winkels in heel NL ... Ik snap het gewoon niet
True. Maar op zo'n opening zie je niks van de winkel, want veels te druk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste flagship-store in de Benelux. En waarschijnlijk de grootste van Europa. Mogen we toch best trots op zijn als Nederland
Dit precies, ik snáp het gewoon echt niet...waarom??? Waarom??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Mja, misschien ben ik er gewoon te nuchter voor... Ik gun die mensen hun plezier hoor, daar niet van. Maar ik snap het gewoon niet
Ik ook niet!! Maar ik wil met dat soort dingen altijd wel proberen het te begrijpen. Maar het lùkt me gewoon niet, nu...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit precies, ik snáp het gewoon echt niet...waarom??? Waarom??
Als je een dagje later gaat (of 2) dan is het wss al 20x rustiger en kost het minder tijd, is het leuker en kan je er meer van genieten....(of zal het zo druk blijven?
)
Er zijn zoveel dingen die ik niet snap in de wereld. Maar om me er nou druk over te gaan makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je een dagje later gaat (of 2) dan is het wss al 20x rustiger en kost het minder tijd, is het leuker en kan je er meer van genieten....(of zal het zo druk blijven?
)
Zeker nog nooit in NYC geweestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n opening zie je niks van de winkel, want veels te druk.
Jup, juist wel. Maar dat was op een gewone doordeweekse dag, dus heb je tenminste de kans om de winkel en de producten rustig te bekijken. Véél leuk, vind ikquote:
In NYC is het zga nooit rustig. Zelfs om 03.00uur zijn er mensen in de 5th storequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup, juist wel. Maar dat was op een gewone doordeweekse dag, dus heb je tenminste de kans om de winkel en de producten rustig te bekijken. Véél leuk, vind ik
Rustig is natuurlijk een relatief begrip, maar het was niet zo debiel als met een opening in ieder geval. Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
In NYC is het zga nooit rustig. Zelfs om 03.00uur zijn er mensen in de 5th store
Truequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Rustig is natuurlijk een relatief begrip, maar het was niet zo debiel als met een opening in ieder geval. Je snapt wel wat ik bedoel
dan kunnen ze er niet vandaag al over twitteren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
)
Jamaar dan is het leuk. Dan is er iets te vierenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Estolan het volgende:
[..]
True
Maar zelfs dat heeft z'n charme
Ik was er toen de Yanks wonnen in 2009. De metro bomvol, als in meer dan 1miljoen mensen MEER erbij dan normaal![]()
Juist leuk
Dit is dan wel weer grappig.twitter:MelvinV twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 11:43:25Real #Applelove... http://t.co/mrD7XuCr reageer retweet
Heeft vast iets te maken met de actie van Q-park dat je kunt parkeren voor een appel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:17 schreef Wootism het volgende:
Ze eten zelfs Apple's in de rij![]()
[ afbeelding ]
Kom op, dat is toch geen vergelijking?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Estolan het volgende:
[..]
True
Maar zelfs dat heeft z'n charme
Ik was er toen de Yanks wonnen in 2009. De metro bomvol, als in meer dan 1miljoen mensen MEER erbij dan normaal![]()
Juist leuk
Wat ik al zeiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:31 schreef FredVleespet het volgende:
Naja ik zal er wel te nuchter voor zijn dan. Ik koop en gebruik graag producten van Apple maar dat betekend niet dat ik alles maar ga 'verdedigen' wat ze doen. Dat highfiven bij de winkel en om een hoekje wachten tot het personeel geheel spontaan rennend de store opent, dat is toch wel kansloos.
De stores zien er altijd prachtig uit, maar om nou in de rij ervoor te gaan staan? Bij een productlaunch vind ik het al ver gaan, maar dan begrijp ik het nog een klein beetje.
Ging om de druktequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch geen vergelijking?
Appels werden door ABN-AMRO uitgedeeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heeft vast iets te maken met de actie van Q-park dat je kunt parkeren voor een appel.
http://www.q-park.nl/nl/o(...)17/pay-with-an-apple
Ik vind Apple goed, ik vind Apple-producten goed, ik vind de Apple-stores erg mooi, ik vind bijna alles wat Apple doet erg goed. Echter, dit soort hysterisch gedrag is gewoon triest. Het is nep, overdreven, oppervlakkig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Wootism het volgende:
Haha al die haters die weer even van zich laten horen omdat het Apple betreft
We leven in een experience economy, mensen vinden het heerlijk als er een complete beleving rondom een merk wordt neergezet. Laat ze lekker genieten.
Ga eens bij jezelf na waarom je zou haten op mensen die het naar hun zin hebben? Laat ze lekker en blijf zelf fijn thuis
Als de H&M een nieuwe trui introduceert die ontworpen is door Prada staan er ook rijen hysterische meisjes voor de winkel. Dan kan je ook zeggen dat een 'trui' een alledaags voorwerp is en het belachelijk is om je hier druk over te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef 3-voud het volgende:
Hoe komt het toch dat apple-gebruikers zo opvallend vaak zulk ziekelijk gedrag vertonen omtrent volkomen alledaagse gebruiksvoorwerpen? Een ander koopt gewoon een telefoon of een laptop. Klaar. Terwijl die appolmenson zich gedragen zoals tienermeisjes helemaal aan het begin van de popmuziek ooit, met de Beatles. En als de aanschaf eenmaal is gedaan veranderen ze in Jehova's getuigen die maar niet kunnen ophouden met evangeliseren hoe creatief, intuïtief en vooral vanzelluuuuuuuuuuf alles wel niet gaat met hun speeltje. Maar zodra ze iets meer willen van dat ding moet ze de knip trekken voor een app of een overpriced kabeltje.
Ik wens de slachtoffers van die sekte sterkte met hun teletubbiespeelgoed.
Zullen we ze vertellen dat het ook online en in de Mediamarkt te koop is?
Bleef het daar maar bij. Apple adepten maken er een sectie van die zichzelf verheven voelen boven de rest. Dat noem ik een geestelijke aandoening.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:50 schreef Wootism het volgende:
Mensen kunnen gewoon lyrisch zijn over een product en de hele beleving er om heen.
Bron?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij. Apple adepten maken er een sectie van die zichzelf verheven voelen boven de rest. Dat noem ik een geestelijke aandoening.
quote:
Preciesquote:
Vind ik ook overdreven, net als Harry Potter. Maar dat is tijdelijk. Een moment.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef FredVleespet het volgende:
Nee je moet alles maar goed vinden hier merk ik al. Ik vind het ook nep en overdreven. Overigens niet alleen bij Apple, als ik mensen een week van tevoren in de rij zie staan voor de nieuwste WoW expansion begrijp ik dat ook niet. Alleen dat hele overdreven sfeertje met productlaunches in de Stores vind ik gewoon tenenkrommend. En nu voor een opening van een winkel
Je voldoet perfect aan mijn eerste beschrijving. Lange tenen zoals Jehova'squote:
Zucht.. ja Apple doet het geweldig. Maar de Store heeft niks te maken met de 25miljardse download. Mensen kopen Apple omdat ze de producten goed vinden. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat er officiele Applestores in NL zijn die Geniusbars hebben en cursussen aanbieden. Maar dat hele sfeertje en handjeklap, kom op man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:34 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat ik al zei
Het is Policy, tja Amerikaans, maar daar komt Apple ook vandaan
En blijkbaar werkt her, aldus de rijen voor de deur
Aldus de 25 miljardste app download
Aldus het rijkste bedrijf ter wereld
So who to blame?
Nee hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je voldoet perfect aan mijn eerste beschrijving. Lange tenen zoals Jehova's
Need to say more?
Blijkbaar werkt dat wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind ik ook overdreven, net als Harry Potter. Maar dat is tijdelijk. Een moment.
Apple is constant. Beetje veel "kijk ons" factor.
Qua omzet heeft Apple er baat bij en zit menig concurrent na te gapen. Inderdaad.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:00 schreef Estolan het volgende:
Altijd leuk dat mensen hier zo moeilijk kunnen doen
laat lekker iedereen doen wat hij/zij wilt.
Het staan juigen bij een WK finale, dat doen ook genoeg mensen. Kan mij ook weinig schelen. Iedereen zijn ding
Dat het Apple is, valt nu alleen maar op
Heb niemand ooit horen klagen bij de 1e McDonalds die open ging, de 1e King Drive Thru, de eerste ....
Heb je er al eens over nagedacht dat het misschien helemaal niet een "kijk ons-factor" is? Maar dat men gewoon tevreden kan zijn over een bepaald product?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Qua omzet heeft Apple er baat bij en zit menig concurrent na te gapen. Inderdaad.
Maar die consumenten die het in stand houden. Get a life.
Onzin. Mensen zijn veelal meer tevreden over een Samsung tablet en smartphone. Daar bestaat die gekte ook niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht dat het misschien helemaal niet een "kijk ons-factor" is? Maar dat men gewoon tevreden kan zijn over een bepaald product?
En dat je misschien helemaal verkeerd zit met je "geestelijke aandoening" oordeel?
Waarom verkoopt Samsung dan amper tablets?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onzin. Mensen zijn veelal meer tevreden over een Samsung tablet en smartphone. Daar bestaat die gekte ook niet.
Haha okéquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onzin. Mensen zijn veelal meer tevreden over een Samsung tablet en smartphone. Daar bestaat die gekte ook niet.
Amper is overdreven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:05 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Waarom verkoopt Samsung dan amper tablets?
sorry to say dat de verkoop cijfers er niet om liegenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Amper is overdreven.
Maar het slechte nieuws qua boycot van de afgelopen maanden heeft ze geen goed gedaan. Tevens zitten ze in dezelfde prijsrange.
Maar elke iPad eigenaar die wisselde naar de Samsung tablet is daar helder in.
Amper is niet overdreven, in vergelijking met iPads is het nog niks. Noem is een bron van iPad eigenaren die wisselen naar een Samsung tab?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Amper is overdreven.
Maar het slechte nieuws qua boycot van de afgelopen maanden heeft ze geen goed gedaan. Tevens zitten ze in dezelfde prijsrange.
Maar elke iPad eigenaar die wisselde naar de Samsung tablet is daar helder in.
Ikzelf en 3 vrienden van me.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:12 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amper is niet overdreven, in vergelijking met iPads is het nog niks. Noem is een bron van iPad eigenaren die wisselen naar een Samsung tab?
Waren wel de enige met een tablet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel een zeer betrouwbare bron 4mensen.
Eerst stel je dat Apple adeps een geestelijke aandoening hebben. En dat Apple gebruikers een grote "kijk-ons-factor" hebben.quote:
wat was de reden dan??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waren wel de enige met een tablet.
Wat wil je dan als bron zien? Een URL met mensen die ook die mening hebben? Kun je ook afschieten.
Zinloos toch?
Jij zegt: 'Maar elke iPad eigenaar die wisselde naar de Samsung tablet is daar helder in.' En dan kom je aan met 'ikzelf en 3vrienden'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waren wel de enige met een tablet.
Wat wil je dan als bron zien? Een URL met mensen die ook die mening hebben? Kun je ook afschieten.
Zinloos toch?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Eerst stel je dat Apple adeps een geestelijke aandoening hebben. En dat Apple gebruikers een grote "kijk-ons-factor" hebben.
En nu vertel je dat jij en je vriend een iPad hebben gehad?
Haha prachtuser, ga door alsjeblieft.
Business idee: Potable toilet neerzetten en een euro per bezoek vragenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:59 schreef Estolan het volgende:
Lees net dat Starbucks met koffie langs de rijen staan
Zeg ik. Ik kan wel aankomen met links van fora waar anderen dit ook beamen maar dat kun je ook afschieten met allerlei flauwe argumenten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:17 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jij zegt: 'Maar elke iPad eigenaar die wisselde naar de Samsung tablet is daar helder in.' En dan kom je aan met 'ikzelf en 3vrienden'
Dus als je de secte er omheen uitlacht, mag je geen product ervan hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Eerst stel je dat Apple adeps een geestelijke aandoening hebben. En dat Apple gebruikers een grote "kijk-ons-factor" hebben.
En nu vertel je dat jij en je vriend een iPad hebben gehad?
Haha prachtuser, ga door alsjeblieft.
Het een 'secte' noemen met geestelijk zieken....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus als je de secte er omheen uitlacht, mag je geen product ervan hebben.
Mooi hoe je bevestig hoe eenvoudig je denkwijze werkt.
twitter:raymonmens twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 12:13:40APR iCentre hoopte nog dat mensen zich zouden vergissen. Maar helaas: rond 10u vanochtend ... http://t.co/3bJl5FYJ #applestore reageer retweet
In de Christelijke religie heb je ook sekten met idioten. Gezien jouw argument mag dan geen enkele fatsoenlijke Christen met een scheef oog naar die idioten meer zijn religie uitoefenen aangezien jij ze linkt met die groep.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Het een 'secte' noemen met geestelijk zieken....
En dan mij beschuldigen van een simpele denkwijze?
Flash zuigt ook gewoon, al lang voordat er een iphone of ipad wasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg ik. Ik kan wel aankomen met links van fora waar anderen dit ook beamen maar dat kun je ook afschieten met allerlei flauwe argumenten.
Wat schieten we ermee op?
Ik was erg tevreden over de iPad. Ligt lekker in de hand en de gevoeligheid van het scherm was erg prettig waar anderen te kort schoten. Design is ook mooi.
Helaas gaf flash de doorslag voor me. Naast dat je overal je knip voor moet trekken.
Feit dat ze me bij de winkel vertelden dat Apple een eigen policy heeft van geen terugname (gekocht is gekocht, de Nederlandse wet zal ons roesten) versterkte dat.
Nu ik de Samsung heb ervaar ik de tablet veel beter. Alles is "open" en ik ben niet van Samsung afhankelijk om meer uit dat apparaat te halen. Tevens ben ik verlost van die eeuwige Apple/Adobe flash oorlog die Jobs iedereen opdringt.
En sja, zo dachten die andere 3 er ook over. Ik vind dat opmerkelijk. Aangezien 2 ervan ook flinke Apple nerds zijn/waren. Die hebben/hadden alles van Apple.
LOLquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:29 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]twitter:raymonmens twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 12:13:40APR iCentre hoopte nog dat mensen zich zouden vergissen. Maar helaas: rond 10u vanochtend ... http://t.co/3bJl5FYJ #applestore reageer retweet
Het geeft aan hoe Jobs zijn apparatuur beperkt in kracht omdat ze flash niet trekken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
Flash zuigt ook gewoon, al lang voordat er een iphone of ipad was
Toen ze net uitkwamen: zekerquote:Ipads zijn kwa prijs ook gewoon net wat beter dan de rest
Is een klein voordeel, groot nadeel. Qua virussen kun je zelf heel wat voorkomen. Heb je geen closed systeem voor nodig.quote:En ja lekker closed, geen last van virussen
Onzin, maar dat wist je denk ik wel.quote:En policy over terug brengen
Tja als je een auto koopt kan die daarna ook niet retour
Zeggen dat ik 'rationeel' moet denken, maar zelf stug Apple blijven spiegelen aan religie en secte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
In de Christelijke religie heb je ook sekten met idioten. Gezien jouw argument mag dan geen enkele fatsoenlijke Christen met een scheef oog naar die idioten meer zijn religie uitoefenen aangezien jij ze linkt met die groep.
Denk dat je het onderwerp "rationeel denken" eens moet bestuderen. Of je lange tenen intrekken.
Ja jij komt met het argument ' 'Maar elke iPad eigenaar die wisselde naar de Samsung tablet is daar helder in.' En komt dan vervolgens met jezelf en 3vrienden aanzetten. Vergeleken met miljoenen iPad gebruikers is dat niks.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg ik. Ik kan wel aankomen met links van fora waar anderen dit ook beamen maar dat kun je ook afschieten met allerlei flauwe argumenten.
Ik was erg tevreden over de iPad. Ligt lekker in de hand en de gevoeligheid van het scherm was erg prettig waar anderen te kort schoten. Design is ook mooi.
Helaas gaf flash de doorslag voor me. Naast dat je overal je knip voor moet trekken.
Feit dat ze me bij de winkel vertelden dat Apple een eigen policy heeft van geen terugname (gekocht is gekocht, de Nederlandse wet zal ons roesten) versterkte dat.
Nu ik de Samsung heb ervaar ik de tablet veel beter. Alles is "open" en ik ben niet van Samsung afhankelijk om meer uit dat apparaat te halen. Tevens ben ik verlost van die eeuwige Apple/Adobe flash oorlog die Jobs iedereen opdringt.
En sja, zo dachten die andere 3 er ook over. Ik vind dat opmerkelijk. Aangezien 2 ervan ook flinke Apple nerds zijn/waren. Die hebben/hadden alles van Apple.
????quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het geeft aan hoe Jobs zijn apparatuur beperkt in kracht omdat ze flash niet trekken.
Andere apparatuur hebben er geen last van.
[..]
Toen ze net uitkwamen: zeker
Nu: neuh
[..]
Is een klein voordeel, groot nadeel. Qua virussen kun je zelf heel wat voorkomen. Heb je geen closed systeem voor nodig.
Slecht excuus, is gewoon ordinaire marketing.
[..]
Onzin, maar dat wist je denk ik wel.
Als die niet deugt, kan dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:37 schreef Estolan het volgende:
[..]
????
Waar kan jij een auto kopen, de deur uit rijden, en dan terug geven voor 100% geld teruggave???
Euh, jij kwam ermee. Remember?quote:En wat heeft flash met apple te maken
Ja als er iets mis isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als die niet deugt, kan dat.
[..]
Euh, jij kwam ermee. Remember?
Begin me af te vragen of hij uberhaupt wel een iPad gehad heeft of maar dom loopt te trollen en het standaard flashpraatje begint.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja als er iets mis is
Maar was er wat mis met de ipad die je kocht??
Als ik (binnen de garantieperiode) met een defecte iPhone een Apple Store binnen loop, krijg ik meteen een nieuwe mee hoor. Apple loopt hiermee voor op andere fabrikanten.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Begin me af te vragen of hij uberhaupt wel een iPad gehad heeft of maar dom loopt te trollen en het standaard flashpraatje begint.
Leg ons onwetenden eens uit van "WAAROM IN GODSNAAM?"?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:30 schreef Studiotje het volgende:
Wooo! Ik stond aardig vooraan in de rij ^^ was vet.
Geef dan antw op de vraagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Okay, je gaat over in trollen.
Doe je best.
Ik bedoel, het is zo makkelijk te zeggen. Ja 'ik en 3 vrienden' , geen flash, iOS is closed etceteraquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Okay, je gaat over in trollen.
Doe je best.
yup, en dan nog verkopen ze meer dan welk merk dan ookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:43 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is zo makkelijk te zeggen. Ja 'ik en 3 vrienden' , geen flash, iOS is closed etcetera
Wel 4 minder nuquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
yup, en dan nog verkopen ze meer dan welk merk dan ook
en en....... hun stufi verminderen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat soort mensen mag je toch wel uitlachen
Voor iemand die overduidelijk een vrij hoge dunk van zichzelf heeft, en graag neerkijkt op de kortzichtigheid van Apple-gebruikers, ben je behoorlijk hypocriet. Jij bent veel meer tevreden met je Samsung tablet dan je met de iPad was -om redenen die je blijkbaar niet concreet kunt noemen- en besluit dat dit dan maar voor iedereen geldt. Daaruit trek je de conclusie dat iedereen die toch de iPad koopt, dit alleen maar doet om "erbij te horen", en niet omdat diegene de iPad een beter product vindt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zullen we komende week merken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:01 schreef nils7 het volgende:
Komt nu NL ook in de landen die in de eerste pool zitten qua uitlevering van producten nu we een Apple Store hebben?
Hij geeft drie redenen toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor iemand die overduidelijk een vrij hoge dunk van zichzelf heeft, en graag neerkijkt op de kortzichtigheid van Apple-gebruikers, ben je behoorlijk hypocriet. Jij bent veel meer tevreden met je Samsung tablet dan je met de iPad was -om redenen die je blijkbaar niet concreet kunt noemen- en besluit dat dit dan maar voor iedereen geldt. Daaruit trek je de conclusie dat iedereen die toch de iPad koopt, dit alleen maar doet om "erbij te horen", en niet omdat diegene de iPad een beter product vindt.
Beetje kortzichtig. En erg hypocriet.
lijkt me wel, immers dat bij de andere landen ook zo isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:01 schreef nils7 het volgende:
Komt nu NL ook in de landen die in de eerste pool zitten qua uitlevering van producten nu we een Apple Store hebben?
Sja, je vraagt je af of ze blind reageren uit irritatie zonder goed te lezen.quote:
een reden van retour is niet dat hij niet met flash kan werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, je vraagt je af of ze blind reageren uit irritatie zonder goed te lezen.
Laat maar. Voor weinig rede vatbaar blijkbaar.
En dan zeggen dat je daar recht op hebt vanwege het Nederlands rechtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
een reden van retour is niet dat hij niet met flash kan werken
dan zou ik als winkel ook zeggen: zak er lekker in
Ja, jij bent voor reden vatbaar met je uiterst stompzinnige religie vergelijkingen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Voor de aankoop was de twijfel er al bij mij. De verkoper verzekerde me echter dat flash gewoon werkte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maar jij voelt je natuurlijk helemaal niet verheven boven die 'ziekelijke' Apple gebruikers, wel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij. Apple adepten maken er een sectie van die zichzelf verheven voelen boven de rest. Dat noem ik een geestelijke aandoening.
Dan heeft de verkoper van de winkel je verkeerd voorgelicht en kan je je geld terugeisen. Wat Apple daarmee te maken heeft is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Voor de aankoop was de twijfel er al bij mij. De verkoper verzekerde me echter dat flash gewoon werkte.
Terug dus.
Tuurlijk. Alles wat neigt naar ziekelijk is sowieso beneden min niveau. Das logisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:16 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Maar jij voelt je natuurlijk helemaal niet verheven boven die 'ziekelijke' Apple gebruikers, wel?
Heeft dus niks mer Apple te makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Voor de aankoop was de twijfel er al bij mij. De verkoper verzekerde me echter dat flash gewoon werkte.
Terug dus.
Correct. Zo ging de discussie ook verder bij de mediamarkt. Na flink wat stennis ook geld terug gekregen. De directeur van dat filiaal woont bij me een hoek verder. Na eindeloos gezever aan de balie die knakker thuis opgezocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan heeft de verkoper van de winkel je verkeerd voorgelicht en kan je je geld terugeisen. Wat Apple daarmee te maken heeft is mij een raadsel.
Wie koopt er dan ook iets bij de MediaMarkt. Kennis is daar ongeveer 0quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Zo ging de discussie ook verder bij de mediamarkt. Na flink wat stennis ook geld terug gekregen. De directeur van dat filiaal woont bij me een hoek verder. Na eindeloos gezever aan de balie die knakker thuis opgezocht.
Neemt niet weg dat die policy wel gehanteerd wordt door Apple.
En omdat JIJ ze ziekelijk vindt, zijn ze ziekelijk, en mag jij je boven hun verheven voelen ook al hebben ze je niks misdaan. Mag ik even kotsen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alles wat neigt naar ziekelijk is sowieso beneden min niveau. Das logisch.
Mensen zoals jij zijn engquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alles wat neigt naar ziekelijk is sowieso beneden min niveau. Das logisch.
Ach... ze hadden net die Apple corner toen geïntroduceerd. Toen liepen er nog van die Apple mensen rond om het personeel te begeleiden. Dan neem je aan dat ze weten waarover ze praten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:21 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook iets bij de MediaMarkt. Kennis is daar ongeveer 0
Eigen verantwoordelijkheid is je volkomen vreemd he, flapdrolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Terug dus.
Hier ook nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid is je volkomen vreemd he, flapdrol? Het is ook zo moeilijk om naar dumpert.nl of Youtube te surfen op één van de vele demo iPads en te checken of Flash werkt. Ik geloof niks van je verhaal.
Weer zo'n hypocriete redenering.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Da's logisch inderdaad. Een zekere oostenrijker dacht daar in de jaren '30 ook zo over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tsja, een gezonde discussie over Apple is op dit forum helaas niet mogelijk. Voor de haters is elke gebruiker hersenloos en een meeloper, en staat moddergooien gelijk aan beargumenteren.quote:
Verkeerde informatie van de verkoper valt daar niet onder.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eigen verantwoordelijkheid is je volkomen vreemd he, flapdrol?
Ik vraag me dan ook wel eens af waarom mensen die zelfde discussies elke keer weer blijven voeren. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tsja, een gezonde discussie over Apple is op dit forum helaas niet mogelijk. Voor de haters is elke gebruiker hersenloos en een meeloper, en staat moddergooien gelijk aan beargumenteren.
Want we vertrouwen de verkopers altijd voor de volle 100%. Uhuhquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verkeerde informatie van de verkoper valt daar niet onder.
Je maakt het wel helemaal bont.
Dat ze zaken mooier maken om de verkoop te pushen is niet erg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
Want we vertrouwen de verkopers altijd voor de volle 100%. Uhuh
Je maakt uiteindelijk altijd zelf nog de beslissing om een iPad te kopen. En ik vind het inderdaad erg dom/naïef om te vertrouwen op het advies van een 20-jarige MediaMarkt-medewerker die toevallig een Apple-polo aan heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk kunnen alle verkopers naar huis.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je maakt uiteindelijk altijd zelf nog de beslissing om een iPad te kopen. En ik vind het inderdaad erg dom/naïef om te vertrouwen op het advies van een 20-jarige MediaMarkt-medewerker die toevallig een Apple-polo aan heeft.
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je maakt uiteindelijk altijd zelf nog de beslissing om een iPad te kopen. En ik vind het inderdaad erg dom/naïef om te vertrouwen op het advies van een 20-jarige MediaMarkt-medewerker die toevallig een Apple-polo aan heeft.
Eindelijk zeg je verstandige dingenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk kunnen alle verkopers naar huis.
Iedereen weet dat ze maar wat brallen en lopen er steil aan voorbij.
Je gaat niet lukraak naar winkel om een iPad te kopen als 1) Flash zo belangrijk voor je is en 2) je twijfelt of een iPad Flash ondersteunt. Dan controleer je dat vóórdat je naar de winkel gaat. Hij zit dus of keihard te liegen of hij is gewoon een retard.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iedereen die weet hoe Google werkt, kan zichzelf beter informeren voor hij naar de winkel gaat dan de pubers die een bijbaantje in de mediamarkt hebben. Als je echt zo slim bent als je denkt, had je dat zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die dingen waren net paar maand op de markt. Nog nooit in handen gehad op dat moment.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:52 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Je gaat niet lukraak naar winkel om een iPad te kopen als 1) Flash zo belangrijk voor je is en 2) je twijfelt of een iPad Flash ondersteunt. Dan controleer je dat vóórdat je naar de winkel gaat. Hij zit dus of keihard te liegen of hij is gewoon een retard.
Correct. We zijn eruit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Natuurlijk is het slecht dat je foute informatie krijgt en daardoor onder valse voorwendselen een apparaat koopt. En natuurlijk heb je dan recht het terug te brengen en je geld terug te krijgen.
Het heeft alleen niks met Apple te maken, maar met de Mediamarkt waarmee jij de koopovereenkomst gesloten hebt welke je wil ontbinden. Dus waarom hebben we het hier eigenlijk over?quote:
Ah, we zijn weer op het punt beland waar je alles uit de context rukt. Wat zijn mensen als jij toch heerlijk voorspelbaar.quote:
Niks context. Duidelijk en concreet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer op het punt beland waar je alles uit de context rukt. Wat zijn mensen als jij toch heerlijk voorspelbaar.
Flash is geen functie....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die dingen waren net paar maand op de markt. Nog nooit in handen gehad op dat moment.
Bij de Apple corner lagen er 2 waar mensen als bijen omheen zoemden. Geen kans wat te testen/spelen.
Dus vraag je de verkoper of die functie erop zit. Heel normaal.
Meenemen dat ding en thuis een kater.
Geen context?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks context. Duidelijk en concreet.
De context komt van jou met al die blabla eromheen om enigszins een puntje proberen te maken.
Dus ze waren al een paar maanden op de markt, en jij kan niet even je browser openen en een review lezen? Het gemis van flash werd, vooral bij de eerste iPad, immers zo breed uitgemeten dat elke willekeurige review je die info had gegeven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die dingen waren net paar maand op de markt. Nog nooit in handen gehad op dat moment.
Bij de Apple corner lagen er 2 waar mensen als bijen omheen zoemden. Geen kans wat te testen/spelen.
Zei ik al he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dus ze waren al een paar maanden op de markt, en jij kan niet even je browser openen en een review lezen? Het gemis van flash werd, vooral bij de eerste iPad, immers zo breed uitgemeten dat elke willekeurige review je die info had gegeven.
Dude hoe oud ben jij...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei ik al he?
Ik twijfelde over die berichten aangezien de discussie toen nog niet zo op gang was als nu.
Je kunt eindeloos doorgaan mij proberen te "pakken" maar je komt nergens.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei ik al he?
Ik twijfelde over die berichten aangezien de discussie toen nog niet zo op gang was als nu.
Ga alsjeblieft in een Mediamarkt topic klagen over de slechte verkopers die ze daar hebben rondlopen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het heeft alleen niks met Apple te maken, maar met de Mediamarkt waarmee jij de koopovereenkomst gesloten hebt welke je wil ontbinden. Dus waarom hebben we het hier eigenlijk over?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
Helaas, het waren verkopers van Apple zelf.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Ga alsjeblieft in een Mediamarkt topic klagen over de slechte verkopers die ze daar hebben rondlopen.
dat lijkt me heeeel onwaarschijnlijk. Een Apple reseller zoals bijvoorbeeld een Mediamarkt of iFactors houdt niet in dat het mensen van Apple zelf zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas, het waren verkopers van Apple zelf.
Helaasquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat dat niet zo is, heb jij een overeenkomst met Mediamarkt en als zij jou niet geld willen teruggeven, heeft Apple daar nog steeds niets mee te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toch is het zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat lijkt me heeeel onwaarschijnlijk. Een Apple reseller zoals bijvoorbeeld een Mediamarkt of iFactors houdt niet in dat het mensen van Apple zelf zijn.
Apple heeft geen personeel tot vandaag in de eerste officiële Apple Store. Zal wel zo'n pino geweest zijn van een Apple resellerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Waren tijdelijk mensen ter ondersteuning van het lokale personeel. Dat zeiden zelf, hadden een ander accent (wij tukkers proat'n nogal plat) , waren na een tijd er niet meer te bespeuren en de directeur van het filiaal beaamde dat.
Allemaal nonsens natuurlijk.
Of van een andere MMquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:21 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Apple heeft geen personeel tot vandaag in de eerste officiële Apple Store. Zal wel zo'n pino geweest zijn van een Apple reseller
Wel gelijk alles van Apple verkopen, is toch maar kutquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:28 schreef Scrummie het volgende:
Als die discussie hier nog lang door gaat met die simpele ziel druk ik op stop volgen. Dat gezanik over Flash en al die onzin hoef ik hier niet te zien.
Starbucks en Apple moeten dan ook in één zin genoemd worden. Mensen gaan naar de starbucks en zetten hun Macbook Air of iPad op tafel om 'gezien' te worden en 'creatief' bezig te zijn. Let maar eens op.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:07 schreef Estolan het volgende:
Bij elke grote winkelketen die open gaat of mega aanbiedingen heeft staan rijen mensen
Alleen bij Apple misschien wat meer actie eromheen
Ik hoor Starbucks niet klagen aldus hun FB page
Dat van de SB kwam omdat zij het jaren geleden goed vonden dat klanten met hun laptop kwamen werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Starbucks en Apple moeten dan ook in één zin genoemd worden. Mensen gaan naar de starbucks en zetten hun Macbook Air of iPad op tafel om 'gezien' te worden en 'creatief' bezig te zijn. Let maar eens op.
Ik heb daarentegen wel een groot respect voor de manier waarop Apple een onsterfelijk, bijna goddelijk imago heeft gekregen. Zeer knap! Er is geen enkel merk dat dit na kan doen: gillende, hysterische mensen als er een winkel met gadgets opengaat.
Ook al zet je je Macbook Air op tafel om gewoon op te werken, er zullen altijd mensen zijn die denken dat je het doet om 'gezien' te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Starbucks en Apple moeten dan ook in één zin genoemd worden. Mensen gaan naar de starbucks en zetten hun Macbook Air of iPad op tafel om 'gezien' te worden en 'creatief' bezig te zijn. Let maar eens op.
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ook al zet je je Macbook Air op tafel om gewoon op te werken, er zullen altijd mensen zijn die denken dat je het doet om 'gezien' te worden.
Ik zat toevallig laatst bij de Starbucks in Utrecht te werken op mijn Macbookquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet te "pakken", je zet jezelf al voor lul door te denken dat Apple jou wat verschuldigd is omdat JIJ te dom bent je huiswerk te doen. Prima dat je zo simpel bent, maar doe dan niet alsof je zo intelligent bent en denk dan ook niet dat je ook maar een beetje beter bent dan de meute waar je zo op afgeeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei ik al he?
Ik ga wel een keertje kijken als ik per ongeluk toch op het Leidscheplein ben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:14 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Die gast moet er helemaal van shaken
Ik vraag me af hoe lang die blauwe mannetjes daar hebben staan klappenquote:
Haha, dit vind ik dan wel weer grappigquote:
Uiteraard is dat mogelijk. Ik zie alleen niet zoveel andere apparaten dan Apple's in die toko, maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:53 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ook al zet je je Macbook Air op tafel om gewoon op te werken, er zullen altijd mensen zijn die denken dat je het doet om 'gezien' te worden.
Niemand verkoopt ook zoveel laptops en tablets als Apple.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk. Ik zie alleen niet zoveel andere apparaten dan Apple's in die toko
Moeilijk leesbare tekst... anywaysquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk. Ik zie alleen niet zoveel andere apparaten dan Apple's in die toko, maar je hebt gelijk.
Apple heeft natuurlijk wel een heel erg hoog 'ik ook' gehalte. Kijk maar eens naar TV-series die hip willen zijn, 50'ers op televisie die Apple prediken (maar stiekum doen ze dit om jong en hip te zijn en bij de vrouwtjes op te vallen). Zelf beschouw ik mobiele telefoons als een soort hobby en praat er daarom best veel over. Het valt mij altijd op dat veel mensen een iPhone willen terwijl ze niet weten wat dat ding precies kan of waarom ze hem willen. Ik ken daarnaast zelf mensen die puur vanwege de status een iPhone nemen (tenminste, ze denken dat dit hun status geeft). Op de oude Mac-fans na (moet je die eens horen over de nieuwe iOS apparaten en de transformatie van OSX naar iOS, die zijn vaak niet zo positief..) zijn veel van de Apple gebruikers volgens mij gewoon volgers: ze volgen de massa. Petje af hoor, als je dat als bedrijf voor elkaar krijgt. Petje af ook als je mensen voor je weet te winnen als Sylvana Simons 'dezelfde foto ziet er op een Mac veel vriendelijker uit dan op Windows'Knap dat je een dergelijke, vreemde hersenkronkel in iemand hoofd weet te planten en die het daarna nog eens gratis voor je op TV predikt.
Ben geen Apple-hater, wil zelf graag een Macbook Air kopen, maar het bedrijf krijgt veel te veel gratis reclame en krijgt veel te veel eigenschappen en innovaties toegeschoven die het absoluut niet verdient.
Ik heb dat van Sylvana Simons ook gezien en ik vond het helemaal niet vreemd. "Vriendelijk" bedoelde ze in overdrachtelijke zin. Ze had ook kunnen zeggen: de Mac heeft een beter kleurprofiel en een minimalistischere interface, maar ze is geen technisch persoon dus dat kan je niet van haar verwachten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Uiteraard is dat mogelijk. Ik zie alleen niet zoveel andere apparaten dan Apple's in die toko, maar je hebt gelijk.
Apple heeft natuurlijk wel een heel erg hoog 'ik ook' gehalte. Kijk maar eens naar TV-series die hip willen zijn, 50'ers op televisie die Apple prediken (maar stiekum doen ze dit om jong en hip te zijn en bij de vrouwtjes op te vallen). Zelf beschouw ik mobiele telefoons als een soort hobby en praat er daarom best veel over. Het valt mij altijd op dat veel mensen een iPhone willen terwijl ze niet weten wat dat ding precies kan of waarom ze hem willen. Ik ken daarnaast zelf mensen die puur vanwege de status een iPhone nemen (tenminste, ze denken dat dit hun status geeft). Op de oude Mac-fans na (moet je die eens horen over de nieuwe iOS apparaten en de transformatie van OSX naar iOS, die zijn vaak niet zo positief..) zijn veel van de Apple gebruikers volgens mij gewoon volgers: ze volgen de massa. Petje af hoor, als je dat als bedrijf voor elkaar krijgt. Petje af ook als je mensen voor je weet te winnen als Sylvana Simons 'dezelfde foto ziet er op een Mac veel vriendelijker uit dan op Windows'Knap dat je een dergelijke, vreemde hersenkronkel in iemand hoofd weet te planten en die het daarna nog eens gratis voor je op TV predikt.
Ben geen Apple-hater, wil zelf graag een Macbook Air kopen, maar het bedrijf krijgt veel te veel gratis reclame en krijgt veel te veel eigenschappen en innovaties toegeschoven die het absoluut niet verdient.
Je hebt vele computers met vele kleurprofielen. Het kleurprofiel van een Mac is niet beter dan die van 'de PC'. Bovendien heeft een windows-gallery ook een minimalistische interface, daar staan heus geen 50 knoppen om een foto heen hoor. Mijns inziens was ze gewoon interessant aan het doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik heb dat van Sylvana Simons ook gezien en ik vond het helemaal niet vreemd. "Vriendelijk" bedoelde ze in overdrachtelijke zin. Ze had ook kunnen zeggen: de Mac heeft een beter kleurprofiel en een minimalistischere interface, maar ze is geen technisch persoon dus dat kan je niet van haar verwachten.
Jouw inziens volgen Apple gebruikers de massa, willen ze jong en hip zijn, willen ze iPhones terwijl ze niet weten waarom, of alleen voor de status, etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:50 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Je hebt vele computers met vele kleurprofielen. Het kleurprofiel van een Mac is niet beter dan die van 'de PC'. Bovendien heeft een windows-gallery ook een minimalistische interface, daar staan heus geen 50 knoppen om een foto heen hoor. Mijns inziens was ze gewoon interessant aan het doen.
Niet alle gebruikers, maar wel een groot deel. Het is ook logisch en past bij de menselijke geest. Apple is het populairste, rijkste bedrijf met het beste imago ter wereld en daar willen mensen gewoon graag mee geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:56 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Jouw inziens volgen Apple gebruikers de massa, willen ze jong en hip zijn, willen ze iPhones terwijl ze niet weten waarom, of alleen voor de status, etc.
Ik vraag me af waar je al die dingen op baseert.
Geestig, pas sinds deze week zijn er 300 officiële Apple verkoopmedewerkers, waar na vanavond zo'n 40% weer zal verdwijnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus jij koopt sowieso aardig geprijsde nieuwe hardware zonder het überhaupt te proberen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:57 schreef 3-voud het volgende:
Ja, want een tablet zonder Flash is als een auto zonder stuurquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:07 schreef Estolan het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn volgers van de massa, anders zou er namelijk geen massa bestaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:21 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik was er om 09:45 (Voor de ingang, dus niet bij die rijen) en ben om 11u vertrokken omdat ik die rijen alleen maar zag groeienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:25 schreef linebear het volgende:
Ben er geweest vanmorgen. Rond half 12 hoefde je maar 10 minuten te wachten ongeveer voordat je naar binnen mocht.
Dank jequote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn volgers van de massa, anders zou er namelijk geen massa bestaan. Knap dat je zoveel woorden nodig hebt om iets te vertellen wat iedereen snapt.
Ja dat kaartjessysteem heb ik gezien en het idee erachter was best ok, maar het leek niet op te schieten maar blijkbaar was het tegendeel anders. Ach, ik ga wel een andere keer kijken, als ik daar flink wat geld uit ga geven bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:32 schreef linebear het volgende:
De rij was net tot om de hoek. En het ging heel snel, de manier waarop de wachtrij werd gemanaged was erg goed. Met die vakken en een kaartje om naar het volgende vak te mogen
Stop dan alsjeblieft met het te proberen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga niet kijken. Ik snap het daarna vast nog steeds niet
Het begint lichtelijk vervelend te worden dat al dat Foxconn gezeik alleen bij Apple wordt genoemd. Alsof Dell, HP, Acer, Amazon, Cisco, Intel, Microsoft, Motorola, Nintendo, Nokia, Samsung en Toshiba daar geen spulletjes in elkaar laten fröbelenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:27 schreef FredVleespet het volgende:
Ow god 1vandaag item weer over Foxconn
Eigenlijk moeten alle publieke omroepen die het over Apple hebben een megaboete betalen voor sluikreclame.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:00 schreef remlof het volgende:
Zometeen in 1vandaag een verslag van de opening van de Apple-store in Amsterdam.
Dat zeiden ze (gelukkig) bij 1Vandaag wel hoor dat zat merken ook bij Foxconn laten produceren....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:41 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Het begint lichtelijk vervelend te worden dat al dat Foxconn gezeik alleen bij Apple wordt genoemd. Alsof Dell, HP, Acer, Amazon, Cisco, Intel, Microsoft, Motorola, Nintendo, Nokia, Samsung en Toshiba daar geen spulletjes in elkaar laten fröbelen
Ze kwam erg dom over, maar toch geeft haar domheid de kracht van Apple aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:39 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Ik heb dat van Sylvana Simons ook gezien en ik vond het helemaal niet vreemd. "Vriendelijk" bedoelde ze in overdrachtelijke zin. Ze had ook kunnen zeggen: de Mac heeft een beter kleurprofiel en een minimalistischere interface, maar ze is geen technisch persoon dus dat kan je niet van haar verwachten.
Gewoon even backup terugzetten lijkt me het handigst.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef Dimens het volgende:
Al mijn muziek is weg uit iCloud en ik heb niets meer op m'n compute staan. Kan ik dit op een of andere manier nog terug krijgen?
PUB lijkt me stukken beter.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:50 schreef mussieonlinux het volgende:
Kan dit misschien een schopje krijgen naar ONZ?
Het zou handig zijn als alle haters zich een keer beperken tot feiten i.p.v. drogredenaties en getrol.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PUB lijkt me stukken beter.
Of gewoon een apart Apple-subforum, kan ik die meteen uit mijn lijsten halen.
Muziek wordt niet gebackupt naar iCloud.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef Dimens het volgende:
Al mijn muziek is weg uit iCloud en ik heb niets meer op m'n compute staan. Kan ik dit op een of andere manier nog terug krijgen?
Ik haat Apple niet, ik haat de fanboys.quote:Op zondag 4 maart 2012 01:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als alle haters zich een keer beperken tot feiten i.p.v. drogredenaties en getrol.
Als je niks over Apple wil lezen, what the fuck doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PUB lijkt me stukken beter.
Of gewoon een apart Apple-subforum, kan ik die meteen uit mijn lijsten halen.
Dat is het zelfde als de nieuws posts, de berichten met apple erin hebben altijd de meeste reactiesquote:Op zondag 4 maart 2012 08:23 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Als je niks over Apple wil lezen, what the fuck doe je dan in dit topic?
Het probleem is het volgende.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon even backup terugzetten lijkt me het handigst.
Wow. Je hebt dus gewoon handmatig al je muziek verwijderd van zowel je PC, je Mac als je iPhone? Dat is echt héél dom.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het probleem is het volgende.
Op m'n MacBook heb ik weinig ruimte dus had ik alle muziek er vanaf gehaald zodat als ik muziek zou luisteren, dit via iCloud kon.
Op m'n iPhone stond wel wat muziek maar zoals sommige misschien weten had ik alles er vanaf gehaald om zo het cache van de album illustraties te legen.
M'n PC was meteen mijn Back-Up, maar daar heb ik een paar dagen geleden Windows 8 op geïnstalleerd en dat was fout gegaan, dus heb ik Windows 7 moeten installeren en is heel de computer leeg gehaald.
Geen Back-Up meer dus, maar daar staan nog wel een aantal nummers op die ik daar alvast had gedownload uit iCloud.
Hopen dat Apple m'n muziek nog terug kan krijgen. Het moet toch ook mogelijk zijn om te zien welke nummers ik had gematched? Maar van Apple nog geen bericht gehad, wel jammer.
Dit moest ook echt gebeuren toen ik nog niet alles op m'n PC had gedownload.
Jep, heb al jaren de Soundsticks II. Bevalt prima, leuke prijs en prima geluid. Alleen jammer als je ze een keer omstoot dat de voor en achterkant van dat plexiglas van elkaar loslaatquote:Op zondag 4 maart 2012 14:26 schreef Craptacular het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Soundsticks van Harman Kardon? Ik wil ze nl. kopen voor mijn Mac Mini.
Bij normaal omgaan gebeurd er niks mee, zo wel, garantiequote:Op zondag 4 maart 2012 14:29 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jep, heb al jaren de Soundsticks II. Bevalt prima, leuke prijs en prima geluid. Alleen jammer als je ze een keer omstoot dat de voor en achterkant van dat plexiglas van elkaar loslaat
Het stond allemaal in iCloud, online dus. Maar het is allemaal weg sinds ik gister m'n MacBook opstart, een melding krijg dat ik eerst moet inloggen om de muziek vanaf iCloud te kunnen spelen en sinds dat moment alles weg is.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wow. Je hebt dus gewoon handmatig al je muziek verwijderd van zowel je PC, je Mac als je iPhone? Dat is echt héél dom.![]()
Ik gok dat je het zelf gedaan hebt per ongeluk. Maybe melding gehad bij verwijderen: origineel verwijderen of behoudenquote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het stond allemaal in iCloud, online dus. Maar het is allemaal weg sinds ik gister m'n MacBook opstart, een melding krijg dat ik eerst moet inloggen om de muziek vanaf iCloud te kunnen spelen en sinds dat moment alles weg is.
Net even de computer gestart en daar staan gelukkig nog 476 nummers op van de 700 die ik er had. De schade valt dus nog mee.
[ afbeelding ]
Volgens m'n PC is het dus echt van iCloud verwijderd, zonder dat ik dat gedaan heb.
Zoals ik zelf al zei, heb ik zelf niets verwijderd.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:57 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ik gok dat je het zelf gedaan hebt per ongeluk. Maybe melding gehad bij verwijderen: origineel verwijderen of behouden
Immers icloud / apple niet uit zichzelf bestanden verwijderd
Ps 700nummers is nou niet schrikbarend veel, zet er bij mij maar minimaal een 0 achter
en dan toch gebeurd het niet uit zichzelf of automatisch, sorry to sayquote:Op zondag 4 maart 2012 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals ik zelf al zei, heb ik zelf niets verwijderd.
Ik was gister niet thuis en heb m'n MacBook en iTunes toen gestart.
Als je iCloud nummers niet beschikbaar zijn, bijvoorbeeld bij geen internet of als je op een ander netwerk zit, moet je weer inloggen voor je de nummers kunt beluisteren. Dat heb ik gedaan en toen, floep, alles weg.
Sowieso, als je iets van iCloud wilt verwijderen krijg je deze melding;
[ afbeelding ]
Je moet dus eerst iets aanvinken, zou stom zijn als ik dat gedaan had.
Hoezo zou dat dan niet kunnen?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:39 schreef Estolan het volgende:
[..]
en dan toch gebeurd het niet uit zichzelf of automatisch, sorry to say
Weet ik veel hoe dat komt. Maar toch is dat zo gegaan en was alles weg.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
leg dan maar uit hoe Icloud uit zichzelf zich delete?
bedoel alleen maar te zeggen dat het nogal een vreemd verhaal is, okquote:Op zondag 4 maart 2012 16:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat komt. Maar toch is dat zo gegaan en was alles weg.
Tegenwicht? Dit is het Apple topic. Er wordt hier voornamelijk gepraat over Apple.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Iwanius het volgende:
Mensen die tegenwicht bieden aan die Applestore hype "trollen"noemen.
Als je geen internet verbinding hebt of als je op een ander netwerk zit dan wat je de vorige keer tijdens het gebruiken van iTunes zat, dan krijg je dit.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
bedoel alleen maar te zeggen dat het nogal een vreemd verhaal is, ok
maar dat het vaak toch gewoon iets fouts aangeklikt is, immers het niet een "probleem" is wat vaker voorkomt
en jij balen dat je "maar' in een APR werktquote:Op zondag 4 maart 2012 19:24 schreef no1uknow het volgende:
Ik werk in een APR, vandaag kwamen er mensen speciaal vertellen dat ze gister naar de opening zijn geweest.
Balen? Ik ben blij dat ik niet hoef te gaan klappen als ik 's morgens de winkel open.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
en jij balen dat je "maar' in een APR werkt
Dat is imatch, niet iCloud.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het stond allemaal in iCloud, online dus. Maar het is allemaal weg sinds ik gister m'n MacBook opstart, een melding krijg dat ik eerst moet inloggen om de muziek vanaf iCloud te kunnen spelen en sinds dat moment alles weg is.
Net even de computer gestart en daar staan gelukkig nog 476 nummers op van de 700 die ik er had. De schade valt dus nog mee.
[ afbeelding ]
Volgens m'n PC is het dus echt van iCloud verwijderd, zonder dat ik dat gedaan heb.
Je mag er zo lang bij staan als je wiltquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef sl44 het volgende:
Hoi
Ik wil morgen even een kijkje gaan nemen in de hemel, zonder iets te kopen.
Kan dit veilig, of heb ik meteen personeel achter me staan die iets willen verkopen, en me eruit gooien als ik niks wil kopen?(wel eens meegemaakt bij ivizi)
Neehoor, zo'n macbookje zit daat flink goed vast gemaakt met een kingston lockquote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef sl44 het volgende:
Dan zal ik waarschijnlijk mijn rugzak op cs in een kluis moeten droppen want daar zullen ze wel niet van gediend zijn, ivm diefstal.
tnnx
Boeit ze geen zak.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef sl44 het volgende:
Dan zal ik waarschijnlijk mijn rugzak op cs in een kluis moeten droppen want daar zullen ze wel niet van gediend zijn, ivm diefstal.
tnnx
Meestal moet je zelfs een medewerker "reserveren" voordat je wat wilt vragen of een product wilt kopen wat niet in de rekken ligt. Althans, heb ik meegemaakt in Oberhausenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef sl44 het volgende:
Hoi
Ik wil morgen even een kijkje gaan nemen in de hemel, zonder iets te kopen.
Kan dit veilig, of heb ik meteen personeel achter me staan die iets willen verkopen, en me eruit gooien als ik niks wil kopen?(wel eens meegemaakt bij ivizi)
Hoe weet iemand uit de betuwe wat ivizi(miss op de apple site gelezen) is en hoe het daar gaat?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:52 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Meestal moet je zelfs een medewerker "reserveren" voordat je wat wilt vragen of een product wilt kopen wat niet in de rekken ligt. Althans, heb ik meegemaakt in Oberhausen
Bij Ivizi? Serieus? Nog nooit meegemaakt daar. Altijd rustig kunnen kijken...
Omdat men zich tegenwoordig kan verplaatsen door eigen land!quote:Op maandag 5 maart 2012 00:00 schreef sl44 het volgende:
[..]
Hoe weet iemand uit de betuwe wat ivizi(miss op de apple site gelezen) is en hoe het daar gaat?
dankjewel
Misschien komt diegene helemaal niet uit de Betuwequote:Op maandag 5 maart 2012 00:00 schreef sl44 het volgende:
[..]
Hoe weet iemand uit de betuwe wat ivizi(miss op de apple site gelezen) is en hoe het daar gaat?
dankjewel
+1quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef sl44 het volgende:
Hier live een bericht vanuit de apple church op een imac.
Zojuist een nieuwe airport gekocht, helemaal geweldig.
Toch gezwicht?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef sl44 het volgende:
Oh ja, die heb ik nog niet. Nog niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef sl44 het volgende:
Studentenpas is voldoende.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
Schatjes, is iemand op de hoogte van de regeling betreft studentenkorting in de Apple Store? Moet je allerlei papieren meenemen of is een studentenpas genoeg?
ik wacht wel 2dagenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Wootism het volgende:
Heeft vast iedereen al gezien, maar dit is dus de iPad3
Die muziek lanceert me mentaal naar de 90's
dat komt waarschijnlijk omdat ie niet FAT32 is... gewoon ff opnieuw instellen op Fat32.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:30 schreef Jerkmaine het volgende:
Mijn iTunes ziet mijn NAS wel, in de linkerkolom:
[ afbeelding ]
Wanneer ik deze aanklik zie ik wel dat iTunes de boel probeert te laden maar je kunt hier uren naar blijven kijken, er gebeurt gewoon niets.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat ik mijn WD NAS ooit de deur uit wil bonjouren omdat het gewoon een onding is dat niet eens Time Machine onder Lion support
Is FAT32 niet iets "typisch Windows"?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef KneusTeun het volgende:
dat komt waarschijnlijk omdat ie niet FAT32 is... gewoon ff opnieuw instellen op Fat32.
Wut? Waarom zou het filesysteem van een netwerkapparaat uitmaken? Zolang de NAS het kan lezen maakt het niet uit of het nou FAT32, NTFS of HFS+ is.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
dat komt waarschijnlijk omdat ie niet FAT32 is... gewoon ff opnieuw instellen op Fat32.
Maar die komt dus pas later dit jaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
Een 7" iPad zou echt ideaal zijn voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |