Ik vind een raampje gemakkelijk, want dan kan ik hem snel bedienen. Snel uitzetten enzo. Scheelt toch weer 10 seconden als je je telefoon eerst uit het tasje moet peuteren.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Vind je het prettig om te lopen met zo'n..raampje zeg maar, waardoor iedereen precies kan zien welke telefoon je hebt?
Dat is namelijk precies de reden waarom ik voor een tasje zonder 'raampje'.
Bedoel je zo'n gordel? Ik heb er een waar vier kleine flesjes in kunnen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil nog zo'n riem waarin je een bidon kan houden..
Van die kleine flesjes merk je vrij weinig hoor. Ik had er altijd twee bij me, als ik een uur of langer liep. De laatste tijd niet meer, maar dat komt vast wel weer als het weer warmer wordt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hadden ze hier bij de Lidl vandeweek maar volgens mij waren die vooral voor wandelaars, al hadden ze wel verschillende modellen.
Verder lijkt het me ergens wel fijn, maar ik loop het liefst ook zo licht en vrij mogelijk: vind een trui om m'n middel knopen omdat 't te warm werd al vervelend
Een gordel ja...quote:Op zondag 4 maart 2012 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n gordel? Ik heb er een waar vier kleine flesjes in kunnen.
Zoals ik al zei:quote:Op zondag 4 maart 2012 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van die kleine flesjes merk je vrij weinig hoor. Ik had er altijd twee bij me, als ik een uur of langer liep. De laatste tijd niet meer, maar dat komt vast wel weer als het weer warmer wordt.
Je hoeft ook pas water mee te nemen als je een uur of langer loopt.
quote:vind een trui om m'n middel knopen omdat 't te warm werd al vervelend
Ah, hendig. Wij zijn meestal een week later met die aanbiedingen geloof ik, maar zal 's kijken!quote:Op zondag 4 maart 2012 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een gordel ja...
Vooral met grotere afstanden is dat wel handig, in de hand houden is niet fijn.
Lidl heeft v.a. 8 maart wel weer hardloopkleding, moet nog een korte broek
Desire bedienen via het raampje? Het kost mij iig 1, misschien 2 sec om (al rennend) m'n telefoon eruit te halen.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind een raampje gemakkelijk, want dan kan ik hem snel bedienen. Snel uitzetten enzo. Scheelt toch weer 10 seconden als je je telefoon eerst uit het tasje moet peuteren.
Verder zie je helemaal niet goed welke telefoon iemand heeft: alles is bedekt, behalve het schermpje. En ik ben er ook helemaal niet mee bezig, anderen wel, vraag ik me af?
Ja, daarom zeg ik dus dat ik er weinig last van hadquote:
Dan moet je harder lopen, valt het je niet meer opquote:Op zondag 4 maart 2012 16:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Desire bedienen via het raampje? Het kost mij iig 1, misschien 2 sec om (al rennend) m'n telefoon eruit te halen.
Ik loop regelmatig langs mensen waarvan ik zo kan zien welke iPhone ze hebben etcDan denk ik, tsja, het is en blijft Den Haag. En als vrouw, alleen rennend..ik voel me nooit volledig veilig, vooral met oordopjes in.
Ok....Thanks for that one.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet je harder lopen, valt het je niet meer op. Ik ben tijdens het lopen echt niet bezig met de telefoon van anderen. Wel met hun kleren en schoeisel, maar dat is een ander verhaal
.
Ja, dat vind ik dan weer onhandigquote:Op zondag 4 maart 2012 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Loop dan liever met zoiets. Liever iets in m'n handen dan 'op m'n lijf'
Nah, zo bedoelde ik het niet. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je daarmee bezig zou zijnquote:
Ja, ik heb geen jasje meer aan tijdens het lopen. Heb wel een zakje in m'n broek, daar zou 'ie nog in kunnen, maar daar zitten m'n sleutels ook in en ik wil makkelijk bij m'n iPod kunnen om hem te pauzeren bij een stoplicht. Gelukkig heb ik straks een Garmin, is die ellende ook voorbijquote:Op zondag 4 maart 2012 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
M'n iPod heb ik in 't zakje van m'n broek of jasje zitten, weegt niets, dus dat kan nog net.
Ik ben me gewoon bewust van mijn omgeving. En niet iedereen focust zich blind op snelheid. Vooral ik nu niet, want dat mag/kan ik niet. Vandaar dat ik er verre van blij mee ben dat je het zo zegt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, zo bedoelde ik het niet. Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je daarmee bezig zou zijn.
Misschien moet ik eerst een keer overvallen worden onderweg, maar ik ben echt niet bang dat mijn telefoon gejat wordt onderweg. Kan ook altijd nog een sprintje trekken en een flinke beuk uitdelen.
Omdat dat anders mijn gemiddelde snelheid omlaag trekt en dat wil ik niet, want ik kies er niet zelf voor om te stoppen.quote:
Nou prima, lees wat je lezen wilt.quote:Op zondag 4 maart 2012 16:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben me gewoon bewust van mijn omgeving. En niet iedereen focust zich blind op snelheid. Vooral ik nu niet, want dat mag/kan ik niet. Vandaar dat ik er verre van blij mee ben dat je het zo zegt.
Exactquote:
Maar je stopt wel. Toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat dat anders mijn gemiddelde snelheid omlaag trekt en dat wil ik niet, want ik kies er niet zelf voor om te stoppen.
Hangt ervan af. Bij een druk kruispunt uiteraard wel, maar als er niets staat of als ik weet dat ik veilig kan oversteken (en dat weet ik inmiddels wel bij mijn vaste rondje) ga ik er gewoon overheen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |