Ik heb verschillende paren sokken (Asics en Falke) en ik had zowel bij deze als bij mijn andere schoenen blaren. Tja, ze horen er inmiddels een beetje bijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Blaren? Dat is toch wel te danken aan niet goed zittende schoenen en/of sokken?
Gewone naadloze, goedkope bij de action.
Goed ventilerende schoenen zullen ook wel veel helpen.
Swets, je gaat goed!
Hoe is het met je gewicht en eten? Wil dat al wat stabiliseren?
Loop ook met rammsteinen Slayer, vuurwerk50 (vroeger van de Vara) en Slam40 muziek
quote:
Saai! Als mijn iPod leeg is op het moment dat ik wil lopen, dan laad ik hem eerst opquote:
ik wil om me heen horen wat er gebeurt en kan toch niet overweg met die touwtjes die dan uit mn oren lopenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Saai! Als mijn iPod leeg is op het moment dat ik wil lopen, dan laad ik hem eerst op.
Ik heb ook op Clouseau gelopen in het verleden. Dáár gaat ze!.
ja hoor,goed hersteld... vanmorgen vroeg een rustige 5km (6.50min/km) gelopen om de stijfheid uit de benen te lopen en dat ging lekkerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:11 schreef Jumparound het volgende:
zo dan rechtsedirecte, kan je nog lopen morgen / vandaag? ;-)
zijn het gewone schoenen of schoenen uit een hardloopwinkel waar je een uitgebreide analyse heb gehad?quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het ligt ongetwijfeld voor een groot deel aan de schoenen, maar helaas is dit al het derde paar waar ik er last bij krijg, op dezelfde plek, met verschillende sokken en inlegzooltjesgevoelige pootjes denk ik
Maar ik ga nu écht nog geen nieuwe schoenen kopen, kunnen nog een flinke tijd mee!
De laatste, uiteraard.quote:Op zondag 4 maart 2012 00:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zijn het gewone schoenen of schoenen uit een hardloopwinkel waar je een uitgebreide analyse heb gehad?
dan is het vreemd als het aan de schoenen ligt. Heb je een tijd niet gelopen?quote:
Dat moet Lucille Werner ook eens doenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Welnee, je mag nu al trots zijnsupergoed!!
daarom draag ik altijd trailsokken, die zitten strakker om je enkels zodat er i.i.g. geen steentjes etc. in je sokken kunnen komenquote:
ik ben slechthorend dus ik ben gewend mijn ogen te gebruiken ipv mijn oren. Fiets ook altijd met muziek opquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik wil om me heen horen wat er gebeurt en kan toch niet overweg met die touwtjes die dan uit mn oren lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |