Hij ligt nu in de provincie Utrechtquote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, als hij ergens deze week nog wat verder richting Utrecht (of Amersfoort/Leusden) gaat, kan ik hem daar zaterdag zo plaatsen
nja, dan zou ik een trein richting mn ouders nemen en em daar ergens dumpen....maar geod, dat zien we ooit wel weerquote:Op zondag 11 maart 2012 14:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, als hij ergens deze week nog wat verder richting Utrecht (of Amersfoort/Leusden) gaat, kan ik hem daar zaterdag zo plaatsen
Ja, maar:quote:
Dat dus. Als ik nu een motor had gehad, of als mijn cabrio hier zou zijn en daadwerkelijk in rijdbare toestand zou verkeren, was het weer een ander verhaal geweest; dan was het een leuk zondagommetje geweest, met dit mooie weer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:56 schreef NoBody122 het volgende:
30 minuten vanaf hier (Utrecht). Iets teveel van het goede en ik hoef die kant ook nooit uit
Ja, stel je voor dat hij op de noordelijke helft van Nederland komt te liggen hèquote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Broertie het volgende:
Als ik had geweten dat 'ie maar op anderhalf uur rijden lag, had ik hem vandaag opgehaald en in zijn vertrouwde omgeving gelegd....
En, heb je 'm nu wel opgehaald?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Broertie het volgende:
Als ik had geweten dat 'ie maar op anderhalf uur rijden lag, had ik hem vandaag opgehaald en in zijn vertrouwde omgeving gelegd....
Hoezeequote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:21 schreef bork het volgende:
Fok!stok is in transito, morgen gaattie om half 3 of half 5 worden geplaatst, ik haal net die 24 uur niet maar morgen moet ik met Bram naar zwemles en dan weet ik een nieuw plekje anders is de stok namelijk weer in de Domstad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:21 schreef bork het volgende:
Fok!stok is in transito, morgen gaattie om half 3 of half 5 worden geplaatst, ik haal net die 24 uur niet maar morgen moet ik met Bram naar zwemles en dan weet ik een nieuw plekje anders is de stok namelijk weer in de Domstad![]()
[ afbeelding ]
Tussen ons huis en zwembad Brandenburgquote:
De Bilt dus. Kijk, dat ligt perfect op mijn dagelijkse woon/werk-route.quote:
Holy shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De Bilt dus. Kijk, dat ligt perfect op mijn dagelijkse woon/werk-route.
Kan hij vrijdag mooi in 1 keer naar Leeuwarden
Juh, mits er natuurlijk niet iemand tussendoor komt.. Ik kan hem nou éénmaal moeilijk een paar dagen hier houden tot vrijdag.quote:
oe ff in de gaten houden. misschien ga ik em dan wel zoeken in leeuwarden. heb alleen geen fiets dus moet t niet te ver lopen wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De Bilt dus. Kijk, dat ligt perfect op mijn dagelijkse woon/werk-route.
Kan hij vrijdag mooi in 1 keer naar Leeuwarden
Ernstig dichtbij... Morgen misschien even kijkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:58 schreef bork het volgende:
And the Fok!stok goes to......?
[ afbeelding ]
en de stok ligt waar de lolly naar beneden wijst![]()
[ afbeelding ]
en de achterkant ziet er als volgt uit
[ afbeelding ]
De sleutel zit in het onderste bord waar de lolly vinger naar toewijst
[ afbeelding ]
En als omgevingsindruk geef ik jullie een passerende trein waar de stok met regelmaat van de klok naar mag kijken (zicht vanuit de stok)
[ afbeelding ]
Happy hunting![]()
Bram was zo vriendelijk om de Fok!stok aanwijsassistent te zijn.
Mijn beurt is het niet, ik mag nog niet (en hij ligt me te verquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:51 schreef NoBody122 het volgende:
Zal dit topic even extra in de gaten houden morgen... Ligt hij er morgenavond na werktijd nog, dan krijgt hij vrijdag een flinke trap naar het noorden [ afbeelding ]
Mocht iemand hem voor die tijd gaan oppikken of opgepikt hebben, meld het dan aub meteen, want er is niets vervelender dan voor niks naar een plaatsnaambord rijden (been there, done that..).
Nou, als iemand mij voor wil zijn, be my guest; hoort bij het spel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:01 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Mijn beurt is het niet, ik mag nog niet (en hij ligt me te ver) En als jij hem verplaatst ga ik niet ff over de afsluitdijk fietsen.
nice, hij mag in de toekomst wel weer richting Utrecht hoor, nog genoeg te doen hier in de buurt wanneer ik naar het kaartje kijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:09 schreef NoBody122 het volgende:
En toen lag hij in de kofferruimte. Nu snel terug naar de bewoonde wereld.
Hij zal ongetwijfeld nog wel een keer of wat langskomen, alhoewel de stok over het algemeen met een flinke boog om Utrecht heen cirkeltquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:44 schreef bork het volgende:
[..]
nice, hij mag in de toekomst wel weer richting Utrecht hoor, nog genoeg te doen hier in de buurt wanneer ik naar het kaartje kijk.
ja maar toen wist ik nog niet dat de stok bestondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld nog wel een keer of wat langskomen, alhoewel de stok over het algemeen met een flinke boog om Utrecht heen cirkelt
Ik heb het over de toekomst hè, niet het verleden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:51 schreef bork het volgende:
[..]
ja maar toen wist ik nog niet dat de stok bestond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |