quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef WarcraftNerd het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bureaublad [ afbeelding ]
FFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Echte FOK!kers zullen nooit een leven krijgen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef WarcraftNerd het volgende:
[ afbeelding ]
World of Warcraftquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef WarcraftNerd het volgende:
[ afbeelding ]
heb je acné ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil flippiee hosselen maar ze maakt me steeds onzeker door te zeggen dat ik een kraterkop heb
020quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:05 schreef WarcraftNerd het volgende:
[ afbeelding ]
JA godverdomme ik speciaal voor jou hier blijvenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Ja kut, ik zou hardcore NB doen vannacht, ik was aan het fappen en vergat de tijd.
Sorry Flips
Kusje voor jouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA godverdomme ik speciaal voor jou hier blijven
skyrim niet kennenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh. Ja ik ben een meisjeen door z'n naam dacht ik dat het WoW was
JIj moet eens World of Warcraft spelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Oh. Ja ik ben een meisjeen door z'n naam dacht ik dat het WoW was
Dat is inderdaad de redenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Dalando het volgende:
Niet raar opkijken als Flips hier niet reageert, we zijn druk aan het DMmen over seks ed.
sorry skattiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil flippiee hosselen maar ze maakt me steeds onzeker door te zeggen dat ik een kraterkop heb
Riskquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef Monopoly het volgende:
Dat soort spellen
Oldskool Monopoly of Risk man
Ik heb nog een leven.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:08 schreef WarcraftNerd het volgende:
[..]
JIj moet eens World of Warcraft spelen.
Racist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |