je geeft juist je goedkeuring door niet te stemmen en dus niet te zeggen: ik ben tegen partijen X, Y en Zquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik stem al jaren niet meer. Als ik dat wel doe dan geef ik mijn goedkeuring aan al die prutsers in Den Haag en zeg ik in feite dat ik het hele verrotte systeem goedkeur. Als we in NL nou echt iets willen veranderen dan moet heel NL zich bij de volgende verkiezingen onthouden van stemmen. Dan verliezen ze alle macht en komt de boodschap luid en duidelijk over.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:06 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik stem al jaren niet meer. Als ik dat wel doe dan geef ik mijn goedkeuring aan al die prutsers in Den Haag en zeg ik in feite dat ik het hele verrotte systeem goedkeur. Als we in NL nou echt iets willen veranderen dan moet heel NL zich bij de volgende verkiezingen onthouden van stemmen. Dan verliezen ze alle macht en komt de boodschap luid en duidelijk over.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je geeft juist je goedkeuring door niet te stemmen en dus niet te zeggen: ik ben tegen partijen X, Y en Z
Inderdaad. Niet stemmen, niet zeiken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt.
Niet stemmen is toestemmen.
Inderdaad, stem dan blanco. Geef je niemand je goedkeuring, maar heb je wel gestemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt.
Boehoe, jank jank, huil huil.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:23 schreef La_Vita het volgende:
Ga anders even een paar maanden naar Syrië TS, dan piep je wel anders
Dat is mijn punt helemaal niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Boehoe, jank jank, huil huil.
Ga nog meer domme vergelijkingen maken.
In land X verdienen ze maar 200 euro per maand, daar kunnen ze goed rondkomen, waar zeuren we over.
Dat de kosten hier tig keer zo hoog zijn, och, laten we daar even niet over praten, dat doet niet ter zake, hun kunnen van 200 Euro rond komen dus kunnen wij dat ook.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet?Zet het journaal anders eens aan ofzo
Je kunt het systeem niet van binnenuit veranderen.quote:
Dat denk jij alleen maar.quote:Democratie is niet alles. Maar de alternatieven zijn slechter.
Het probleem is echter dat het tegenovergestelde exact dezelfde uitkomst heeft. Wel stemmen = Politieke partijen die totaal niet doen wat ze toezegden en daarna gewoon hun eigen zakken vullen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt.
Voor geweld kan je ook de Randstad in.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:43 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet?Zet het journaal anders eens aan ofzo
lol, wat een kromme logicaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegt.
Niet stemmen is niet instemmen met (1) het systeem en (2) geen behoorlijke partij kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 05:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat krom vind heb je imho echt een klap van de molen gehad..
Stem dan op de piraten partij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet stemmen is niet instemmen met (1) het systeem en (2) geen behoorlijke partij kunnen vinden.
Als je de keuze hebt uit 10 gerechten in een restaurant en je kiest er geen een, vind je dan alles lekker?
Laatste keer dat ik stemde (PvdD) was in 2008. Daarna in het buitenland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |