Nee, dat was mijn rol.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn ook echt de meest intelligente mensen
quote:
Die kabel bedoel je? Was inderdaad wat mooier geweest om daar een buis/goot de grond in te laten gaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]Kansloos figuur ben je ook.
Ik moet wel zeggen dat dit:
[ afbeelding ]
echt een misser is voor een bedrijf dat trots is op zijn minimalisme en oog voor detail.
Ja, die kabel inderdaad. Kleine moeite om die even weg te werkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef DohanJerksen het volgende:
[..]
Die kabel bedoel je? Was inderdaad wat mooier geweest om daar een buis/goot de grond in te laten gaan
die hoed kan echt niet, nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
echt een misser is voor een bedrijf dat trots is op zijn minimalisme en oog voor detail.
Ja ik snap het ook niet hoor. Ik hou van Apple en zijn producten, maar in de rij gaan staan op een zaterdagochtend voor een winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat soort mensen mag je toch wel uitlachen
Ik vind die iPads lelijker. Zo druk, assymetrisch, blegh.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje Apple Storequote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Adolecens het volgende:
Close upje van de trap. Geen lift dus.
[ afbeelding ]
En de rij wordt er niet korter op![]()
[ afbeelding ]
Is volgens mij alleen un Stores waar je boven binnenkomtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef Adolecens het volgende:
Close upje van de trap. Geen lift dus.
[ [url=https://p.twimg.com/Am_w6EPCIAEL-Bm.jpg:large]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Wootism het volgende:
Haha al die haters die weer even van zich laten horen omdat het Apple betreft
We leven in een experience economy, mensen vinden het heerlijk als er een complete beleving rondom een merk wordt neergezet. Laat ze lekker genieten.
Ga eens bij jezelf na waarom je zou haten op mensen die het naar hun zin hebben? Laat ze lekker en blijf zelf fijn thuis
Precies, ik ben een liefhebben, maar kom op, dit is toch belachelijk gedrag?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkel![]()
![]()
hoeveel fan je ook bent.
Ik denk dat het vooral gaat om een stukje eensgezindheid, dat vinden mensen gewoon tof.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh het zijn (ook) juist de liefhebbers die hier haten op dit soort mensen. Dit soort gedrag is toch kansloos zeg, beetje in de rij staan voor een winkel![]()
![]()
hoeveel fan je ook bent.
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral gaat om een stukje eensgezindheid, dat vinden mensen gewoon tof.
Onee? 1e store in NL? Grootste van Europa?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!
Jawel, een nieuwe winkel die er tof uit zietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jamaar, voor een winkel?! Als er nou een nieuw product is, maar hier is gewoon niks nieuws!
Er niet eens een korting of iets dergelijks...Er is echt werkelijk niks te zien behalve een nieuwe winkel en een hypequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste flagship-store in de Benelux. En waarschijnlijk de grootste van Europa. Mogen we toch best trots op zijn als Nederlandquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee, maar voor de eerste Starbuck of Primark in NL, nou ja, daar kan ik nog inkomen. Maar we hebben Apple winkels in heel NL ... Ik snap het gewoon niet
True. Maar op zo'n opening zie je niks van de winkel, want veels te druk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, dit is de eerste flagship-store in de Benelux. En waarschijnlijk de grootste van Europa. Mogen we toch best trots op zijn als Nederland
Dit precies, ik snáp het gewoon echt niet...waarom??? Waarom??quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Mja, misschien ben ik er gewoon te nuchter voor... Ik gun die mensen hun plezier hoor, daar niet van. Maar ik snap het gewoon niet
Ik ook niet!! Maar ik wil met dat soort dingen altijd wel proberen het te begrijpen. Maar het lùkt me gewoon niet, nu...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit precies, ik snáp het gewoon echt niet...waarom??? Waarom??
Als je een dagje later gaat (of 2) dan is het wss al 20x rustiger en kost het minder tijd, is het leuker en kan je er meer van genieten....(of zal het zo druk blijven?
)
Er zijn zoveel dingen die ik niet snap in de wereld. Maar om me er nou druk over te gaan makenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als je een dagje later gaat (of 2) dan is het wss al 20x rustiger en kost het minder tijd, is het leuker en kan je er meer van genieten....(of zal het zo druk blijven?
)
Zeker nog nooit in NYC geweestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n opening zie je niks van de winkel, want veels te druk.
Jup, juist wel. Maar dat was op een gewone doordeweekse dag, dus heb je tenminste de kans om de winkel en de producten rustig te bekijken. Véél leuk, vind ikquote:
In NYC is het zga nooit rustig. Zelfs om 03.00uur zijn er mensen in de 5th storequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jup, juist wel. Maar dat was op een gewone doordeweekse dag, dus heb je tenminste de kans om de winkel en de producten rustig te bekijken. Véél leuk, vind ik
Rustig is natuurlijk een relatief begrip, maar het was niet zo debiel als met een opening in ieder geval. Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
In NYC is het zga nooit rustig. Zelfs om 03.00uur zijn er mensen in de 5th store
Truequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Rustig is natuurlijk een relatief begrip, maar het was niet zo debiel als met een opening in ieder geval. Je snapt wel wat ik bedoel
dan kunnen ze er niet vandaag al over twitteren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
)
Jamaar dan is het leuk. Dan is er iets te vierenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Estolan het volgende:
[..]
True
Maar zelfs dat heeft z'n charme
Ik was er toen de Yanks wonnen in 2009. De metro bomvol, als in meer dan 1miljoen mensen MEER erbij dan normaal![]()
Juist leuk
Dit is dan wel weer grappig.twitter:MelvinV twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 11:43:25Real #Applelove... http://t.co/mrD7XuCr reageer retweet
Heeft vast iets te maken met de actie van Q-park dat je kunt parkeren voor een appel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:17 schreef Wootism het volgende:
Ze eten zelfs Apple's in de rij![]()
[ afbeelding ]
Kom op, dat is toch geen vergelijking?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:22 schreef Estolan het volgende:
[..]
True
Maar zelfs dat heeft z'n charme
Ik was er toen de Yanks wonnen in 2009. De metro bomvol, als in meer dan 1miljoen mensen MEER erbij dan normaal![]()
Juist leuk
Wat ik al zeiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:31 schreef FredVleespet het volgende:
Naja ik zal er wel te nuchter voor zijn dan. Ik koop en gebruik graag producten van Apple maar dat betekend niet dat ik alles maar ga 'verdedigen' wat ze doen. Dat highfiven bij de winkel en om een hoekje wachten tot het personeel geheel spontaan rennend de store opent, dat is toch wel kansloos.
De stores zien er altijd prachtig uit, maar om nou in de rij ervoor te gaan staan? Bij een productlaunch vind ik het al ver gaan, maar dan begrijp ik het nog een klein beetje.
Ging om de druktequote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kom op, dat is toch geen vergelijking?
Appels werden door ABN-AMRO uitgedeeld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Heeft vast iets te maken met de actie van Q-park dat je kunt parkeren voor een appel.
http://www.q-park.nl/nl/o(...)17/pay-with-an-apple
Ik vind Apple goed, ik vind Apple-producten goed, ik vind de Apple-stores erg mooi, ik vind bijna alles wat Apple doet erg goed. Echter, dit soort hysterisch gedrag is gewoon triest. Het is nep, overdreven, oppervlakkig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:00 schreef Wootism het volgende:
Haha al die haters die weer even van zich laten horen omdat het Apple betreft
We leven in een experience economy, mensen vinden het heerlijk als er een complete beleving rondom een merk wordt neergezet. Laat ze lekker genieten.
Ga eens bij jezelf na waarom je zou haten op mensen die het naar hun zin hebben? Laat ze lekker en blijf zelf fijn thuis
Als de H&M een nieuwe trui introduceert die ontworpen is door Prada staan er ook rijen hysterische meisjes voor de winkel. Dan kan je ook zeggen dat een 'trui' een alledaags voorwerp is en het belachelijk is om je hier druk over te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:41 schreef 3-voud het volgende:
Hoe komt het toch dat apple-gebruikers zo opvallend vaak zulk ziekelijk gedrag vertonen omtrent volkomen alledaagse gebruiksvoorwerpen? Een ander koopt gewoon een telefoon of een laptop. Klaar. Terwijl die appolmenson zich gedragen zoals tienermeisjes helemaal aan het begin van de popmuziek ooit, met de Beatles. En als de aanschaf eenmaal is gedaan veranderen ze in Jehova's getuigen die maar niet kunnen ophouden met evangeliseren hoe creatief, intuïtief en vooral vanzelluuuuuuuuuuf alles wel niet gaat met hun speeltje. Maar zodra ze iets meer willen van dat ding moet ze de knip trekken voor een app of een overpriced kabeltje.
Ik wens de slachtoffers van die sekte sterkte met hun teletubbiespeelgoed.
Zullen we ze vertellen dat het ook online en in de Mediamarkt te koop is?
Bleef het daar maar bij. Apple adepten maken er een sectie van die zichzelf verheven voelen boven de rest. Dat noem ik een geestelijke aandoening.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:50 schreef Wootism het volgende:
Mensen kunnen gewoon lyrisch zijn over een product en de hele beleving er om heen.
Bron?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij. Apple adepten maken er een sectie van die zichzelf verheven voelen boven de rest. Dat noem ik een geestelijke aandoening.
quote:
Preciesquote:
Vind ik ook overdreven, net als Harry Potter. Maar dat is tijdelijk. Een moment.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:52 schreef FredVleespet het volgende:
Nee je moet alles maar goed vinden hier merk ik al. Ik vind het ook nep en overdreven. Overigens niet alleen bij Apple, als ik mensen een week van tevoren in de rij zie staan voor de nieuwste WoW expansion begrijp ik dat ook niet. Alleen dat hele overdreven sfeertje met productlaunches in de Stores vind ik gewoon tenenkrommend. En nu voor een opening van een winkel
Je voldoet perfect aan mijn eerste beschrijving. Lange tenen zoals Jehova'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |