Persoonlijk werk ik voor de MOBA, http://dutch.moba.nl/ .quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef Grielen het volgende:
¤1150 euro voor 160 uur werk? Wat doe je dan precies voor werk dat je zo'n onvoorstelbaar laag salaris hebt? (ook al ben je deels arbeidsongeschikt, je krijgt nog minder dan de 18-jarige scholieren bij ons op het werk)
Schandalig laag...
Is dat ook zo als je het tegenover het werk zet wat daarvoor wordt gedaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:05 schreef BasOne het volgende:
Het is logisch, een WsWér kost de staat meer dan iemand in de bijstand.
Wat kan de staat het schelen hoeveel werk je verzet voor een bedrijf?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:09 schreef waht het volgende:
[..]
Is dat ook zo als je het tegenover het werk zet wat daarvoor wordt gedaan?
Dus een soort subsidie voor het bedrijfsleven. Dat komt wel meer voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat kan de staat het schelen hoeveel werk je verzet voor een bedrijf?
Vaste werknemers bij een bedrijf levert de staat alleen geld op, dat kost ze niets.
WsWérs kosten de staat alleen maar en leveren geld op voor het bedrijf.
VVD is weer eens aan de macht, alles voor de werkgever, niets voor de werknemer..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dus een soort subsidie voor het bedrijfsleven. Dat komt wel meer voor.
Ook voor de werknemer lijkt me. Het bedrijf neemt immers werknemers aan wiens loon deels door de overheid betaald wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
VVD is weer eens aan de macht, alles voor de werkgever, niets voor de werknemer..
Vind je de hoeveelheid een argument an sich?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
Persoonlijk werk ik voor de MOBA, http://dutch.moba.nl/ .
Wel op een locatie van het WS bedrijf waarvoor ik werk maar ik maak deze machines.
Ik heb een aangepaste werkplek en begeleiding die rekening houd met mijn beperkingen.
En ik kan toch met enige trots vermelden dat wij als Sw bedrijf betere kwaliteit leveren dan hun eigen monteurs.
Als 'arbeidsongeschikten' hebben we misschien meer te bewijzen.
MOBA heeft zelf in vaste dienst ook veel mensen met een beperking, wat echt voor het bedrijf spreekt, maar ze kunnen onmogelijk tientallen zoniet honderden mensen in dienst nemen dus besteden ze een gedeelte uit.
Mocht deze wet erdoor komen dan verlies ik dit werk, dan word ik verplicht ergens te werken zonder begeleiding, zonder dat er rekening word gehouden met mijn beperkingen, en word er van mij verwacht dat ik 110% voor het bedrijf lever.
Voor minder dan het minimum loon....
Ik ga nu met plezier naar mijn werk, ik vind het leuk om te doen, maar mocht deze wet erdoor komen dan stop ik geheel.
Waarom zou ik 40 uur werken als ik er niet eens voor beloond word?
Deze wet drijft mensen juist in de bijstand inplaats van ze eruit te helpen.
Het is logisch, een WsWér kost de staat meer dan iemand in de bijstand.
Maar als arbeids beperkte zit je al in een verdom hoekje....
En met mij 70.000 anderen..
70.000!!!!!
Voordeeltje voor de werkgever dus tenkoste van de werknemers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef waht het volgende:
[..]
Ook voor de werknemer lijkt me. Het bedrijf neemt immers werknemers aan wiens loon deels door de overheid betaald wordt.
De hoeveelheid aan mensen die in de kou worden gezet bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vind je de hoeveelheid een argument an sich?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef eight het volgende:
Kun je niet proberen om een normale baan te krijgen, buiten de WsW om? Als ik jouw teksten zo lees kom je bijzonder helder over.
Ik pik deze zin even voor een nieuw topicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef BasOne het volgende:
Ik wil GVD ook eens een meevallertje inplaats van altijd maar genaaid te worden..
Ik heb dan ook niet op de VVD gestemd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:54 schreef PalmRoyale het volgende:
Tsja, had je nou echt iets anders verwacht? Als de VVD aan de macht is dan weet je 1 ding zeker, de zwaksten worden het hardst genaaid. De VVD is een slaaf van het grote geld en ze bewijzen wederom dat ze over lijken gaan om hun meesters tevreden te stellen. Wat nog veel raarder is, is dat we dit allemaal allang weten maar nog steeds zijn er normale werkende mensen die op die huichelachtige ratten stemmen.
Dat snap ik wel. Je hebt geen cent te makken en stemt dus op een partij die daar meer van wil maken. Je stemt dus voor je inkomen. Net als mensen die op de VVD stemmen in de hoop op een belastingverlaging.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet op de VVD gestemd.
Ik ben niet zo Asociaal.
Ik stem ook nooit vvd met mijn 1.5* modaal. Daar gaat je moreel argument om je geliefde vvd nog een beetje te redden in dit terechte topic waar de vvd wordt afgezeken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je hebt geen cent te makken en stemt dus op een partij die daar meer van wil maken. Je stemt dus voor je inkomen. Net als mensen die op de VVD stemmen in de hoop op een belastingverlaging.
Je hebt dus boter op je hoofd, en om dat te camoufleren kies je de moral highground.
Ik stem op een partij die niet 70.000 mensen op straat wil zetten omdat ze een handicap hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je hebt geen cent te makken en stemt dus op een partij die daar meer van wil maken. Je stemt dus voor je inkomen. Net als mensen die op de VVD stemmen in de hoop op een belastingverlaging.
Je hebt dus boter op je hoofd, en om dat te camoufleren kies je de moral highground.
Haha. En wat doet het feit dat jij geen VVD stemt af aan het feit dat mensen die wel op de VVD stemmen dat in overwegende mate doen om meer over te houden? Het zijn twee cirkels die elkaar niet raken.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik stem ook nooit vvd met mijn 1.5* modaal. Daar gaat je moreel argument om je geliefde vvd nog een beetje te redden in dit terechte topic waar de vvd wordt afgezeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |