Wat ga jij doen dan vanavondquote:
ik ben lekker thuis beetje bank hangen met mijn hond hij is jarig vandaagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat ga jij doen dan vanavondblijf je ook thuis?
Ik twijfel nog of ik straks een bar in ga in mijn eentje maar dat is niet echt geweldig.
En ik heb nog veel films liggen... die niet zo leuk zijn om in je eentje te kijken
Ja dat kan ook wel eens relaxt zijn als er ook nog wat leuks is op tv of zo.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben lekker thuis beetje bank hangen met mijn hond hij is jarig vandaag
ooooh neee jij hebt gewoon de hond die ik ook wil! Chevy is 4 geworden hij is een mechelse herder. Ik heb vanochtend happy birthday voor hem gezongen en een speeltje voor hem gekochtquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat kan ook wel eens relaxt zijn als er ook nog wat leuks is op tv of zo.
Ok hoe oud is je hond geworden? wat voor hond heb je? Wat heb je hem gegeven voor zijn verjaardag? Extra grote kluif :p?
Ik heb een Franse Bulldog haha.
Je posts van vanmiddag waren goed en lief... ik werd er bijna vrolijk van
Wat is er gebeurd Heloef?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Ik ben officieel niet meer aan het daten met dat meisje.
Ohhh dan kun je nu wel pics delen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Ja, jammer, maar ik had al zoveel begrepen. Je vond haar gewoon niet ietsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
Franse bulldogs zijn cool jaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ooooh neee jij hebt gewoon de hond die ik ook wil! Chevy is 4 geworden hij is een mechelse herder. Ik heb vanochtend happy birthday voor hem gezongen en een speeltje voor hem gekochtGisteren avond heefti bijna een politie agent aangevallen die verdwaald was in onze achtertuin
omfgquote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ohhh dan kun je nu wel pics delen.
Waarom niet?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jammer, maar ik had al zoveel begrepen. Je vond haar gewoon niet iets
Ik voel gewoon niks voor haar.quote:
Dat kan weleens gebeuren netjes van je dat jij het dan ook afkapt in plaats er mee door gaatquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voel gewoon niks voor haar.
Alleen nu niet meer zeiken dat je nooit een kans maakt heloef (zijn we daar mooi vanafquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voel gewoon niks voor haar.
Als je wat minder blowt kan je je hersencapaciteit misschien wat beter laten functioneren? Wie weet haal je de kern van mijn verhaal er dan uit.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef hasjman het volgende:
[..]
omfgMeen je dit nou echt serieus?
Echt weer zo een sterotype vrouwen excuus. Het ligt natuurlijk niet aan benzin zelf, nee hij is te gevoelig voor deze harde wereldJa, laten we hem nog meer geloven in een sprookjeswereld dat lijkt me echt een goed plan.
Inderdaad, hij is te gevoelig.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef hasjman het volgende:
[..]
omfgMeen je dit nou echt serieus?
Echt weer zo een stereotype vrouwen excuus. Het ligt natuurlijk niet aan benzin zelf, nee hij is te gevoelig voor deze harde wereldJa, laten we hem nog meer geloven in een sprookjeswereld dat lijkt me echt een goed plan.
-typo-
Ik vraag me nu af of het in het buitenland net zo is...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is te gevoelig.
Hij moet ballen kweken, maar goed dat weet hij zelf ook denk. Althans dat neem ik aan als iets in een paar jaar duizend keer wordt gezegd.
Nee hij moet afgemaakt worden als hij weer iets of iemand grijpt.. Is al een keer gebeurt namelijk. Franse bulldogs zijn wel tof hoe heet hij/zij? We hebben wel vaker mensen die in onze achtertuin rondlopen zonder dat ze er iets te zoeken hebben. Maar Chevy heb ik gelukkig op tijd kunnen terug fluiten,quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Franse bulldogs zijn cool jawel erg eigenwijs.
Bij jou durven er vast geen inbrekers langs te komen
Ok 28 jaar dus ongeveer in hondenjaren .. eigenlijk zou je zijn verjaardag dus vaker moeten vieren.
Lol een verdwaalde politieagent in je achtertuin zal zich vast zijn rot geschrokken opeens zo'n gevaarlijke hond achter je aan haha.... is ie snel weer weg gerentof kon je je hond nog net corrigeren? Ik had je hond gewoon zijn gang laten gaan hoor.
Ik voelde me wel kut.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben trots op heloef![]()
Je hebt geen slechte gevoelens omdat je haar moest afwijzen verder?
I feel you bro. maar... Het ligt niet aan jou, en het is onoverkomelijk... Je moet er eigenlijk geen waarde aan hechten dat je het kut vind...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde me wel kut.
Het voelt zo hopeloos, alles klopte maar toch voelde ik niks. Het zuigt gewoon.
Balen idd.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde me wel kut.
Het voelt zo hopeloos, alles klopte maar toch voelde ik niks. Het zuigt gewoon.
Gizmoquote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hij moet afgemaakt worden als hij weer iets of iemand grijpt.. Is al een keer gebeurt namelijk. Franse bulldogs zijn wel tof hoe heet hij/zij? We hebben wel vaker mensen die in onze achtertuin rondlopen zonder dat ze er iets te zoeken hebben. Maar Chevy heb ik gelukkig op tijd kunnen terug fluiten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |