ik snap het nietquote:
Uhu, als ze er geen misbruik van maken wel ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef gers het volgende:
[..]
ik snap het niet
dan is het toch extra veilig voor de gebruikers
Of FOK! niet aanzettenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
in het begin was ABO nog een beetje dood
[..]
dus voortaan als ik weet dat ik ga drinken; pinpas opbergen
fokken terwijl je 3 chimeiden vingert die je die avond hebt geregeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
na het uitgaan nog even FOK!ken doe ik wel, ik ben dan toch nog minimaal een uur wakker
Kaarten van defqon 1 gaan binnenkort weer in de verkoop volgensmij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zin in een groot hardstyle feest, beetje MDMA en vuurwerk met lasers helemaal los gaan in de open lucht
ik neem ze meestal niet mee naar huisquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef gers het volgende:
[..]
fokken terwijl je 3 chimeiden vingert die je die avond hebt geregeld
baas
Ik ga niet meer naar Defqon.1 in Nederland. Zonder die oude locatie is het niets meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Kaarten van defqon 1 gaan binnenkort weer in de verkoop volgensmij.
Verstandig!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik neem ze meestal niet mee naar huis
want?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:27 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
Met die statement ben ik het niet eens
Ja deed ik ook altijd. En meestal kwam napfour nog even langs ook in NB, en dan klagen over zijn lenzen enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
na het uitgaan nog even FOK!ken doe ik wel, ik ben dan toch nog minimaal een uur wakker
Ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb zin in een groot hardstyle feest, beetje MDMA en vuurwerk met lasers helemaal los gaan in de open lucht
waarom nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik neem ze meestal niet mee naar huis
Niet meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar Defqon.1 in Nederland. Zonder die oude locatie is het niets meer.
Hoe kan je nou overdag lekker stoned aan het water chillen met je maten, en 's avonds helemaal waus met schoenen en al door het water banjeren ?
Echt zonde is het, maar ik snap ze wel, met die camping er bij, meer geld en het heeft vast ook wel wat...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet meerMaar nu kun je 'r de hele ochtend blijven
deed? ga je niet meer uit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
want?
[..]
Ja deed ik ook altijd. En meestal kwam napfour nog even langs ook in NB, en dan klagen over zijn lenzen enzoLachen man
[..]
Ik ook wel eigenlijk
omdat ik nog thuis woonquote:
Op zaterdag 3 maart 2012 01:30 schreef Flippiee het volgende:
Nauwelijks nogquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deed? ga je niet meer uit?
[..]
omdat ik nog thuis woon
ik denk dat je pa best trots is als jij ieder weekend 3 chimeiden naar huis sleeptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
deed? ga je niet meer uit?
[..]
omdat ik nog thuis woon
Ik denk eerder jaloers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk dat je pa best trots is als jij ieder weekend 3 chimeiden naar huis sleept
die wel maar m'n moeder slaat me de tering inquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik denk dat je pa best trots is als jij ieder weekend 3 chimeiden naar huis sleept
noh mattiquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Plasticzak kom jij 6 maart naar John Carter?
Wil je nou weer van mijquote:
Dus?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat het op een dinsdagavond is.
Een echte hosselaar kan altijd meisjes hosselen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat het op een dinsdagavond is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |