sorry dat ik niet alle bijnamen ken van allerlei drugs en dat ik me er niet zo in verdiep als jou..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic
Omg :')
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:51 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
sorry dat ik niet alle bijnamen ken van allerlei drugs en dat ik me er niet zo in verdiep als jou..Ik wel, dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je volgend weekend dan?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:51 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
sorry dat ik niet alle bijnamen ken van allerlei drugs en dat ik me er niet zo in verdiep als jou..Er is ook nog zo iets als google. Ik weet niet, maar ik gebruik het best vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik heb volgens mij een dag center parcs, even telefoon pakkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat doe je volgend weekend dan?
Ik nog niks sowieso
coolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een dag center parcs, even telefoon pakken
Die link. Ik snap er de ballen van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:53 schreef Dalando het volgende:
Monopoly doe deze eens heel snel als custom CSS:
http://i.fokzine.net/temp(...)6695f37fd2d4ba845dd4
Waar moet ik hem invoeren dan ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:53 schreef Dalando het volgende:
Monopoly doe deze eens heel snel als custom CSS:
http://i.fokzine.net/temp(...)6695f37fd2d4ba845dd4
CSSquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die link. Ik snap er de ballen van.
en ik vraag het liever aan de gene die het mij voorsteld omdat minder moeite..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er is ook nog zo iets als google. Ik weet niet, maar ik gebruik het best vaak.
geen probleem man, geen probleemquote:
Trusten MsMessyquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen, wekker morgenochtend en ik kon vanmorgen al mijn bed niet uit
Dag kusjes slaap zacht dit dat alles.
je moeder nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef bjanaan het volgende:
Hoooooi ikbben drionken wie is er nog wakker?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga slapen, wekker morgenochtend en ik kon vanmorgen al mijn bed niet uit
Dag kusjes slaap zacht dit dat alles.
Jezus, het zit wel diep, he.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
en ik vraag het liever aan de gene die het mij voorsteld omdat minder moeite..
dus dat jij toevallig google gebruikt , hoeft niet heel internet te weten
bemoei je gwn met je eigen zolder leven
ja soms zit ie wel diep in je moeder jaquote:
tagjes en deze. Druk maar op F5.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem ingevoerd, wat veranderd er nu ?
Zal ik naar roffa komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Steven, volgende week ben ik vrij van verplichtingenWe gaan los
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem ingevoerd, wat veranderd er nu ?
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is te lang c ik wil mijn toetsenbord sparen
Onorigineel en saai. Ik zou zeggen gebruik je tijd met wat intelligentere posts. Heeft iedereen wat aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ja soms zit ie wel diep in je moeder ja
in ONZ zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Onorigineel en saai. Ik zou zeggen gebruik je tijd met wat intellegentere posts. Heeft iedereen wat aan.
Oke top ouwequote:
No problemo, met Mono is het altijd feestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke top ouwe
Bespreken dinsdag wel ff hoe en wat dan![]()
Maar ff weekendje gek doen met mijn boi mono heb ik vette zin in ouwe, en heb ik ff nodig
Even voor ej fixen mattie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Ja het werkt. Tof! Hoe krijg ik dat gesponsorde linkjes ding weg links in de hoek ?
Censer irritant
Daar kun je zelf je eigen linkjes in dumpen, of kan dat niet emt full?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Ja het werkt. Tof! Hoe krijg ik dat gesponsorde linkjes ding weg links in de hoek ?
Censer irritant
top ouwe, heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
No problemo, met Mono is het altijd feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |