SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ah nee hoe komt het?!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
Ik ben weer:
[ afbeelding ]
Dus zal weer actief zijn![]()
Ja roze wolk beetje weg en elkaar weinig zien. Had weinig zin zo. Maarja vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, als je het goed doetquote:
Waar woonde ze ook alweer? En ja, een latrelatie werkt ook niet, behalve als die roze wolk niet weggaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja roze wolk beetje weg en elkaar weinig zien. Had weinig zin zo. Maarja vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, als je het goed doet
Is goedquote:
Als hij nog weet wie ik benquote:
Ik huil toch nooit, Barriequote:
Ga je nog wat doen vanavond?quote:
quote:
HAAHAHAAHAAHJAH CHECK DIE TIJD MAAR DE TOTAAL ANDERE INHOUT VAN DE POSTquote:
O MIJN GOT DIT HADDE DE MAJO S VOORSPELT IJNDE DER TIJDE NADERD!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
HAAHAHAAHAAHJAH CHECK DIE TIJD MAAR DE TOTAAL ANDERE INHOUT VAN DE POST
Niks van planquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien naar een verjaardag en jij?
Nostalgie, nou zo oud zijn die laatste delen van Fallout nog niet hoorquote:
Niet vergeleken met jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nostalgie, nou zo oud zijn die laatste delen van Fallout nog niet hoor
Vandaar dequote:
In m'n gedachten wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nostalgie, nou zo oud zijn die laatste delen van Fallout nog niet hoor
LOL. Btw DJ, wat ga je in Den Haag doen joh?quote:
Hij gaat naar Tweede Kamer enzulks voor een rontleiding.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL. Btw DJ, wat ga je in Den Haag doen joh?
En balen, shifto.
Maar na skyrim kan het alleen maar tegenvallen om oblivion weer op te startenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar de
[..]
In m'n gedachten wel.![]()
Voor Oblivion heb je trouwens echt vette graphic mods
Noujazeg, krijgen we nouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet vergeleken met jouw leeftijd.![]()
(Krijg je terug als je blijft bitchen over het feit dat ik doorliep in de trein.)
Voor Oblivion zijn zoveel mods dat je een compleet nieuw spel hebt joh!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar na skyrim kan het alleen maar tegenvallen om oblivion weer op te starten
Vodafone!quote:
Ei met spekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vodafone!
Net gebeld door de Ap dat ik twee uur later mag beginnen = geen eetpauze. Leuk, alleen jammer dat mijn ouders net boodschappen aan het doen en ze allebei geen mobieltje mee hebben. Ben benieuwd wat ik dus vanavond ga eten.
Dat vind ik niet zo lekker.quote:
Wil je een kusje van me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vodafone!
Net gebeld door de Ap dat ik twee uur later mag beginnen = geen eetpauze. Leuk, alleen jammer dat mijn ouders net boodschappen aan het doen en ze allebei geen mobieltje mee hebben. Ben benieuwd wat ik dus vanavond ga eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je een kusje van me?
Ik durf te wedden dat als iemand van ons ooit gevoelens voor de ander krijgt, ik dat ben, dus ga fietsen met je flauwe grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als iemand van ons ooit gevoelens voor de ander krijgt, ik dat ben, dus ga fietsen met je flauwe grap.Waarom doe je zo chagrijnig ja? You made me crySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kusje erop?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom doe je zo chagrijnig ja? You made me cry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kusje erop?Dan weet ik zeker dat ik die weddenschap win namelijk.
The bet (petSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is on, bitch
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Geloof me, hier ga je spijt van krijgen!quote:
Ik betwijfel het. Óf ik win óf ik ben getuige van het fijn dat jij een hoofddeksel op gaat etenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geloof me, hier ga je spijt van krijgen!
Ik ken een Hannah en dat is echt een mooi meisje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef Muisraket het volgende:
De enige persoon die me ooit voor langer dan een week 'leuk' heeft gevonden was mijn 'vriendje' in de kleuterklas, maar die zei toen ook dat hij een ander meisje leuker vond.
Hannah, pff.
Dat was figure of speech.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Óf ik win óf ik ben getuige van het fijn dat jij een hoofddeksel op gaat eten
Ik ken zoveel Hannah's, maar deze Hannah had vroeger echt een kutkop (sorryquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken een Hannah en dat is echt een mooi meisje.
Nu heb je pechquote:
Die Hannah die ik ken stemt PvdA en dat is geeneens een afknapper bij haar, dat staat juist wel bij haar (beetje naïef enzo). Ik ben nooit verliefd geweest op haar maar ze was wel knapquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken zoveel Hannah's, maar deze Hannah had vroeger echt een kutkop (sorry), misschien is ze nu wel lekker, dat weet ik niet.
Denk niet dat het dezelfde is, de Hannah die ik bedoel slaagt pas volgend jaar voor haar eindexamen, dus die is zo'n 1,5 jonger dan ik of zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu heb je pechThe bet is on
[..]
Die Hannah die ik ken stemt PvdA en dat is geeneens een afknapper bij haar, dat staat juist wel bij haar (beetje naïef enzo). Ik ben nooit verliefd geweest op haar maar ze was wel knap
Ok da's dan wel bijzonderquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denk niet dat het dezelfde is, de Hannah die ik bedoel slaagt pas volgend jaar voor haar eindexamen, dus die is zo'n 1,5 jonger dan ik of zo.
WTF, hoe oud is zij dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok da's dan wel bijzonderDie Hannah die ik ken heeft een vriend van 40 ofzo
18quote:
Het had haar vader kunnen zijn, gadverdamme!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
18En die vriend was janitor oid bij haar op school ofzo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
18En die vriend was janitor oid bij haar op school ofzo.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, luv is in the air zo te lezen, ahum
Sorry, ik liet een windje.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nou, luv is in the air zo te lezen, ahum
quote:
Of hij stonk gewoon.quote:
You killed the topic.quote:
Oh ik dacht dat je 'm gepeerd was omdat je niks meer terugstuurdequote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
You killed the topic.En ja shifty was er nog wel zo te zien, maar die is toch te verlegen om iets te zeggen.
*Poke poke*
Nee, ik wachtte op een 'I killed the topicquote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je 'm gepeerd was omdat je niks meer terugstuurde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik wachtte op een 'I killed the topic' reactie van jou.
Ik voel me afgewezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik wachtte op een 'I killed the topic' reactie van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handjes.quote:
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Handjes.
Bitch geef me gelijk ik heb dat nodig dit keer
Hierdoor, Barrie.quote:
Die afwijzing. Laatmaarquote:
Barrie trollt mequote:
Whyquote:
Heb ik je gelijk gegeven is het nog niet goed.quote:
Sorryquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik je gelijk gegeven is het nog niet goed.
quote:
Tsja drinken is een eerste levensbehoefte.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:34 schreef bijdehand het volgende:
Gaan jij en DJ nog een keer wat drinken?
Wat is dit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:48 schreef bijdehand het volgende:
En wat is er mooier dan dat te doen?Wanneer gaan jullie? Kan jij woensdagavond?
Ja gewoon. Kan je woensdag? Want dan vraag ik of hij ook kanquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon. Kan je woensdag? Want dan vraag ik of hij ook kan
Nou maar zou je willen? Jullie zijn zo schattig samenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Hoezo vragen, dit kan hij ook gewoon lezen hoor.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou maar zou je willen? Jullie zijn zo schattig samen
Ik doe altijd even BarrieBatsen als jij naar de wc toe gaat.quote:
En gaat meneer DJ dat ook doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
Of je wordt even door twee kamerleden en de partijsecretaris gepusht om een lokale afdeling op te richten
Weten we nog niet. Mijn vader en ik hebben onze contactgegevens aan de secretaris gegeven en we gaan er nog over in gesprek. Momenteel zijn ze vanuit gemeente Maasdonk nog in onderhandeling met Bernheze over een eventuele fusie. In Bernheze is wel een lokale VVD afdeling, dus als die fusie doorgaat is het niet nodig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En gaat meneer DJ dat ook doen?
Voor welke gemeente wilden zij dan dat er iets opgericht wordt? Wel tof dat ze jullie daar geschikt voor vinden enzo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Weten we nog niet. Mijn vader en ik hebben onze contactgegevens aan de secretaris gegeven en we gaan er nog over in gesprek. Momenteel zijn ze vanuit gemeente Maasdonk nog in onderhandeling met Bernheze over een eventuele fusie. In Bernheze is wel een lokale VVD afdeling, dus als die fusie doorgaat is het niet nodig.
Maasdonkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor welke gemeente wilden zij dan dat er iets opgericht wordt? Wel tof dat ze jullie daar geschikt voor vinden enzo.
Vooral liberaal hoor. Ik heb me ook weer aardig zitten ergeren aan het voorgestelde hasj-verbod....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
VVD, ah een rechtse rakker
Aan de andere kant, wel een mede-liberaal, goede zaak (Y)
Ochquote:
Wethouder DJquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OchEn dan nu maar afwachten of er wel of niet een fusie komt.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wethouder DJDan moeten jullie me voortaan aanspreken met 'edelachtbare heer DJ'
Hallo MRquote:
En dan in het CDA vak zitten?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef DeJori het volgende:
Zoals ik het graag zie. Een kamer met alleen maar VVD'ers.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wethouder DJDan moeten jullie me voortaan aanspreken met 'edelachtbare heer DJ'
Nog wel in het gedeelte van de fractiemedewerkersquote:
Zou wel een adelijke titel willen hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:10 schreef Muisraket het volgende:
Officieel gezien hebben zoveel mensen titels. Maar volgens mij worden die voor het overgrote deel zelden gebruikt, behalve bij de koningin etc.
Hoi Barrie en DJ.
Echt? Lijkt me afschuwelijk. Steeds gevolgd worden door paparazzi en EO-mensen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel een adelijke titel willen hebben.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog wel in het gedeelte van de fractiemedewerkersWe kwamen pas later binnen omdat we werden rondgeleid door Anouchka van Miltenburg. Ze is nogal spraakzaam
Daar hoef je niet eens van adel voor te zijn. Rutte kwam binnen en er liep meteen een groepje groupies achteraan als een stel puppy'squote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me afschuwelijk. Steeds gevolgd worden door paparazzi en EO-mensen.
Dat is wel een beetje triest ja. Maar hoezo had je eigenlijk een rondleiding, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens van adel voor te zijn. Rutte kwam binnen en er liep meteen een groepje groupies achteraan als een stel puppy'sTe triest voor woorden.
Een paar honderd mensen in de ochtend, en een paar honderd in de middag. Maar alles werd opgesplitst in kleine groepjes van ongeveer 10 personen, dus je merkte er bijna niets van.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ook lekker
Was het druk daar?
Nee joh. Die kinderen van Maxima worden toch ook niet op de voet gevolgd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me afschuwelijk. Steeds gevolgd worden door paparazzi en EO-mensen.
Ze houden elke jaar een "nieuwe ledendag". Ik ben ongeveer 1,5 jaar lid, maar vorig jaar kon ik niet. Mijn vader is sinds twee weken lid of zo, dus konden we mooi samenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje triest ja. Maar hoezo had je eigenlijk een rondleiding, als ik vragen mag?
Dat moet je niet onderschatten. En wtf? xDquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee joh. Die kinderen van Maxima worden toch ook niet op de voet gevolgd.En aan een titel heb je eigenlijk weinig. Een wapenschild lijkt me toffer.
Ah oké.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze houden elke jaar een "nieuwe ledendag". Ik ben ongeveer 1,5 jaar lid, maar vorig jaar kon ik niet. Mijn vader is sinds twee weken lid of zo, dus konden we mooi samen
Beter dat je niet met een enorme groep moest mee.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een paar honderd mensen in de ochtend, en een paar honderd in de middag. Maar alles werd opgesplitst in kleine groepjes van ongeveer 10 personen, dus je merkte er bijna niets van.
De mediacode helpt anders wel goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat moet je niet onderschatten. En wtf? xD
Wow, dat klinkt echt super!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef DeJori het volgende:
Was best tof, eerst hadden we 'politieke markt'. Daar staan dan wat standjes, en lopen er partijprominenten rond (Mark Rutte, Benk Korthals, Ivo Opstelten etc.). Daarna hadden we een workshop over de partij en wat wij daarin konden betekenen. Daarna kregen we een rondleiding door het complete gebouw door een kamerlid. We zijn ook in de handelingenkamer geweest: erg tof. Als afsluiting hadden we dus een soort vragenuurtje met een paar ministers en kamerleden in de plenaire zaal (volgens de regels, dus praten via de voorzitter, interruptiemicrofoon gebruiken).
Nicequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef DeJori het volgende:
Was best tof, eerst hadden we 'politieke markt'. Daar staan dan wat standjes, en lopen er partijprominenten rond (Mark Rutte, Benk Korthals, Ivo Opstelten etc.). Daarna hadden we een workshop over de partij en wat wij daarin konden betekenen. Daarna kregen we een rondleiding door het complete gebouw door een kamerlid. We zijn ook in de handelingenkamer geweest: erg tof. Als afsluiting hadden we dus een soort vragenuurtje met een paar ministers en kamerleden in de plenaire zaal (volgens de regels, dus praten via de voorzitter, interruptiemicrofoon gebruiken).
Ik val momenteel nog onder afdeling Oss. Tot ik daar weg ben niet, maar ik wil wel iets actiefs gaan doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt super!![]()
Ben je ook van plan om binnenkort echt een actief lid te worden, of dat niet?
Oké. Grappig dat je je buren tegenkwam!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik val momenteel nog onder afdeling Oss. Tot ik daar weg ben niet, maar ik wil wel iets actiefs gaan doen.
Ik kwam toevallig ook mijn buren tegen vandaag. Blijkbaar is mijn buurvrouw een tijd gemeenteraadslid geweest, en werkt ze nu als fractiemedewerkster in Den Bosch en zit ze bij een aantal commissies. Misschien dat ik via hen iets kan gaan doen
Ik zei ook niet dat ik per definitie gemeenteraadslid wil wordenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké. Grappig dat je je buren tegenkwam!Ik ben benieuwd of de praktijk van een gemeenteraadslid zijn je trekt, de verhalen die ik gehoord heb en de vergadering die ik in Vught bijgewoond heb, trokken mij absoluut niet namelijk. Maar goed, nu verschil het ook nogal in welke gemeente je lid wordt natuurlijk.
Weet ik, maar wat de andere mogelijkheden betreft, kan ik er helemaal niets over zeggen, en hier nog 2 zinnen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik per definitie gemeenteraadslid wil worden
?quote:
De gemeenteraad.quote:
En dan double-daten.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
Ga zo ff teruglezen ff film afkijken. Maar bb en dj, gaan jullie nou daten want dat had ik stiekem wel leuk gevonden
Als ze niet gaan daten ga ik jou in paniek opbellen terwijl ik denk: 'onze oudjaarsplannen!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
Ga zo ff teruglezen ff film afkijken. Maar bb en dj, gaan jullie nou daten want dat had ik stiekem wel leuk gevonden
Nee, we gaan niet 'daten'quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
Nee, dat was een grapjen. En dat van die oudjaarsplannen was omdat DJ bdh opbelde toen met boobtown en hij bang was dat de oudjaarsplannen verpest zouden zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
mr en bijdehand, daten jullie ondertussen al?
Ze zeggen van niet, maar die bijtafdrukken vertellen een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
mr en bijdehand, daten jullie ondertussen al?
Grapje, ja jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapjen. En dat van die oudjaarsplannen was omdat DJ bdh opbelde toen met boobtown en hij bang was dat de oudjaarsplannen verpest zouden zijn.
Inderdaad. Volgens mij verzwijgen ze iets.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar die bijtafdrukken vertellen een ander verhaal.
Pardon? Het was één schram van mijn nagel en dat was per ongeluk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze zeggen van niet, maar die bijtafdrukken vertellen een ander verhaal.
Dit was een leuke ninja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Pardon? Het was één schram van mijn nagel en dat was per ongeluk.Haphaphap.
Ik ben echt op dreef met mijn edits vanavond, de t. hé. Zal me in proberen te houden, oké?quote:
Jij mag van mij ninjaen wat je wilquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben echt op dreef met mijn edits vanavond, de t. hè. Zal me in proberen te houden, oké?
Juist. Zou ik geweldig vinden.quote:
2 schrammetjesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Pardon? Het was één schram van mijn nagel en dat was per ongeluk.Haphaphap.
Serieus? Sorry.quote:
Hoeveel op die van KK? En die van DJ? Kunnen we vergelijken.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus? Sorry.
[..]
Hoeveel op die van KK? En die van DJ? Kunnen we vergelijken.
Dan moet je geen stomme vragen stellen.quote:
Er zijn geen stomme vragen, alleen domme antwoorden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan moet je geen stomme vragen stellen.
Bitch, please!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zijn geen stomme vragen, alleen domme antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet eens een smoes!quote:Veel plezier.
![]()
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bitch, please!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
En niet eens een smoes!Veel plezier.
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:15 schreef bijdehand het volgende:
Kerstfeest is terug![]()
En veel plezier DJ![]()
Die schrammetjes zijn echt niet erg, maar ze zitten wel raar bij elkaar. Iemand vroeg of een slang mij had gebeten_!
Toen zei ik dat het lovemarks warenquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen zei ik dat het lovemarks waren
Nu mis ik DJquote:
We maken vorderingen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We maken vorderingen.Die date komt er!
Just Cause 2. En nu ga ik nog een film kijken ofzoquote:
Fijn dat je het zo leuk gehad hebt. Hopelijk valt je kater mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 02:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kasabian was zo kk bruut maar nu zit ik dronkwwn thuis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat er deze reactie onder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Negers met zelfspot +1
[ Bericht 6% gewijzigd door DeJori op 04-03-2012 16:39:37 ]Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 4 maart 2012 15:32 schreef DeJori het volgende:
Shifto vond het volgende plaatje leuk op 9gag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat er deze reactie onder:LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Negers met zelfspot +1Moet je je naam niet censureren? Niet dat het zoveel boeit maar denk van zeg 't ff
[ Bericht 6% gewijzigd door bijdehand op 04-03-2012 17:00:19 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Dan moet BDH z'n quote even aanpassenquote:
Hij is niet onlinequote:
Shifto vond het volgende plaatje leuk op 9gag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat er deze reactie onder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Negers met zelfspot +1
Thinking about thinking of you. ♫
Shifto vond het volgende plaatje leuk op 9gag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat er deze reactie onder:prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Negers met zelfspot +1![]()
Oh en goedemiddag allemaal
~Si vis amari, ama~
Revelations?quote:Op zondag 4 maart 2012 17:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, nieuwe(of ondertussen alweer wat oudere) assasins creed in huis. Die moest ook nog even gespeeld worden
Dat je die hebt gelezenquote:
Even kijken of je hem had aangepastquote:
Lief van mij he?quote:
Je bent een schatquote:
Tis weekendquote:Op zondag 4 maart 2012 18:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die chick op school al aangesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tis weekendMensen die in het weekend niet naar school gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
[..]
Tis weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forever alone zo jongen.
Awesome. Die ga ik kopen als ik er bij amazon verzendkosten mee kan besparenquote:
Wel een kutspel dan.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
Ik hou niet van drinkspelletjes want had een keer dat ik de hele avond amper iets ophad
bdh, waarom ga je eigenlijk niet gewoon achter DJ aan?quote:
[..]
Tis weekendIk zweer het jonge, als jij die chick niet aanspreekt, spreek ik haar aan! Want dit gaat te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Wat heb je te verliezen? Neem aan dat er genoeg mensen op je school zitten dat je *redelijk* anoniem bent, toch?quote:
Omdat ik nog een weddenschap met jou heb lopenquote:Op zondag 4 maart 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
bdh, waarom ga je eigenlijk niet gewoon achter DJ aan?
En we hebben de 40-jaar deal.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik nog een weddenschap met jou heb lopen
Nee toch?quote:
Als je dit nu serieus als excuus gaat gebruiken heb je de volgende keer wel bijtafdrukken ga ik je slaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik nog een weddenschap met jou heb lopen
Waar ga je me dan slaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je dit nu serieus als excuus gaat gebruiken heb je de volgende keer wel bijtafdrukken ga ik je slaan.
En dat wisten we al tochquote:
Wat een verrassing!quote:
Gaan we kinky doen?quote:
Ja, dat is een van de redenen waarom de EU in z'n huidige vorm een tumor is.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef DeJori het volgende:
En dan hebben ze het erover dat het niet eerlijk is verlopen.
Van Rompuy is ook weer herkozen. Zonder tegenkandidaten.
Wat een eufemisme.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaan we kinky doen?
Mijn punt is: gast, zonder dit zoeken we allebei al genoeg excuusjes om van onze vrijheid te blijven genieten, als we dit er ook nog bij gaan rekenen worden we officieel sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat een eufemisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel deels waar trouwens, ik ben echt te introvert (= sociale interactie kost vooral energie, i.p.v. dat het energie geeft) om een relatie te hebben, ik heb een vrij grote behoefte aan alleen zijn.
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Wel deels waar trouwens, ik ben echt te asociaal enz. om een relatie te hebben, ik heb een vrij grote behoefte aan alleen zijn.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Wel deels waar trouwens, ik ben echt te introvert (= sociale interactie kost vooral energie, i.p.v. dat het energie geeft) om een relatie te hebben, ik heb een vrij grote behoefte aan alleen zijn.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat een eufemisme.Wat is jouw smoesje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen willen DJ niet.quote:
Fixed. De waarheid is hardquote:
Fixed. De waarheid is hard.quote:
Je hebt altijd nog mannenquote:
Ja, daar heb ik veel aan als alle mannen waar ik ooit iets voor gevoeld heb (te veelquote:
Na zo'n opmerking mag ik het natuurlijk niet zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat je wel goed terecht gaat komenquote:
Forever alone onderwerpen zijn ook prima hoor. Goed vermaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik veel aan als alle mannen waar ik ooit iets voor gevoeld heb (te veel) geen relatie met me willen of dat niet meer willen na 1 date.
En sorry Barrie, over welk vrolijk onderwerp wil je het hebben?
Het beste vermaak is leedvermaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Forever alone onderwerpen zijn ook prima hoor. Goed vermaak.
Jij kent me echt zo goed als niet, dus zeg dat niet te vlug. Ik ken jou ook nauwelijks, maar ik was echt verbaasd toen ik hoorde dat jij en bdh allebei in dat schuitje zaten, had het bij jullie allebei niet verwacht eerlijk gezegd. Dus dat zegt ook iets.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking mag ik het natuurlijk niet zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat je wel goed terecht gaat komen
BDH ook hoor
Ach er is er altijd eentje die precies hetzelfde denkt als jij maar die het ook niet zegtquote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik veel aan als alle mannen waar ik ooit iets voor gevoeld heb (te veel) geen relatie met me willen of dat niet meer willen na 1 date.
En sorry Barrie, over welk vrolijk onderwerp wil je het hebben?
Met jou niet dan?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking mag ik het natuurlijk niet zeggen, maar ik ben er van overtuigd dat je wel goed terecht gaat komen
BDH ook hoor
Hij kent jou wel, van al mijn verhalen enzulksquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij kent me echt zo goed als niet, dus zeg dat niet te vlug. Ik ken jou ook nauwelijks, maar ik was echt verbaasd toen ik hoorde dat jij en bdh allebei in dat schuitje zaten, had het bij jullie allebei niet verwacht eerlijk gezegd. Dus dat zegt ook iets.
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat als ik iemand leuk vind, ik verschrikkelijk word? Je gelooft me echt niet hè? Wacht maar af.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach er is er altijd eentje die precies hetzelfde denkt als jij maar die het ook niet zegt
Da's toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij kent jou wel, van al mijn verhalen enzulks
Ik wacht er al op sinds ik jou ken.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat als ik iemand leuk vind, ik verschrikkelijk word? Je gelooft me echt niet hè? Wacht maar af.
WELLES!quote:[..]
Da's toch niet hetzelfde.![]()
Ik zal het zo zeggen. Ik snap vrouwen niet (zoals elke man).quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij kent me echt zo goed als niet, dus zeg dat niet te vlug. Ik ken jou ook nauwelijks, maar ik was echt verbaasd toen ik hoorde dat jij en bdh allebei in dat schuitje zaten, had het bij jullie allebei niet verwacht eerlijk gezegd. Dus dat zegt ook iets.
Ik snap mensen niet.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zal het zo zeggen. Ik snap vrouwen niet (zoals elke man).
Ik snap vrouwen wel.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik zal het zo zeggen. Ik snap vrouwen niet (zoals elke man).
Forever misschien niet, maar als ik kijk naar de populariteit van datingsites...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze zouden eens moeten uitzoeken hoeveel mensen echt forever alone blijven. Denk dat het niet veel zijn. Lijkt me stug dat wij fokkers het dan allemaal wel blijven.
Wij iig wel, soort zoekt soortquote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ze zouden eens moeten uitzoeken hoeveel mensen echt forever alone blijven. Denk dat het niet veel zijn. Lijkt me stug dat wij fokkers het dan allemaal wel blijven.
Er zijn ook zat mensen die op dat soort site's zitten en niet eens van fok hebben gehoord. En ik weet niet precies wat voor volk daar te vinden is maar kan niet geloven dat het het uitschot van de maatschappij is zegmaar. Zelfs Rinus heeft een vriendin zegmaar, dan is er toch hoop voor bijna iedereen?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Forever misschien niet, maar als ik kijk naar de populariteit van datingsites...
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die op dat soort site's zitten en niet eens van fok hebben gehoord. En ik weet niet precies wat voor volk daar te vinden is maar kan niet geloven dat het uit de uitschot van de maatschappij is zegmaar. Zelfs Rinus heeft een vriendin zegmaar, dan is er toch hoop voor bijna iedereen?
Wilde ik liever niet als voorbeeld nemen.quote:
Ik had het ook niet specifiek over FOK!kers, maar meer over mensen in het algemeen. Een vriendin van mijn moeder heeft wel eens dates en zo, maar nooit een (hele) lange relatie gehad, is nooit getrouwd en heeft nooit kinderen gehad. Maar goed, nu heeft zij ook een iets lastiger karakter (wel een leuk mens hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mensen die op dat soort site's zitten en niet eens van fok hebben gehoord. En ik weet niet precies wat voor volk daar te vinden is maar kan niet geloven dat het het uitschot van de maatschappij is zegmaar. Zelfs Rinus heeft een vriendin zegmaar, dan is er toch hoop voor bijna iedereen?
Nee maar bb haalt haar erbij. Dan maar alleenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wilde ik liever niet als voorbeeld nemen.
Oh zoquote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had het ook niet specifiek over FOK!kers, maar meer over mensen in het algemeen. Een vriendin van mijn moeder heeft wel eens dates en zo, maar nooit een (hele) lange relatie gehad, is nooit getrouwd en heeft nooit kinderen gehad. Maar goed, nu heeft zij ook een iets lastiger karakter (wel een leuk mens hoor) dan DJ en bdh.
Tof is niet altijd gelijk aan relatiemateriaal.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh zoJa precies, maar er zijn ook zat mensen die een succesverhaal door zo'n datingsite hebben.. Mijn oom is ook net als die vriendin van moeder. Vind het maar stom, zo tof en dan toch niemand kunnen vinden.
Er zijn inderdaad ook genoeg succesverhalen ja. En tja, het kan zowel aan dingen van jezelf liggen zoals sociale vaardigheden, maar helaas ook aan stom toeval...quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh zoJa precies, maar er zijn ook zat mensen die een succesverhaal door zo'n datingsite hebben.. Mijn oom is ook net als die vriendin van moeder. Vind het maar stom, zo tof en dan toch niemand kunnen vinden.
En durf.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad ook genoeg succesverhalen ja. En tja, het kan zowel aan dingen van jezelf liggen zoals sociale vaardigheden, maar helaas ook aan stom toeval...
Iedereen kent wel iemand die tof is en vrijgezel. Niet iedereen kan een relatie verdragen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ook. Ik noemde gewoon een voorbeeld, had niet de bedoeling om een volledige lijst te geven. Ik wilde alleen aangeven dat er een verschil is tussen factoren die bij jezelf liggen en factoren die (deels) buiten jezelf liggen.quote:
Net als vrouwenquote:
Weet ikquote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat ook. Ik noemde gewoon een voorbeeld, had niet de bedoeling om een volledige lijst te geven. Ik wilde alleen aangeven dat er een verschil is tussen factoren die bij jezelf liggen en factoren die (deels) buiten jezelf liggen.
Aww.quote:
Durf heb ik ook niet. Ga een keer mee naar uden daar zijn keiveel meisjes meestalquote:
Of iemand afstappen en een praatje maken, NO WAYquote:
Een meisje mee uitvragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |