quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Even bier pakken. Oh, en eerst een boxer aan doen
Gisteren nog een FOK!ster keihard gefacefucked.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef gers het volgende:
HOAX OP FOK ZITTEN GEEN MEISJES ALLEEN ZOLDERKAMERTJESAUTISTEN
Met je dollo haar tanden uit de muil slaan en met zo'n rimpelig tandvleesmuiltje je klaar laten pijpenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gisteren nog een FOK!ster keihard gefacefucked.
Zulke mensen brengen leven in de allerdaagse saaie momentenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam larpers tegen in de supermarkt gisteren, ik moest echt hard lachen
tuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Baas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met je dollo haar tanden uit de muil slaan en met zo'n rimpelig tandvleesmuiltje je klaar laten pijpen
insert scherpe knieën plaatje in 5 postquote:
klopt, eigenlijk ben je perfect maar omdat je me pest lieg ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik zeg dat je een kraterkop hebt
Heb je een MsMessy-figuur, Flips?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ik zeg dat je een kraterkop hebt
Ja dat ga ik niet allemaal lezen hoor, ik snap niet wat er zo leuk aan is aan dat soort spelletjesquote:
hahahaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
klopt, eigenlijk ben je perfect maar omdat je me pest lieg ik
Neequote:
omg zoveel complimentjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Flips al meerdere malen gezien, ze is een lief engeltje.
wtf is abo ?quote:
Ah, dat stelt mij gerust.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb Flips al meerdere malen gezien, ze is een lief engeltje.
ik lees alle reviews op pokemon wolken@quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens gamer.nl, nooit eerder van die site gehoord.
quote:
waarom zou je een abo nemen , danny heeft toch al 32 prive hoeren en 3 jetsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Gezellig met 5 vrienden op de bank kankerstoned onder het genot van een broodje döner achter de xbox dit soort meuk spelen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet allemaal lezen hoor, ik snap niet wat er zo leuk aan is aan dat soort spelletjes
Ik gun het hem van harte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:16 schreef gers het volgende:
[..]
waarom zou je een abo nemen , danny heeft toch al 32 prive hoeren en 3 jets
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
ik twijfel nog of ik weer een abo zal nemen, de vorige keer dat ik een abo nam was ik in een dronken bui
Koop liever een lekker schotel bami van de chinees voor dat geld!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
ik twijfel nog of ik weer een abo zal nemen, de vorige keer dat ik een abo nam was ik in een dronken bui
epic fail je kan niet eens met paypal betalenquote:
EN IKKE WEL HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHAhh!!!!11!!!EINZquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef gers het volgende:
[..]
epic fail je kan niet eens met paypal betalen
Je hebt ook veel te weinig in ABO gepost om er het maximale uit te kunnen halen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:18 schreef Plastic_zak het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
EN IKKE WEL HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHAhh!!!!11!!!EINZ
Veel te fraude-gevoelig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:19 schreef gers het volgende:
[..]
epic fail je kan niet eens met paypal betalen
in het begin was ABO nog een beetje doodquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt ook veel te weinig in ABO gepost om er het maximale uit te kunnen halen.
dus voortaan als ik weet dat ik ga drinken; pinpas opbergenquote:
zover ik weet is paypal redelijk safe voor mij om mee te betalen, kan zelfs me geld terug krijgen wanneer ik geen item krijgquote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
in het begin was ABO nog een beetje dood
Da's nou juist het probleem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:21 schreef gers het volgende:
[..]
zover ik weet is paypal redelijk safe voor mij om mee te betalen, kan zelfs me geld terug krijgen wanneer ik geen item krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |