Doe ik wel altijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Knakworstjes moet je toch in een steelpan maken?
krijgteringjevraagtmijnooit#durftezeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Monopoly het volgende:
Mensen nog bier plannen morgen? #nieuwsgierigheid
Ach heb je 8 uurtjes slaap nodig minimaal om een beetje te kunnen functioneren? Ik dacht dat je een man was.quote:
Zolang het water kookt/heet wordt, zie ik het probleem niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Knakworstjes moet je toch in een steelpan maken?
Ik ga volgende week maandag een weekje naar valkenburg.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef Monopoly het volgende:
Mensen nog bier plannen morgen? #nieuwsgierigheid
omdatikgeenengeziekteswilkutjong #krijgdekriebelsvanbuitenlandersquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
krijgteringjevraagtmijnooit#durftezeggen
Goed hoor. Metjou?quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
omdatikgeenengeziekteswilkutjong #krijgdekriebelsvanbuitenlanders
Ik ben buitenlanderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ach heb je 8 uurtjes slaap nodig minimaal om een beetje te kunnen functioneren? Ik dacht dat je een man was.
Klootzakquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vertel 't ns meid.quote:
Er valt niet zo veel te vertellen. Alleen een overmaat aan bier, maar dat is normaal.quote:
ja je zegt elke keer kom langs enzo, maar je disst me elke keer hoerquote:
Er is nooit teveel bierquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er valt niet zo veel te vertellen. Alleen een overmaat aan bier, maar dat is normaal.
Sterf. Dinsdag zien we elkaar weer. En we gaan dan met z'n 2en op stap in een stad naar keuze binnenkort. Hosselen en los gaan. Deal ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja je zegt elke keer kom langs enzo, maar je disst me elke keer hoer
Dinsdag ben ik met mijn broer, lastig manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterf. Dinsdag zien we elkaar weer. En we gaan dan met z'n 2en op stap in een stad naar keuze binnenkort. Hosselen en los gaan. Deal ?
Ja ik bedoel ook een andere dag, ik formuleerde het niet goedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dinsdag ben ik met mijn broer, lastig man
Komt goed ouwe, we moeten die avond zeker over doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook een andere dag, ik formuleerde het niet goed
Ik weet zeker dat als wij met z'n 2en op stap gaan dat we wakker worden in een politie celquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed ouwe, we moeten die avond zeker over doen
neem half grammetje sosquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef KoekiMonster het volgende:
ik ben moe maar toch heb ik geen zin om te slapen maar me ogen vallen af en toe wel weer dicht..
erg lastig dit
wat bedoel je met sos ?quote:
Fairydust was een 14 jarig kind hier, vond t hier geen zak aan dus had zelf IP ban aangevraagdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar graag.
Ja daarom misschien andere erbijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als wij met z'n 2en op stap gaan dat we wakker worden in een politie cel
Ik heb helaas al plannen dit weekend, anders gingen we los man.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daarom misschien andere erbij
Maar ik wil dit weekend gek doen man, ben toch gedumpt door die hoer
heb ik niet in huis man..quote:
Oke, maar waar blijven de pics.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:49 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Fairydust was een 14 jarig kind hier, vond t hier geen zak aan dus had zelf IP ban aangevraagd
Ja moet we ff kijken anders week erop, sowieso ff snel weer gek doen pikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb helaas al plannen dit weekend, anders gingen we los man.
Sowiesoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja moet we ff kijken anders week erop, sowieso ff snel weer gek doen pik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |