ja soms zit ie wel diep in je moeder jaquote:
tagjes en deze. Druk maar op F5.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem ingevoerd, wat veranderd er nu ?
Zal ik naar roffa komenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Steven, volgende week ben ik vrij van verplichtingenWe gaan los
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb hem ingevoerd, wat veranderd er nu ?
Niks mee te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
is te lang c ik wil mijn toetsenbord sparen
Onorigineel en saai. Ik zou zeggen gebruik je tijd met wat intelligentere posts. Heeft iedereen wat aan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:56 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ja soms zit ie wel diep in je moeder ja
in ONZ zekerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Onorigineel en saai. Ik zou zeggen gebruik je tijd met wat intellegentere posts. Heeft iedereen wat aan.
Oke top ouwequote:
No problemo, met Mono is het altijd feestquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke top ouwe
Bespreken dinsdag wel ff hoe en wat dan![]()
Maar ff weekendje gek doen met mijn boi mono heb ik vette zin in ouwe, en heb ik ff nodig
Even voor ej fixen mattie.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Ja het werkt. Tof! Hoe krijg ik dat gesponsorde linkjes ding weg links in de hoek ?
Censer irritant
Daar kun je zelf je eigen linkjes in dumpen, of kan dat niet emt full?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef Monopoly het volgende:
Ja het werkt. Tof! Hoe krijg ik dat gesponsorde linkjes ding weg links in de hoek ?
Censer irritant
top ouwe, heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
No problemo, met Mono is het altijd feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |