SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ah nee hoe komt het?!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef shifto het volgende:
Ik ben weer:
[ afbeelding ]
Dus zal weer actief zijn![]()
Ja roze wolk beetje weg en elkaar weinig zien. Had weinig zin zo. Maarja vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, als je het goed doetquote:
Waar woonde ze ook alweer? En ja, een latrelatie werkt ook niet, behalve als die roze wolk niet weggaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja roze wolk beetje weg en elkaar weinig zien. Had weinig zin zo. Maarja vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen, als je het goed doet
Is goedquote:
Als hij nog weet wie ik benquote:
Ik huil toch nooit, Barriequote:
Ga je nog wat doen vanavond?quote:
quote:
HAAHAHAAHAAHJAH CHECK DIE TIJD MAAR DE TOTAAL ANDERE INHOUT VAN DE POSTquote:
O MIJN GOT DIT HADDE DE MAJO S VOORSPELT IJNDE DER TIJDE NADERD!!!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
HAAHAHAAHAAHJAH CHECK DIE TIJD MAAR DE TOTAAL ANDERE INHOUT VAN DE POST
Niks van planquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien naar een verjaardag en jij?
Nostalgie, nou zo oud zijn die laatste delen van Fallout nog niet hoorquote:
Niet vergeleken met jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nostalgie, nou zo oud zijn die laatste delen van Fallout nog niet hoor
Vandaar dequote:
In m'n gedachten wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nostalgie, nou zo oud zijn die laatste delen van Fallout nog niet hoor
LOL. Btw DJ, wat ga je in Den Haag doen joh?quote:
Hij gaat naar Tweede Kamer enzulks voor een rontleiding.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL. Btw DJ, wat ga je in Den Haag doen joh?
En balen, shifto.
Maar na skyrim kan het alleen maar tegenvallen om oblivion weer op te startenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar de
[..]
In m'n gedachten wel.![]()
Voor Oblivion heb je trouwens echt vette graphic mods
Noujazeg, krijgen we nouquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet vergeleken met jouw leeftijd.![]()
(Krijg je terug als je blijft bitchen over het feit dat ik doorliep in de trein.)
Voor Oblivion zijn zoveel mods dat je een compleet nieuw spel hebt joh!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar na skyrim kan het alleen maar tegenvallen om oblivion weer op te starten
Vodafone!quote:
Ei met spekquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vodafone!
Net gebeld door de Ap dat ik twee uur later mag beginnen = geen eetpauze. Leuk, alleen jammer dat mijn ouders net boodschappen aan het doen en ze allebei geen mobieltje mee hebben. Ben benieuwd wat ik dus vanavond ga eten.
Dat vind ik niet zo lekker.quote:
Wil je een kusje van me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vodafone!
Net gebeld door de Ap dat ik twee uur later mag beginnen = geen eetpauze. Leuk, alleen jammer dat mijn ouders net boodschappen aan het doen en ze allebei geen mobieltje mee hebben. Ben benieuwd wat ik dus vanavond ga eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wil je een kusje van me?
Ik durf te wedden dat als iemand van ons ooit gevoelens voor de ander krijgt, ik dat ben, dus ga fietsen met je flauwe grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als iemand van ons ooit gevoelens voor de ander krijgt, ik dat ben, dus ga fietsen met je flauwe grap.Waarom doe je zo chagrijnig ja? You made me crySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Kusje erop?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom doe je zo chagrijnig ja? You made me cry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |